quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:35 schreef Bravebart het volgende:
Nou was ik er bijna uit, dat ik deze wilde, bedenk ik me opeens dat de SE Xperia X1 ook niet verkeerd isDeze heeft weliswaar een betere camera, de accu van de X1 schijnt weer beter te zijn las ik ergens
Is er ergens puick vergelijkingsmateriaal te krijgen, want ik kon het zo snel niet vinden
Fijn om je onderbouwde mening te hebben gehoord, ga nu maar weer weg!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef Revolution-NL het volgende:
Smartphone met alleen touchscreens![]()
Ik snap werkelijkwaar niet dat mensen dat fijn vinden.
Geef mij maar een mooie HTC met qwerty toetsenbord
Daar heb je de touch hd met toetsenbord voor die komt binnenkort uitquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef Revolution-NL het volgende:
Damn, dat is precies wat ik mis aan dezequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:31 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Daar heb je de touch hd met toetsenbord voor die komt binnenkort uithttp://www.gsmarena.com/h(...)omising-news-733.php
Jij ook al een N73quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:40 schreef Houniet het volgende:
Mijn N73 is ook neuk, ik mag de 18de verlengen. Moet ik dan gelijk verlengen? Of kan ik dan wachten?
HI KPN.
Daarom heb ik een smartphone met een QWERTY-toetsenbord en kan ik een touchscreen-toetsenbord instellen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef Revolution-NL het volgende:
Oeh, ik had in December gebeld wanneer ik mocht verlengen, toen zei die chick dat ik vanaf de 18de van Januari mocht verlengen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij ook al een N73Mag je 18 januari, of 18 april (maar vanaf 3 maanden vantevoren verlengen, dus 18 januari)?
Mmh. Bij T-Mobile is het in ieder geval zo, dat je bij de dealer zelf (T-Mobile) mag verlengen vanaf 4 maanden voor het aflopen van je contract en 'extern' vanaf 3 maanden vantevoren. Dat zal voor HI ook wel zo zijn gok ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oeh, ik had in December gebeld wanneer ik mocht verlengen, toen zei die chick dat ik vanaf de 18de van Januari mocht verlengen.
Nou ja, binnenkort, binnenkort, 2009 duurt nog heul lang.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:31 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Daar heb je de touch hd met toetsenbord voor die komt binnenkort uithttp://www.gsmarena.com/h(...)omising-news-733.php
Precies, dat zijn ook de dingen waarom ik eigenlijk toch gewoon voor deze wil gaanquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:52 schreef Dagonet het volgende:
Ik zat nog wel even te twijfelen over de Xperia, maar die is een halve centimeter dikker en het scherm is kleiner.
Gisterochtend nog wel, hopelijk krijg ik 'm dan nog welquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:42 schreef Dagonet het volgende:
Damn, Vodafone heeft de HD niet meer op voorraad en ook geen zicht op wanneer ze die weer gaan krijgen..
Fuck it, elders m'n abonnement verlengd waar ze hem nog wel hadden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Gisterochtend nog wel, hopelijk krijg ik 'm dan nog wel
Ik heb dat ook tehoren gekregen, normaal heb ik bijzonder weinig geduld met dit soort dingen en MOET ik het gewoon gelijk hebben, maar het was nu voordelig voor mij bij Vodafone... Hoop niet dat het bizar lang gaat duren....quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Fuck it, elders m'n abonnement verlengd waar ze hem nog wel hadden.
Hoezo eigenlijk? Is WiMo zo gebruiksonvriendelijk dan? Mijn ervaring is juist dat het vrij gebruiksvriendelijk isquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:21 schreef Firenzo het volgende:
ik lees dat toch veel mensen van een niet WiMo toestel afkomen...zal\dan wel ff wennen zijn
www.2call.nl is your friendquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:42 schreef Dagonet het volgende:
Damn, Vodafone heeft de HD niet meer op voorraad en ook geen zicht op wanneer ze die weer gaan krijgen..
2call heeft ook vertraging op de NL versie.quote:
Mja, ik had hem dus besteld elders, maar vandaag kwam de melding van het bedrijf dat zij mijn verlenging pas over twee maanden in behandeling kunnen nemen. Blijkbaar mag je via vodafone zelf eerder verlengen dan via webwinkels.quote:
Klopt, 1 maand eerderquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mja, ik had hem dus besteld elders, maar vandaag kwam de melding van het bedrijf dat zij mijn verlenging pas over twee maanden in behandeling kunnen nemen. Blijkbaar mag je via vodafone zelf eerder verlengen dan via webwinkels.
Ik heb wel gewoon op de door Vodafone toegestane datum kunnen verlengen bij een webshop anders.. Dus die webshop waar jij hebt besteld is dan gewoon pruts?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mja, ik had hem dus besteld elders, maar vandaag kwam de melding van het bedrijf dat zij mijn verlenging pas over twee maanden in behandeling kunnen nemen. Blijkbaar mag je via vodafone zelf eerder verlengen dan via webwinkels.
Resco Bubbles die ik in dit topic gepost had, is heel leuk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:17 schreef Comrade het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog toffe spelletjes.. Iemand?
Dan heb je niet goed gekeken naar mijn post.quote:
Die code staat er niet voor niets. Ik loop vast bij level 47quote:
daarom dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:01 schreef 16meter het volgende:
Verkoop wegens gemis degelijke camera en het niet kunnen wennen aan Windows Mobile.
Gekocht bij webshop algebeld.nl. Factuurdatum 04-11-2008, in gebruik sinds 2e week november. Netjes mee omgegaan, zit buiten gebruik altijd in het hoesje. Doosje en accesoires uiteraard erbij. ZGAN.
Met een scherpe blik zijn een aantal miniscule krasjes te zien op het glanzende deel van de achterkant (onder). Niet storend en alleen zichtbaar in direct licht.
heb nu helaas geen fototoestel voor handen om het in beeld te brengen, mocht het nodig zijn leen ik die ff, met een webcam fototje zie je het niet
Bieden vanaf zo'n 400 euro.
Even mijn reactie op bovenstaande.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:10 schreef 16meter het volgende:
Ik schiet thuis of op een feestje toch af en toe graag een foto/filmpje. Daar is een Touch HD dus wat minder voor geschikt (zeg maar gerust, niet). Had eerst een LG Viewty en die maakte best mooie DivX filmpjes, dus dan is dit even schrikken.Er zit ook geen flits op, zelfs geen LEDje. Dus 's avonds hoef je het niet eens te proberen. Verder is een foto maken door het scherm aan te raken gewoon kut natuurlijk. Daar heb ik graag een knopje voor.
Verder is de UI buiten TouchFlo 3D gewoon bagger (het Windows Mobile gebeuren) en ik vind het SMSen zonder stylus niet bepaald makkelijk (kleine toetsen). Laat staan in een situatie dat je wat minder helder bent, dan kun je een SMSje versturen wel vergeten.Ik zoek nog steeds naar de optie om het onscreen toetsenbord horizontaal weer te geven (als je hem kantelt), maar volgens mij kan dat echt niet. Zelfs m'n ouwe Viewty kon dat.
Het is een goed zakelijk toestel, maar ik heb toch liever wat meer gebruiksgemak en een betere camera.
Ga voor een LG Renoir of een Samsung Pixon.
quote:Op zondag 18 januari 2009 09:13 schreef -J-D- het volgende:
Start --> Berichten --> SMS\MMS --> Menu --> Extra --> Opties --> SMS\MMS
Waar heb je hem besteld?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:09 schreef Houniet het volgende:
Vandaag besteld. Krijg ik net een mailtje omdat het toestel niet op voorraad is.
Word weer weken wachten.
Ah okquote:
Jah die zijn er wel.. Er is ook zoiets als XGui ofzo, en verder zijn ze bezig die Samsung Omnia troep te porten. Beide zit ik niet echt om te springen, vind het wel fijn werken zo :-)quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:46 schreef wonietnormaal het volgende:
ik bedoel echt een heel ander menu en dan bedoel ik niet het huidige menu aanpassen of een van die windows mobile menu's heb wel zo iets gevonden onder de naam
ifonz maar ik wil geen wannebe iphone menu
gevaar voor het verkeer!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:25 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Jah die zijn er wel.. Er is ook zoiets als XGui ofzo, en verder zijn ze bezig die Samsung Omnia troep te porten. Beide zit ik niet echt om te springen, vind het wel fijn werken zo :-)
Heb straks overigens op de fiets een SQL server geinstalleerd via RDP![]()
Werkte perfect!
kijk eens naar pointUI of SPB mobile shell. Allebei net als TF3D een shell, maar allemaal verschillend. Gebruikte ze op mijn Artemis allebei een tijdje. Weet niet of ze al HD ready zijn...quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:46 schreef wonietnormaal het volgende:
ik bedoel echt een heel ander menu en dan bedoel ik niet het huidige menu aanpassen of een van die windows mobile menu's heb wel zo iets gevonden onder de naam
ifonz maar ik wil geen wannebe iphone menu
Als daar zo'n G-Sensor in zit wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:43 schreef Gkhn het volgende:
Werkt die bierApp ook voor de Touch Pro?
Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:20 schreef Comrade het volgende:
Moeten jullie trouwens ook iedere dag of om de 2 dagen opladen?
Om de 2 a 3 dagen, met vol gebruik.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:20 schreef Comrade het volgende:
Moeten jullie trouwens ook iedere dag of om de 2 dagen opladen?
GSMwebquote:
En is het wat?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:30 schreef -J-D- het volgende:
Zo. TouchFlo3D uitgeschakeld, WInterface geinstalleerd en de wekker van de OP geinstalleerd.
Tijd voor vernieuwing op mijn foon
Klopt, G-alarm is super (alleen die naamgevingquote:Op maandag 26 januari 2009 19:46 schreef -J-D- het volgende:
Vind wel het fijn dat ik even geen TouchFlo heb. Was ik wel op uitgekeken.
Winterface vind ik nog niet echt een meerwaarde en dat G-alarm heeft veel meer opties dan de standaard wekker. Een aanrader.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:31 schreef renwan het volgende:
Jezus! Wat een prutsers bij Vodafone!
Toen ik bestelde was het toestel op voorraad en zou ik 'm binnen 15 dagen krijgen, zaterdag nog eens gechecked en de bestelling was opgehaald door TNT en binnen 2 tot 3 werkdagen zou 'ie er zijn.
Bel ik net nog maar eens voor de zekerheid (Want ja, vodafone eh) blijkt dat ding helemaal niet op voorraad te zijn en mag ik tot week 11 wachten. De grapjassen zijn gek, heb net een mail gestuurd dat ik 'm voor volgende week vrijdag wil hebben of ik opzeg.
Idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |