Hoezo? Hoe moeten wij zien dat hij niet op een Turk lijkt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een Turkse zanger, maar ik geloofde nooit had hij Turks was.![]()
Ik vind zijn ogen niet zo typisch.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:46 schreef heartz het volgende:
[..]
Hoezo? Hoe moeten wij zien dat hij niet op een Turk lijkt?
Okay, ik zie het wel een beetje, maar het is niet een hele duidelijke foto.... of het ligt aan mij.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik vind zijn ogen niet zo typisch.
Pin me er niet op vast, maar ik dacht toen ik dit las toch echt dit:quote:Op maandag 9 maart 2009 16:01 schreef Watuntrik het volgende:
Kortom Nederlanders zijn dus gewoon GermanenHet enige volk in Europa dat Duitser veracht en toch met een hand op het hart zingt: Wij zijn van Dietsen bloed.
quote:[JSLM] 903 CHRO
Chronologie van de wereldgeschiedenis : 6000 jaar wereldgeschiedenis. Keulen : Könemann, 1999. - 1 wandplaat. - Oorspr. titel : The timechart history of the world. - Reuzengroot formaat. - 3-8290-1707-3.
Gras maar een wapje, hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 16:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik moest wel even lachen toen ik de TT las![]()
[..]
Pin me er niet op vast, maar ik dacht toen ik dit las toch echt dit:
Het is altijd al van 'duytschen bloed' geweest, diet betekent volk.
En ik heb ooit eens geweten hoe het met dat 'duitse bloed' zat, maar ik weet het niet meer
En dat wij de Duitsers zo verachten is alleen omdat wij hen de schuld geven van de eerste en tweede wereldoorlog (niet helemaal onterecht, ook niet helemaal terecht) en dat WO II gewoon veel te 'vers' wordt gehouden. Vind het zelf altijd wat overdreven, natuurlijk is het erg dat er zoveel mensen gestorven zijn, maar ruim 60 jaar later er nog mee bezig zijn vind ik absurd. Mag toch ook zeker hopen dat ze over 60 jaar niet nog steeds zo dramatisch bezig zijn met 9/11 zeg.
Nee. 'Duitsers', 'Fransen' en 'Nederlanders' bestaan niet. Deze nationaliteiten bestaan namelijk pas sinds enkele eeuwen: in het Duitse geval pas 140 jaar.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:24 schreef FP128 het volgende:
Interessant dit. Andere vraag: bestaan echte Nederlanders wel of zijn het gewoon nazaten van de Duitsers/Scandinaviers e.d.?
ziet eruit als een mongoolquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een Turkse zanger, maar ik geloofde nooit had hij Turks was.![]()
Zo kan je door blijven gaan tot een gemeenschappelijke voorouder die nog in het water leefde. Een nationaliteit verkrijg je hedendaags via inburgering / paspoort.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:55 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Nee. 'Duitsers', 'Fransen' en 'Nederlanders' bestaan niet. Deze nationaliteiten bestaan namelijk pas sinds enkele eeuwen: in het Duitse geval pas 140 jaar.
Nederland is een mengelmoes van Saksen, Bataven, Friezen, Scandinaviërs en Germanen.
preciesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:48 schreef boyv het volgende:
[..]
Zo kan je door blijven gaan tot een gemeenschappelijke voorouder die nog in het water leefde. Een nationaliteit verkrijg je hedendaags via inburgering / paspoort.
Oh wacht, toen ik deze reactie plaatste las ik 'Turken en Marokkanen' in de TTquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |