Ah, oke.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die moesten ze ophalen, was er per ongeluk in belandt.
Je was me voor ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends 2 chicks.
Ach ze moet zich niet zo aanstellenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En voel je je al helemaal thuis hier?
Wat zal die lekker ruiken zegquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of in een oude sok, die kan je immers tot zo'n 50x hergebruiken.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of in een oude sok, die kan je immers tot zo'n 50x hergebruiken.
Ja, idd, want zo zijn jullie nu eenmaal. Deal with it.quote:
Kan je nog prima aantrekken als je m even laat drogen en er wat deo in spuit.quote:
quote:
En ze vind het zelf maar al te leukquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, idd, want zo zijn jullie nu eenmaal. Deal with it.
quote:
Dat er ook serieus mensen zijn die dat doen, oude sokken, deo er over, hup aantrekkenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kan je nog prima aantrekken als je m even laat drogen en er wat deo in spuit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Gastquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kan je nog prima aantrekken als je m even laat drogen en er wat deo in spuit.
JA KAN JE ZO DOENquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ze vind het zelf maar al te leuk
[..]
Voor jouw poesje maak ik wel een uitzondering.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dan wordt het niks tussen ons, sorry.
Idd, AANDACHTquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ze vind het zelf maar al te leuk
[..]
Dat je 's ochtends twee chicks wil, snap ik, maar wat moet je 's avonds met een vent?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends 2 chicks.
Doe ik tochquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat er ook serieus mensen zijn die dat doen, oude sokken, deo er over, hup aantrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat?quote:
K zeg toch niet dat ik dat doe
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |