abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67989555
Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat tijdens het bellen na 1x overgaan mijn gsm verbinding uitgeschakeld wordt. Als ik dan in de Comm. Manager kijk staat de telefoonverbinding uit en de vliegtuigstand aan. Als ik de telefoonverbinding weer inschakel en de pincode intoets is het probleem weg. Het zou kunnen dat ik perongeluk iets aanraak met mijn oor, maar dit lijkt me onwaarschijnlijk. Zeker omdat er geen snelkoppeling in het startmenu zit oid. Ik heb vodafone, en voorheen had ik dit probleem niet. Iemand een idee?
  woensdag 15 april 2009 @ 21:53:22 #227
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68054252
Ik heb de telefoon nu 2 maanden, maar morgen ga ik eindelijk eens los met progjes installeren.
  woensdag 15 april 2009 @ 21:54:45 #228
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68054301
Is het trouwens handig om de GPRS uit te zetten? En zo ja hoe doe je dat (kan dat ook zonder Nodata)? Ik heb overigens gewoon 3G van Hi.
pi_68054441
quote:
Op woensdag 15 april 2009 21:54 schreef Grulez het volgende:
Is het trouwens handig om de GPRS uit te zetten? En zo ja hoe doe je dat (kan dat ook zonder Nodata)? Ik heb overigens gewoon 3G van Hi.
Bedoel je heel internet uit zetten? Of alleen GPRS en 3G mag dan wel? (Geen idee waarom men dat zou willen, maar goed)
Standaard zoekt ie naar 3G en als dat niet werkt, schakelt ie automatisch over naar GPRS.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 15 april 2009 @ 22:04:23 #230
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68054622
quote:
Op woensdag 15 april 2009 21:59 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Bedoel je heel internet uit zetten? Of alleen GPRS en 3G mag dan wel? (Geen idee waarom men dat zou willen, maar goed)
Standaard zoekt ie naar 3G en als dat niet werkt, schakelt ie automatisch over naar GPRS.
Omdat ik geen zin heb onwetend (ja zo ben ik...) op GPRS te zitten en daarvoor te dokken.
pi_68054700
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:04 schreef Grulez het volgende:

[..]

Omdat ik geen zin heb onwetend (ja zo ben ik...) op GPRS te zitten en daarvoor te dokken.
Dan betaal je dus ook voor HSDPA en is NoData dus DE oplossing
  woensdag 15 april 2009 @ 22:12:38 #232
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68054914
quote:
Op woensdag 15 april 2009 22:06 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Dan betaal je dus ook voor HSDPA en is NoData dus DE oplossing
Ok merci.
pi_68169190
Valt het jullie niet allemaal op, dat zodra je je HTC in de stekker steekt deze veeeeel sneller werkt?
Dan heb ik het bijvoorbeeld over de TouchFlo die ook echt Flow is en geen TouchHapr

Blijkbaar staat ie dan in energiebesparing?
Maakt mij niet uit om em elke dag op te moeten laden, ik ben toch wel altijd bij een stekkerdoos.
Wel is het schijtirritant als je een nummer draait het een vertraging heeft als de malle

Dus, hoe zet ik de energiestand hoger?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zondag 19 april 2009 @ 15:41:51 #234
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_68170464
Ik heb nergens last van met vertragingen?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 19 april 2009 @ 15:58:50 #235
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_68171024
Ik ook niet, mijn ding is retesnel.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_68191338
hapert ie ook niet in de toucflo?
heb ik weer
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_68201783
quote:
Op maandag 20 april 2009 01:32 schreef Sjibble het volgende:
hapert ie ook niet in de toucflo?
heb ik weer
Nooit!
pi_68209352
Hallo allemaal, sinds afgelopen donderdag ook in het bezit van een Touch HD, heel fijn toestel tot nu toe.
Nu heb ik een vraag: weet iemand hoe je de cache van de TF3D music player kan leegmaken?
Dat hij het helemaal opnieuw gaat inlezen bedoel ik? Want je moet namelijk albums in je mp3 tag invullen, gewoon een mapje wil hij niet makkelijk afspelen. Dus nu heb ik mijn mp3s aangepast maarja, nu staat het nog niet goed in de cache helaas. Iemand een idee?
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_68209422
Nog een tip trouwens, ik weet niet of het programma al voorbij gekomen is maar als je je tel. op je pc aangesloten hebt via activesync kan je via het gratis programma MyMobiler het scherm overpakken, kan erg handig zijn
http://www.mymobiler.com/
  maandag 20 april 2009 @ 18:08:04 #240
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68210093
Wat vinden jullie trouwens van de camera? Ik vind em niet heel best.
pi_68210506
R-tech: Ik gebruik die TF3D mp3-speler niet. Ik gebruik Pocket Player. Vind de TF3D-speler niet zo gebruikersvriendelijk. Mymobiler had ik inderdaad al eens gepost, maar is inderdaad een fijn programma.

Grulez: Veel mensen staren zich blind op het aantal megapixels. Deze camera heeft, voor telefoonbegrippen, best een hoog aantal megapixels, maar de kwaliteit van de lens is matig. Bij daglicht, en niet-bewegende beelden is het te doen. Bij beweging of schemer is het al bagger. Maar goed, dat weet je als je een telefoon koopt. 90% van de camera's op een telefoon is niet super. Het vervangt voorlopig nog niet een echt fototoestel. Dat komt in de komende jaren wel.
Voor mij is een camera ook geen must op een telefoon.
  maandag 20 april 2009 @ 18:29:05 #242
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68210747
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:21 schreef -J-D- het volgende:
R-tech: Ik gebruik die TF3D mp3-speler niet. Ik gebruik Pocket Player. Vind de TF3D-speler niet zo gebruikersvriendelijk. Mymobiler had ik inderdaad al eens gepost, maar is inderdaad een fijn programma.

Grulez: Veel mensen staren zich blind op het aantal megapixels. Deze camera heeft, voor telefoonbegrippen, best een hoog aantal megapixels, maar de kwaliteit van de lens is matig. Bij daglicht, en niet-bewegende beelden is het te doen. Bij beweging of schemer is het al bagger. Maar goed, dat weet je als je een telefoon koopt. 90% van de camera's op een telefoon is niet super. Het vervangt voorlopig nog niet een echt fototoestel. Dat komt in de komende jaren wel.
Voor mij is een camera ook geen must op een telefoon.
Nee dat wist ik wel, maar ik had meer van de lens verwacht. Kwaliteit is gewoon slecht als ik het vergelijk met andere (oude) modellen van vrienden (vooral bij schemer/ donkerte idd). Ik vind een camera wel leuk voor bijvoorbeeld stappen of andere foto's voor niet duurzaam gebruik.
pi_68216389
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:29 schreef Grulez het volgende:

[..]

Nee dat wist ik wel, maar ik had meer van de lens verwacht. Kwaliteit is gewoon slecht als ik het vergelijk met andere (oude) modellen van vrienden (vooral bij schemer/ donkerte idd). Ik vind een camera wel leuk voor bijvoorbeeld stappen of andere foto's voor niet duurzaam gebruik.
Nou bij eigenlijk elke review die ik heb gelezen wordt dit punt aangegeven, heb je misschien niet goed geörienteerd bij het kopen van deze telefoon?

Ik heb trouwens ook even een vraagje.. Ik heb mijn gmail adres toegevoegd aan mijn tel. ik kan wel mails versturen, maar ze komen niet binnen op mijn telefoon? Is het wel mogelijk dat ik ze binnenkrijg op mijn tel?
  maandag 20 april 2009 @ 21:23:40 #244
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68217366
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:02 schreef Koentje3 het volgende:

[..]

Nou bij eigenlijk elke review die ik heb gelezen wordt dit punt aangegeven, heb je misschien niet goed geörienteerd bij het kopen van deze telefoon?

Ik heb trouwens ook even een vraagje.. Ik heb mijn gmail adres toegevoegd aan mijn tel. ik kan wel mails versturen, maar ze komen niet binnen op mijn telefoon? Is het wel mogelijk dat ik ze binnenkrijg op mijn tel?
Ow ik heb hem niet genomen voor de camera, maar het viel me gewoon op. Het is me idd niet opgevallen bij de paar reviews die ik gelezen heb.
pi_68226147
ik krijg gewoon mijn mails binnen (mail tabblad in de touchflo)
maar ik heb dan ook hotmail, zal et daar aan liggen?

En heeft iemand het een keer gehad dat je mobiel alle emailadressen in je contactenlijst gooit, jij ze verwijdert, het toestel synchroniseert en opeens je hele MSN kaal is?
[/quote]
  dinsdag 21 april 2009 @ 06:26:56 #246
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_68226620
gmail komt bij mij automatisch binnen, komen ze ook niet als je send/receive gebruikt?
Hoevaak controleert je telefoon?

Ik heb één keer MSN gebruikt op m'n foon, nooit weer, ik zal wel iets verkeerd hebben gedaan maar m'n complete contactenlijst staat vol met m'n MSN-troep.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_68227342
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 06:26 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb één keer MSN gebruikt op m'n foon, nooit weer, ik zal wel iets verkeerd hebben gedaan maar m'n complete contactenlijst staat vol met m'n MSN-troep.
Heb ik ook gehad ja.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 21 april 2009 @ 08:31:28 #248
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_68227358
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 06:26 schreef Dagonet het volgende:
gmail komt bij mij automatisch binnen, komen ze ook niet als je send/receive gebruikt?
Hoevaak controleert je telefoon?

Dat is een optie, als je goed leest dan weet je dat je hem uit had moeten zetten.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_68229712
quote:
Op maandag 20 april 2009 18:21 schreef -J-D- het volgende:
...
Oké bedankt, ik ga die eens aan inspectie onderwerpen Ik had gister nog niet alle 4 de complete topics doorgelezen, dus excuus dat ik iets dubbelpostte
Weet je toevallig of er ook een programma bestaat waar je met 1 klik je usb oplaad optie uit kan zetten?
Ik wil mijn batterij sparen en hem pas opladen wanneer ik dat wil en niet zodra ik hem aan de pc koppel of in de auto op de houder zet. Dus een programma waarmee je met 1 klik dat vinkje aan / uit zet zou heel welkom zijn. Enig idee?
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:16:21 #250
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68231393
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 08:30 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Heb ik ook gehad ja.
ja ik ook... allemaal mailadressen van mensen die ik nooit spreek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: