http://interfacelift.com/(...)date/mobile_devices/quote:Op zondag 5 april 2009 22:49 schreef Houniet het volgende:
Ik zou gewoon een backup van alles maken. Je weet het maar nooit hé.
Iemand al een goede site voor wallpapers gevonden?
Maar onze HD is toch 480x800.quote:Op zondag 5 april 2009 23:17 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
http://interfacelift.com/(...)date/mobile_devices/
http://www.mobinations.co(...)p?resolution=480x800quote:
Vodafone is qua internet veruit de snelste (tot 3,6 mb/s) en wat kosten betreft lijkt me € 9,50 niet echt duur in vergelijking met de andere providers.quote:Op zondag 5 april 2009 22:56 schreef Rejected het volgende:
Ik heb nu Vodafone, maar ik vind deze provider een beetje duur..
Hoe is het internet van andere providers?
Klopt, alleen is bellen/smsen vrij duur.quote:Op maandag 6 april 2009 17:30 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Vodafone is qua internet veruit de snelste (tot 3,6 mb/s) en wat kosten betreft lijkt me € 9,50 niet echt duur in vergelijking met de andere providers.
Wat doet deze upgrade precies, weet je dat? Heeft het nut?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:50 schreef -J-D- het volgende:
ROM-update van de site van HTC.
http://www.htc.com/www/SupportDownload.aspx?p_id=179&cat=2&dl_id=533
Goede site zegquote:Op maandag 6 april 2009 08:33 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
http://www.mobinations.co(...)p?resolution=480x800
eerste google hit zo ongeveer, verder nog niet getest ofzo
Improved Functions and Fixesquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat doet deze upgrade precies, weet je dat? Heeft het nut?
Nergens zover ik weet.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:29 schreef DuTank het volgende:
waar de fuck zit een stopwatch op dat ding?
Jawel.quote:
En dus wel op genoeg internet sites.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:35 schreef DuTank het volgende:
grappig flutmod, maar waardeloos dat zo iets simpels als een stopwatch nergens te vinden is op je tel
Dat hebben tegenwoordig nog maar heel weinig telefoons. Mn oude N73 had het ook niet bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:35 schreef DuTank het volgende:
grappig flutmod, maar waardeloos dat zo iets simpels als een stopwatch nergens te vinden is op je tel
Maar je vraagt toch om een app?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:35 schreef DuTank het volgende:
Tja, blijkbaar is een site waar je die kan vinden niet goed genoeg.quote:
Geen dank, ik heb je met liefde geholpen.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:47 schreef DuTank het volgende:
nee, het feit dat er zo kinderachtig over gedaan wordt, doet mij pijn.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:50 schreef -J-D- het volgende:
ROM-update van de site van HTC.
http://www.htc.com/www/SupportDownload.aspx?p_id=179&cat=2&dl_id=533
Bedoel je heel internet uit zetten? Of alleen GPRS en 3G mag dan wel? (Geen idee waarom men dat zou willen, maar goed)quote:Op woensdag 15 april 2009 21:54 schreef Grulez het volgende:
Is het trouwens handig om de GPRS uit te zetten? En zo ja hoe doe je dat (kan dat ook zonder Nodata)? Ik heb overigens gewoon 3G van Hi.
Omdat ik geen zin heb onwetend (ja zo ben ik...) op GPRS te zitten en daarvoor te dokken.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Bedoel je heel internet uit zetten? Of alleen GPRS en 3G mag dan wel? (Geen idee waarom men dat zou willen, maar goed)
Standaard zoekt ie naar 3G en als dat niet werkt, schakelt ie automatisch over naar GPRS.
Dan betaal je dus ook voor HSDPA en is NoData dus DE oplossingquote:Op woensdag 15 april 2009 22:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb onwetend (ja zo ben ik...) op GPRS te zitten en daarvoor te dokken.
Ok merci.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan betaal je dus ook voor HSDPA en is NoData dus DE oplossing
Nooit!quote:Op maandag 20 april 2009 01:32 schreef Sjibble het volgende:
hapert ie ook niet in de toucflo?
heb ik weer
Nee dat wist ik wel, maar ik had meer van de lens verwacht. Kwaliteit is gewoon slecht als ik het vergelijk met andere (oude) modellen van vrienden (vooral bij schemer/ donkerte idd). Ik vind een camera wel leuk voor bijvoorbeeld stappen of andere foto's voor niet duurzaam gebruik.quote:Op maandag 20 april 2009 18:21 schreef -J-D- het volgende:
R-tech: Ik gebruik die TF3D mp3-speler niet. Ik gebruik Pocket Player. Vind de TF3D-speler niet zo gebruikersvriendelijk. Mymobiler had ik inderdaad al eens gepost, maar is inderdaad een fijn programma.
Grulez: Veel mensen staren zich blind op het aantal megapixels. Deze camera heeft, voor telefoonbegrippen, best een hoog aantal megapixels, maar de kwaliteit van de lens is matig. Bij daglicht, en niet-bewegende beelden is het te doen. Bij beweging of schemer is het al bagger. Maar goed, dat weet je als je een telefoon koopt. 90% van de camera's op een telefoon is niet super. Het vervangt voorlopig nog niet een echt fototoestel. Dat komt in de komende jaren wel.
Voor mij is een camera ook geen must op een telefoon.
Nou bij eigenlijk elke review die ik heb gelezen wordt dit punt aangegeven, heb je misschien niet goed geörienteerd bij het kopen van deze telefoon?quote:Op maandag 20 april 2009 18:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nee dat wist ik wel, maar ik had meer van de lens verwacht. Kwaliteit is gewoon slecht als ik het vergelijk met andere (oude) modellen van vrienden (vooral bij schemer/ donkerte idd). Ik vind een camera wel leuk voor bijvoorbeeld stappen of andere foto's voor niet duurzaam gebruik.
Ow ik heb hem niet genomen voor de camera, maar het viel me gewoon op. Het is me idd niet opgevallen bij de paar reviews die ik gelezen heb.quote:Op maandag 20 april 2009 21:02 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Nou bij eigenlijk elke review die ik heb gelezen wordt dit punt aangegeven, heb je misschien niet goed geörienteerd bij het kopen van deze telefoon?
Ik heb trouwens ook even een vraagje.. Ik heb mijn gmail adres toegevoegd aan mijn tel. ik kan wel mails versturen, maar ze komen niet binnen op mijn telefoon? Is het wel mogelijk dat ik ze binnenkrijg op mijn tel?
Heb ik ook gehad ja.quote:Op dinsdag 21 april 2009 06:26 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb één keer MSN gebruikt op m'n foon, nooit weer, ik zal wel iets verkeerd hebben gedaan maar m'n complete contactenlijst staat vol met m'n MSN-troep.
Dat is een optie, als je goed leest dan weet je dat je hem uit had moeten zetten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 06:26 schreef Dagonet het volgende:
gmail komt bij mij automatisch binnen, komen ze ook niet als je send/receive gebruikt?
Hoevaak controleert je telefoon?
Ik heb één keer MSN gebruikt op m'n foon, nooit weer, ik zal wel iets verkeerd hebben gedaan maar m'n complete contactenlijst staat vol met m'n MSN-troep.
Oké bedankt, ik ga die eens aan inspectie onderwerpenquote:Op maandag 20 april 2009 18:21 schreef -J-D- het volgende:
R-tech: Ik gebruik die TF3D mp3-speler niet. Ik gebruik Pocket Player. Vind de TF3D-speler niet zo gebruikersvriendelijk. Mymobiler had ik inderdaad al eens gepost, maar is inderdaad een fijn programma.
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |