Niet twijfelen, gewoon kopen.quote:
Als je gewoon op een XP computer kan werken, kan je ook met deze telefoon werken.quote:Op maandag 1 december 2008 15:18 schreef Mr_DG het volgende:
Als je niet zo goed bent met computertechniek ed, is het dan verstandig om deze telefoon te nemen?? Of is een simpeler toestel dan beter??
Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? Ben echter wel op zoek naar de NL versie (zo goedkoop mogelijkquote:Op maandag 1 december 2008 20:11 schreef Nalbandian het volgende:
Zojuist de Touch HD UK besteld![]()
Hopelijk morgen al binnen
Het leverbeleid van HTC is niet echt consistent te noemen heb ik uit betrouwbare bron vernomen. Maar ik heb hem bij de PDAshop besteld. Mocht ik een DOA hebben, dan heb ik het liefste wel een betrouwbare leverancier die een fatsoenlijke RMA-procedure hebbenquote:Op maandag 1 december 2008 20:37 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? Ben echter wel op zoek naar de NL versie (zo goedkoop mogelijk). De goedkoopste ben ik tot nu toe bij telecomadvies.nl tegen gekomen. Allee staat er bij dat hij goed leverbaar is maar ik weet niet goed wat ik daar uit kan opmaken. Hebben ze hem op voorraad? Of is hij op voorraad bij de leverancier? Beetje wazig dus...
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 1 december 2008 16:52 schreef Exterminator het volgende:
@MuRKie,
Thx voor je foto!
Mijn keuze is nu gemaakt: het wordt de Touch HD ipv de Samsung Omnia.
De foto is natuurlijk niet superkwaliteit maar oerlelijk vind ik 'm ook niet bij slechte verlichting...
Niet de HD die je gewend bent van LCD tv's.. HD is natuurlijk een relatief begrip..quote:Op maandag 1 december 2008 22:20 schreef Kontiki het volgende:
Waarom heet dat ding eigenlijk HD? Het scherm heeft toch geen HD resolutie?
Mja goed, 1920 x 1080 op zo'n klein schermpje zal niet gaan lukken inderdaad. Maar 800 x 480 is in feite niet veel meer dan gewone PAL-resolutie.quote:Op maandag 1 december 2008 23:48 schreef MuRKie het volgende:
Niet de HD die je gewend bent van LCD tv's.. HD is natuurlijk een relatief begrip..
Het scherm is 800x480 en dat is voor een PDA behoorlijk HD op het moment.. 640x480 is op het moment redelijk de standaard aan het worden. Voorheen was dit altijd 320x240..
Maar dat zeg ik.. HD is relatief. Ooit is er bedacht om voor tv 1920x1080 HD te noemen. Maar als je het in de juiste verhouding bekijkt is 800x480 (WVGA) toch redelijk HD voor een PDA! aangezien standaard 320x240 (QVGA) is en 640x480 (VGA) nu wat vaker voor begint te komenquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:01 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Mja goed, 1920 x 1080 op zo'n klein schermpje zal niet gaan lukken inderdaad. Maar 800 x 480 is in feite niet veel meer dan gewone PAL-resolutie.
Ik heb dit 2de deel puur aangemaakt om het huidige gesprek niet af te kappen en het onderwer te behouden. Als er interesse is in een OP dan hoor ik dat graag..quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:57 schreef Antony1989 het volgende:
Ik mis alleen een hele mooie OP, zoals we die ook zien in het Xperia topic...
Het beeldscherm is mooi en groot. De video's zien er mooi uit.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:02 schreef StonedKinG het volgende:
* StonedKinG wil hem ook gaan bestellen als hij in Januari van z'n TyTn II af is![]()
Hoe is het beeldscherm? En hoe mooi zijn video's er op?
Nog geen films geprobeerd hier, maar hij gaat prima in de broekzak inderdaad.. HTC vermeldt wel op het schermpje (wanneer je hem uit de doos haalt) dat ze je aanraden de HD uit je broekzak te halen voor je gaat zitten. Ikzelf ervaar geen problemen met zitten of wat dan ook met de HD nog in de broekzak..quote:Op woensdag 3 december 2008 08:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het beeldscherm is mooi en groot. De video's zien er mooi uit.
Exterminator: Ja hoor, het past in de broekzak.
Mooi gedaanquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik heb dit 2de deel puur aangemaakt om het huidige gesprek niet af te kappen en het onderwer te behouden. Als er interesse is in een OP dan hoor ik dat graag..
edit: toch maar een OP aangemaakt dan(in de hoop dat het een ware reeks wordt
)
Hallo, tis Windows Mobilequote:Op woensdag 3 december 2008 12:06 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Mooi gedaan
Is er trouwens ook veel 3rd-party software voor te vinden?
Want ik ben er nu definitief uit, dat ik toch maar deze ga halen i.p.v. de SE Xperia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |