Moar, was los Bobby, in het weekend ook al op FOK! ?quote:
NOOTS FC LIMBURGquote:
Joah! Ik verveel mequote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Moar, was los Bobby, in het weekend ook al op FOK! ?
dat al 29 keer falliet was ofzoquote:
Zonder ook mijn, ja ook mijn, belastinggeld.quote:
Ohkeujquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Joah! Ik verveel meNormaal heb ik altijd wel wat te doen maar nu niet, dus lekker chill weekend. Ik ga zo mijn achterstand qua films even inhalen denk ik.
nouquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze trekken wel vollere zalen dan jouw eerstedivisieclubje
Ik heb symphatie voor Fortuna sinds ik daar getest werd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze trekken wel vollere zalen dan jouw eerstedivisieclubje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb symphatie voor Fortuna sinds ik daar getest werd.
Lees je in, ik kom sinds 2000 al bij mijn eerste club.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar fokkers zijn toch altijd dikke nerdjes enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Ik heb foto's van jou gezien, en kan alleen maar zeggen: " Spreek voor jezelf "quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:34 schreef gers het volgende:
[..]
maar fokkers zijn toch altijd dikke nerdjes enzo
ik ben niet dik iigquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb foto's van jou gezien, en kan alleen maar zeggen: " Spreek voor jezelf "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |