abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64814153
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:37 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb net de nieuwe Skype for PocketPC Beta geinstalleerd op mijn HD.
Hij ziet er in ieder geval al een stuk beter uit dan de vorige versie die ik had geinstalleerd.. Ik kan nog niet testen wat het geluid doet aangezien ik normaal bijna nooit skype gebruikte en dus bijna geen skype contacts heb. En geen van hun is online.. Dus daar zou ik even mee moeten wachten tot ik dat kan testen.. Ben benieuwd
Zou je mij even de Download link kunnen PM'men, dan zal ik dat vanavond ook eens proberen!
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:00:16 #252
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64814597
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:50 schreef Intocable het volgende:

[..]

Zou je mij even de Download link kunnen PM'men, dan zal ik dat vanavond ook eens proberen!
Hij is freeware dus ik kan hem ook gewoon hier plakken?
Download vanaf je PC: http://www.skype.com/go/downloading-pocketpc
Download vanaf je HD: http://www.skype.com/go/getskype-pocketpc-cab
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64814626
Okidoki eens kijken !!
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:27:18 #254
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64815729
Verdomme, het geluid gaat nog steeds over de externe speaker ipv de normale bel-speaker
Dan moet ik het niet hoor!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:42:07 #255
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_64816421
Mmh, eigenlijk vind ik dit ding in alles tof, in wat ik tegenkom, maar dat touchscreen/ontbreken extern toetsenbord vind ik een beetje eng Ik heb een aantal vrienden met een mobiel met on-screen toetsenbord en dat typt opzich wel aardig, maar ik weet niet of ik er na een paar weken nog steeds zo blij mee ben

Hoe zijn jullie ervaringen daarmee? Went het snel? Of wil je stiekem terug naar een 'gewoon' toetsenbord?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:49:17 #256
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64816698
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:42 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, eigenlijk vind ik dit ding in alles tof, in wat ik tegenkom, maar dat touchscreen/ontbreken extern toetsenbord vind ik een beetje eng Ik heb een aantal vrienden met een mobiel met on-screen toetsenbord en dat typt opzich wel aardig, maar ik weet niet of ik er na een paar weken nog steeds zo blij mee ben

Hoe zijn jullie ervaringen daarmee? Went het snel? Of wil je stiekem terug naar een 'gewoon' toetsenbord?
Ik heb nog nooit een PDA gehad met extern toetsenbord dus weet niet of ik terug zou willen als ik er wel een had gehad.

Maar wat ik wel weet is dat het prima werkt zo on-screen. Ik gebruik echter niet de full-qwerty indeling maar de on-screen T9 (of hoe die heet, in ieder geval zo'n standaard mobiele telefoon indeling. Met T9 aan) indeling. En dat vind ik echt prima werken!
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:57:35 #257
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_64817008
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:49 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een PDA gehad met extern toetsenbord dus weet niet of ik terug zou willen als ik er wel een had gehad.

Maar wat ik wel weet is dat het prima werkt zo on-screen. Ik gebruik echter niet de full-qwerty indeling maar de on-screen T9 (of hoe die heet, in ieder geval zo'n standaard mobiele telefoon indeling. Met T9 aan) indeling. En dat vind ik echt prima werken!
Ah ok Ik heb het op full-qwerty indeling geprobeerd (iPhone en Omnia) en daar zat ik wel redelijk vaak naast de goede letter, omdat ik redelijk dikke vingers heb Maar zo'n standaard mobiel ding is dan wel een uitkomst
pi_64817309
Niet dat ik zo'n telefoon heb en ik weet ook niet of het al gezegd is, maar in de OP staat "ROM Opslaggeheugen: 512 MB"

ROM staat voor Read-only memory en het is dus nogal zinloos om dat in je telefoon te hebben lijkt me. Moet het niet gewoon flash geheugen zijn?
pi_64822618
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:48 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Zijn je data instellingen als ingesteld?
geen idee hoe, maar ik kwam bij een menu waar ik kon kiezen tusse verschillende verbindingen en daar stond niet de juiste verbinding vermeld. Dat aangepast en doet het
СЕРЁГА
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:18:44 #260
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64824342
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:37 schreef Comrade het volgende:

[..]

geen idee hoe, maar ik kwam bij een menu waar ik kon kiezen tusse verschillende verbindingen en daar stond niet de juiste verbinding vermeld. Dat aangepast en doet het
Nou in ieder geval mooi dat het opgelost is
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:20:36 #261
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64824431
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:06 schreef elfzesendertig het volgende:
Niet dat ik zo'n telefoon heb en ik weet ook niet of het al gezegd is, maar in de OP staat "ROM Opslaggeheugen: 512 MB"

ROM staat voor Read-only memory en het is dus nogal zinloos om dat in je telefoon te hebben lijkt me. Moet het niet gewoon flash geheugen zijn?
Gaat volgens mij niet helemaal op hier, die afkorting. Het wordt wel degelijk ROM genoemd. Misschien omdat de ROM ook op dat geheugen staat, dat weet ik niet Je kan er in ieder geval gewoon software op installeren en dergelijken.. Misschien dat ze het ROM noemen omdat er geen gegevens verloren gaan wanneer er geen stroom meer op staat in tegenstelling tot RAM.. Dat lijkt mij een voor de handliggende reden, maar zeker weten durf ik het niet!
pi_64842555
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Nou in ieder geval mooi dat het opgelost is
kon ook niet op msn en mail enzo, maar nu wel

is er free navi software of moet ik illegaal aan de bak? pm anders maar tips
СЕРЁГА
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:20:52 #263
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64844406
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:32 schreef Comrade het volgende:

[..]

kon ook niet op msn en mail enzo, maar nu wel

is er free navi software of moet ik illegaal aan de bak? pm anders maar tips
Ik denk de 2de optie
pi_64844939
Vraag , Werkt een bedrade headset met 3.5 mm jack op dit toestel ?
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:37:05 #265
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64845058
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:34 schreef Steve-O het volgende:
Vraag , Werkt een bedrade headset met 3.5 mm jack op dit toestel ?
Ja, er zit er zelfs 1 standaard bij. Ik gebruik hem zelf nooit want voor muziek luisteren is het geen geweldig ding. Maar voor bellen is het een prima headset
  vrijdag 9 januari 2009 @ 17:24:48 #266
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_64858615
Misschien is het spam, dan halen de mods het maar weg, maar bij GSMweb hebben ze mooie aanbieding met (onder andere) dit toestel. Echt fikse korting en gratis internet enzo, dus misschien voor mensen die hem toch wat duur vonden (* meldt) een mogelijkheid
pi_64889369
Ik krijg mijn uitgaande mail niet ingesteld
Wat Vodafone mij vertelt werkt dus niet.. Ik moet het gebruikersnaam en wachtwoord van Vodafone gebruiken voor uitgaande mail. Maar wat is die dan?
СЕРЁГА
pi_64889649
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:45 schreef Comrade het volgende:
Ik krijg mijn uitgaande mail niet ingesteld
Wat Vodafone mij vertelt werkt dus niet.. Ik moet het gebruikersnaam en wachtwoord van Vodafone gebruiken voor uitgaande mail. Maar wat is die dan?
Ik heb als SMTP server authsmtp.vodafone.nl ingesteld.
Heb jij dat ook?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_64890602
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:56 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ik heb als SMTP server authsmtp.vodafone.nl ingesteld.
Heb jij dat ook?
Ja, maar moet ik dan die twee dingen daaronder uitvinken?
СЕРЁГА
pi_64891470
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef Comrade het volgende:

[..]

Ja, maar moet ik dan die twee dingen daaronder uitvinken?
Ik krijg bij het verzenden van een mailtje namelijk het volgende bericht terug:
quote:
530 5.7.1 Relaying not allowed: [e-mail adres]
СЕРЁГА
  zaterdag 10 januari 2009 @ 20:28:25 #271
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64896567
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef Comrade het volgende:

[..]

Ik krijg bij het verzenden van een mailtje namelijk het volgende bericht terug:
[..]
Je kan op de website van Vodafone vinden hoe je dat in moet stellen..
Als smtp server moet je authsmtp.vodafone.nl invullen
en gebruikersnaam en wachtwoord zijn dezelfde als wanneer je inlogt op 'my vodafone'
Dan zou het moeten werken..

Zie hier voor meer info
pi_64900239
Ik heb een probleem

ik heb momenteel al een tijdje een HTC Touch Diamond, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid verbonden met mijn PC, ik heb volgens mij alles al geprobeerd wat er nodig is om het voor elkaar te krijgen maar het lukt gewoon niet.
Ik heb windows vista op de PC staan, en die ActiveSync 4.5 die erbijgeleverd is op een cd-rom kan niet geinstalleerd worden, dus heb ik windows mobile device centre 6.1 gedownload en erop gezet.

Bij mijn HTC kreeg ik een Data - > USB kabeltje erbijgeleverd om schijnbaar de telefoon met de PC te verbinden. Wanneer ik dit doe zie ik op mijn HTC 2 opties, 1.Verbinden via Activisync(syncroniseren via outlook) of 2. verbinden via Diskdrive(snelle overdracht).
Tot zover niks verkeerd dus. mijn PC geeft echter andere info aan, namelijk "Het USB-apparaat wordt niet herkend" (Een van de op deze computer aangesloten USB-apparaten werkt niet goed....enz..)

Ook als ik WMDC inschakel vindt deze niet automatisch een apparaat waar deze verbinding mee kan maken..
Ook niet als de firewall uitgeschakeld is, en de overige beveiligingen...

Weet iemand wat het probleem kan zijn??
pi_64900328
Weet je zeker dat de USB poort wel werkt als je andere apparaten op aansluit?
Staat bij "Start>Settings>Connections tab> USB to PC" de zaak op ingesteld?
Heb je "Windows Mobile Device Centre 6.1" gedownload of "Microsoft Windows Mobile Device Center 6 for Windows Vista"? Deze laatste moet je hebben en dus niet die andere.

Succes
pi_64901197
quote:
Weet je zeker dat de USB poort wel werkt als je andere apparaten op aansluit?
Ja, ook al getest, is niks mis mee.
quote:
Staat bij "Start>Settings>Connections tab> USB to PC" de zaak op ingesteld?
Ja
quote:
Heb je "Windows Mobile Device Centre 6.1" gedownload of "Microsoft Windows Mobile Device Center 6 for Windows Vista"? Deze laatste moet je hebben en dus niet die andere.
ook dat
  zaterdag 10 januari 2009 @ 23:33:19 #275
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64902100
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 23:03 schreef Wrijfhout het volgende:

[..]

Ja, ook al getest, is niks mis mee.
[..]

Ja
[..]

ook dat
Heb je bij Active Sync op je mobiel iets van 'geavanceerde verbinding' aangevinkt staan? (kan even niet kijken hoe het precies heet want heb telefoon niet bij de hand)
Bij mij stond die in het begin aan en toen had ik ook enorm lopen kloten met het aansluiten op de pc..
Toen ik dat uitvinkte werkte het vervolgens wel prima..
Probeer het eens als je het kan vinden en anders hoor ik het wel en dan zal ik even kijken of ik het voor je kan vinden
pi_64905718
Wil ook de Touch HD hebben! Mooi toestel!
Hoop dat ze deze bij Debitel kunnen leveren, want dan zet ik mijn nog lopende abonnement over. Jammer dat er op de website alleen maar oudere HTC-toestellen te vinden zijn, en de HTC Touch Diamond. Die wil ik nou juist niet omdat er geen toetsenbord bij zit, er geen geheugenkaart in geschoven kan worden (en je dus vastzit aan de limiet van 4 gig geheugen die erin zit) plus nog wat andere nadelen als je beide toestellen vergelijkt.
pi_64913570
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 20:28 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Je kan op de website van Vodafone vinden hoe je dat in moet stellen..
Als smtp server moet je authsmtp.vodafone.nl invullen
en gebruikersnaam en wachtwoord zijn dezelfde als wanneer je inlogt op 'my vodafone'
Dan zou het moeten werken..

Zie hier voor meer info
Ja daar heb ik ook op gekeken, maar ik heb een e-mailadres van mijn eigen website zeg maar. En ik moet voor uitgaande mail de hostadressen van mijn provider, normaal dus @home, opgeven. Maar nu bij Vodafone krijg ik dat niet voor elkaar..
СЕРЁГА
pi_64913591
quote:
Op zondag 11 januari 2009 01:49 schreef DeepChord het volgende:
Wil ook de Touch HD hebben! Mooi toestel!
Hoop dat ze deze bij Debitel kunnen leveren, want dan zet ik mijn nog lopende abonnement over. Jammer dat er op de website alleen maar oudere HTC-toestellen te vinden zijn, en de HTC Touch Diamond. Die wil ik nou juist niet omdat er geen toetsenbord bij zit, er geen geheugenkaart in geschoven kan worden (en je dus vastzit aan de limiet van 4 gig geheugen die erin zit) plus nog wat andere nadelen als je beide toestellen vergelijkt.
www.2call.nl daar heb ik hem gehaald
СЕРЁГА
pi_64919941
Resco Bubbles
Leuk spel!
Code = 00721
  zondag 11 januari 2009 @ 17:27:17 #280
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64920072
Ik snap geen reet van die HI site .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zondag 11 januari 2009 @ 17:58:18 #281
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64921076
quote:
Op zondag 11 januari 2009 14:25 schreef Comrade het volgende:

[..]

Ja daar heb ik ook op gekeken, maar ik heb een e-mailadres van mijn eigen website zeg maar. En ik moet voor uitgaande mail de hostadressen van mijn provider, normaal dus @home, opgeven. Maar nu bij Vodafone krijg ik dat niet voor elkaar..
De informatie op de website geldt allee voor de uitgaande server hoor.. Dat staat daar compleet los van.
Ik heb ook e-mail van mijn eigen domein en daar kon ik ook gewoon mee verzenden via de SMTP van vodafone.. Alleen even instellen op welk e-mail adres je beantwoord wilt worden. Of je moet, zoals ik het nu heb, een eigen smtp server regelen.
  zondag 11 januari 2009 @ 18:31:48 #282
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64922064
Kan je trouwens je eigen beltonen en wallpapers instellen op dat ding?
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64924189
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:31 schreef Houniet het volgende:
Nee, dan moet je een Nokia kopen
  zondag 11 januari 2009 @ 19:40:31 #284
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64924397
.
  maandag 12 januari 2009 @ 02:21:02 #285
2651 svann
night-hawk
pi_64937482
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:02 schreef Comrade het volgende:
Als ik op youtube ga, dan laadt ie het filmpje niet.. Doe dat wel gewoon via de functie via het menu.
Al wel alles ingesteld?

MyVodafone > mijn toestel en instellingen > MMS, SMS, Vodafone live!, internet en e-mail instellingen > MMS - foto en video versturen en ontvangen.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_64937951
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:31 schreef Houniet het volgende:
Kan gewoon.

Zie XDA-developers hoe je je eigen skins etc kunt instellen. Eigen ringtones kan ook gewoon trouwens.
  maandag 12 januari 2009 @ 05:46:30 #287
241272 oor-deel
Oor-Deel (tje)(s)
pi_64937959
Fijn toestel is het ik heb erzelf ook 1 maar een fout is zo gemaakt en ben dus nu me adressenbestand(tel nummers) kwijt.... das wat minder ..

thank god ik hou eens belminuten over deze maand:D
pi_64937963
- Gatverdamme, tief eens op . -

[ Bericht 50% gewijzigd door Jo0Lz op 12-01-2009 08:15:21 ]
Run for office? No. I've slept with too many women, I've done too many drugs, and I've been to too many parties.
  maandag 12 januari 2009 @ 09:50:08 #289
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64940224
quote:
Op maandag 12 januari 2009 05:46 schreef oor-deel het volgende:
Fijn toestel is het ik heb erzelf ook 1 maar een fout is zo gemaakt en ben dus nu me adressenbestand(tel nummers) kwijt.... das wat minder ..

thank god ik hou eens belminuten over deze maand:D
Moet je ook gewoon netjes syncen met Outlook via Active Sync..
Buiten dat, hoe heb jij het voor elkaar gekregen met een 'klein foutje' je adressenbestand te verwijderen?
pi_64940679
quote:
Op maandag 12 januari 2009 09:50 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Moet je ook gewoon netjes syncen met Outlook via Active Sync..
Buiten dat, hoe heb jij het voor elkaar gekregen met een 'klein foutje' je adressenbestand te verwijderen?
Is mij ook al een keer gebeurd.. ik ging naar sim-beheer om de (dubbele) simcontacten te verwijderen en toen gooide hij alle contacten weg.
  maandag 12 januari 2009 @ 11:14:44 #291
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64942214
quote:
Op maandag 12 januari 2009 10:11 schreef eentwee het volgende:

[..]

Is mij ook al een keer gebeurd.. ik ging naar sim-beheer om de (dubbele) simcontacten te verwijderen en toen gooide hij alle contacten weg.
Ow dat lijkt een lelijke bug dan ofzo.. Maar je kan ook gewoon je Sim-contacten verbergen.. Das wel zo safe dan En als je je contacten synct dan had je ze gewoon weer terug kunnen zetten op je PDA en was alles weer als vanouds..
pi_64944714
quote:
Op maandag 12 januari 2009 11:14 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Ow dat lijkt een lelijke bug dan ofzo.. Maar je kan ook gewoon je Sim-contacten verbergen.. Das wel zo safe dan En als je je contacten synct dan had je ze gewoon weer terug kunnen zetten op je PDA en was alles weer als vanouds..
Nee is geen bug, gewoon een van de vele voorbeelden van de contra-intuitieve bediening van dit toestel (al dan niet op het conto van WM te schrijven). Met "contactpersonen" wordt verwezen naar de contacten op het toestel, als je simcontacten wilt verwijderen doe je dat met simbeheer > verwijderen en dus niet simbeheer > contactpersonen verwijderen. Je moet het maar weten.
Hoe kun je de simcontacten verbergen? Ik heb ze maar allemaal verwijderd omdat ik anders allemaal driedubbele contacten krijg die ook nog eens verkeerd gesorteerd worden.
  maandag 12 januari 2009 @ 13:37:11 #293
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64947116
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:31 schreef eentwee het volgende:

[..]

Nee is geen bug, gewoon een van de vele voorbeelden van de contra-intuitieve bediening van dit toestel (al dan niet op het conto van WM te schrijven). Met "contactpersonen" wordt verwezen naar de contacten op het toestel, als je simcontacten wilt verwijderen doe je dat met simbeheer > verwijderen en dus niet simbeheer > contactpersonen verwijderen. Je moet het maar weten.
Hoe kun je de simcontacten verbergen? Ik heb ze maar allemaal verwijderd omdat ik anders allemaal driedubbele contacten krijg die ook nog eens verkeerd gesorteerd worden.
Hmm dat is wel erg onlogisch inderdaad dat je de contactpersonen ook via simbeheer kan verwijderen!
Ik kan eerlijk gezegd zo gauw niet vinden hoe je de sim-contacten kan verbergen dus misschien dat ik in de war ben met de mogelijkheid van Advanced Config. Daar kan je in ieder geval wel SIM contacten mee verbergen..
pi_64956337
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:58 schreef MuRKie het volgende:

[..]

De informatie op de website geldt allee voor de uitgaande server hoor.. Dat staat daar compleet los van.
Ik heb ook e-mail van mijn eigen domein en daar kon ik ook gewoon mee verzenden via de SMTP van vodafone.. Alleen even instellen op welk e-mail adres je beantwoord wilt worden. Of je moet, zoals ik het nu heb, een eigen smtp server regelen.
Ach, ik kan ontvangen, maar dan verstuur ik wel niks . Vind ik ook goed.
СЕРЁГА
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:51:16 #295
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64995824
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef Comrade het volgende:

[..]

Ach, ik kan ontvangen, maar dan verstuur ik wel niks . Vind ik ook goed.
Als je nou die smtp instellingen van de Vodafone instelt voor je uitgaande server dan werkt het toch prima? Waarom zou je dat niet willen?
pi_65003398
Vandaag m'n abo bij Vodafone verlengd en nu wachten tot 'ie geleverd wordt. Binnen 15 dagen volgens de lieve vodafone mevrouw.

Ik wil 'm nu! Als nieuwe klant kan het wel waarom niet als verlengende?
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:17:29 #297
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_65003583
Omdat nieuwe klanten voorrang krijgen.
pi_65004362
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef Houniet het volgende:
Omdat nieuwe klanten voorrang krijgen.
Mja, maar als het voor hun kan moet het voor mij ook kunnen! Daar dat vind ik.

Ja ik ben ongeduldig
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  woensdag 14 januari 2009 @ 08:35:28 #299
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_65018161
Nou was ik er bijna uit, dat ik deze wilde, bedenk ik me opeens dat de SE Xperia X1 ook niet verkeerd is Deze heeft weliswaar een betere camera, de accu van de X1 schijnt weer beter te zijn las ik ergens Is er ergens puick vergelijkingsmateriaal te krijgen, want ik kon het zo snel niet vinden
  woensdag 14 januari 2009 @ 15:08:53 #300
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_65031632
Ik zal hem wel even volmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')