Moar, was los Bobby, in het weekend ook al op FOK! ?quote:
NOOTS FC LIMBURGquote:
Joah! Ik verveel mequote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Moar, was los Bobby, in het weekend ook al op FOK! ?
dat al 29 keer falliet was ofzoquote:
Zonder ook mijn, ja ook mijn, belastinggeld.quote:
Ohkeujquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Joah! Ik verveel meNormaal heb ik altijd wel wat te doen maar nu niet, dus lekker chill weekend. Ik ga zo mijn achterstand qua films even inhalen denk ik.
nouquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze trekken wel vollere zalen dan jouw eerstedivisieclubje
Ik heb symphatie voor Fortuna sinds ik daar getest werd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze trekken wel vollere zalen dan jouw eerstedivisieclubje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb symphatie voor Fortuna sinds ik daar getest werd.
Lees je in, ik kom sinds 2000 al bij mijn eerste club.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar fokkers zijn toch altijd dikke nerdjes enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Ik heb foto's van jou gezien, en kan alleen maar zeggen: " Spreek voor jezelf "quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:34 schreef gers het volgende:
[..]
maar fokkers zijn toch altijd dikke nerdjes enzo
ik ben niet dik iigquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb foto's van jou gezien, en kan alleen maar zeggen: " Spreek voor jezelf "
Oh maar ik doelde meer op dat andere hoor, gersjuhhhhhhquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Oh maar ik doelde meer op dat andere hoor, gersjuhhhhhh
die site met foto's van pedo's jeweetsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:38 schreef IQM het volgende:
Foto's van gers, waar?
Meetfoto'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Hij wil de discussie over zijn pauperriche vites nie meer aan, omdat ie weet dat ie noooit kan winnenquote:
trots zijn op een club die groot is geworden dankzij een suikeroom en een stroomverkoperquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij wil de discussie over zijn pauperriche vites nie meer aan, omdat ie weet dat ie noooit kan winnen
ja werd je daarvoor getestquote:
sjiek hoorquote:
quote:
Geen enkele die jou trokken? Een oudje, Coupling bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:23 schreef IQM het volgende:
Volgens mij ben ik niet zo van de Britse producties.
Volgens mij heb ik die wel eens gezien... Die Sarah Alexander heb ik in ieder geval in een serie gezien.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:29 schreef Sena het volgende:
[..]
Geen enkele die jou trokken? Een oudje, Coupling bijvoorbeeld.
En hoe komt dat? Desinteresse na een tijdje of missen ze iets wat Heroes en HIMYM wel heeft?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die wel eens gezien... Die Sarah Alexander heb ik in ieder geval in een serie gezien.
Mja, ik volg gewoon nauwelijks series.Ik vergeet ze dan bij te houden enzo...
omdat Tibet bij china hoortquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:41 schreef Sena het volgende:
IQM, enig idee waarom 'dalai lama' in het Nederlands met kleine letters geschreven wordt?
Vooral omdat ik ze dan allemaal bij moet houden. En ik ben daar gewoon niet goed in. Hetzelfde met dingen als Draadstaal of DWHN. Hartstikke leuk, maar ik vergeet gewoon altijd te kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:33 schreef Sena het volgende:
[..]
En hoe komt dat? Desinteresse na een tijdje of missen ze iets wat Heroes en HIMYM wel heeft?
Omdat het een titel is. Net als 'koning' of 'sjeik'.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:41 schreef Sena het volgende:
IQM, enig idee waarom 'dalai lama' in het Nederlands met kleine letters geschreven wordt?
'Prins van Oranje' is ook een titel?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat het een titel is. Net als 'koning' of 'sjeik'.
Olijke combinatie van topje, rokje en borstjes, hmm?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:46 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nee, Sena. Deze valt niet onder mijn fijnzinnige smaak betreffende het vrouwelijk wezen.
'Prins' zelf schrijf je dan ook zonder hoofdletter.quote:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/673/quote:Een titel of functiebenaming, al dan niet gevolgd door een naam, schrijven we met kleine letters: prins William, kroonprins Willem-Alexander, prins Bernhard. In een aantal vaste uitdrukkingen en titels wordt prins met een hoofdletter geschreven: Prins van Oranje(-Nassau), Prins der Nederlanden, Prinses de Bourbon de Parma.
Om bijzonder respect te tonen is een hoofdletter ook in andere gevallen mogelijk, bijvoorbeeld: aan Zijne Hoogheid Prins Albert.
Ik hoorde laatst ook dat wanneer een prins met iemand trouwt zij wel prinses wordt, maar andersom wordt diegene geen prins. Ofzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:48 schreef IQM het volgende:
[..]
'Prins' zelf schrijf je dan ook zonder hoofdletter.
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/673/
Ah, bedankt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:48 schreef IQM het volgende:
[..]
'Prins' zelf schrijf je dan ook zonder hoofdletter.
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/673/
Met koningen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ook dat wanneer een prins met iemand trouwt zij wel prinses wordt, maar andersom wordt diegene geen prins. Ofzo.
Wordt zij echt koningin ja? Maar toen Beatrix nog prinses was en ze trouwde met Claus, werd hij wel gewoon prins? Mm, oke.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Met koningen.
Prinses Beatrix werd koningin Beatrix, maar prins Claus bleef prins Claus.
Prins Willem-Alexander wordt straks koning Willem(-Alexander) en prinses Máxima wordt koningin Máxima.
Omdat het een borstel is om je tanden mee te poetsen. Daarvoor gebruik je tandpasta, pasta om je tanden mee te kunnen reinigen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:50 schreef Sena het volgende:
[..]
Ah, bedankt.
Kun je ook nog vertellen waarom het tandenborstel en tandpasta is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ben jij nou ook weer? ZH toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:50 schreef Sena het volgende:
[..]
Ah, bedankt.
Kun je ook nog vertellen waarom het tandenborstel en tandpasta is?
Nou ja, dat is altijd nog maar de vraag.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wordt zij echt koningin ja? Maar toen Beatrix nog prinses was en ze trouwde met Claus, werd hij wel gewoon prins? Mm, oke.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat het een borstel is om je tanden mee te poetsen. Daarvoor gebruik je tandpasta, pasta om je tanden mee te kunnen reinigen.
Wil je ook weten waarom men doorgaans een das draagt?Jawel, dat snap ik wel, gekkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar waarom 'tandenborstel' en niet 'tandborstel'? Of waarom wel 'tandpasta' en niet 'tandenpasta'?.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sena op 07-03-2009 15:06:06 (Brute fout gefixt.) ]
ZH?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wie ben jij nou ook weer? ZH toch?
Kijk eens onderaan in de topic lijst.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:02 schreef Smart_ass het volgende:
Olol ik lees net op moviemeter dat die film gisteren is afgekapt door net5,
Commerciele tv he?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:02 schreef Smart_ass het volgende:
Olol ik lees net op moviemeter dat die film gisteren is afgekapt door net5, en dat er opeens een serie begon. En daarna lieten ze het einde wel zien.!
Ik denk dat dat vooral te maken heeft met wat lekker klinkt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:57 schreef Sena het volgende:
[..]
Jawel, dat snap ik wel, gekkie..
Maar waarom 'tandenborstel' en niet 'tandborstel'? Of waarom wel 'tandpasta' en niet 'tandenpasta'?.
Omdat elk potje maar door één gezicht gebruikt mag worden, commercie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral te maken heeft met wat lekker klinkt.
Waarom beenwarmers en geen benenwarmers, waarom gezichtscrème en geen gezichtencrème?
Omdat je een beenwarmer per been omdoet en een gezichtscrème smeert op één gezicht. Een beetje zoals 'zonnecel' en 'pannenkoek'. Om maar even een gedachte neer te kalken,quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral te maken heeft met wat lekker klinkt.
Waarom beenwarmers en geen benenwarmers, waarom gezichtscrème en geen gezichtencrème?
Leuk topic, maar die userts daarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:16 schreef Sena het volgende:
Tandenborstel en tandpasta..
And now we wait....
Goede post, terwijl ik die neurie, loop ik naar de AHquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:22 schreef jordeeeh het volgende:
You better run, you better do what you can
Don't wanna see no blood, don't be a macho man
You wanna be tough, better do what you can
So beat it, but you wanna be bad
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Goede post, terwijl ik die neurie, loop ik naar de AH
Heb je het zitten terugzoeken?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog gelezen, waarom heb ik zo'n slecht geheugen.
Neuh, anders had ik het nu wel geweten.quote:
op net 5 zekerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Neuh, anders had ik het nu wel geweten.
Mennn, heb net the devil's advocate afgekeken, maar ik snap niets van die film.
Idd.quote:
zG.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Neuh, anders had ik het nu wel geweten.
Mennn, heb net the devil's advocate afgekeken, maar ik snap niets van die film.
quote:
Oh, ik dacht toch echt dat je iemand anders was.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:48 schreef Sena het volgende:
[..]
zG.
Dat had ik ook de eerste keer toen ik die film had gekeken..
Had ik bij Thirteen Monkeys. Maar dat was al zo'n 8 jaar geleden, dus misschien begrijp ik het nu welquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb er echt een hekel aan dat ik 3u naar een film zit te kijken en het einde niet snap.
jij bent zeker blondquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh, ik dacht toch echt dat je iemand anders was.
Ik heb er echt een hekel aan dat ik 3u naar een film zit te kijken en het einde niet snap.
die is echt vetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Had ik bij Thirteen Monkeys. Maar dat was al zo'n 8 jaar geleden, dus misschien begrijp ik het nu wel
goed nieuwsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:22 schreef Lakitu het volgende:
Dit maakt mij nou blij: Rechtbank: 'Tienermeisjes mogen best neuken'
maakt niet uitquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:22 schreef Lakitu het volgende:
Dit maakt mij nou blij: Rechtbank: 'Tienermeisjes mogen best neuken'
Ik wist meteen wie het nieuwsberichtje heeft geschreven.quote:In deze relatie werd het tienermeisje geregeld bruut genomen.
Nah, dat niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Pics van jouw blond geverfde haar?
Uit zelfbescherming lees ik de nieuwsberichten geschreven door Djeez al niet meer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:29 schreef Sena het volgende:
[..]
[..]
Ik wist meteen wie het nieuwsberichtje heeft geschreven..
Ik kijk uberhaupt niet meer op de frontpage.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Uit zelfbescherming lees ik de nieuwsberichten geschreven door Djeez al niet meer.
Precies, in het weekeinde telt spelling niet.quote:
maar toch mods zijn engquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:10 schreef Adelante het volgende:
Alleen door de weeks!
Heul niet, alleen mods uit Nijmegenquote:
die zijn inderdaad engquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heul niet, alleen mods uit Nijmegen
Beter lifequote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:57 schreef IQM het volgende:
Zo, er net even vier afleveringen van Heroes doorheen gejast!
Het is altijd fijn om een grote groep te entertainen in plaats van één iemand.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:37 schreef Sena het volgende:
IQM, de hele woonkamer kon meelurken. Dank je.!
Dat groene ding bij die 3e foto.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:31 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groen ding? Waar?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat groene ding bij die 3e foto.Tofff.
Truequote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Alleen die van jou is iets verkleurd.
ah, vandaag dat knipperende lampjequote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja ik kijk elke avond mee via de cam.
Mooie meid.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar links in de hoek dus.
Nope... Still not seeing anything.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar links in de hoek dus.
Ooh, daar!quote:
Ik liet mn zusje tekenen.. ik kon hem ook niet vindenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Nope... Still not seeing anything.
[..]
Ooh, daar!
Ja, sorry, ik werd afgeleid door die kont.
zusje?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik liet mn zusje tekenen.. ik kon hem ook niet vinden
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik liet mn zusje tekenen.. ik kon hem ook niet vinden
Je weet haar hyves toch wel?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
die staan op pc beneden welke niet meer opstart..
dat is geen garpje..
Stuur HD maar op.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
die staan op pc beneden welke niet meer opstart..
dat is geen garpje..
die is er dus niet.. niet onder haar eigen naam iig..quote:
Dat was echt een hele slechte imitatie van noorsbloed.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kan mezelf geen postzegels veroorloven![]()
dat was heul geen imitatie!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat was echt een hele slechte imitatie van noorsbloed.
Heus welquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kan mezelf geen postzegels veroorloven![]()
Vertelquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ah zoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die kill lult hier alles aan mekaar mehn
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Kapot? Rare naam voor een kloon.
[/Krentenbol.]
oke is besteldquote:
Niet fokken met mijn bro!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
VIEZE KLOOTZAK IK TRAP JE KAPOT MORGEN GA IK NAAR DAT KANKER DOETICHEM!quote:
bosje slappe lullenquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:20 schreef IQM het volgende:
http://www.start12.nl/nieuwspaginas/fok_386_review.html
ik heb je je geld toch teruggegeven..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:18 schreef gers het volgende:
[..]
VIEZE KLOOTZAK IK TRAP JE KAPOT MORGEN GA IK NAAR DAT KANKER DOETICHEM!
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Kapot? Rare naam voor een kloon.
[/Krentenbol.]
VIEZE KLOOTZAK JE HEBT HELEMAAL NIKS GEGEVENquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:22 schreef zweedsbloed het volgende:
[..]
ik heb je je geld toch teruggegeven..
Als ik je morgen zie spuit ik je oogkas vol peppersprak en steek ik mn knuppel ff door je pisbuis naar binnenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:23 schreef gers het volgende:
[..]
VIEZE KLOOTZAK JE HEBT HELEMAAL NIKS GEGEVEN
JE BENT ECHT DOOT
Ga jij nu maar ergens anders de nerd uit hangenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:23 schreef gers het volgende:
[..]
VIEZE KLOOTZAK JE HEBT HELEMAAL NIKS GEGEVEN
JE BENT ECHT DOOT
het zit nogal diep met NBquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ga jij nu maar ergens anders de nerd uit hangen
Oh wacht, KOP reageerde zo.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:28 schreef jordeeeh het volgende:
Wacht, gers bedoelt het wel serieus, en zweedsbloed loopt maar een beetje te trollen?
ik ben geen trolquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:28 schreef jordeeeh het volgende:
Wacht, gers bedoelt het wel serieus, en zweedsbloed loopt maar een beetje te trollen?
Hoezo, die 40 euro, was niet een rib uit je lijf, niet al je ribben, maar nog dieper?quote:
40 euro voor een bos bloemen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoezo, die 40 euro, was niet een rib uit je lijf, niet al je ribben, maar nog dieper?
ik bedoelde eigenlijk juicyhillquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Op station Zutphen, spelend met z'n flashlight.
Das kankerdichtbij voor mij, misschien eens een kijkje nemen, undercoverquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Op station Zutphen, spelend met z'n flashlight.
Zutphen centrum is niet zo groot, hij woont toch boven een winkel zei ie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Welke?quote:
K zag t wel, posten uit naam van gebannede.quote:
1,5 km van mijn crash-adresquote:
An offer you just can't refuse.quote:Als jij mij zo graag in elkaar wilt slaan kom ik graag naar je toe.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:48 schreef gers het volgende:
pm me maar als je de pm wilt van NB
dadelijk heb ik een ban![]()
Is ie gebanned ja?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Welke?
[..]
K zag t wel, posten uit naam van gebannede.
Beiden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Is ie gebanned ja?OF mag je uberhaupt geen pm's posten?
Gauw maar even verwijdert dusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Beiden.
Maar binnenkort kan ie ook niet meer pmen waarschijnlijk.
Lage streek.quote:
Daarom, lang niet meer geweest, ga ze binnenkort maar even weer een bezoekje brengen.quote:
I'm sorryquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
pms mag je niet posten en volgens mij is het ook niet helemaal de bedoeling om een adres te posten....
Als hij me geld terugbetaald verwijder ik zijn adresquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
pms mag je niet posten en volgens mij is het ook niet helemaal de bedoeling om een adres te posten....
Heeft ie dat ook niet gedaan nee?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:52 schreef gers het volgende:
[..]
Als hij me geld terugbetaald verwijder ik zijn adres
Oh, hij heeft nog niet terugbetaald?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:52 schreef gers het volgende:
[..]
Als hij me geld terugbetaald verwijder ik zijn adres
Als hij me terugbetaald dan is het pas voldoendequote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kap eens joh, nu is het wel mooi geweest hoor
Dus omdat jij je taak als mod niet wilt uitvoeren zou ik een note krijgen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef swarmahoer het volgende:
dat is t adres van nb? graag iedereen het adres editten in zn geschreven/gequote berichten deze en vorige paginaanders doe ik het en heb je n note te pakken
omdat ik jullie nog even de kans wil geven het risico op een ban uit te stellenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus omdat jij je taak als mod niet wilt uitvoeren zou ik een note krijgen?!!
Vooruit dan maar!
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2841quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef gers het volgende:
[..]
Als hij me terugbetaald dan is het pas voldoende
hoe kan ik trouwens aangifte doen van oplichting via internet
dankje zal het even doorlezenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:57 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2841
Als je wat moeilijke woorden niet begrijpt, moet je IQM even vragenquote:
Ik link enkel naar FOK!kers (die hun volledige naam in hun profiel hebben staan).quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:00 schreef Adelante het volgende:
KAPPEN MET DIE PRIVEGEVENS VERSPREIDEN OF TOT NA DE PASEN FOK!LOOS
Zo de capitals weer uit
Was laatst pyromaan actief.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:00 schreef IQM het volgende:
Trouwens, wel grappig: als je z'n naam invoert in Google en je tikt er dan de 'z' achter, geeft Google als suggestie al Zutphen aan. Hij is berucht.
waarom je mag toch waarschuwen voor oplichters/flessentrekkersquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:00 schreef Adelante het volgende:
KAPPEN MET DIE PRIVEGEVENS VERSPREIDEN OF TOT NA DE PASEN FOK!LOOS
Zo de capitals weer uit
Ik verspreid niks. Ik quote gewoon een reactie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat ik jullie nog even de kans wil geven het risico op een ban uit te stellenmaar als je gesteld bent op je note wil ik m maken hoor
quote:Op zondag 29 april 2007 14:28 schreef Danjall het volgende:
whahahahaha .. ha .. ha .. ha ..
![]()
Ach mijn ouders denken dan ook al jaren dat ik Gothic ben ..
En jullie zullen dat vast ook vinden !
Maar ga vooral uit van het uiterlijk .. kom je ver mee in deze wereld![]()
Nee, want wij kunnen dat niet controleren en iemand vals beschuldigen kan FOK! laster of smaad zaken opleveren. Dus ga naar je rechtsbijstand of span zelf een zaak aan, maar geen mensen met hun gegevens zwart maken op FOK!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:01 schreef gers het volgende:
[..]
waarom je mag toch waarschuwen voor oplichters/flessentrekkers
wil je pm's/mails als bewijs ik post het met liefde en plezierquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, want wij kunnen dat niet controleren en iemand vals beschuldigen kan FOK! laster of smaad zaken opleveren. Dus ga naar je rechtsbijstand of span zelf een zaak aan, maar geen mensen met hun gegevens zwart maken op FOK!
Ja, wil ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:05 schreef gers het volgende:
[..]
wil je pm's/mails als bewijs ik post het met liefde en plezier
WoW zekerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:09 schreef IQM het volgende:
Tering, die kerel gebruikt veel verschillende usernames op het internet, joh.
En hij's een game-addict.
opnaaierd, als gers geband wordt, ga jij mee. Deal?quote:
Check hier eens: www.internetoplichting.nlquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef gers het volgende:
[..]
Als hij me terugbetaald dan is het pas voldoende
hoe kan ik trouwens aangifte doen van oplichting via internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |