kijk eens naar pointUI of SPB mobile shell. Allebei net als TF3D een shell, maar allemaal verschillend. Gebruikte ze op mijn Artemis allebei een tijdje. Weet niet of ze al HD ready zijn...quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:46 schreef wonietnormaal het volgende:
ik bedoel echt een heel ander menu en dan bedoel ik niet het huidige menu aanpassen of een van die windows mobile menu's heb wel zo iets gevonden onder de naam
ifonz maar ik wil geen wannebe iphone menu
Als daar zo'n G-Sensor in zit wel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:43 schreef Gkhn het volgende:
Werkt die bierApp ook voor de Touch Pro?
Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:20 schreef Comrade het volgende:
Moeten jullie trouwens ook iedere dag of om de 2 dagen opladen?
Om de 2 a 3 dagen, met vol gebruik.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:20 schreef Comrade het volgende:
Moeten jullie trouwens ook iedere dag of om de 2 dagen opladen?
GSMwebquote:
En is het wat?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:30 schreef -J-D- het volgende:
Zo. TouchFlo3D uitgeschakeld, WInterface geinstalleerd en de wekker van de OP geinstalleerd.
Tijd voor vernieuwing op mijn foon
Klopt, G-alarm is super (alleen die naamgevingquote:Op maandag 26 januari 2009 19:46 schreef -J-D- het volgende:
Vind wel het fijn dat ik even geen TouchFlo heb. Was ik wel op uitgekeken.
Winterface vind ik nog niet echt een meerwaarde en dat G-alarm heeft veel meer opties dan de standaard wekker. Een aanrader.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:31 schreef renwan het volgende:
Jezus! Wat een prutsers bij Vodafone!
Toen ik bestelde was het toestel op voorraad en zou ik 'm binnen 15 dagen krijgen, zaterdag nog eens gechecked en de bestelling was opgehaald door TNT en binnen 2 tot 3 werkdagen zou 'ie er zijn.
Bel ik net nog maar eens voor de zekerheid (Want ja, vodafone eh) blijkt dat ding helemaal niet op voorraad te zijn en mag ik tot week 11 wachten. De grapjassen zijn gek, heb net een mail gestuurd dat ik 'm voor volgende week vrijdag wil hebben of ik opzeg.
Idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |