Volgende week opent hij een topic omdat zijn ouders denken dat hij gothic wordt omdat hij zwarte oogschaduw heeft gekocht.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:04 schreef FlitsFrits het volgende:
Dit is het begin.
Het was iig een dunne jas.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:04 schreef dezenickiscool het volgende:
sinds wanneer is een zwarte jas met doodskop zomermode?![]()
bij zomer mode denk ik aan 3/4de broeken en tshirts![]()
wat een gothicopmerkingquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:06 schreef IndyROKR het volgende:
, iedereen zie je met die casual kleding lopen. Ik vind dat echt zò saai.
Heb ik alquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgende week opent hij een topic omdat zijn ouders denken dat hij gothic wordt omdat hij zwarte oogschaduw heeft gekocht.![]()
Ik luister anders nog gewoon Hilary Duff (heeft trouwens een nieuw albumquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:06 schreef SpecialK het volgende:
Je ouders hebben gewoon gelijk om zich zorgen te maken. Sterker nog. Iedereen in je omgeving ziet het al aankomen behalve jij.
Tja, echt de trent dit jaar, een zwarte zomerjas!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:03 schreef IndyROKR het volgende:
Pfff... ik dacht ik koop vandaag een nieuwe zomerjas. Ik vond hem zelf op het eerste gezicht mooi. Zwarte jas, met een plaatje achterop wat lijkt op een doodskop. Denken me ouders meteen dat ik gothic wil worden![]()
ik vind jou wel een cybergothic typjequote:Op zaterdag 28 april 2007 21:09 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
Ik luister anders nog gewoon Hilary Duff (heeft trouwens een nieuw album) en Avril Lavigne en the rolling stones
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:09 schreef Tism het volgende:
[..]
Tja, echt de trent dit jaar, een zwarte zomerjas!![]()
![]()
Stomme 'kijk mij eens rebels doen terwijl ik het eigenlijk niet ben maar op deze manier behaal ik misschien nog commercieel succes door onzeker tienermeisjes het idee te geven dat rebels zijn stoer is en dat ze daarmee veel kunnen bereiken'-hoerquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:11 schreef IndyROKR het volgende:
Ik zat juist net deze te bekijken
Edit: Pff hotlinkprotectors zijn stom
RIP aan de nabestaandenquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:18 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Stomme 'kijk mij eens rebels doen terwijl ik het eigenlijk niet ben maar op deze manier behaal ik misschien nog commercieel succes door onzeker tienermeisjes het idee te geven dat rebels zijn stoer is en dat ze daarmee veel kunnen bereiken'-hoer
Die kun je alleen aantrekken als je van de zomer een begrafenis hebtquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:44 schreef AffenStrudel het volgende:
Zwarte zomerjas.
gadverdamme stinkgothicquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:10 schreef P8 het volgende:
[..]
ik vind jou wel een cybergothic typje
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:03 schreef IndyROKR het volgende:
Zwarte jas, met een plaatje achterop wat lijkt op een doodskop.
Als voetenmat ja.quote:Op zondag 29 april 2007 10:49 schreef Spacehamster het volgende:
Gothics zijn schattig en decoratief.![]()
omg wat een mongeaulquote:Op zondag 29 april 2007 03:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
http://youtube.com/watch?v=F0duy2y7dSA
Zet die maar keihard aan. Dan ben je ervan af.
Ik ben heel kieskeurig en heb liever iemand met dure merkkleren om mijn voeten aan af te vegen.quote:Op zondag 29 april 2007 12:07 schreef AffenStrudel het volgende:
Als voetenmat ja.
Wie zegt dat ik oogschaduw op heb? Ik ben geen wijfquote:Op zondag 29 april 2007 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
Je hebt oogschaduw en een zwarte jas? En nog steeds beweer je dat je geen gothic bent?
Maar wel de kledingquote:Op zondag 29 april 2007 15:29 schreef donald_dick het volgende:
hard gay is geen trend van dit moment...
Hard Gay is vetquote:Op zondag 29 april 2007 15:29 schreef donald_dick het volgende:
hard gay is geen trend van dit moment...
quote:Op zondag 29 april 2007 16:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
pilotenbrillen zijn 2005
[/quote]quote:
Wel grote overeenkomsten.
Je had beter kunnen zeggen: 'M`n ouders denken dat ik homo ben omdat ik een pilotenbril heb.'
Ooeh je vriendje roept je:
[quote]Op 22-04-2006 15:27 schreef Jett
[..]je blijft van hem af heur! HE'S MINE BIATCH
![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 16:17 schreef parselmouth het volgende:
Omdat het een foto is uit 2005 natuurlijk!
Oh, maar naar 2 jaar wilt ie nog steeds hardgay nadoen.quote:Op zondag 29 april 2007 16:17 schreef parselmouth het volgende:
Omdat het een foto is uit 2005 natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |