webmessenger.msn.comquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:37 schreef wolvendagen het volgende:zullen wij modderworstelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Modderworstelen.![]()
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
KLB SC werkt niet met spoilers.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
KLB SC werkt niet met spoilers.
[ afbeelding ]
SORRY!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:43 schreef IQM het volgende:
't Is zaterdag, verdomme! Die kerel zit vandaag toch niet op stage!
iedereen wil wolvendagen aandouwenquote:
Stiekem vond ie het thuis ook niet zo leukquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:43 schreef IQM het volgende:
't Is zaterdag, verdomme! Die kerel zit vandaag toch niet op stage!
quote:
Plaatjessss!quote:Het meervoud maak je met de uitgang -en, -s of -'s
• de hand de handen
Een zelfstandig naamwoord met meer dan 1 lettergreep en dat eindigt op -e, -el, -en, -er, -em, -ie krijgt in het meervoud -s.
• het katje, de katjes
• de egel, de egels
Een zelfstandig naamwoord dat eindigt op -i, -a, -o, -u, -y krijgt in het meervoud -'s.
• de taxi, de taxi's
• de baby, de baby's
Idd, jij leeft ook volgens het principe, achter het raam óf achter het aanrecht?quote:
waquote:
Eén recht, aanrecht. Eén taal, horizontaal.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, jij leeft ook volgens het principe, achter het raam óf achter het aanrecht?
quote:
Wie is dat?quote:
Het lichaam wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat ik weet dat je het niet mooi vindt.
Een random meisje die ik van een tietensite geplukt heb.quote:
Beter doe ik je voor die tijd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kleine tien jaar en ik zit ook vol.
Verdomme, ik dacht dat je haar kende ofzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een random meisje die ik van een tietensite geplukt heb.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kleine tien jaar en ik zit ook vol.
Ze zit vast op myspace.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Verdomme, ik dacht dat je haar kende ofzo.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:53 schreef gers het volgende:
wolvendagen moet wel lesbischs zijn anders post ze niet zulke kwaliteit
Nee hoor, ik ben hetero.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:53 schreef gers het volgende:
wolvendagen moet wel lesbischs zijn anders post ze niet zulke kwaliteit
jamaar hoe komt het dan dat je zulke kwaliteit postquote:
Ik heb er oog voor.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:00 schreef gers het volgende:
[..]
jamaar hoe komt het dan dat je zulke kwaliteit post
mooi badquote:
bohquote:
Ja maar jij geilt alleen op meisjes van 12quote:
Sad, but true..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar jij geilt alleen op meisjes van 12
15quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar jij geilt alleen op meisjes van 12
Toch wel?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:05 schreef jordeeeh het volgende:
Zo, ik heb me gelijk maar even afgetrokken bij het doorlezen van dit topic.
Vanwege de rake teksten. Ik snap het.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:05 schreef jordeeeh het volgende:
Zo, ik heb me gelijk maar even afgetrokken bij het doorlezen van dit topic.
Hadden ze die afvoer niet mooier kunnen wegwerken?quote:
Ik zal jou eens wegwerken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hadden ze die afvoer niet mooier kunnen wegwerken?
Ze ballen buiten?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:07 schreef KingOfPop het volgende:
Waar is C_N ? Zitten allemaal meiden te ballen op dat veldje hier vooor
Buiten seks?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:07 schreef KingOfPop het volgende:
Waar is C_N ? Zitten allemaal meiden te ballen op dat veldje hier vooor
Ik zal mijn penis eens in jou wegwerken.quote:
WAAROM ZIJN JULLIE ZO VIES 'S OCHTENDS?!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Buiten seks?Oh je bedoelt echt met een bal?
![]()
[..]
Ik zal mijn penis eens in jou wegwerken.
Zo hebben we dat ook vast gehad.
T is al middag hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAAROM ZIJN JULLIE ZO VIES 'S OCHTENDS?!
Moet nog douchen inderdaad.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zo'n chick met zo'n gast in de bosjes, wil niet weten wat ze daar allemaal doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Buiten seks?Oh je bedoelt echt met een bal?
![]()
[..]
Ik zal mijn penis eens in jou wegwerken.
Zo hebben we dat ook vast gehad.
Ja, mijn zwarte tapijt, is inmiddels grijzig geworden onder mijn bureauquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:14 schreef BobbyB het volgende:
Daarbij is er niks vies aan want het kan beter in jou belanden dan op de grond of in een tissue. Dat is pas vies.
's Avonds een vent, 's ochtends een vent.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
zo'n chick met zo'n gast in de bosjes, wil niet weten wat ze daar allemaal doen.Wat doen ze met een bal in de bosjes dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Jij helemaal. Ew.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:15 schreef IQM het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends een vent.
Die moesten ze ophalen, was er per ongeluk in belandt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat doen ze met een bal in de bosjes dan?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, mijn zwarte tapijt, is inmiddels grijzig geworden onder mijn bureauDan moet je eens wat vaker schone sokken aantrekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
's Avonds een vent, 's ochtends 2 chicks.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:15 schreef IQM het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends een vent.
Of in een oude sok, die kan je immers tot zo'n 50x hergebruiken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:14 schreef BobbyB het volgende:
Daarbij is er niks vies aan want het kan beter in jou belanden dan op de grond of in een tissue. Dat is pas vies.
Ah, oke.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die moesten ze ophalen, was er per ongeluk in belandt.
Je was me voor ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends 2 chicks.
Ach ze moet zich niet zo aanstellenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:17 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En voel je je al helemaal thuis hier?
Wat zal die lekker ruiken zegquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of in een oude sok, die kan je immers tot zo'n 50x hergebruiken.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Of in een oude sok, die kan je immers tot zo'n 50x hergebruiken.
Ja, idd, want zo zijn jullie nu eenmaal. Deal with it.quote:
Kan je nog prima aantrekken als je m even laat drogen en er wat deo in spuit.quote:
quote:
En ze vind het zelf maar al te leukquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, idd, want zo zijn jullie nu eenmaal. Deal with it.
quote:
Dat er ook serieus mensen zijn die dat doen, oude sokken, deo er over, hup aantrekkenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kan je nog prima aantrekken als je m even laat drogen en er wat deo in spuit.
Gastquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kan je nog prima aantrekken als je m even laat drogen en er wat deo in spuit.
JA KAN JE ZO DOENquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ze vind het zelf maar al te leuk
[..]
Voor jouw poesje maak ik wel een uitzondering.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dan wordt het niks tussen ons, sorry.
Idd, AANDACHTquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En ze vind het zelf maar al te leuk
[..]
Dat je 's ochtends twee chicks wil, snap ik, maar wat moet je 's avonds met een vent?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's ochtends 2 chicks.
Doe ik tochquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat er ook serieus mensen zijn die dat doen, oude sokken, deo er over, hup aantrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat?quote:
K zeg toch niet dat ik dat doe
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |