Zou je mij even de Download link kunnen PM'men, dan zal ik dat vanavond ook eens proberen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:37 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb net de nieuwe Skype for PocketPC Beta geinstalleerd op mijn HD.
Hij ziet er in ieder geval al een stuk beter uit dan de vorige versie die ik had geinstalleerd.. Ik kan nog niet testen wat het geluid doet aangezien ik normaal bijna nooit skype gebruikte en dus bijna geen skype contacts heb. En geen van hun is online.. Dus daar zou ik even mee moeten wachten tot ik dat kan testen.. Ben benieuwd
Hij is freeware dus ik kan hem ook gewoon hier plakken?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:50 schreef Intocable het volgende:
[..]
Zou je mij even de Download link kunnen PM'men, dan zal ik dat vanavond ook eens proberen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog nooit een PDA gehad met extern toetsenbord dus weet niet of ik terug zou willen als ik er wel een had gehad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:42 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, eigenlijk vind ik dit ding in alles tof, in wat ik tegenkom, maar dat touchscreen/ontbreken extern toetsenbord vind ik een beetje engIk heb een aantal vrienden met een mobiel met on-screen toetsenbord en dat typt opzich wel aardig, maar ik weet niet of ik er na een paar weken nog steeds zo blij mee ben
Hoe zijn jullie ervaringen daarmee? Went het snel? Of wil je stiekem terug naar een 'gewoon' toetsenbord?
Ah okquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:49 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een PDA gehad met extern toetsenbord dus weet niet of ik terug zou willen als ik er wel een had gehad.
Maar wat ik wel weet is dat het prima werkt zo on-screen. Ik gebruik echter niet de full-qwerty indeling maar de on-screen T9 (of hoe die heet, in ieder geval zo'n standaard mobiele telefoon indeling. Met T9 aan) indeling. En dat vind ik echt prima werken!
geen idee hoe, maar ik kwam bij een menu waar ik kon kiezen tusse verschillende verbindingen en daar stond niet de juiste verbinding vermeld. Dat aangepast en doet hetquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:48 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Zijn je data instellingen als ingesteld?
Nou in ieder geval mooi dat het opgelost isquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:37 schreef Comrade het volgende:
[..]
geen idee hoe, maar ik kwam bij een menu waar ik kon kiezen tusse verschillende verbindingen en daar stond niet de juiste verbinding vermeld. Dat aangepast en doet het
Gaat volgens mij niet helemaal op hier, die afkorting. Het wordt wel degelijk ROM genoemd. Misschien omdat de ROM ook op dat geheugen staat, dat weet ik nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:06 schreef elfzesendertig het volgende:
Niet dat ik zo'n telefoon heb en ik weet ook niet of het al gezegd is, maar in de OP staat "ROM Opslaggeheugen: 512 MB"
ROM staat voor Read-only memory en het is dus nogal zinloos om dat in je telefoon te hebben lijkt me. Moet het niet gewoon flash geheugen zijn?
kon ook niet op msn en mail enzo, maar nu welquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nou in ieder geval mooi dat het opgelost is
Ik denk de 2de optiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:32 schreef Comrade het volgende:
[..]
kon ook niet op msn en mail enzo, maar nu wel
is er free navi software of moet ik illegaal aan de bak? pm anders maar tips
Ja, er zit er zelfs 1 standaard bij. Ik gebruik hem zelf nooit want voor muziek luisteren is het geen geweldig ding. Maar voor bellen is het een prima headsetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:34 schreef Steve-O het volgende:
Vraag , Werkt een bedrade headset met 3.5 mm jack op dit toestel ?
Ik heb als SMTP server authsmtp.vodafone.nl ingesteld.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:45 schreef Comrade het volgende:
Ik krijg mijn uitgaande mail niet ingesteld
Wat Vodafone mij vertelt werkt dus niet.. Ik moet het gebruikersnaam en wachtwoord van Vodafone gebruiken voor uitgaande mail. Maar wat is die dan?
Ja, maar moet ik dan die twee dingen daaronder uitvinken?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:56 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb als SMTP server authsmtp.vodafone.nl ingesteld.
Heb jij dat ook?
Ik krijg bij het verzenden van een mailtje namelijk het volgende bericht terug:quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef Comrade het volgende:
[..]
Ja, maar moet ik dan die twee dingen daaronder uitvinken?
quote:530 5.7.1 Relaying not allowed: [e-mail adres]
Je kan op de website van Vodafone vinden hoe je dat in moet stellen..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef Comrade het volgende:
[..]
Ik krijg bij het verzenden van een mailtje namelijk het volgende bericht terug:
[..]
Ja, ook al getest, is niks mis mee.quote:Weet je zeker dat de USB poort wel werkt als je andere apparaten op aansluit?
Jaquote:Staat bij "Start>Settings>Connections tab> USB to PC" de zaak op ingesteld?
ook datquote:Heb je "Windows Mobile Device Centre 6.1" gedownload of "Microsoft Windows Mobile Device Center 6 for Windows Vista"? Deze laatste moet je hebben en dus niet die andere.
Heb je bij Active Sync op je mobiel iets van 'geavanceerde verbinding' aangevinkt staan? (kan even niet kijken hoe het precies heet want heb telefoon niet bij de hand)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:03 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ja, ook al getest, is niks mis mee.
[..]
Ja
[..]
ook dat
Ja daar heb ik ook op gekeken, maar ik heb een e-mailadres van mijn eigen website zeg maar. En ik moet voor uitgaande mail de hostadressen van mijn provider, normaal dus @home, opgeven. Maar nu bij Vodafone krijg ik dat niet voor elkaar..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:28 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Je kan op de website van Vodafone vinden hoe je dat in moet stellen..
Als smtp server moet je authsmtp.vodafone.nl invullen
en gebruikersnaam en wachtwoord zijn dezelfde als wanneer je inlogt op 'my vodafone'
Dan zou het moeten werken..
Zie hier voor meer info
www.2call.nl daar heb ik hem gehaaldquote:Op zondag 11 januari 2009 01:49 schreef DeepChord het volgende:
Wil ook de Touch HD hebben! Mooi toestel!
Hoop dat ze deze bij Debitel kunnen leveren, want dan zet ik mijn nog lopende abonnement over. Jammer dat er op de website alleen maar oudere HTC-toestellen te vinden zijn, en de HTC Touch Diamond. Die wil ik nou juist niet omdat er geen toetsenbord bij zit, er geen geheugenkaart in geschoven kan worden (en je dus vastzit aan de limiet van 4 gig geheugen die erin zit) plus nog wat andere nadelen als je beide toestellen vergelijkt.
De informatie op de website geldt allee voor de uitgaande server hoor.. Dat staat daar compleet los van.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:25 schreef Comrade het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook op gekeken, maar ik heb een e-mailadres van mijn eigen website zeg maar. En ik moet voor uitgaande mail de hostadressen van mijn provider, normaal dus @home, opgeven. Maar nu bij Vodafone krijg ik dat niet voor elkaar..
Nee, dan moet je een Nokia kopenquote:Op zondag 11 januari 2009 18:31 schreef Houniet het volgende:
Kan je trouwens je eigen beltonen en wallpapers instellen op dat ding?
Al wel alles ingesteld?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:02 schreef Comrade het volgende:
Als ik op youtube ga, dan laadt ie het filmpje niet.. Doe dat wel gewoon via de functie via het menu.
Kan gewoon.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:31 schreef Houniet het volgende:
Kan je trouwens je eigen beltonen en wallpapers instellen op dat ding?
Moet je ook gewoon netjes syncen met Outlook via Active Sync..quote:Op maandag 12 januari 2009 05:46 schreef oor-deel het volgende:
Fijn toestel is het ik heb erzelf ook 1 maar een fout is zo gemaakt en ben dus nu me adressenbestand(tel nummers) kwijt.... das wat minder ..
thank god ik hou eens belminuten over deze maand:D
Is mij ook al een keer gebeurd.. ik ging naar sim-beheer om de (dubbele) simcontacten te verwijderen en toen gooide hij alle contacten weg.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:50 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon netjes syncen met Outlook via Active Sync..
Buiten dat, hoe heb jij het voor elkaar gekregen met een 'klein foutje' je adressenbestand te verwijderen?![]()
Ow dat lijkt een lelijke bug dan ofzo.. Maar je kan ook gewoon je Sim-contacten verbergen.. Das wel zo safe danquote:Op maandag 12 januari 2009 10:11 schreef eentwee het volgende:
[..]
Is mij ook al een keer gebeurd.. ik ging naar sim-beheer om de (dubbele) simcontacten te verwijderen en toen gooide hij alle contacten weg.
Nee is geen bug, gewoon een van de vele voorbeelden van de contra-intuitieve bediening van dit toestel (al dan niet op het conto van WM te schrijven). Met "contactpersonen" wordt verwezen naar de contacten op het toestel, als je simcontacten wilt verwijderen doe je dat met simbeheer > verwijderen en dus niet simbeheer > contactpersonen verwijderen. Je moet het maar weten.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:14 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ow dat lijkt een lelijke bug dan ofzo.. Maar je kan ook gewoon je Sim-contacten verbergen.. Das wel zo safe danEn als je je contacten synct dan had je ze gewoon weer terug kunnen zetten op je PDA en was alles weer als vanouds..
![]()
Hmm dat is wel erg onlogisch inderdaad dat je de contactpersonen ook via simbeheer kan verwijderen!quote:Op maandag 12 januari 2009 12:31 schreef eentwee het volgende:
[..]
Nee is geen bug, gewoon een van de vele voorbeelden van de contra-intuitieve bediening van dit toestel (al dan niet op het conto van WM te schrijven). Met "contactpersonen" wordt verwezen naar de contacten op het toestel, als je simcontacten wilt verwijderen doe je dat met simbeheer > verwijderen en dus niet simbeheer > contactpersonen verwijderen. Je moet het maar weten.
Hoe kun je de simcontacten verbergen? Ik heb ze maar allemaal verwijderd omdat ik anders allemaal driedubbele contacten krijg die ook nog eens verkeerd gesorteerd worden.
Ach, ik kan ontvangen, maar dan verstuur ik wel niksquote:Op zondag 11 januari 2009 17:58 schreef MuRKie het volgende:
[..]
De informatie op de website geldt allee voor de uitgaande server hoor.. Dat staat daar compleet los van.
Ik heb ook e-mail van mijn eigen domein en daar kon ik ook gewoon mee verzenden via de SMTP van vodafone.. Alleen even instellen op welk e-mail adres je beantwoord wilt worden. Of je moet, zoals ik het nu heb, een eigen smtp server regelen.
Als je nou die smtp instellingen van de Vodafone instelt voor je uitgaande server dan werkt het toch prima? Waarom zou je dat niet willen?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef Comrade het volgende:
[..]
Ach, ik kan ontvangen, maar dan verstuur ik wel niks. Vind ik ook goed.
Mja, maar als het voor hun kan moet het voor mij ook kunnen! Daar dat vind ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef Houniet het volgende:
Omdat nieuwe klanten voorrang krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |