Ik heb dat ook tehoren gekregen, normaal heb ik bijzonder weinig geduld met dit soort dingen en MOET ik het gewoon gelijk hebben, maar het was nu voordelig voor mij bij Vodafone... Hoop niet dat het bizar lang gaat duren....quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Fuck it, elders m'n abonnement verlengd waar ze hem nog wel hadden.
Hoezo eigenlijk? Is WiMo zo gebruiksonvriendelijk dan? Mijn ervaring is juist dat het vrij gebruiksvriendelijk isquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:21 schreef Firenzo het volgende:
ik lees dat toch veel mensen van een niet WiMo toestel afkomen...zal\dan wel ff wennen zijn
www.2call.nl is your friendquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:42 schreef Dagonet het volgende:
Damn, Vodafone heeft de HD niet meer op voorraad en ook geen zicht op wanneer ze die weer gaan krijgen..
2call heeft ook vertraging op de NL versie.quote:
Mja, ik had hem dus besteld elders, maar vandaag kwam de melding van het bedrijf dat zij mijn verlenging pas over twee maanden in behandeling kunnen nemen. Blijkbaar mag je via vodafone zelf eerder verlengen dan via webwinkels.quote:
Klopt, 1 maand eerderquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mja, ik had hem dus besteld elders, maar vandaag kwam de melding van het bedrijf dat zij mijn verlenging pas over twee maanden in behandeling kunnen nemen. Blijkbaar mag je via vodafone zelf eerder verlengen dan via webwinkels.
Ik heb wel gewoon op de door Vodafone toegestane datum kunnen verlengen bij een webshop anders.. Dus die webshop waar jij hebt besteld is dan gewoon pruts?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mja, ik had hem dus besteld elders, maar vandaag kwam de melding van het bedrijf dat zij mijn verlenging pas over twee maanden in behandeling kunnen nemen. Blijkbaar mag je via vodafone zelf eerder verlengen dan via webwinkels.
Resco Bubbles die ik in dit topic gepost had, is heel leuk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:17 schreef Comrade het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog toffe spelletjes.. Iemand?
Dan heb je niet goed gekeken naar mijn post.quote:
Die code staat er niet voor niets. Ik loop vast bij level 47quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |