quote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef portier het volgende:
Overigens heb ik de laatste 2-3 dagen ineens dat m'n 3G internet het een tijdje niet doet. Met geen enkele app, Safari, Aandelen, Maps, niets.. Iemand ervaringen mee? Om onduidelijke redenen doet werkt het nu opeens weer wel, terwijl ik een half uur geleden zonder internet zat.
Ik heb dit vaak als ik even gebeld heb met iemand. Dan werkt daarna alleen nog het GPRS signaal en niet de 3G verbinding (vaakt komt deze weer terug na een half uur ofzo)quote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef portier het volgende:
Overigens heb ik de laatste 2-3 dagen ineens dat m'n 3G internet het een tijdje niet doet. Met geen enkele app, Safari, Aandelen, Maps, niets.. Iemand ervaringen mee? Om onduidelijke redenen doet werkt het nu opeens weer wel, terwijl ik een half uur geleden zonder internet zat.
-edit-
Ik zie op iPhoneClub dat er meer mensen last van hebben. Pauper T-Mobile [13.gif].
quote:
Heb dit ook. Wat ik dan doe is de iPhone op vliegtuigmodus zetten en weer terug en dan doet ie het weer.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef portier het volgende:
-edit-
Ik zie op iPhoneClub dat er meer mensen last van hebben. Pauper T-Mobile [13.gif].
Het werkt idd wel, maar ik heb net in 5 min internetten 3x dat trucje uit moeten halen. Niet echt een handige oplossing dus.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:50 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Heb dit ook. Wat ik dan doe is de iPhone op vliegtuigmodus zetten en weer terug en dan doet ie het weer.
Ah, ik ben dus niet de enige..quote:Op woensdag 29 april 2009 13:35 schreef portier het volgende:
[..]
Het werkt idd wel, maar ik heb net in 5 min internetten 3x dat trucje uit moeten halen. Niet echt een handige oplossing dus.
Gewoon niet meer synchroniseren?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:52 schreef Nashje het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met synchroniseren in iTunes?
Als ik een liveset op m'n iPhone pleur via iTunes bij een maat van me, en ik koppel 'm thuis aan iTunes. Hoe zorg ik er dan voor dat ik 'm niet kwijtraak omdat ik ie een andere bibliotheek ziet?
kan niet.. dat is beveiliging helaas.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:52 schreef Nashje het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met synchroniseren in iTunes?
Als ik een liveset op m'n iPhone pleur via iTunes bij een maat van me, en ik koppel 'm thuis aan iTunes. Hoe zorg ik er dan voor dat ik 'm niet kwijtraak omdat ik ie een andere bibliotheek ziet?
Het bevalt me prima! Ik had dus een dikke kras op het glas en die zie ik nu niet meer! De voorkant is makkelijk aan te brengen (alleen echt blijven sprayen, de 1e keer zat er een dikke vette vingerafdruk onder dus die kon ik eraf halen en weggooien). De achterkant vind ik een hel en heb ik eraf gehaald en er niet mee op gedaan. Maar kijk ff op Youtube hoe ze het doenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:20 schreef timbob het volgende:
[..]
Wat kost dat eigenlijk?
Beetje laat misschien, aangezien ik al een mooie schraap achterop m'n telefoon heb, maar ach...
dikke kras op het glas die je niet meer ziet? Dan is het misschien voor mij ook wel een goed planquote:Op woensdag 29 april 2009 17:23 schreef Chav het volgende:
[..]
Het bevalt me prima! Ik had dus een dikke kras op het glas en die zie ik nu niet meer! De voorkant is makkelijk aan te brengen (alleen echt blijven sprayen, de 1e keer zat er een dikke vette vingerafdruk onder dus die kon ik eraf halen en weggooien). De achterkant vind ik een hel en heb ik eraf gehaald en er niet mee op gedaan. Maar kijk ff op Youtube hoe ze het doen
Kosten: 20 euro voor 2 velletje voor, 2 velletjes achter.
Ja, ik vond het zelf ook raar, praktisch gezien zou het een paar minuutjes klaar moeten zijn, foto's en mp3-bestanden overzetten gaat erg snel, maar een backup terugzetten nietquote:Op woensdag 29 april 2009 07:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een backup van 1 GB en dan je pc een nacht aan laten staan?
Ik heb er echt al bijna 2 weken last van. Super irritant. Kan ik even een paar minuutjes internetten, en dan schakelt ie weer over op GPRS....quote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef portier het volgende:
-edit-
Heeft dat 3G probleem niet met je ontvangst te maken? Want dat heb ik ook best vaak. Heb ik eventjes 3G en dan gaat ie weer naar GPRS.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:47 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ik heb er echt al bijna 2 weken last van. Super irritant. Kan ik even een paar minuutjes internetten, en dan schakelt ie weer over op GPRS....![]()
Heb er vandaag een telefoontje richting T-mobile over gepleegd. Ze zouden er naar gaan kijken, en ik wordt als het goed is eerdaags teruggebeld...
Misschien een idee als iedereen met dezelfde klachten ook even belt. Hoe meer klachten, hoe sneller ze er iets aan doen, misschien...
Ja, dat,quote:Op donderdag 30 april 2009 12:42 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand of je coverflow ook zo in kunt stellen dat je de covers in volgorde van je huidige afspeellijst ziet ipv steeds de complete library?
Je kan het het beste wel allemaal met de hand doen. Het is een klotewerk, maar als het helemaal gedaan is dan kan je wel echt genieten van iTunes opeens..quote:Op donderdag 30 april 2009 23:44 schreef AssyriskaFF het volgende:
Is er geen programma dat automatisch een album toevoegt in iTunes of iets anders? Heb veel nummers waar geen album bij staat maar heb geen zin om dat bij elk nummer apart te doen.
Dat klopt wel. ook die albumillustraties e.d. zijn cool. Vandaar dat ik het graag wil hebben. Zon lelijke muzieknoot als plaatje op je iPhone staat niet mooiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je kan het het beste wel allemaal met de hand doen. Het is een klotewerk, maar als het helemaal gedaan is dan kan je wel echt genieten van iTunes opeens..
Overigens ook wat anders; iemand enig idee hoe het komt dat de plaatjes een beetje buggy werken?quote:Op donderdag 30 april 2009 12:42 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand of je coverflow ook zo in kunt stellen dat je de covers in volgorde van je huidige afspeellijst ziet ipv steeds de complete library?
Heb ik allemaal al uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:33 schreef Nashje het volgende:
3G uitzetten, automatisch WiFi uitzetten, GPRS uitzetten. Dat zijn de grootste stroomvreters.
Er zaten wel een aantal uren tussen natuurlijk (waarin ik ze niet gebruikte).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:29 schreef Psychonikeo het volgende:
Dan is er iets mis hoor want ik trek het echt wel een dag met redelijk intensief gebruik
Nee, maar t feit dat ie vanochtend vol aangaf en vervolgens binnen een paar uurtjes leeg is zet je toch aan t denken... (zeker als je 't apparaat pas 2 dagen hebt)quote:
Eindelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:46 schreef venomsnake het volgende:
Als het goed is krijg ik morgen mijn nieuwe Iphone binnen..
Ja, ze hadden hem even niet op voorraad..quote:
Hahaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, ze hadden hem even niet op voorraad..
Die gast op het laatstquote:
Van de site:quote:
quote:Disclaimer: The makers of The iSnort accept no responsibility if you end up in the iClink, getting iBummed in the iShowers when you bend down for the iSoap.
Tjah, Windows Mobile he.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:24 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vandaag een HTC Touch HD uitgepakt, maar het is het toch allemaal net niet. -Windows Mobile wordt beschreven-
Ook leuk dat ik alle icoontjes en knopjes herken uit de tijd dat ik met een Windows Mobile 2002 telefoon rondliep.
De iPhone is en blijft koning.
Correct me if I'm wrong, maar mobiel internet werkt met de iPhone 3G en T-Mobile toch gewoon out-of-the-box?quote:
Zelf geen ervaring met T-Mobile, maar toen ik mijn iPhone 3G in London kocht, simkaart erin deed en in de Apple Store de iPhone geactiveerd had, had ik inderdaad gewoon meteen 3G ontvangst, heb zelfs via Google Maps nog even opgezocht waar precies een bepaalde winkel was.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar mobiel internet werkt met de iPhone 3G en T-Mobile toch gewoon out-of-the-box?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |