abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68563999
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:11 schreef Martijn85 het volgende:
Volgens Track & Trace is de chauffeur onderweg

Kan niet wachten tot ik vanavond thuis ben
Niet om je bang te maken.. maar die melding heb ik zo'n 4 keer voorbij zien komen... en de chauffeur niet
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 21:04:53 #277
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_68570164
Weet iemand hie het mogelijk is om alles in engels te zetten? Als het goed is moet dat lukken door nieuwe software erop te zetten, maar ik weet niet welke software en waar ik die kan vinden.
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 21:07:36 #278
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_68570298
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 21:04 schreef Forcefuzz het volgende:
Weet iemand hie het mogelijk is om alles in engels te zetten? Als het goed is moet dat lukken door nieuwe software erop te zetten, maar ik weet niet welke software en waar ik die kan vinden.
Moet je even een rom van xda op je toestel zetten.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_68571167
Een foute crosspost.
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 21:24 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vandaag een HTC Touch HD uitgepakt, maar het is het toch allemaal net niet. Dat het apparaat eerst moet installeren voordat je hem kunt gebruiken (waardoor je 5 minuten verder bent), dat je enorm moet priegelen om 3G internet aan de praat te krijgen (inclusief loads of errors), het touchscreen dat niet goed reageert en de user-interface die brak is. Een contact-persoon zoeken? Eerst naar "Mensen" gaan, en daarna naar "Meer" (ergens klein onderin), dan type je de naam in en komt de persoon tevoorschijn.

Ook leuk dat ik alle icoontjes en knopjes herken uit de tijd dat ik met een Windows Mobile 2002 telefoon rondliep.
Maar hopen dat het met Windows 7 beter gaat worden. Windows Mobile 6.1 kun je niet serieus nemen.
pi_68584588
Als je het erg vindt dat een apparaat eerst geinstalleerd moet worden, zit je bij een WM apparaat verkeerd.
De user-interface vind ik niet brak. Bepaalde tabbladen van TF3D wel, dus die heb ik uitgeschakeld (waaronder Mensen). Ik heb nu als snelkoppeling onderin het 1e tabblad Contactpersonen en dat werkt heerlijk en snel.
Dat het touchscreen niet goed werkt vind ik bijzonder. Die klacht heb ik nog niet gehoord. Ik neem aan dat je hem opnieuw gekalibreerd hebt?
Met een WM-telefoon ben je steeds aan het tweaken en nieuwe dingen uitproberen om hem te krijgen zodat het precies past bij je wensen. Met vele andere besturingssystemen heb je veel minder aanpassingsmogelijkheden. Een WM-gebruiker is een hele andere gebruiker dan een I-phone fan bv.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_68591242
De touchscreen werkt hardwarematig wel goed, maar als ik vijf keer snel achter elkaar "swipe" dan gaat hij vaak maar 3 of 4 tabbladen naar rechts. Of dat ik in het settings-menu het menu omhoog wil schuiven maar ik tegelijkertijd allerlei knopjes omzet.

Overigens is dit niet mijn toestel, maar was dit wel mijn eerste bevinding met WM6.1. Het was slechts mijn observatie, als jij een andere mening hebt vind ik dat prima.

Een mooi voorbeeld wat ik anders zou hebben gedaan in de UI:

Dit is een mooie vergelijking tussen een applicatie in Windows Mobile 2002 en Windows Mobile 6.1. In WM2002 was het nog duidelijk dat je bovenin een grote OK knop hebt waarmee je de content doorvoert, en een kruisje om de applicatie te sluiten. Onder WM6.1 is de OK knop totaal weggevallen. Het lijkt eerder een onderdeel van de iconen-tray dan een daadwerkelijk fysieke knop.

Verder heeft WM2002 een duidelijke menu-bar, en heeft WM6.1 enkel een knop die het menu oppopt. Een menubar is in veel gevallen een betere manier van navigeren.

Een tweede:

Hier lapt Microsoft zijn eigen design guidelines aan zijn laars:
quote:
Don't use OK for error messages. Users don't view errors as being OK. If the error message has no direct action, use Close instead.

Een hoop designkeuzes in WM6.1 zijn design-over-function. En dat is jammer.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:17:42 #282
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_68606794
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:40 schreef R-Tech het volgende:

[..]

Niet om je bang te maken.. maar die melding heb ik zo'n 4 keer voorbij zien komen... en de chauffeur niet
Hij lag gelukkig gewoon op tafel te wachten toen ik thuis kwam

Ben er al lekker de hele tijd mee aan het spelen. Heb wel SPB Mobile Shell erop gezet en nog een paar dingen uitgeprobeerd. Heb het alleen nog niet aangedurfd om een nieuwe ROM te installeren (op de officiële van HTC na). Heb wel de Radio geflashed naar 1.14.25.24 en dat ging zonder problemen. Heeft een andere ROM, bijv. Dutty, nou echt zoveel voordelen ten opzichte van de originele ROMs van HTC?
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_68606824
Geen idee, heb nog geen andere ROM geinstalleerd aangezien de standaard ROM goed en snel werkt bij mij.
pi_68606988
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:17 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Hij lag gelukkig gewoon op tafel te wachten toen ik thuis kwam

Ben er al lekker de hele tijd mee aan het spelen. Heb wel SPB Mobile Shell erop gezet en nog een paar dingen uitgeprobeerd. Heb het alleen nog niet aangedurfd om een nieuwe ROM te installeren (op de officiële van HTC na). Heb wel de Radio geflashed naar 1.14.25.24 en dat ging zonder problemen. Heeft een andere ROM, bijv. Dutty, nou echt zoveel voordelen ten opzichte van de originele ROMs van HTC?
Het is mij nu wel duidelijk dat Windows Mobile gebruikers wat meer nerdy zijn dan iPhone gebruikers, die enkel af en toe op "update" klikken en applicaties via de App Store kopen.
pi_68607042
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:23 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Het is mij nu wel duidelijk dat Windows Mobile gebruikers wat meer nerdy zijn dan iPhone gebruikers, die enkel af en toe op "update" klikken en applicaties via de App Store kopen.
Jij noemt het nerdy, ik noem het gebruikers die hun telefoon willen kunnen aanpassen naar eigen wensen.
Ieder zijn omschrijving
pi_68607114
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:25 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Jij noemt het nerdy, ik noem het gebruikers die hun telefoon willen kunnen aanpassen naar eigen wensen.
Ieder zijn omschrijving
Ware het niet dat om spul aan te kunnen passen, je technische kennis nodig hebt.

Waarom zou je trouwens niet durven er een ROM op te zetten? Kun je geen backup maken en die terugzetten? Of gewoon terug naar origineel? Want je hebt hem pas een dag...
  zondag 3 mei 2009 @ 12:20:52 #287
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_68614486
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:28 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Ware het niet dat om spul aan te kunnen passen, je technische kennis nodig hebt.

Waarom zou je trouwens niet durven er een ROM op te zetten? Kun je geen backup maken en die terugzetten? Of gewoon terug naar origineel? Want je hebt hem pas een dag...
Op internet zijn hele handleidingen ervoor te vinden, dus zoveel kennis heb je nou ook weer niet nodig

Heb gisteren pas een programma voor backups gedownload, dus misschien dat ik het van de week eens ga proberen.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_68698932
Ik heb al een paar keer geprobeerd Gyrator2 erop te zetten maar telkens als ik'm installeer krijg ik de melding dat ik een nieuwere versie moet hebben???? maar welke versie zou dat dan moeten zijn en waar vind ik die?
( iemand ervaringen met gyrator)
pi_68699088
  dinsdag 5 mei 2009 @ 17:58:40 #290
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_68700099
iris browser heb ik inmiddels volledig werkend gekregen, als je de HD instelt met het echte Toetsenbord, dan werkt opeens wel alles in iris =]

heb alleen nog een goede lock nodig, ik had de iphone slider gedownload maar die werkt niet helemaal je van het...nog tips voor een goede lock?
PSN: diTani
pi_68700240
Ik gebruik gewoon de "ophang"-knop om te locken.
pi_68700267
Zo'n ROM-update he, is dat nou nodig? Werkt de HTC dan echt beter? Ik zie ook dat hij tijdens zo'n ROM-update al je data wist, lijkt me ook niet echt prettig.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_68700323
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:04 schreef koningdavid het volgende:
Zo'n ROM-update he, is dat nou nodig? Werkt de HTC dan echt beter? Ik zie ook dat hij tijdens zo'n ROM-update al je data wist, lijkt me ook niet echt prettig.
Op vele fora zie ik staan dat het wel de snelheid ten goede komt, maar ik vind het toestel nu al snel.
Data terugzetten schijnt mee te vallen. Bestanden op sd-kaart blijven erop staan, de rest kan je met een backup programma snel weer terugplaatsen.
pi_68713314
quote:
Gedaan!
Maar krijg dan deze melding:
FOUT
Gyrator2.exe
MissingMethodException
Voor deze toepassing is een nieuwere versie van get Microsoft.NET Compact Framework vereist dan de versie die op dit apparaat is geïnstalleerd.

?????????
pi_68713420
You will need the latest version of the '.NET Compact Framework v3.5' For Gyrator to run correctly. This can be downloaded from the Microsoft website HERE

Dat stond op diezelfde website. Heb je die link ook gevolgd en geinstalleerd?
pi_68713895
O, duvels nee, dat ga ik nog even doen.
Zie dat die installatie alleen in het Engels kan, kan dat kwaad op een nederlandse versie?
pi_68714223
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:46 schreef cartoony het volgende:
O, duvels nee, dat ga ik nog even doen.
Zie dat die installatie alleen in het Engels kan, kan dat kwaad op een nederlandse versie?
Geen idee, moet je ff googlen
pi_68729281
Gelukt! ( geen probleem met Engels - NL )
Dank!
pi_68771880
Argh, ik heb me ouders om 1 uur vannacht gebeld per ongeluk.

Ben ik nou scheel of zit er geen toetsenblokkering op?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:33:18 #300
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_68771910
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:32 schreef koningdavid het volgende:
Argh, ik heb me ouders om 1 uur vannacht gebeld per ongeluk.

Ben ik nou scheel of zit er geen toetsenblokkering op?
In WM6.5 wel
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')