Niet fokken met mijn bro!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat was echt een hele slechte imitatie van noorsbloed.
VIEZE KLOOTZAK IK TRAP JE KAPOT MORGEN GA IK NAAR DAT KANKER DOETICHEM!quote:
bosje slappe lullenquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:20 schreef IQM het volgende:
http://www.start12.nl/nieuwspaginas/fok_386_review.html
ik heb je je geld toch teruggegeven..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:18 schreef gers het volgende:
[..]
VIEZE KLOOTZAK IK TRAP JE KAPOT MORGEN GA IK NAAR DAT KANKER DOETICHEM!
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Kapot? Rare naam voor een kloon.
[/Krentenbol.]
VIEZE KLOOTZAK JE HEBT HELEMAAL NIKS GEGEVENquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:22 schreef zweedsbloed het volgende:
[..]
ik heb je je geld toch teruggegeven..
Als ik je morgen zie spuit ik je oogkas vol peppersprak en steek ik mn knuppel ff door je pisbuis naar binnenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:23 schreef gers het volgende:
[..]
VIEZE KLOOTZAK JE HEBT HELEMAAL NIKS GEGEVEN
JE BENT ECHT DOOT
Ga jij nu maar ergens anders de nerd uit hangenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:23 schreef gers het volgende:
[..]
VIEZE KLOOTZAK JE HEBT HELEMAAL NIKS GEGEVEN
JE BENT ECHT DOOT
het zit nogal diep met NBquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ga jij nu maar ergens anders de nerd uit hangen
Oh wacht, KOP reageerde zo.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:28 schreef jordeeeh het volgende:
Wacht, gers bedoelt het wel serieus, en zweedsbloed loopt maar een beetje te trollen?
ik ben geen trolquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:28 schreef jordeeeh het volgende:
Wacht, gers bedoelt het wel serieus, en zweedsbloed loopt maar een beetje te trollen?
Hoezo, die 40 euro, was niet een rib uit je lijf, niet al je ribben, maar nog dieper?quote:
40 euro voor een bos bloemen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoezo, die 40 euro, was niet een rib uit je lijf, niet al je ribben, maar nog dieper?
ik bedoelde eigenlijk juicyhillquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Op station Zutphen, spelend met z'n flashlight.
Das kankerdichtbij voor mij, misschien eens een kijkje nemen, undercoverquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Op station Zutphen, spelend met z'n flashlight.
Zutphen centrum is niet zo groot, hij woont toch boven een winkel zei ie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Welke?quote:
K zag t wel, posten uit naam van gebannede.quote:
1,5 km van mijn crash-adresquote:
An offer you just can't refuse.quote:Als jij mij zo graag in elkaar wilt slaan kom ik graag naar je toe.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:48 schreef gers het volgende:
pm me maar als je de pm wilt van NB
dadelijk heb ik een ban![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |