Bij mijn toestel zat er een 8 GB kaartje bij, dus het lijkt me verstandig om daar even mee te wachtenquote:Op maandag 29 december 2008 22:17 schreef Comrade het volgende:
Welke Memory Card kan ik het beste kopen trouwens?
Mja dat vond ik ook. Zo'n grote hap is het niet maar als ik het zie.. heb ik gelijk het gevoel dat mn telefoon verkracht is en al zn glamour verloren isquote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef Houniet het volgende:
Dat is mooi ruk. Ik heb echter geen idee hoe je dit op kan lossen.
Verzekerd?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef Intocable het volgende:
[..]
Mja dat vond ik ook. Zo'n grote hap is het niet maar als ik het zie.. heb ik gelijk het gevoel dat mn telefoon verkracht is en al zn glamour verloren is
Nee dat is het 'm nou juist.quote:
Verzeker hem als nog, en dien over 2 / 3 maand een claim inquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:43 schreef Intocable het volgende:
[..]
Nee dat is het 'm nou juist.
Al een paar jaar verzeker ik elk toestel dat ik aanschaf via een abonnement. Nooit is er iets gebeurd en heb altijd voor jan snot betaald.
Totdat ik bij deze dacht. ach laat maar!
Beter wel kunnen doen dus
Is niet helemaal ethisch verantwoord, maar gaat waarschijnlijk wel werkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:02 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Verzeker hem als nog, en dien over 2 / 3 maand een claim in
niet denken, gewoon doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:29 schreef Bravebart het volgende:
Ik mag ook 22 januari weer een nieuwe mobiel gaan uitzoeken en ik zit zwaar te denken aan een HTC, dus ik TVP deze alvast maar even
Grappig dat ik anderen dat zie opmerken, terwijl ik er helemaal niets van merk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:48 schreef deegmeester het volgende:
Ik opteer voor de nokia E71 ... windows mobile is ZOOOO traag [ afbeelding ]
Mja, ik heb me er nog niet echt in verdiept, maar ik zag dat de Blackberry Storm ook niet verkeerd was, dus ik ga het nog eens allemaal goed uitzoekenquote:
Vodafone zeker?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:02 schreef Comrade het volgende:
Als ik op youtube ga, dan laadt ie het filmpje niet.. Doe dat wel gewoon via de functie via het menu.
Same story man.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:29 schreef Bravebart het volgende:
Ik mag ook 22 januari weer een nieuwe mobiel gaan uitzoeken en ik zit zwaar te denken aan een HTC, dus ik TVP deze alvast maar even
ik zit bij vodafone, maar dit was niet de oplossing helaas..quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Vodafone zeker?
Je moet dan eerst de proxy uitschakelen die bij je verbinding hoort, indien je bij Vodafone zit.
Zijn je data instellingen als ingesteld?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:33 schreef Comrade het volgende:
[..]
ik zit bij vodafone, maar dit was niet de oplossing helaas..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |