quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:25 schreef xminator het volgende:
[..]Kom maar op..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij moet ook aan je trekken komen toch..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:29 schreef Yel het volgende:
Hehhee.. Ik wachtte daar al op..
Nu komen de opmerkingen, ontmaagd hoertje dimi...
Er zit al geruime tijd wat aan mijn linkervingertjeHussss bakim.
Emokid is een koerdische Turk die pretendeert het communistische gedachtengoed hoog in het vaandel te hebben.quote:
Als je met die stereotyperingen in je hoofd zit wil ik wel een dergelijke opmerking maken om je vooroordelen te bevestigen hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:29 schreef Yel het volgende:
Hehhee.. Ik wachtte daar al op..
Nu komen de opmerkingen, ontmaagd hoertje dimi...
Er zit al geruime tijd wat aan mijn linkervingertjeHussss bakim.
Ga jij maar In Flames luisteren.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:30 schreef msnk het volgende:
emokid is denk ik kerken in brand gaan steken.
I did no such thing. Tochquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:30 schreef IHVK het volgende:
Alle bagger is met alle liefde verwijderd. Serieus: iedereen: doe normaal. Bijna iedereen heeft namelijk gebaggerd. Behandel elkaar met respect, echt niet zo moeilijk.
yes Sir!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:30 schreef IHVK het volgende:
Alle bagger is met alle liefde verwijderd. Serieus: iedereen: doe normaal. Bijna iedereen heeft namelijk gebaggerd. Behandel elkaar met respect, echt niet zo moeilijk.
Op wie? Op mij? Mag wel hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef Yel het volgende:
Oeh... Zou BIJNA reageren.
past niet.. (als in Yakismaz) ik zeg niets
Ik niet tochquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ook een paar van jou weg.
*diep teleurgesteld
Jij ouwe stiekemerd... Hehehe.. Posts doorlezen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:33 schreef trifko het volgende:
he Yel ik heb nog een secretaresse nodig..
Sorryquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ook een paar van jou weg.
*diep teleurgesteld
Ik ook niet. Maar zeg maar niets meerrrrr.. (Nou moet ik aan a. hazes denken.. maakt me dat Hollands?)quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op wie? Op mij? Mag wel hoor.Ik bijt niet.
Geef maar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Btw IHVK, kan ik deze naar C&H schoppen?
Hoeveel hebben Turken en Mongolen gemeen?
Heeft weinig met WFL te maken namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |