quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:35 schreef Bravebart het volgende:
Nou was ik er bijna uit, dat ik deze wilde, bedenk ik me opeens dat de SE Xperia X1 ook niet verkeerd isDeze heeft weliswaar een betere camera, de accu van de X1 schijnt weer beter te zijn las ik ergens
Is er ergens puick vergelijkingsmateriaal te krijgen, want ik kon het zo snel niet vinden
Fijn om je onderbouwde mening te hebben gehoord, ga nu maar weer weg!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef Revolution-NL het volgende:
Smartphone met alleen touchscreens![]()
Ik snap werkelijkwaar niet dat mensen dat fijn vinden.
Geef mij maar een mooie HTC met qwerty toetsenbord
Daar heb je de touch hd met toetsenbord voor die komt binnenkort uitquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef Revolution-NL het volgende:
Damn, dat is precies wat ik mis aan dezequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:31 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Daar heb je de touch hd met toetsenbord voor die komt binnenkort uithttp://www.gsmarena.com/h(...)omising-news-733.php
Jij ook al een N73quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:40 schreef Houniet het volgende:
Mijn N73 is ook neuk, ik mag de 18de verlengen. Moet ik dan gelijk verlengen? Of kan ik dan wachten?
HI KPN.
Daarom heb ik een smartphone met een QWERTY-toetsenbord en kan ik een touchscreen-toetsenbord instellen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef Revolution-NL het volgende:
Oeh, ik had in December gebeld wanneer ik mocht verlengen, toen zei die chick dat ik vanaf de 18de van Januari mocht verlengen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij ook al een N73Mag je 18 januari, of 18 april (maar vanaf 3 maanden vantevoren verlengen, dus 18 januari)?
Mmh. Bij T-Mobile is het in ieder geval zo, dat je bij de dealer zelf (T-Mobile) mag verlengen vanaf 4 maanden voor het aflopen van je contract en 'extern' vanaf 3 maanden vantevoren. Dat zal voor HI ook wel zo zijn gok ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oeh, ik had in December gebeld wanneer ik mocht verlengen, toen zei die chick dat ik vanaf de 18de van Januari mocht verlengen.
Nou ja, binnenkort, binnenkort, 2009 duurt nog heul lang.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:31 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Daar heb je de touch hd met toetsenbord voor die komt binnenkort uithttp://www.gsmarena.com/h(...)omising-news-733.php
Precies, dat zijn ook de dingen waarom ik eigenlijk toch gewoon voor deze wil gaanquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:52 schreef Dagonet het volgende:
Ik zat nog wel even te twijfelen over de Xperia, maar die is een halve centimeter dikker en het scherm is kleiner.
Gisterochtend nog wel, hopelijk krijg ik 'm dan nog welquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:42 schreef Dagonet het volgende:
Damn, Vodafone heeft de HD niet meer op voorraad en ook geen zicht op wanneer ze die weer gaan krijgen..
Fuck it, elders m'n abonnement verlengd waar ze hem nog wel hadden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Gisterochtend nog wel, hopelijk krijg ik 'm dan nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |