EDIT²:quote:ff bumpje. Zojuist ook een HTC Touch HD aangeschaft met een T-Mobile Relax 300 abo (en 2 jaar gratis Web 'n Walk).
Hoop hier veel te posten komende tijd
me tooquote:
Tja, de Touch Pro heeft een veel kleiner scherm maar wel een toetsenbord, en de Touch HD een groot scherm zonder vast toetsenbord. Ik stoor me niet aan het on-screen toetsenbord dus ik zou voor de HD gaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:11 schreef koningdavid het volgende:
Ik ga een nieuwe telefoon halen. Ik zat heel erg te denken aan de HTC touch pro, vooral omdat daar een toetsenbord bij zit. Maar nu kwam ik ook deze (Touch HD) tegen.
Welke moet ik nemen? Ik ben best een n00b op dit gebied.
Het is dus wel goed te doen om te typen met het on-screen toetsenbord? Zijn er nog andere voordelen aan de HD behalve het grotere scherm?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tja, de Touch Pro heeft een veel kleiner scherm maar wel een toetsenbord, en de Touch HD een groot scherm zonder vast toetsenbord. Ik stoor me niet aan het on-screen toetsenbord dus ik zou voor de HD gaan.
Uitstekende keuze!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:35 schreef koningdavid het volgende:
Ah, thanks voor dat filmpje. Zeer handig.
Het gaat de HD worden denk ik.
Is het eindelijk gelukt?quote:
Blijf het vreemd vinden, bij mij staan ze gewoon op de SD en ik kan alles kiezen. Ach, het is je tenminste geluktquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:41 schreef Houniet het volgende:
Je moet de mp3 van je sms in de Windows map zetten.
Dan komt hij in de lijst te staan.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:37 schreef Blistering het volgende:
M'n gsm is iig goed onderweg.
Zending opgehaald en in sorteerproces 06-03-2009 Dordrecht , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 07-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Ik ga vandaag de hele dag uit het raam kijken!
- die screen protector kan je het beste plaatsen in een vochtige ruimte (bv. in je badkamer na het douchen).quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:48 schreef Blistering het volgende:
Ok gsm is binnen!
Erg vet apparaat. Paar dingen though;
- Die screen protector die je erbij krijgt. Die heb ik maar niet erop gedaan, omdat er zoveel lucht onder komt dat het echt lelijk is. Hebben andere ook zonder?
- De batterij lijkt best heet te worden na intensief gespeel, is dit normaal?
Verder bevalt het perfect!. Touch screen werkt lekker.
Ik denk toch dat ik voor de Diamond2 ga, komt perfect uit met verlengen, kan volgens mij eind april verlengen. Diamond2 is ook wat goedkoper, 450 om 550..quote:Op zondag 8 maart 2009 00:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hmm, ik twijfel nog een beetje. De HD is een mooi ding en heeft een aparte 3,5mm jack uitgang, maar erg groot. Volgende maand komt de Touch Diamond 2 uit, en die is ook wel erg mooi.
HTC Touch Diamond 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua afmetingen is het scherm van de Touch Diamond 2 net zo groot als die van de HD. Alleen zit er bij de D2 nog een rand om heen, zie ik op de foto's. Daarmee is die dus groter dan de HDquote:Op zondag 8 maart 2009 00:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hmm, ik twijfel nog een beetje. De HD is een mooi ding en heeft een aparte 3,5mm jack uitgang, maar erg groot. Volgende maand komt de Touch Diamond 2 uit, en die is ook wel erg mooi.
HTC Touch Diamond 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de OP zie ik hier dat de HD een 3,8" scherm heeft, en de Diamond 2 een 3,2". Ze hebben overigens wel dezelfde resolutie, mocht je dat bedoelen.quote:Op zondag 8 maart 2009 08:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Qua afmetingen is het scherm van de Touch Diamond 2 net zo groot als die van de HD. Alleen zit er bij de D2 nog een rand om heen, zie ik op de foto's. Daarmee is die dus groter dan de HD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
In de OP zie ik hier dat de HD een 3,8" scherm heeft, en de Diamond 2 een 3,2". Ze hebben overigens wel dezelfde resolutie, mocht je dat bedoelen.
Wat is de batterijduur van de HD eigenlijk bij normaal telefoon gebruik en af en toe wat internetten? En heeft hij ook een G-sensor?quote:
Ik schat zo'n 2 a 2.5 dag.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat is de batterijduur van de HD eigenlijk bij normaal telefoon gebruik en af en toe wat internetten?
Voor het geval dat hij nog langs komt, nadat zijn topic gesloten werd:quote:Op zondag 8 maart 2009 18:35 schreef LTCY18 het volgende:
Ik heb dit probleem vaker gezien op fora, maar kan nog steeds geen passende oplossing vinden.
Wanneer ik op mijn mobiel op WLM aanmeld, krijg ik namelijk 0 mensen online te zien. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb een Chinese versie van Windows Mobilel 6.1, kweenie of dat invloed heeft op de mogelijke oplossingen.
In de op staan er een paar en op http://htc.johan-derksen.com ook nog wat meer.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:09 schreef Parkinson_XTC het volgende:
tvp.
heb de HD nu een paar weken en moet nog altijd wennen aan het hele windows mobile gebeuren..
is ook de eerste keer dat ik met een touchscreen werk dus dat gaat ook nog niet helemaal soepel.
leuk speelgoed, mooi scherm... maar had toch liever een kleiner toestel gehad...
ff deze topicreeks in de gaten houden, kijken of ik mijn foon nog wat op kan pimpen met leuke appz enzo...
1e link: Is voor Engelse versie en mijn versie is nieuwer dan de genoteerde versie daar.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:00 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Voor het geval dat hij nog langs komt, nadat zijn topic gesloten werd:
http://www.4winmobile.com(...)ing-23-1-2008-a.html
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=368178
http://social.microsoft.c(...)9-b0c8-7f358ebabaf6/
Wat is wat in de je software rijtje?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
In de op staan er een paar en op http://htc.johan-derksen.com ook nog wat meer.
Succes en welkom
Even googlen op de bestandsnaam en je ziet hetquote:Op maandag 9 maart 2009 05:14 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
Wat is wat in de je software rijtje?Ik bedoel wat kan je ermee met welk software?
Hoe kan je dingen weer uninstall?
Via internet is vaker goedkoper.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:46 schreef koningdavid het volgende:
Ik ga vandaag denk ik de Touch HD bestellen.
Iemand nog tips? Goede websites voor te bestellen? Of gewoon via T-mobile zelf? Of is het beter om naar een winkel te gaan?
-J-D- Heb je voot dit nog een oplossing?quote:Op maandag 9 maart 2009 05:10 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
1e link: Is voor Engelse versie en mijn versie is nieuwer dan de genoteerde versie daar.
2e link: Same story
3e link: Gegeven link werkt niet
Ik heb Chinese versie van Windows en versie 20757.1.4.0
Alleen een andere ROM erop zetten, maar dan ben je alles kwijtquote:Op maandag 9 maart 2009 17:54 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
-J-D- Heb je voot dit nog een oplossing?
Wat is een ROM? Ik heb vorig week mn phone al gereset. Het rare is, eerst werkte MSN wel?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Alleen een andere ROM erop zetten, maar dan ben je alles kwijt
Moet je het eerst backuppen enz.
In "gewone-mensen-taal" betekent dat: een nieuw besturingssysteem installeren, en dan niet Chineesquote:Op maandag 9 maart 2009 18:34 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
Wat is een ROM? Ik heb vorig week mn phone al gereset. Het rare is, eerst werkte MSN wel?
Ik heb m juist in het Chinees gekocht, omdat ik dan dingen het Chinees kan opslaan en sms-en EN tegelijkertijd ook in het Engels. Maar goed... nvm ik zoek wel verder.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:36 schreef -J-D- het volgende:
[..]
In "gewone-mensen-taal" betekent dat: een nieuw besturingssysteem installeren, en dan niet Chinees
Optie 1quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:58 schreef Houniet het volgende:
JD toppertje.
Jammer dat er geen paint op de HTC zit.
Volgens die site heb je em binnen 24u in huis?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:08 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb de Touch HD besteld via gsmweb.nl
Ik ben benieuwd.
Ja, sms-bundel heb ik ook erbij, vergeten te zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:34 schreef Firenzo het volgende:
geen sms bundel bij je relax 300? dan betaal je ¤0,25/sms geloof ik? das duur grapje, elke dag 1 smsje sturen is dan meteen ¤6
Je kan een ander TF3D theme installeren. Google daar maar eens op, of zoek op het XDA forum.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:10 schreef C.est-malheureux het volgende:
Is het ook mogelijk om de kleur van de tijd, oproepen en agenda op de voorgrond te veranderen?
Ja Coreplayer had ik er ook al opstaan met dank aan jou! Die speelt de .avi uiteraard wel af..quote:
Ja ik vind het ook heel veel vreemd..quote:
Hoe doe je dat precies?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:11 schreef -J-D- het volgende:
Die kan je laten synchroniseren met Outlook.
Nee, als je de telefoon aansluit op een XP computer, krijg je een melding van Activesync. Dan kan je de contactpersonen laten synchroniseren, waardoor ze ook in Outlook komen te staan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:08 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat precies?Dan moet je toch eerst een email geregistreerd hebben op je phone? Anders kan dat neit rite?
Ik ben bij level 5quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:59 schreef -Dries- het volgende:
Hoeveel levels heeft dat Teeter spel? Ben al best ver en wil weten hoeveel ik nog moet
Geen ervaring mee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:16 schreef koningdavid het volgende:
Ik kom er net achter dat bij het 'onbeperkt internet' dat ik heb aangevraagd er ook 'mobile tv' zit van T-mobile. Werkt dat een beetje goed?
Klopt. Het hoort hierbij:quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:21 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.
Moet haast wel via streams want een andere techniek is niet haalbaar bij de HD, dacht ik.
Dat heb ik dus. Klinkt wel goed.quote:Mobile TV kun je alleen kijken in combinatie met een mobielinternetabonnement. Mobile TV is onderdeel van het web'n'walk Plus-abonnement, waarmee je razendsnel kunt internetten op je mobiel en tv kunt kijken. En dit alles voor een vast bedrag van ¤ 14,95 per maand, zonder onverwachte kosten achteraf.
Uit het vorige topic:quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:24 schreef Shoombak het volgende:
Hoe voeg je een eigen sms/bel toon toe dan?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:46 schreef renwan het volgende:
Instellingen -> Geluid -> Geavanceerd -> Meldingen -> Gebeurt: Berichten nieuw tekstbericht
Ja, is een "standaard" bug van de touch diamond en de HD (of eigenlijk van windows mobile 6.1)quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:45 schreef Everlong het volgende:
Ik heb hem net binnen en ben er erg blij mee! Echter krijg ik 1 ding opgelost, als ik een smsje krijg, krijg ik hier geen geluidsmelding van. Dit is vreemd aangezien er volgens de instellingen (geluid, meldingen) wel een geluidje af moet gaan. Heeft iemand dit 'probleem' ook gehad?
Super, ga het zo even proberen. Hartstikke bedankt!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:13 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Ja, is een "standaard" bug van de touch diamond en de HD (of eigenlijk van windows mobile 6.1)
Oplossing: download HD tweak en zet "wake up on new SMS" aan.
http://montecristoff.webs.com/
Oh en tip: installeer niet de NL versie maar de Engelse ( de NL versie wil nog wel eens problemen geven)
Speel, klik, speel, filmpje, speel, internet, muziek, filmpje, youtube, speel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:10 schreef Houniet het volgende:
Dago, bevalt het toestel je een beetje?
Wat saaiquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:11 schreef Houniet het volgende:
Ik heb nog helemaal niets geïnstalleerd buiten TomTom om.
Het is toch wat!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:30 schreef koningdavid het volgende:
Sjonge... krijg ik mijn telefoon pas volgende week.
Een dikkevoor gsmweb.nl
Nee volgens mij niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:57 schreef Koentje3 het volgende:
Ik probeer resco bubbels te installeren, maar als ik die setup open op mijn touch dan krijg ik alleen een wit scherm te zien .. Moet ik hiervoor nog iets anders installeren?
ja.. moet internet voor dit spel zijn aangesloten oid?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.
Bij mij werkte het gewoon.
Had je de versie gepakt die ik pas had gepost?
Nee lijkt me niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:48 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
ja.. moet internet voor dit spel zijn aangesloten oid?
Vreemd hoor .. bij mij wordt een soort browser geopend, en dan staat er file://blablablaquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet.
Heb alleen de bestandsnaam aangepast zodat de activatiecode erin staat, maar dat mag geen probleem zijn voor het installeren.
Heb ik gekeken, ook als je alle opties uitzet blijft ie het doen, denk dus dat het een standaard iets is wat er in zijn sms prog zit.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:57 schreef Dagonet het volgende:
Ah, wacht, ik zie het al. Bij je toetsenbord, naast spatie, links, heb je de knop Abc <> T9
Zet die eens van T9 af? Want ik heb het niet in ieder geval.
Ik krijg hem pas maandag binnen, dus nee 't is nog niet gelukg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:22 schreef mct1982 het volgende:
@ koningdavid
Is het jou al gelukt om televisie via t mobile te kijken op de HTC Touch HD??? Please kan iemand mij antwoord geven of dit kan en of het anders in de toekomst moet kunnen???
Mvg
Marco
Joah, met normaal/goed weer is het een prima cameraquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:38 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanmiddag met de HD gemaakt, kwaliteit valt me erg mee
Hij geeft de mogelijkheid om 3 dingen apart in of uit te schakelen.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:44 schreef cartoony het volgende:
Binnenkort zit ik in het buitenland in wil dan al mijn internetverbindingen uitzetten, nu zag ik een programmaatje staan ( NODATA ) die dat voor je doet maar zou toch graag willen weten WELKE instellingen hij dan veranderd, en kan ik dat ook makkelijk doen zonder dat programmaatje?
vast dank.
Pieter
Dank voor je snelle antwoord, Ik wil het niet perse zelf doen hoor maar wil graag weten wat iets doet voor ik het erop zet.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hij geeft de mogelijkheid om 3 dingen apart in of uit te schakelen.
GPRS, MMS en Push Mail.
Geen idee waarom je dat zo graag handmatig wil doen. Het programma is ideaal.
Maar het kan vast ook wel door zelf in het register te gaan kloten.
Je moet, na inschakelen, wel nog de huidige verbinding handmatig stoppen, mocht je die nog hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Het is mij nog niet gelukt. Volgens mij kan het alleen als je echt een 'T-mobile toestel' hebt en dat is de Touch HD niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:22 schreef mct1982 het volgende:
@ koningdavid
Is het jou al gelukt om televisie via t mobile te kijken op de HTC Touch HD??? Please kan iemand mij antwoord geven of dit kan en of het anders in de toekomst moet kunnen???
Mvg
Marco
Ze maken een grapje...quote:Op maandag 23 maart 2009 18:39 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb spijt dat ik deze foon heb gekocht.
Had liever die foon gehad die nu op KPN.com staat.
http://www.kpn.com/nieuwstetoestellen.htm?omn_site=1&campaignid=1558
Zie rechtsonder. Maar goed, die was wel uitverkocht.
Ik zie alleen het tv beeld HEEEEL klein, er staat wel 'klik op het scherm of op * maar dat klikken werkt niet en hoe kom ik bij dat sterretje?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:22 schreef Rejected het volgende:
2: Via internet explorer naar m.uitzendinggemist.nl werkt op mijn Touch Pro icm Vodafone.
Kan je al bellen?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:37 schreef Sjibble het volgende:
Ik heb em vandaag ook binnen!
Maar ik kan niet bellen.
Ik heb T-Mobile, simkaartje erin. Ik selecteer mijn netwerk maar vervolgens kan ik niet verbinden omdat het aan de andere kant van de verbinding is verbroken? Hoe zorg ik er voor dat ik er mee kan bellen.
Ben geen noob in ICT gebeuren, maar ik ben telefoons gewend waar alles plug and play werkt
toch gek dat ik lekker comedy central kan kijkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:54 schreef Syd het volgende:
heb hem nu een maandje en ben er ook zeer trots op
Voor de mensen hier een link van een forum waar veel leuke tools enzo opstaan :
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=451
Ben nu de tool (G-Trigger) aan het uittesten, hiermee kun je bijvoorbeeld als je een telefoontje krijg opnemen door je mobiel van links naar rechts te schudden, en nog paar opties!
Trouwens voor de mensen die er naar vroegen TV KIJKEN is NIET mogelijk, had destijds toen ik me HD net binnen had een vraag gestuurd naar T/Mobile, werd dag later telefonisch gebeld en ze vertelde me dat de HD geen UMTS? ondersteunt, dit vond ik wel jammer, maarja shit happens.
mag jij mij vertellen hoe, en hoe je kwaliteit isquote:Op donderdag 26 maart 2009 01:05 schreef Sjibble het volgende:
[..]
toch gek dat ik lekker comedy central kan kijkenen ik heb zeker een Touch HD
het werkt niet exact zo vloeiend als met UMTS (hoewel ik niet eens weet hoe dat er uitzietquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:08 schreef Syd het volgende:
[..]
mag jij mij vertellen hoe, en hoe je kwaliteit iswant umts wordt niet op de HD ondersteunt. wat mij telefonisch door de T-mobile miep is verteld, sindsdien ben ik ervan uit gegegaan dat dit niet werkte en heb er niet meer nagekeken.
Heey Bedankt!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:29 schreef Sjibble het volgende:
[..]
het werkt niet exact zo vloeiend als met UMTS (hoewel ik niet eens weet hoe dat er uitzietMoet ik maar even aan iemand vragen die wel MobielTV heeft).
Ik las op tweakers dat je RTSP kan gebruiken. Er stonden een paar links van RTL4 e.d. Maar dat zal wel met UMTS te maken hebben (hoewel ik denk dat het een Touch HD topic was, en het bedoeld was voor de Streaming App?).
Ik stream via Internet en laat het op de Windows Media Player afspelen.
Het is wel een beetje schokkerig(geen kwaliteit als de tv bij je thuis), en soms moet ie bufferen... Maar goed, het is tvHet is eigenlijk heel simpel
Ga op je HTC naar je browser
Ga naar: www.kanalenkiezer.nl/mobile/
Zoek een kanaal uit (een LIVE kanaal, demand sucks).
Klik
Open of Download
WMP opent zich, even bufferen en als het goed is kijk je je kanaal.
Hadden te UMTS toestellen met Mobiel TV ook om de 10 sec buffer en klein formaat?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:00 schreef Syd het volgende:
[..]
Heey Bedankt!ga het nu even uitzoeken, zoals op je foto te zien is het niet zoals ik eerst met RTL4 had, klein formaat en buffer om de tien sec.
Ik ga het uitproberen,
Bedoel je dat je je alarmtijd ziet op je beginscherm, want dat kan je gewoon in de opties aanzetten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:21 schreef -J-D- het volgende:
Ik zoek nog steeds de mogelijkheid om G-Alarm te laten integreren met TF3D.
Volgens een site moet SSMaPa_0.2.4.3 dat kunnen, maar daar lukt het me niet mee.
Iemand anders al een poging gedaan?
Dan heb ik óf een andere versie óf ik kan het niet vinden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Briggy het volgende:
[..]
Bedoel je dat je je alarmtijd ziet op je beginscherm, want dat kan je gewoon in de opties aanzetten.
Op tandwieltje klikken (je komt dan in het scherm waar je de skin kan aanpassen)quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan heb ik óf een andere versie óf ik kan het niet vinden.
Las dit ook op een andere site, maar kan het niet vinden.
Ik zie het staan!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:21 schreef Briggy het volgende:
[..]
Op tandwieltje klikken (je komt dan in het scherm waar je de skin kan aanpassen)
dan pijltje naar rechts klikken en in het 7e scherm vind je die optie
Graag gedaan, ik was er zelf toevallig van de week mee bezig geweestquote:
Ligt aan de site.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:45 schreef koningdavid het volgende:
Welke browser gebruiken jullie om te FOK!ken op je HD? Ik deed het eerst met Opera maar met Internet Explorer gaat het veel beter, met die aangepaste layout.
Fraude...nee gewoon voorzichtiger zijn en nu de schade gewoon zelf betalen, dat doen de meeste mensen hoor die schade hebben.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:29 schreef DuTank het volgende:
Ok, ik heb inmiddels, na 3 maanden, een monstergrote kras op mijn scherm
Hoe los ik dit op? Garantie dekt dit vast niet.. Moet ik nu mijn telefoon verzekeren en over twee maanden huilen dat er een kras op zit en ik een nieuwe wil?
cp is fullscreen, en waarom resizen?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:54 schreef Houniet het volgende:
Ik heb CorePlayer nu. Maar ik ben te lam om er series op te zetten.
Gewoon resizen neem ik aan? En laat dat CP aub fullscreen zijn.
quote:Op maandag 30 maart 2009 18:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
cp is fullscreen, en waarom resizen?
Je hebt helemaal gelijk, met een verzekering heb je ook nog eens het risico dat ze het niet vergoeden en zit je er 1 jaar aan vastquote:Op maandag 30 maart 2009 18:17 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Fraude...nee gewoon voorzichtiger zijn en nu de schade gewoon zelf betalen, dat doen de meeste mensen hoor die schade hebben.
Echt hoor, mensen die het normaal vinden om de verzekering op te lichten (waardoor iedereen meer aan premies gaat betalen) en dat dan heel gewoon vinden...![]()
Voor het geld van die schade had je ook een heel mooi beschermhoesje kunnen aanschaffen trouwens...
Klopt, dat heb ik ookquote:Op donderdag 2 april 2009 12:20 schreef koningdavid het volgende:
Hij bevalt erg goed
Het valt me alleen op dat ActiveSync bij mij standaard aanstaat. Als ik hem via het menuutje rechtsboven weer afsluit is hij 1 minuut later weer opgestart. Hoort dat?
Dat is bij mij ookquote:Op donderdag 2 april 2009 12:20 schreef koningdavid het volgende:
Hij bevalt erg goed
Het valt me alleen op dat ActiveSync bij mij standaard aanstaat. Als ik hem via het menuutje rechtsboven weer afsluit is hij 1 minuut later weer opgestart. Hoort dat?
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:19 schreef Dagonet het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=259346
Hejje daar wat aan?
oplossing (voor als iemand hetzelfde "probleem" heeft) is kinderlijk eenvoudig...quote:Op donderdag 2 april 2009 17:54 schreef TeChNo2 het volgende:
ja maar ik bedoel (vergat dat net te schrijven) de mobiele site (de normale site werkt wel maar is onbruikbaar (nou ja vind ik, daar is het scherm echt te klein voor), tot gisteren lukte dat door te gaan naar www.hyves.nl/mobiel
Ze hebben echt iets veranderen want je moet/kunt nu een vaag java programmaatje downloaden waar mee je kunt hyven, maar dat is echt een flutding...
http://interfacelift.com/(...)date/mobile_devices/quote:Op zondag 5 april 2009 22:49 schreef Houniet het volgende:
Ik zou gewoon een backup van alles maken. Je weet het maar nooit hé.
Iemand al een goede site voor wallpapers gevonden?
Maar onze HD is toch 480x800.quote:Op zondag 5 april 2009 23:17 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
http://interfacelift.com/(...)date/mobile_devices/
http://www.mobinations.co(...)p?resolution=480x800quote:
Vodafone is qua internet veruit de snelste (tot 3,6 mb/s) en wat kosten betreft lijkt me € 9,50 niet echt duur in vergelijking met de andere providers.quote:Op zondag 5 april 2009 22:56 schreef Rejected het volgende:
Ik heb nu Vodafone, maar ik vind deze provider een beetje duur..
Hoe is het internet van andere providers?
Klopt, alleen is bellen/smsen vrij duur.quote:Op maandag 6 april 2009 17:30 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Vodafone is qua internet veruit de snelste (tot 3,6 mb/s) en wat kosten betreft lijkt me € 9,50 niet echt duur in vergelijking met de andere providers.
Wat doet deze upgrade precies, weet je dat? Heeft het nut?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:50 schreef -J-D- het volgende:
ROM-update van de site van HTC.
http://www.htc.com/www/SupportDownload.aspx?p_id=179&cat=2&dl_id=533
Goede site zegquote:Op maandag 6 april 2009 08:33 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
http://www.mobinations.co(...)p?resolution=480x800
eerste google hit zo ongeveer, verder nog niet getest ofzo
Improved Functions and Fixesquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat doet deze upgrade precies, weet je dat? Heeft het nut?
Nergens zover ik weet.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:29 schreef DuTank het volgende:
waar de fuck zit een stopwatch op dat ding?
Jawel.quote:
En dus wel op genoeg internet sites.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:35 schreef DuTank het volgende:
grappig flutmod, maar waardeloos dat zo iets simpels als een stopwatch nergens te vinden is op je tel
Dat hebben tegenwoordig nog maar heel weinig telefoons. Mn oude N73 had het ook niet bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:35 schreef DuTank het volgende:
grappig flutmod, maar waardeloos dat zo iets simpels als een stopwatch nergens te vinden is op je tel
Maar je vraagt toch om een app?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:35 schreef DuTank het volgende:
Tja, blijkbaar is een site waar je die kan vinden niet goed genoeg.quote:
Geen dank, ik heb je met liefde geholpen.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:47 schreef DuTank het volgende:
nee, het feit dat er zo kinderachtig over gedaan wordt, doet mij pijn.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:50 schreef -J-D- het volgende:
ROM-update van de site van HTC.
http://www.htc.com/www/SupportDownload.aspx?p_id=179&cat=2&dl_id=533
Bedoel je heel internet uit zetten? Of alleen GPRS en 3G mag dan wel? (Geen idee waarom men dat zou willen, maar goed)quote:Op woensdag 15 april 2009 21:54 schreef Grulez het volgende:
Is het trouwens handig om de GPRS uit te zetten? En zo ja hoe doe je dat (kan dat ook zonder Nodata)? Ik heb overigens gewoon 3G van Hi.
Omdat ik geen zin heb onwetend (ja zo ben ik...) op GPRS te zitten en daarvoor te dokken.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Bedoel je heel internet uit zetten? Of alleen GPRS en 3G mag dan wel? (Geen idee waarom men dat zou willen, maar goed)
Standaard zoekt ie naar 3G en als dat niet werkt, schakelt ie automatisch over naar GPRS.
Dan betaal je dus ook voor HSDPA en is NoData dus DE oplossingquote:Op woensdag 15 april 2009 22:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb onwetend (ja zo ben ik...) op GPRS te zitten en daarvoor te dokken.
Ok merci.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan betaal je dus ook voor HSDPA en is NoData dus DE oplossing
Nooit!quote:Op maandag 20 april 2009 01:32 schreef Sjibble het volgende:
hapert ie ook niet in de toucflo?
heb ik weer
Nee dat wist ik wel, maar ik had meer van de lens verwacht. Kwaliteit is gewoon slecht als ik het vergelijk met andere (oude) modellen van vrienden (vooral bij schemer/ donkerte idd). Ik vind een camera wel leuk voor bijvoorbeeld stappen of andere foto's voor niet duurzaam gebruik.quote:Op maandag 20 april 2009 18:21 schreef -J-D- het volgende:
R-tech: Ik gebruik die TF3D mp3-speler niet. Ik gebruik Pocket Player. Vind de TF3D-speler niet zo gebruikersvriendelijk. Mymobiler had ik inderdaad al eens gepost, maar is inderdaad een fijn programma.
Grulez: Veel mensen staren zich blind op het aantal megapixels. Deze camera heeft, voor telefoonbegrippen, best een hoog aantal megapixels, maar de kwaliteit van de lens is matig. Bij daglicht, en niet-bewegende beelden is het te doen. Bij beweging of schemer is het al bagger. Maar goed, dat weet je als je een telefoon koopt. 90% van de camera's op een telefoon is niet super. Het vervangt voorlopig nog niet een echt fototoestel. Dat komt in de komende jaren wel.
Voor mij is een camera ook geen must op een telefoon.
Nou bij eigenlijk elke review die ik heb gelezen wordt dit punt aangegeven, heb je misschien niet goed geörienteerd bij het kopen van deze telefoon?quote:Op maandag 20 april 2009 18:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nee dat wist ik wel, maar ik had meer van de lens verwacht. Kwaliteit is gewoon slecht als ik het vergelijk met andere (oude) modellen van vrienden (vooral bij schemer/ donkerte idd). Ik vind een camera wel leuk voor bijvoorbeeld stappen of andere foto's voor niet duurzaam gebruik.
Ow ik heb hem niet genomen voor de camera, maar het viel me gewoon op. Het is me idd niet opgevallen bij de paar reviews die ik gelezen heb.quote:Op maandag 20 april 2009 21:02 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Nou bij eigenlijk elke review die ik heb gelezen wordt dit punt aangegeven, heb je misschien niet goed geörienteerd bij het kopen van deze telefoon?
Ik heb trouwens ook even een vraagje.. Ik heb mijn gmail adres toegevoegd aan mijn tel. ik kan wel mails versturen, maar ze komen niet binnen op mijn telefoon? Is het wel mogelijk dat ik ze binnenkrijg op mijn tel?
Heb ik ook gehad ja.quote:Op dinsdag 21 april 2009 06:26 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb één keer MSN gebruikt op m'n foon, nooit weer, ik zal wel iets verkeerd hebben gedaan maar m'n complete contactenlijst staat vol met m'n MSN-troep.
Dat is een optie, als je goed leest dan weet je dat je hem uit had moeten zetten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 06:26 schreef Dagonet het volgende:
gmail komt bij mij automatisch binnen, komen ze ook niet als je send/receive gebruikt?
Hoevaak controleert je telefoon?
Ik heb één keer MSN gebruikt op m'n foon, nooit weer, ik zal wel iets verkeerd hebben gedaan maar m'n complete contactenlijst staat vol met m'n MSN-troep.
Oké bedankt, ik ga die eens aan inspectie onderwerpenquote:Op maandag 20 april 2009 18:21 schreef -J-D- het volgende:
R-tech: Ik gebruik die TF3D mp3-speler niet. Ik gebruik Pocket Player. Vind de TF3D-speler niet zo gebruikersvriendelijk. Mymobiler had ik inderdaad al eens gepost, maar is inderdaad een fijn programma.
...
Maakt niet uit, hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:23 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Oké bedankt, ik ga die eens aan inspectie onderwerpenIk had gister nog niet alle 4 de complete topics doorgelezen, dus excuus dat ik iets dubbelpostte
![]()
Weet je toevallig of er ook een programma bestaat waar je met 1 klik je usb oplaad optie uit kan zetten?
Ik wil mijn batterij sparen en hem pas opladen wanneer ik dat wil en niet zodra ik hem aan de pc koppel of in de auto op de houder zet. Dus een programma waarmee je met 1 klik dat vinkje aan / uit zet zou heel welkom zijn. Enig idee?
Mag het ook in 2 klikjes...?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:23 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Oké bedankt, ik ga die eens aan inspectie onderwerpenIk had gister nog niet alle 4 de complete topics doorgelezen, dus excuus dat ik iets dubbelpostte
![]()
Weet je toevallig of er ook een programma bestaat waar je met 1 klik je usb oplaad optie uit kan zetten?
Ik wil mijn batterij sparen en hem pas opladen wanneer ik dat wil en niet zodra ik hem aan de pc koppel of in de auto op de houder zet. Dus een programma waarmee je met 1 klik dat vinkje aan / uit zet zou heel welkom zijn. Enig idee?
Ik weet niet hoe dik jouw vingers zijn, maar met normale vingers moet het wel gaan lukken hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 09:24 schreef R-Tech het volgende:
Hmm ja 2 klikken is idd niet veel natuurlijk, maar moet niet te lastig klikken worden, ik doel dan op vinger vriendelijk klikken.
Hmmz, compleet niet herkenbaar.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:27 schreef witte_fantasie het volgende:
Iemand problemen met Internet Explorer?
Heb zelf de laatste ROM-update gedaan van de HTC site... En elke keer als ik Internet Explorer afsluit (dmv kruisje in de rechterbovenhoek), dan krijg ik zo'n lekkere "klik hier om het foutrapport te verzenden" melding... Hoe is dit op te lossen/weg te krijgen?
En dan nog een probleem(pje). Als ik Opera browser vanuit de startknop opstart, dan opent ie hem soms gewoon niet en springt ie terug naar m'n Vandaag-scherm... Iemand suggesties?
Ik heb het idee dat m'n GPS beter is geworden na de laatste firmware update btw.
Moet gegevensverbinding ook niet aan staan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:13 schreef Houniet het volgende:
Als ik alle verbindingen uitschakel, op de wifi na, kan ik niet internetten.
Aansluiten op de pc, via windows verkenner de map kopieren naar de opslagkaart in de map My Documents.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:58 schreef Koentje3 het volgende:
Ik heb een vraagje.. ik probeer tomtom te installeren op mijn HD, maar de maps zijn te groot voor het "gewone" geheugen van de telefoon .. Hoe kan ik direct op mijn SD kaart plakken?
Cool eens proberen thanks..!quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Aansluiten op de pc, via windows verkenner de map kopieren naar de opslagkaart in de map My Documents.
En dan TomTom laten installeren op je foon. Hij vindt dan automatisch de map op je geheugenkaart.
Als ik dat doet dan kan wmp hem niet openen. Zijn er soms nog iets van speciale codecs oid die ik moet hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:29 schreef Sjibble het volgende:
[..]
het werkt niet exact zo vloeiend als met UMTS (hoewel ik niet eens weet hoe dat er uitzietMoet ik maar even aan iemand vragen die wel MobielTV heeft).
Ik las op tweakers dat je RTSP kan gebruiken. Er stonden een paar links van RTL4 e.d. Maar dat zal wel met UMTS te maken hebben (hoewel ik denk dat het een Touch HD topic was, en het bedoeld was voor de Streaming App?).
Ik stream via Internet en laat het op de Windows Media Player afspelen.
Het is wel een beetje schokkerig(geen kwaliteit als de tv bij je thuis), en soms moet ie bufferen... Maar goed, het is tvHet is eigenlijk heel simpel
Ga op je HTC naar je browser
Ga naar: www.kanalenkiezer.nl/mobile/
Zoek een kanaal uit (een LIVE kanaal, demand sucks).
Klik
Open of Download
WMP opent zich, even bufferen en als het goed is kijk je je kanaal.
Pfff, wat was dat ook alweer.quote:Op zondag 26 april 2009 16:18 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
En bij Youtube kan ik 90% van de tijd de video's niet openen. Ligt dat gewoon puur aan het bereik? Ik heb het tot nu toe alleen nog maar binnen geprobeerd, maar internet doet het wel normaal. Ik heb vodafone btw.
Kloptquote:Op zondag 26 april 2009 16:21 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Pfff, wat was dat ook alweer.
Dacht dat je de firewall of zo van Vodafone moest uitschakelen.
Dan werkt het altijd.
En ik dacht dat dat bij verbindingsinstellingen te vinden is.
Graag gedaanquote:Op zondag 26 april 2009 16:36 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
KloptJe hoeft alleen maar even uit te vinken dat Vodafone een proxyserver gebruikt. Thanks
![]()
Iets met je msn lijst schoonhouden enzo. Iedereen die ik in m'n msn lijst heb, wil ik ook in mijn telefoon en andersom. Gewoon om te bellen / smsen / mailen / msnnen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
ja ik ook... allemaal mailadressen van mensen die ik nooit spreek
Niet om je bang te maken.. maar die melding heb ik zo'n 4 keer voorbij zien komen... en de chauffeur nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:11 schreef Martijn85 het volgende:
Volgens Track & Trace is de chauffeur onderweg
Kan niet wachten tot ik vanavond thuis ben
Moet je even een rom van xda op je toestel zetten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:04 schreef Forcefuzz het volgende:
Weet iemand hie het mogelijk is om alles in engels te zetten? Als het goed is moet dat lukken door nieuwe software erop te zetten, maar ik weet niet welke software en waar ik die kan vinden.
Maar hopen dat het met Windows 7 beter gaat worden. Windows Mobile 6.1 kun je niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:24 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vandaag een HTC Touch HD uitgepakt, maar het is het toch allemaal net niet. Dat het apparaat eerst moet installeren voordat je hem kunt gebruiken (waardoor je 5 minuten verder bent), dat je enorm moet priegelen om 3G internet aan de praat te krijgen (inclusief loads of errors), het touchscreen dat niet goed reageert en de user-interface die brak is. Een contact-persoon zoeken? Eerst naar "Mensen" gaan, en daarna naar "Meer" (ergens klein onderin), dan type je de naam in en komt de persoon tevoorschijn.
Ook leuk dat ik alle icoontjes en knopjes herken uit de tijd dat ik met een Windows Mobile 2002 telefoon rondliep.
quote:Don't use OK for error messages. Users don't view errors as being OK. If the error message has no direct action, use Close instead.
Hij lag gelukkig gewoon op tafel te wachten toen ik thuis kwamquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:40 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Niet om je bang te maken.. maar die melding heb ik zo'n 4 keer voorbij zien komen... en de chauffeur niet
Het is mij nu wel duidelijk dat Windows Mobile gebruikers wat meer nerdy zijn dan iPhone gebruikers, die enkel af en toe op "update" klikken en applicaties via de App Store kopen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:17 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Hij lag gelukkig gewoon op tafel te wachten toen ik thuis kwam
Ben er al lekker de hele tijd mee aan het spelen. Heb wel SPB Mobile Shell erop gezet en nog een paar dingen uitgeprobeerd. Heb het alleen nog niet aangedurfd om een nieuwe ROM te installeren (op de officiële van HTC na). Heb wel de Radio geflashed naar 1.14.25.24 en dat ging zonder problemen. Heeft een andere ROM, bijv. Dutty, nou echt zoveel voordelen ten opzichte van de originele ROMs van HTC?
Jij noemt het nerdy, ik noem het gebruikers die hun telefoon willen kunnen aanpassen naar eigen wensen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is mij nu wel duidelijk dat Windows Mobile gebruikers wat meer nerdy zijn dan iPhone gebruikers, die enkel af en toe op "update" klikken en applicaties via de App Store kopen.
Ware het niet dat om spul aan te kunnen passen, je technische kennis nodig hebt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jij noemt het nerdy, ik noem het gebruikers die hun telefoon willen kunnen aanpassen naar eigen wensen.
Ieder zijn omschrijving
Op internet zijn hele handleidingen ervoor te vinden, dus zoveel kennis heb je nou ook weer niet nodigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ware het niet dat om spul aan te kunnen passen, je technische kennis nodig hebt.
Waarom zou je trouwens niet durven er een ROM op te zetten? Kun je geen backup maken en die terugzetten? Of gewoon terug naar origineel? Want je hebt hem pas een dag...
Op vele fora zie ik staan dat het wel de snelheid ten goede komt, maar ik vind het toestel nu al snel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:04 schreef koningdavid het volgende:
Zo'n ROM-update he, is dat nou nodig? Werkt de HTC dan echt beter? Ik zie ook dat hij tijdens zo'n ROM-update al je data wist, lijkt me ook niet echt prettig.
Gedaan!quote:
Geen idee, moet je ff googlenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:46 schreef cartoony het volgende:
O, duvels nee, dat ga ik nog even doen.
Zie dat die installatie alleen in het Engels kan, kan dat kwaad op een nederlandse versie?
In WM6.5 welquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:32 schreef koningdavid het volgende:
Argh, ik heb me ouders om 1 uur vannacht gebeld per ongeluk.
Ben ik nou scheel of zit er geen toetsenblokkering op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |