Is ie gebanned ja?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Welke?
[..]
K zag t wel, posten uit naam van gebannede.
Beiden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Is ie gebanned ja?OF mag je uberhaupt geen pm's posten?
Gauw maar even verwijdert dusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Beiden.
Maar binnenkort kan ie ook niet meer pmen waarschijnlijk.
Lage streek.quote:
Daarom, lang niet meer geweest, ga ze binnenkort maar even weer een bezoekje brengen.quote:
I'm sorryquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
pms mag je niet posten en volgens mij is het ook niet helemaal de bedoeling om een adres te posten....
Als hij me geld terugbetaald verwijder ik zijn adresquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
pms mag je niet posten en volgens mij is het ook niet helemaal de bedoeling om een adres te posten....
Heeft ie dat ook niet gedaan nee?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:52 schreef gers het volgende:
[..]
Als hij me geld terugbetaald verwijder ik zijn adres
Oh, hij heeft nog niet terugbetaald?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:52 schreef gers het volgende:
[..]
Als hij me geld terugbetaald verwijder ik zijn adres
Als hij me terugbetaald dan is het pas voldoendequote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kap eens joh, nu is het wel mooi geweest hoor
Dus omdat jij je taak als mod niet wilt uitvoeren zou ik een note krijgen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef swarmahoer het volgende:
dat is t adres van nb? graag iedereen het adres editten in zn geschreven/gequote berichten deze en vorige paginaanders doe ik het en heb je n note te pakken
omdat ik jullie nog even de kans wil geven het risico op een ban uit te stellenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus omdat jij je taak als mod niet wilt uitvoeren zou ik een note krijgen?!!
Vooruit dan maar!
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=2841quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef gers het volgende:
[..]
Als hij me terugbetaald dan is het pas voldoende
hoe kan ik trouwens aangifte doen van oplichting via internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |