Maakt niet uit, hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:23 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Oké bedankt, ik ga die eens aan inspectie onderwerpenIk had gister nog niet alle 4 de complete topics doorgelezen, dus excuus dat ik iets dubbelpostte
![]()
Weet je toevallig of er ook een programma bestaat waar je met 1 klik je usb oplaad optie uit kan zetten?
Ik wil mijn batterij sparen en hem pas opladen wanneer ik dat wil en niet zodra ik hem aan de pc koppel of in de auto op de houder zet. Dus een programma waarmee je met 1 klik dat vinkje aan / uit zet zou heel welkom zijn. Enig idee?
Mag het ook in 2 klikjes...?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:23 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Oké bedankt, ik ga die eens aan inspectie onderwerpenIk had gister nog niet alle 4 de complete topics doorgelezen, dus excuus dat ik iets dubbelpostte
![]()
Weet je toevallig of er ook een programma bestaat waar je met 1 klik je usb oplaad optie uit kan zetten?
Ik wil mijn batterij sparen en hem pas opladen wanneer ik dat wil en niet zodra ik hem aan de pc koppel of in de auto op de houder zet. Dus een programma waarmee je met 1 klik dat vinkje aan / uit zet zou heel welkom zijn. Enig idee?
Ik weet niet hoe dik jouw vingers zijn, maar met normale vingers moet het wel gaan lukken hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 09:24 schreef R-Tech het volgende:
Hmm ja 2 klikken is idd niet veel natuurlijk, maar moet niet te lastig klikken worden, ik doel dan op vinger vriendelijk klikken.
Hmmz, compleet niet herkenbaar.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:27 schreef witte_fantasie het volgende:
Iemand problemen met Internet Explorer?
Heb zelf de laatste ROM-update gedaan van de HTC site... En elke keer als ik Internet Explorer afsluit (dmv kruisje in de rechterbovenhoek), dan krijg ik zo'n lekkere "klik hier om het foutrapport te verzenden" melding... Hoe is dit op te lossen/weg te krijgen?
En dan nog een probleem(pje). Als ik Opera browser vanuit de startknop opstart, dan opent ie hem soms gewoon niet en springt ie terug naar m'n Vandaag-scherm... Iemand suggesties?
Ik heb het idee dat m'n GPS beter is geworden na de laatste firmware update btw.
Moet gegevensverbinding ook niet aan staan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:13 schreef Houniet het volgende:
Als ik alle verbindingen uitschakel, op de wifi na, kan ik niet internetten.
Aansluiten op de pc, via windows verkenner de map kopieren naar de opslagkaart in de map My Documents.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:58 schreef Koentje3 het volgende:
Ik heb een vraagje.. ik probeer tomtom te installeren op mijn HD, maar de maps zijn te groot voor het "gewone" geheugen van de telefoon .. Hoe kan ik direct op mijn SD kaart plakken?
Cool eens proberen thanks..!quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Aansluiten op de pc, via windows verkenner de map kopieren naar de opslagkaart in de map My Documents.
En dan TomTom laten installeren op je foon. Hij vindt dan automatisch de map op je geheugenkaart.
Als ik dat doet dan kan wmp hem niet openen. Zijn er soms nog iets van speciale codecs oid die ik moet hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:29 schreef Sjibble het volgende:
[..]
het werkt niet exact zo vloeiend als met UMTS (hoewel ik niet eens weet hoe dat er uitzietMoet ik maar even aan iemand vragen die wel MobielTV heeft).
Ik las op tweakers dat je RTSP kan gebruiken. Er stonden een paar links van RTL4 e.d. Maar dat zal wel met UMTS te maken hebben (hoewel ik denk dat het een Touch HD topic was, en het bedoeld was voor de Streaming App?).
Ik stream via Internet en laat het op de Windows Media Player afspelen.
Het is wel een beetje schokkerig(geen kwaliteit als de tv bij je thuis), en soms moet ie bufferen... Maar goed, het is tvHet is eigenlijk heel simpel
Ga op je HTC naar je browser
Ga naar: www.kanalenkiezer.nl/mobile/
Zoek een kanaal uit (een LIVE kanaal, demand sucks).
Klik
Open of Download
WMP opent zich, even bufferen en als het goed is kijk je je kanaal.
Pfff, wat was dat ook alweer.quote:Op zondag 26 april 2009 16:18 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
En bij Youtube kan ik 90% van de tijd de video's niet openen. Ligt dat gewoon puur aan het bereik? Ik heb het tot nu toe alleen nog maar binnen geprobeerd, maar internet doet het wel normaal. Ik heb vodafone btw.
Kloptquote:Op zondag 26 april 2009 16:21 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Pfff, wat was dat ook alweer.
Dacht dat je de firewall of zo van Vodafone moest uitschakelen.
Dan werkt het altijd.
En ik dacht dat dat bij verbindingsinstellingen te vinden is.
Graag gedaanquote:Op zondag 26 april 2009 16:36 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
KloptJe hoeft alleen maar even uit te vinken dat Vodafone een proxyserver gebruikt. Thanks
![]()
Iets met je msn lijst schoonhouden enzo. Iedereen die ik in m'n msn lijst heb, wil ik ook in mijn telefoon en andersom. Gewoon om te bellen / smsen / mailen / msnnen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
ja ik ook... allemaal mailadressen van mensen die ik nooit spreek
Niet om je bang te maken.. maar die melding heb ik zo'n 4 keer voorbij zien komen... en de chauffeur nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:11 schreef Martijn85 het volgende:
Volgens Track & Trace is de chauffeur onderweg
Kan niet wachten tot ik vanavond thuis ben
Moet je even een rom van xda op je toestel zetten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:04 schreef Forcefuzz het volgende:
Weet iemand hie het mogelijk is om alles in engels te zetten? Als het goed is moet dat lukken door nieuwe software erop te zetten, maar ik weet niet welke software en waar ik die kan vinden.
Maar hopen dat het met Windows 7 beter gaat worden. Windows Mobile 6.1 kun je niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:24 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb vandaag een HTC Touch HD uitgepakt, maar het is het toch allemaal net niet. Dat het apparaat eerst moet installeren voordat je hem kunt gebruiken (waardoor je 5 minuten verder bent), dat je enorm moet priegelen om 3G internet aan de praat te krijgen (inclusief loads of errors), het touchscreen dat niet goed reageert en de user-interface die brak is. Een contact-persoon zoeken? Eerst naar "Mensen" gaan, en daarna naar "Meer" (ergens klein onderin), dan type je de naam in en komt de persoon tevoorschijn.
Ook leuk dat ik alle icoontjes en knopjes herken uit de tijd dat ik met een Windows Mobile 2002 telefoon rondliep.
quote:Don't use OK for error messages. Users don't view errors as being OK. If the error message has no direct action, use Close instead.
Hij lag gelukkig gewoon op tafel te wachten toen ik thuis kwamquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:40 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Niet om je bang te maken.. maar die melding heb ik zo'n 4 keer voorbij zien komen... en de chauffeur niet
Het is mij nu wel duidelijk dat Windows Mobile gebruikers wat meer nerdy zijn dan iPhone gebruikers, die enkel af en toe op "update" klikken en applicaties via de App Store kopen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:17 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Hij lag gelukkig gewoon op tafel te wachten toen ik thuis kwam
Ben er al lekker de hele tijd mee aan het spelen. Heb wel SPB Mobile Shell erop gezet en nog een paar dingen uitgeprobeerd. Heb het alleen nog niet aangedurfd om een nieuwe ROM te installeren (op de officiële van HTC na). Heb wel de Radio geflashed naar 1.14.25.24 en dat ging zonder problemen. Heeft een andere ROM, bijv. Dutty, nou echt zoveel voordelen ten opzichte van de originele ROMs van HTC?
Jij noemt het nerdy, ik noem het gebruikers die hun telefoon willen kunnen aanpassen naar eigen wensen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is mij nu wel duidelijk dat Windows Mobile gebruikers wat meer nerdy zijn dan iPhone gebruikers, die enkel af en toe op "update" klikken en applicaties via de App Store kopen.
Ware het niet dat om spul aan te kunnen passen, je technische kennis nodig hebt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jij noemt het nerdy, ik noem het gebruikers die hun telefoon willen kunnen aanpassen naar eigen wensen.
Ieder zijn omschrijving
Op internet zijn hele handleidingen ervoor te vinden, dus zoveel kennis heb je nou ook weer niet nodigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ware het niet dat om spul aan te kunnen passen, je technische kennis nodig hebt.
Waarom zou je trouwens niet durven er een ROM op te zetten? Kun je geen backup maken en die terugzetten? Of gewoon terug naar origineel? Want je hebt hem pas een dag...
Op vele fora zie ik staan dat het wel de snelheid ten goede komt, maar ik vind het toestel nu al snel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:04 schreef koningdavid het volgende:
Zo'n ROM-update he, is dat nou nodig? Werkt de HTC dan echt beter? Ik zie ook dat hij tijdens zo'n ROM-update al je data wist, lijkt me ook niet echt prettig.
Gedaan!quote:
Geen idee, moet je ff googlenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:46 schreef cartoony het volgende:
O, duvels nee, dat ga ik nog even doen.
Zie dat die installatie alleen in het Engels kan, kan dat kwaad op een nederlandse versie?
In WM6.5 welquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:32 schreef koningdavid het volgende:
Argh, ik heb me ouders om 1 uur vannacht gebeld per ongeluk.
Ben ik nou scheel of zit er geen toetsenblokkering op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |