Dat is een goede vraag. Weet ik eerlijk gezegd niet. Heb hiervoor wel al 4 jaar HBO gedaan...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:51 schreef PopcornMonster het volgende:
Kun je geen studiefinanciering krijgen?
Het antwoord is dan nee volgens mij.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Weet ik eerlijk gezegd niet. Heb hiervoor wel al 4 jaar HBO gedaan...
MBA is 27.000 euro op de EUR. Een werkgever die dat wil betalen is nog lastiger denk ik. Daarnaast van uitstel komt afstel Dus wachten met de master ga ik sowieso niet doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:55 schreef Ad_rem het volgende:
Als het een 60 punten master is kun je dat in 1 jaar voltijd makkelijk halen. Verder kun je ook wachten, ervaring opdoen en dan een MBA doen als dat bij je past.
Toch welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Het antwoord is dan nee volgens mij.
Maar hoop niet dat het uitmaakt of je direct verder gaat, of tussendoor gewerkt hebtquote:Hoe lang krijg je prestatiebeurs?
Als je gaat studeren aan een universiteit of hogeschool krijg je meestal vier jaar prestatiebeurs. Daarna kun je nog drie jaar lenen. Voor langere studies kun je meer dan vier jaar prestatiebeurs krijgen. Doe je bijvoorbeeld na je wo-bachelor nog een tweejarige masteropleiding, dan krijg je één jaar extra prestatiebeurs. Ook als je na je hbo-bachelor overstapt naar een tweejarige master, krijg je één jaar extra prestatiebeurs.
http://www.ib-groep.nl/particulieren/sf/sfho/prestatiebeurs.asp
Is dit wel realistisch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:46 schreef GoeRoe86 het volgende:
Nu kan ik ook stoppen met de fulltime baan en gaan studeren. Dan ben ik wss binnen 2 a 3 jaar klaar en kan ik in de tussentijd met bijbaantjes mijn geld bij elkaar sprokkelen.
The question is: What would you do en waarom?
ik heb geen vaste lasten dus daar heb je helemaal gelijk. Maarja ik heb geen vaste lasten dus zou ik ook wel van een bijbaantje kunnen leven. En dan begin in sneller aan de mijn toekomst, zegmaar. Snap je mijn dilemma?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Is dit wel realistisch?
Vooral nu in deze tijd?
Maar ik denk eigenlijk dat het best een goede mogelijkheid is die door jouw werkgever wordt geboden. Moet je niet denken aan de lange termijn? Als je die master af hebt een realistische kans dat je een veel betere baan kan krijgen, en dan haal je het geld binnen, wat je nu misschien misloopt. En ach als je nu geen vaste lasten e.d hebt waardoor je je niet kan veroorloven om minder te gaan verdienen. Later heb je dat waarschijnlijk wel.
Pilieeequote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch wel
[..]
Maar hoop niet dat het uitmaakt of je direct verder gaat, of tussendoor gewerkt hebt
Ja snap het. Maar hoe zeker ben je dat je zo'n mogelijkheid later ook hebt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
ik heb geen vaste lasten dus daar heb je helemaal gelijk. Maarja ik heb geen vaste lasten dus zou ik ook wel van een bijbaantje kunnen leven. En dan begin in sneller aan de mijn toekomst, zegmaar. Snap je mijn dilemma?
mwa als je HBO+ bent opgeleid en onder de 30 jaar bent is er niet zoveel aan de hand. Erger is het als je 35 bent zonder goede diploma's.quote:
True. Afhankelijk van de business.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:12 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
mwa als je HBO+ bent opgeleid en onder de 30 jaar bent is er niet zoveel aan de hand. Erger is het als je 35 bent zonder goede diploma's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |