Is ie gebanned ja?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Welke?
[..]
K zag t wel, posten uit naam van gebannede.
Beiden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Is ie gebanned ja?OF mag je uberhaupt geen pm's posten?
Gauw maar even verwijdert dusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Beiden.
Maar binnenkort kan ie ook niet meer pmen waarschijnlijk.
Lage streek.quote:
Daarom, lang niet meer geweest, ga ze binnenkort maar even weer een bezoekje brengen.quote:
I'm sorryquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
pms mag je niet posten en volgens mij is het ook niet helemaal de bedoeling om een adres te posten....
Als hij me geld terugbetaald verwijder ik zijn adresquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
pms mag je niet posten en volgens mij is het ook niet helemaal de bedoeling om een adres te posten....
Heeft ie dat ook niet gedaan nee?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:52 schreef gers het volgende:
[..]
Als hij me geld terugbetaald verwijder ik zijn adres
Oh, hij heeft nog niet terugbetaald?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:52 schreef gers het volgende:
[..]
Als hij me geld terugbetaald verwijder ik zijn adres
Als hij me terugbetaald dan is het pas voldoendequote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kap eens joh, nu is het wel mooi geweest hoor
Dus omdat jij je taak als mod niet wilt uitvoeren zou ik een note krijgen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef swarmahoer het volgende:
dat is t adres van nb? graag iedereen het adres editten in zn geschreven/gequote berichten deze en vorige paginaanders doe ik het en heb je n note te pakken
omdat ik jullie nog even de kans wil geven het risico op een ban uit te stellenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus omdat jij je taak als mod niet wilt uitvoeren zou ik een note krijgen?!!
Vooruit dan maar!
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2841quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef gers het volgende:
[..]
Als hij me terugbetaald dan is het pas voldoende
hoe kan ik trouwens aangifte doen van oplichting via internet
dankje zal het even doorlezenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:57 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2841
Als je wat moeilijke woorden niet begrijpt, moet je IQM even vragenquote:
Ik link enkel naar FOK!kers (die hun volledige naam in hun profiel hebben staan).quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:00 schreef Adelante het volgende:
KAPPEN MET DIE PRIVEGEVENS VERSPREIDEN OF TOT NA DE PASEN FOK!LOOS
Zo de capitals weer uit
Was laatst pyromaan actief.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:00 schreef IQM het volgende:
Trouwens, wel grappig: als je z'n naam invoert in Google en je tikt er dan de 'z' achter, geeft Google als suggestie al Zutphen aan. Hij is berucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
waarom je mag toch waarschuwen voor oplichters/flessentrekkersquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:00 schreef Adelante het volgende:
KAPPEN MET DIE PRIVEGEVENS VERSPREIDEN OF TOT NA DE PASEN FOK!LOOS
Zo de capitals weer uit
Ik verspreid niks. Ik quote gewoon een reactie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat ik jullie nog even de kans wil geven het risico op een ban uit te stellenmaar als je gesteld bent op je note wil ik m maken hoor
quote:Op zondag 29 april 2007 14:28 schreef Danjall het volgende:
whahahahaha .. ha .. ha .. ha ..
![]()
Ach mijn ouders denken dan ook al jaren dat ik Gothic ben ..
En jullie zullen dat vast ook vinden !
Maar ga vooral uit van het uiterlijk .. kom je ver mee in deze wereld![]()
Nee, want wij kunnen dat niet controleren en iemand vals beschuldigen kan FOK! laster of smaad zaken opleveren. Dus ga naar je rechtsbijstand of span zelf een zaak aan, maar geen mensen met hun gegevens zwart maken op FOK!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:01 schreef gers het volgende:
[..]
waarom je mag toch waarschuwen voor oplichters/flessentrekkers
wil je pm's/mails als bewijs ik post het met liefde en plezierquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, want wij kunnen dat niet controleren en iemand vals beschuldigen kan FOK! laster of smaad zaken opleveren. Dus ga naar je rechtsbijstand of span zelf een zaak aan, maar geen mensen met hun gegevens zwart maken op FOK!
Ja, wil ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:05 schreef gers het volgende:
[..]
wil je pm's/mails als bewijs ik post het met liefde en plezier
WoW zekerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:09 schreef IQM het volgende:
Tering, die kerel gebruikt veel verschillende usernames op het internet, joh.
En hij's een game-addict.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |