Volgende week opent hij een topic omdat zijn ouders denken dat hij gothic wordt omdat hij zwarte oogschaduw heeft gekocht.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:04 schreef FlitsFrits het volgende:
Dit is het begin.
Het was iig een dunne jas.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:04 schreef dezenickiscool het volgende:
sinds wanneer is een zwarte jas met doodskop zomermode?![]()
bij zomer mode denk ik aan 3/4de broeken en tshirts![]()
wat een gothicopmerkingquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:06 schreef IndyROKR het volgende:
, iedereen zie je met die casual kleding lopen. Ik vind dat echt zò saai.
Heb ik alquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgende week opent hij een topic omdat zijn ouders denken dat hij gothic wordt omdat hij zwarte oogschaduw heeft gekocht.![]()
Ik luister anders nog gewoon Hilary Duff (heeft trouwens een nieuw albumquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:06 schreef SpecialK het volgende:
Je ouders hebben gewoon gelijk om zich zorgen te maken. Sterker nog. Iedereen in je omgeving ziet het al aankomen behalve jij.
Tja, echt de trent dit jaar, een zwarte zomerjas!quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:03 schreef IndyROKR het volgende:
Pfff... ik dacht ik koop vandaag een nieuwe zomerjas. Ik vond hem zelf op het eerste gezicht mooi. Zwarte jas, met een plaatje achterop wat lijkt op een doodskop. Denken me ouders meteen dat ik gothic wil worden![]()
ik vind jou wel een cybergothic typjequote:Op zaterdag 28 april 2007 21:09 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
Ik luister anders nog gewoon Hilary Duff (heeft trouwens een nieuw album) en Avril Lavigne en the rolling stones
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:09 schreef Tism het volgende:
[..]
Tja, echt de trent dit jaar, een zwarte zomerjas!![]()
![]()
Stomme 'kijk mij eens rebels doen terwijl ik het eigenlijk niet ben maar op deze manier behaal ik misschien nog commercieel succes door onzeker tienermeisjes het idee te geven dat rebels zijn stoer is en dat ze daarmee veel kunnen bereiken'-hoerquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:11 schreef IndyROKR het volgende:
Ik zat juist net deze te bekijken
Edit: Pff hotlinkprotectors zijn stom
RIP aan de nabestaandenquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:18 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Stomme 'kijk mij eens rebels doen terwijl ik het eigenlijk niet ben maar op deze manier behaal ik misschien nog commercieel succes door onzeker tienermeisjes het idee te geven dat rebels zijn stoer is en dat ze daarmee veel kunnen bereiken'-hoer
Die kun je alleen aantrekken als je van de zomer een begrafenis hebtquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:44 schreef AffenStrudel het volgende:
Zwarte zomerjas.
gadverdamme stinkgothicquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:10 schreef P8 het volgende:
[..]
ik vind jou wel een cybergothic typje
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:03 schreef IndyROKR het volgende:
Zwarte jas, met een plaatje achterop wat lijkt op een doodskop.
Als voetenmat ja.quote:Op zondag 29 april 2007 10:49 schreef Spacehamster het volgende:
Gothics zijn schattig en decoratief.![]()
omg wat een mongeaulquote:Op zondag 29 april 2007 03:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
http://youtube.com/watch?v=F0duy2y7dSA
Zet die maar keihard aan. Dan ben je ervan af.
Ik ben heel kieskeurig en heb liever iemand met dure merkkleren om mijn voeten aan af te vegen.quote:Op zondag 29 april 2007 12:07 schreef AffenStrudel het volgende:
Als voetenmat ja.
Wie zegt dat ik oogschaduw op heb? Ik ben geen wijfquote:Op zondag 29 april 2007 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
Je hebt oogschaduw en een zwarte jas? En nog steeds beweer je dat je geen gothic bent?
Maar wel de kledingquote:Op zondag 29 april 2007 15:29 schreef donald_dick het volgende:
hard gay is geen trend van dit moment...
Hard Gay is vetquote:Op zondag 29 april 2007 15:29 schreef donald_dick het volgende:
hard gay is geen trend van dit moment...
quote:Op zondag 29 april 2007 16:00 schreef HenkBenzinetank het volgende:
pilotenbrillen zijn 2005
[/quote]quote:
Wel grote overeenkomsten.
Je had beter kunnen zeggen: 'M`n ouders denken dat ik homo ben omdat ik een pilotenbril heb.'
Ooeh je vriendje roept je:
[quote]Op 22-04-2006 15:27 schreef Jett
[..]je blijft van hem af heur! HE'S MINE BIATCH
![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 16:17 schreef parselmouth het volgende:
Omdat het een foto is uit 2005 natuurlijk!
Oh, maar naar 2 jaar wilt ie nog steeds hardgay nadoen.quote:Op zondag 29 april 2007 16:17 schreef parselmouth het volgende:
Omdat het een foto is uit 2005 natuurlijk!
Ik ben geen slaaf van je ofzoquote:Op zondag 29 april 2007 16:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wees een een baas, en post een foto van die jas
3/4 zijn niet meer echt zo hotquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:04 schreef dezenickiscool het volgende:
sinds wanneer is een zwarte jas met doodskop zomermode?![]()
bij zomer mode denk ik aan 3/4de broeken en tshirts![]()
Zo! Je bent de eerste die het zegt.quote:Op zondag 29 april 2007 22:25 schreef ThaKiller het volgende:
Kut Gothic
Maar je ontkent niet!quote:Op zondag 29 april 2007 23:26 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
Zo! Je bent de eerste die het zegt.
...meeloper![]()
Blow je ook, dan hoor je er wel bij hoor, stoere 'mooiboy'.![]()
bij 10 sec zie je een gast lopen met een zwarte jas en met iets op zn rug wat een beetje lijkt op een doodskop als je veel gedronken hebquote:Op zondag 29 april 2007 15:27 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik oogschaduw op heb? Ik ben geen wijfEnne nog wat, ik wil dit met de trend van het moment meedoen. Als het aan jullie ligt is zwarte kleding dus in....
Dan win je nog eens wat!quote:Op zondag 29 april 2007 13:43 schreef Ordinair het volgende:
*kras*kras*
awww... ga jij nou maar verder krassen....quote:Op zondag 29 april 2007 23:26 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
Zo! Je bent de eerste die het zegt.
...meeloper![]()
Blow je ook, dan hoor je er wel bij hoor, stoere 'mooiboy'.![]()
Wat een debiele alto ben jij zeg.quote:Op zondag 29 april 2007 14:28 schreef Danjall het volgende:
whahahahaha .. ha .. ha .. ha ..
![]()
Ach mijn ouders denken dan ook al jaren dat ik Gothic ben ..
En jullie zullen dat vast ook vinden !
Maar ga vooral uit van het uiterlijk .. kom je ver mee in deze wereld![]()
Je kleden als een neger is wel mooi?quote:Op maandag 30 april 2007 02:11 schreef grasmat het volgende:
vies links kraakpandtuig is het, en daar hoor jij binnenkort ook bij
Dat zijn wel artiesten waarvan je je gaat bekrassenquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:09 schreef IndyROKR het volgende:
Ik luister anders nog gewoon Hilary Duff (heeft trouwens een nieuw album) en Avril Lavigne
Right ..quote:Op maandag 30 april 2007 02:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een debiele alto ben jij zeg.Nee, jezelf als een loser kleden om 'jezelf te zijn', daar kom je ver mee in deze wereld. Doe toch gewoon normaal en voel je niet verheven omdat je achterlijk doet.
Raar menneke.
Nou...quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:06 schreef SpecialK het volgende:
Je ouders hebben gewoon gelijk om zich zorgen te maken. Sterker nog. Iedereen in je omgeving ziet het al aankomen
Je ouders en je omgeving maken zich terecht zorgen, geloof me maar. Alleen zou ik de jas niet als het probleempunt zienquote:Op zaterdag 28 april 2007 21:09 schreef IndyROKR het volgende:
Ik luister anders nog gewoon Hilary Duff (heeft trouwens een nieuw album) en Avril Lavigne en the rolling stones
Idd, ik zal me ook niet aanpassen om erbij te horen, bij de mainstream types. Ik vond die jas mooi, maar om nou meteen een gothic genoemd te worden... Ik hou niet eens van die muziek.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:22 schreef Danjall het volgende:
[..]
Right ..![]()
Ik voel me totaal niet verheven boven anderen.
En ik draag wat ik mooi vind en wat fijn zit.
En waar heb ik in hemelsnaam gezegt dat ik me zo kleed om mezelf te zijn ?
Of dat ik me uberhaupt verheven voel ..
![]()
Verklaar je nader...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:10 schreef kwib het volgende:
Je ouders en je omgeving maken zich terecht zorgen, geloof me maar. Alleen zou ik de jas niet als het probleempunt zien
Ja.quote:Op maandag 30 april 2007 07:16 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
Je kleden als een neger is wel mooi?
Omdat je gothic wordt.quote:
Avril Lavigne gothic ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ja.
oogschaduw voor mannen is Hard Gay
(Zwarte) Jassen in de zomer voor emo's
Afgeven op mensen met pilotenbrillen en negerkleding is gothic
Jij luistert avril lavigne
Conculsie: Gothic
Heerlijk, gothickotsquote:
Met zo'n slechte smaak wordt je idd nooit een Goth, die luisteren tenminste nog naar leuke muziek.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:09 schreef IndyROKR het volgende:
Het toeval wilt dat ik bij dat concert was (bagger was het trouwens (had ook gehoopt dat ie naar een dansavond ging inplaats van een optreden)).quote:Op zondag 29 april 2007 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Rutger Leert Stappen -- Aflevering 08: Gothic
Ik denk dat je nog nooit een kraker hebt gezien want ik heb iig nog nooit een Goth op een kraakfeest gezien.quote:Op maandag 30 april 2007 02:11 schreef grasmat het volgende:
vies links kraakpandtuig is het, en daar hoor jij binnenkort ook bij
Nee, je houd van bagger.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:21 schreef IndyROKR het volgende:
Idd, ik zal me ook niet aanpassen om erbij te horen, bij de mainstream types. Ik vond die jas mooi, maar om nou meteen een gothic genoemd te worden... Ik hou niet eens van die muziek.
Mag ik die jas dan hebben?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:21 schreef IndyROKR het volgende:
[..]
Idd, ik zal me ook niet aanpassen om erbij te horen, bij de mainstream types. Ik vond die jas mooi, maar om nou meteen een gothic genoemd te worden... Ik hou niet eens van die muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |