Niet om je bang te maken.. maar die melding heb ik zo'n 4 keer voorbij zien komen... en de chauffeur nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:11 schreef Martijn85 het volgende:
Volgens Track & Trace is de chauffeur onderweg
Kan niet wachten tot ik vanavond thuis ben
Moet je even een rom van xda op je toestel zetten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:04 schreef Forcefuzz het volgende:
Weet iemand hie het mogelijk is om alles in engels te zetten? Als het goed is moet dat lukken door nieuwe software erop te zetten, maar ik weet niet welke software en waar ik die kan vinden.
Maar hopen dat het met Windows 7 beter gaat worden. Windows Mobile 6.1 kun je niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:24 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vandaag een HTC Touch HD uitgepakt, maar het is het toch allemaal net niet. Dat het apparaat eerst moet installeren voordat je hem kunt gebruiken (waardoor je 5 minuten verder bent), dat je enorm moet priegelen om 3G internet aan de praat te krijgen (inclusief loads of errors), het touchscreen dat niet goed reageert en de user-interface die brak is. Een contact-persoon zoeken? Eerst naar "Mensen" gaan, en daarna naar "Meer" (ergens klein onderin), dan type je de naam in en komt de persoon tevoorschijn.
Ook leuk dat ik alle icoontjes en knopjes herken uit de tijd dat ik met een Windows Mobile 2002 telefoon rondliep.
quote:Don't use OK for error messages. Users don't view errors as being OK. If the error message has no direct action, use Close instead.
Hij lag gelukkig gewoon op tafel te wachten toen ik thuis kwamquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:40 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Niet om je bang te maken.. maar die melding heb ik zo'n 4 keer voorbij zien komen... en de chauffeur niet
Het is mij nu wel duidelijk dat Windows Mobile gebruikers wat meer nerdy zijn dan iPhone gebruikers, die enkel af en toe op "update" klikken en applicaties via de App Store kopen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:17 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Hij lag gelukkig gewoon op tafel te wachten toen ik thuis kwam
Ben er al lekker de hele tijd mee aan het spelen. Heb wel SPB Mobile Shell erop gezet en nog een paar dingen uitgeprobeerd. Heb het alleen nog niet aangedurfd om een nieuwe ROM te installeren (op de officiële van HTC na). Heb wel de Radio geflashed naar 1.14.25.24 en dat ging zonder problemen. Heeft een andere ROM, bijv. Dutty, nou echt zoveel voordelen ten opzichte van de originele ROMs van HTC?
Jij noemt het nerdy, ik noem het gebruikers die hun telefoon willen kunnen aanpassen naar eigen wensen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is mij nu wel duidelijk dat Windows Mobile gebruikers wat meer nerdy zijn dan iPhone gebruikers, die enkel af en toe op "update" klikken en applicaties via de App Store kopen.
Ware het niet dat om spul aan te kunnen passen, je technische kennis nodig hebt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jij noemt het nerdy, ik noem het gebruikers die hun telefoon willen kunnen aanpassen naar eigen wensen.
Ieder zijn omschrijving
Op internet zijn hele handleidingen ervoor te vinden, dus zoveel kennis heb je nou ook weer niet nodigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ware het niet dat om spul aan te kunnen passen, je technische kennis nodig hebt.
Waarom zou je trouwens niet durven er een ROM op te zetten? Kun je geen backup maken en die terugzetten? Of gewoon terug naar origineel? Want je hebt hem pas een dag...
Op vele fora zie ik staan dat het wel de snelheid ten goede komt, maar ik vind het toestel nu al snel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:04 schreef koningdavid het volgende:
Zo'n ROM-update he, is dat nou nodig? Werkt de HTC dan echt beter? Ik zie ook dat hij tijdens zo'n ROM-update al je data wist, lijkt me ook niet echt prettig.
Gedaan!quote:
Geen idee, moet je ff googlenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:46 schreef cartoony het volgende:
O, duvels nee, dat ga ik nog even doen.
Zie dat die installatie alleen in het Engels kan, kan dat kwaad op een nederlandse versie?
In WM6.5 welquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:32 schreef koningdavid het volgende:
Argh, ik heb me ouders om 1 uur vannacht gebeld per ongeluk.
Ben ik nou scheel of zit er geen toetsenblokkering op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |