Moar, was los Bobby, in het weekend ook al op FOK! ?quote:
NOOTS FC LIMBURGquote:
Joah! Ik verveel mequote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Moar, was los Bobby, in het weekend ook al op FOK! ?
dat al 29 keer falliet was ofzoquote:
Zonder ook mijn, ja ook mijn, belastinggeld.quote:
Ohkeujquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Joah! Ik verveel meNormaal heb ik altijd wel wat te doen maar nu niet, dus lekker chill weekend. Ik ga zo mijn achterstand qua films even inhalen denk ik.
nouquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze trekken wel vollere zalen dan jouw eerstedivisieclubje
Ik heb symphatie voor Fortuna sinds ik daar getest werd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze trekken wel vollere zalen dan jouw eerstedivisieclubje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb symphatie voor Fortuna sinds ik daar getest werd.
Lees je in, ik kom sinds 2000 al bij mijn eerste club.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar fokkers zijn toch altijd dikke nerdjes enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Ik heb foto's van jou gezien, en kan alleen maar zeggen: " Spreek voor jezelf "quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:34 schreef gers het volgende:
[..]
maar fokkers zijn toch altijd dikke nerdjes enzo
ik ben niet dik iigquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb foto's van jou gezien, en kan alleen maar zeggen: " Spreek voor jezelf "
Oh maar ik doelde meer op dat andere hoor, gersjuhhhhhhquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Oh maar ik doelde meer op dat andere hoor, gersjuhhhhhh
die site met foto's van pedo's jeweetsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:38 schreef IQM het volgende:
Foto's van gers, waar?
Meetfoto'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Hij wil de discussie over zijn pauperriche vites nie meer aan, omdat ie weet dat ie noooit kan winnenquote:
trots zijn op een club die groot is geworden dankzij een suikeroom en een stroomverkoperquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij wil de discussie over zijn pauperriche vites nie meer aan, omdat ie weet dat ie noooit kan winnen
ja werd je daarvoor getestquote:
sjiek hoorquote:
quote:
Geen enkele die jou trokken? Een oudje, Coupling bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:23 schreef IQM het volgende:
Volgens mij ben ik niet zo van de Britse producties.
Volgens mij heb ik die wel eens gezien... Die Sarah Alexander heb ik in ieder geval in een serie gezien.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:29 schreef Sena het volgende:
[..]
Geen enkele die jou trokken? Een oudje, Coupling bijvoorbeeld.
En hoe komt dat? Desinteresse na een tijdje of missen ze iets wat Heroes en HIMYM wel heeft?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die wel eens gezien... Die Sarah Alexander heb ik in ieder geval in een serie gezien.
Mja, ik volg gewoon nauwelijks series.Ik vergeet ze dan bij te houden enzo...
omdat Tibet bij china hoortquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:41 schreef Sena het volgende:
IQM, enig idee waarom 'dalai lama' in het Nederlands met kleine letters geschreven wordt?
Vooral omdat ik ze dan allemaal bij moet houden. En ik ben daar gewoon niet goed in. Hetzelfde met dingen als Draadstaal of DWHN. Hartstikke leuk, maar ik vergeet gewoon altijd te kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:33 schreef Sena het volgende:
[..]
En hoe komt dat? Desinteresse na een tijdje of missen ze iets wat Heroes en HIMYM wel heeft?
Omdat het een titel is. Net als 'koning' of 'sjeik'.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:41 schreef Sena het volgende:
IQM, enig idee waarom 'dalai lama' in het Nederlands met kleine letters geschreven wordt?
'Prins van Oranje' is ook een titel?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat het een titel is. Net als 'koning' of 'sjeik'.
Olijke combinatie van topje, rokje en borstjes, hmm?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:46 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nee, Sena. Deze valt niet onder mijn fijnzinnige smaak betreffende het vrouwelijk wezen.
'Prins' zelf schrijf je dan ook zonder hoofdletter.quote:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/673/quote:Een titel of functiebenaming, al dan niet gevolgd door een naam, schrijven we met kleine letters: prins William, kroonprins Willem-Alexander, prins Bernhard. In een aantal vaste uitdrukkingen en titels wordt prins met een hoofdletter geschreven: Prins van Oranje(-Nassau), Prins der Nederlanden, Prinses de Bourbon de Parma.
Om bijzonder respect te tonen is een hoofdletter ook in andere gevallen mogelijk, bijvoorbeeld: aan Zijne Hoogheid Prins Albert.
Ik hoorde laatst ook dat wanneer een prins met iemand trouwt zij wel prinses wordt, maar andersom wordt diegene geen prins. Ofzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:48 schreef IQM het volgende:
[..]
'Prins' zelf schrijf je dan ook zonder hoofdletter.
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/673/
Ah, bedankt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:48 schreef IQM het volgende:
[..]
'Prins' zelf schrijf je dan ook zonder hoofdletter.
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/673/
Met koningen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ook dat wanneer een prins met iemand trouwt zij wel prinses wordt, maar andersom wordt diegene geen prins. Ofzo.
Wordt zij echt koningin ja? Maar toen Beatrix nog prinses was en ze trouwde met Claus, werd hij wel gewoon prins? Mm, oke.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Met koningen.
Prinses Beatrix werd koningin Beatrix, maar prins Claus bleef prins Claus.
Prins Willem-Alexander wordt straks koning Willem(-Alexander) en prinses Máxima wordt koningin Máxima.
Omdat het een borstel is om je tanden mee te poetsen. Daarvoor gebruik je tandpasta, pasta om je tanden mee te kunnen reinigen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:50 schreef Sena het volgende:
[..]
Ah, bedankt.
Kun je ook nog vertellen waarom het tandenborstel en tandpasta is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ben jij nou ook weer? ZH toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:50 schreef Sena het volgende:
[..]
Ah, bedankt.
Kun je ook nog vertellen waarom het tandenborstel en tandpasta is?
Nou ja, dat is altijd nog maar de vraag.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wordt zij echt koningin ja? Maar toen Beatrix nog prinses was en ze trouwde met Claus, werd hij wel gewoon prins? Mm, oke.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat het een borstel is om je tanden mee te poetsen. Daarvoor gebruik je tandpasta, pasta om je tanden mee te kunnen reinigen.
Wil je ook weten waarom men doorgaans een das draagt?Jawel, dat snap ik wel, gekkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar waarom 'tandenborstel' en niet 'tandborstel'? Of waarom wel 'tandpasta' en niet 'tandenpasta'?.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sena op 07-03-2009 15:06:06 (Brute fout gefixt.) ]
ZH?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wie ben jij nou ook weer? ZH toch?
Kijk eens onderaan in de topic lijst.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:02 schreef Smart_ass het volgende:
Olol ik lees net op moviemeter dat die film gisteren is afgekapt door net5,
Commerciele tv he?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:02 schreef Smart_ass het volgende:
Olol ik lees net op moviemeter dat die film gisteren is afgekapt door net5, en dat er opeens een serie begon. En daarna lieten ze het einde wel zien.!
Ik denk dat dat vooral te maken heeft met wat lekker klinkt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:57 schreef Sena het volgende:
[..]
Jawel, dat snap ik wel, gekkie..
Maar waarom 'tandenborstel' en niet 'tandborstel'? Of waarom wel 'tandpasta' en niet 'tandenpasta'?.
Omdat elk potje maar door één gezicht gebruikt mag worden, commercie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral te maken heeft met wat lekker klinkt.
Waarom beenwarmers en geen benenwarmers, waarom gezichtscrème en geen gezichtencrème?
Omdat je een beenwarmer per been omdoet en een gezichtscrème smeert op één gezicht. Een beetje zoals 'zonnecel' en 'pannenkoek'. Om maar even een gedachte neer te kalken,quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral te maken heeft met wat lekker klinkt.
Waarom beenwarmers en geen benenwarmers, waarom gezichtscrème en geen gezichtencrème?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |