Leuk topic, maar die userts daarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:16 schreef Sena het volgende:
Tandenborstel en tandpasta..
And now we wait....
Goede post, terwijl ik die neurie, loop ik naar de AHquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:22 schreef jordeeeh het volgende:
You better run, you better do what you can
Don't wanna see no blood, don't be a macho man
You wanna be tough, better do what you can
So beat it, but you wanna be bad
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Goede post, terwijl ik die neurie, loop ik naar de AH
Heb je het zitten terugzoeken?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog gelezen, waarom heb ik zo'n slecht geheugen.
Neuh, anders had ik het nu wel geweten.quote:
op net 5 zekerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Neuh, anders had ik het nu wel geweten.
Mennn, heb net the devil's advocate afgekeken, maar ik snap niets van die film.
Idd.quote:
zG.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Neuh, anders had ik het nu wel geweten.
Mennn, heb net the devil's advocate afgekeken, maar ik snap niets van die film.
quote:
Oh, ik dacht toch echt dat je iemand anders was.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:48 schreef Sena het volgende:
[..]
zG.
Dat had ik ook de eerste keer toen ik die film had gekeken..
Had ik bij Thirteen Monkeys. Maar dat was al zo'n 8 jaar geleden, dus misschien begrijp ik het nu welquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb er echt een hekel aan dat ik 3u naar een film zit te kijken en het einde niet snap.
jij bent zeker blondquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh, ik dacht toch echt dat je iemand anders was.
Ik heb er echt een hekel aan dat ik 3u naar een film zit te kijken en het einde niet snap.
die is echt vetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Had ik bij Thirteen Monkeys. Maar dat was al zo'n 8 jaar geleden, dus misschien begrijp ik het nu wel
goed nieuwsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:22 schreef Lakitu het volgende:
Dit maakt mij nou blij: Rechtbank: 'Tienermeisjes mogen best neuken'
maakt niet uitquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:22 schreef Lakitu het volgende:
Dit maakt mij nou blij: Rechtbank: 'Tienermeisjes mogen best neuken'
Ik wist meteen wie het nieuwsberichtje heeft geschreven.quote:In deze relatie werd het tienermeisje geregeld bruut genomen.
Nah, dat niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Pics van jouw blond geverfde haar?
Uit zelfbescherming lees ik de nieuwsberichten geschreven door Djeez al niet meer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:29 schreef Sena het volgende:
[..]
[..]
Ik wist meteen wie het nieuwsberichtje heeft geschreven..
Ik kijk uberhaupt niet meer op de frontpage.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Uit zelfbescherming lees ik de nieuwsberichten geschreven door Djeez al niet meer.
Precies, in het weekeinde telt spelling niet.quote:
maar toch mods zijn engquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:10 schreef Adelante het volgende:
Alleen door de weeks!
Heul niet, alleen mods uit Nijmegenquote:
die zijn inderdaad engquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heul niet, alleen mods uit Nijmegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |