Niet twijfelen, gewoon kopen.quote:
Als je gewoon op een XP computer kan werken, kan je ook met deze telefoon werken.quote:Op maandag 1 december 2008 15:18 schreef Mr_DG het volgende:
Als je niet zo goed bent met computertechniek ed, is het dan verstandig om deze telefoon te nemen?? Of is een simpeler toestel dan beter??
Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? Ben echter wel op zoek naar de NL versie (zo goedkoop mogelijkquote:Op maandag 1 december 2008 20:11 schreef Nalbandian het volgende:
Zojuist de Touch HD UK besteld![]()
Hopelijk morgen al binnen
Het leverbeleid van HTC is niet echt consistent te noemen heb ik uit betrouwbare bron vernomen. Maar ik heb hem bij de PDAshop besteld. Mocht ik een DOA hebben, dan heb ik het liefste wel een betrouwbare leverancier die een fatsoenlijke RMA-procedure hebbenquote:Op maandag 1 december 2008 20:37 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? Ben echter wel op zoek naar de NL versie (zo goedkoop mogelijk). De goedkoopste ben ik tot nu toe bij telecomadvies.nl tegen gekomen. Allee staat er bij dat hij goed leverbaar is maar ik weet niet goed wat ik daar uit kan opmaken. Hebben ze hem op voorraad? Of is hij op voorraad bij de leverancier? Beetje wazig dus...
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 1 december 2008 16:52 schreef Exterminator het volgende:
@MuRKie,
Thx voor je foto!
Mijn keuze is nu gemaakt: het wordt de Touch HD ipv de Samsung Omnia.
De foto is natuurlijk niet superkwaliteit maar oerlelijk vind ik 'm ook niet bij slechte verlichting...
Niet de HD die je gewend bent van LCD tv's.. HD is natuurlijk een relatief begrip..quote:Op maandag 1 december 2008 22:20 schreef Kontiki het volgende:
Waarom heet dat ding eigenlijk HD? Het scherm heeft toch geen HD resolutie?
Mja goed, 1920 x 1080 op zo'n klein schermpje zal niet gaan lukken inderdaad. Maar 800 x 480 is in feite niet veel meer dan gewone PAL-resolutie.quote:Op maandag 1 december 2008 23:48 schreef MuRKie het volgende:
Niet de HD die je gewend bent van LCD tv's.. HD is natuurlijk een relatief begrip..
Het scherm is 800x480 en dat is voor een PDA behoorlijk HD op het moment.. 640x480 is op het moment redelijk de standaard aan het worden. Voorheen was dit altijd 320x240..
Maar dat zeg ik.. HD is relatief. Ooit is er bedacht om voor tv 1920x1080 HD te noemen. Maar als je het in de juiste verhouding bekijkt is 800x480 (WVGA) toch redelijk HD voor een PDA! aangezien standaard 320x240 (QVGA) is en 640x480 (VGA) nu wat vaker voor begint te komenquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:01 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Mja goed, 1920 x 1080 op zo'n klein schermpje zal niet gaan lukken inderdaad. Maar 800 x 480 is in feite niet veel meer dan gewone PAL-resolutie.
Ik heb dit 2de deel puur aangemaakt om het huidige gesprek niet af te kappen en het onderwer te behouden. Als er interesse is in een OP dan hoor ik dat graag..quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:57 schreef Antony1989 het volgende:
Ik mis alleen een hele mooie OP, zoals we die ook zien in het Xperia topic...
Het beeldscherm is mooi en groot. De video's zien er mooi uit.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:02 schreef StonedKinG het volgende:
* StonedKinG wil hem ook gaan bestellen als hij in Januari van z'n TyTn II af is![]()
Hoe is het beeldscherm? En hoe mooi zijn video's er op?
Nog geen films geprobeerd hier, maar hij gaat prima in de broekzak inderdaad.. HTC vermeldt wel op het schermpje (wanneer je hem uit de doos haalt) dat ze je aanraden de HD uit je broekzak te halen voor je gaat zitten. Ikzelf ervaar geen problemen met zitten of wat dan ook met de HD nog in de broekzak..quote:Op woensdag 3 december 2008 08:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het beeldscherm is mooi en groot. De video's zien er mooi uit.
Exterminator: Ja hoor, het past in de broekzak.
Mooi gedaanquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik heb dit 2de deel puur aangemaakt om het huidige gesprek niet af te kappen en het onderwer te behouden. Als er interesse is in een OP dan hoor ik dat graag..
edit: toch maar een OP aangemaakt dan(in de hoop dat het een ware reeks wordt
)
Hallo, tis Windows Mobilequote:Op woensdag 3 december 2008 12:06 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Mooi gedaan
Is er trouwens ook veel 3rd-party software voor te vinden?
Want ik ben er nu definitief uit, dat ik toch maar deze ga halen i.p.v. de SE Xperia.
Thanks!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:42 schreef Houniet het volgende:
Puike OP.
Ik ben benieuwd of ik in Januari nog zo enthousiast ben.
Ik meen ergens gelezen/gehoord te hebben dat die weerdienst gratis is?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:27 schreef Suusz het volgende:
Yeey, heb ´m nu sinds een paar uurtjes hier binnen![]()
Hij is errug mooi en tot nu toe vind ik hem ook gewoon gebruiksvriendelijk.
Alleen zoals ik in het vorige topic al zei, wil ik nog niet dat hij verbinding maakt met mobiel internet. Hij heeft alleen de vebindingsinstellingen zo te zien al automatisch geinstalleerd van mijn huidige simkaart (zonder onbeperkt internet abbo). En ik zie dat hij nu inderdaad soms even een verbinding gaat maken om bv. het weer op te halen.
Heb al gelezen dat je een programmaatje kan downloaden ´Nodata´ waardoor hij geen verbinding maakt. Is er geen makkelijkere manier, zonder dat ik alsnog het internet op moet om een speciaal programma te dowloaden?
NoData is hier te downloadenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:34 schreef -J-D- het volgende:
Die NoData-software heb ik nog niet gevonden.
Zocht er ook al naar.
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:33 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen/gehoord te hebben dat die weerdienst gratis is?
Waar had je hem besteld trouwens?
Ht is inderdaad voornamelijk de schermgrootte, de resolutie en het design.. Het TouchFlo 3D is zo goed als hetzelfde gebleven..quote:Op woensdag 3 december 2008 19:45 schreef Impry het volgende:
Net als Houniet ga ik in januari over op een andere telefoon.
Zit nu bij T-Mobile met Flex 10 en een SE K750i. Maar wil gewoon een keer een lekkere telefoon met hoge gadgetwaarde. Ben dus beetje aan het twijfelen tussen SE Xperia, Touch Diamond en als 'koploper' de Touch HD.
Punt is alleen dat ik nu dus ¤ 10,- per maand kwijt ben en dat straks wel meer wordt. Sowieso zal het op een euro of 25 per maand uitkomen (2-jarig). Maar dat is op zich geen probleem, het moet alleen ook weer niet te gek worden.
Waar ik wel benieuwd naar was is dus via welke abonnementen jullie de telefoon hebben? Hoeveel ben je per maand kwijt en heb je dan inclusief onbeperkt internet?
En heeft er iemand ervaringen met de Diamond t.o.v. de HD, groot verschil? Of is het voornamelijk schermgrootte waar het in zit?
Blijf het topic verder zeker volgen, want vind het zo'n gaaf ding!
Volgens de Quick Start Guide moet ie vol zitten na 3 uurquote:Op donderdag 4 december 2008 19:37 schreef Exterminator het volgende:
Vandaag was de postbode ook bij mij aan de deur maar m'n moeder was niet thuis, nu komt hij morgen terug...
Hoelang laad hij trouwens?
Ok, dan ben ik benieuwd morgenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:39 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Volgens de Quick Start Guide moet ie vol zitten na 3 uur
Ik weet dat die bestaat voor de Aai-Föhn, maar heb hem nog niet gevonden voor de HTC Touch HD.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:43 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik benieuwd morgen.
Nog even een andere vraag, ik heb van een collega gehoord dat er blijkbaar een bierglas of iets dergelijks schijnt te zijn voorop de HTC. Het schijnt dat als je de HTC dan kantelt het net lijkt alsof je uit het glas drinkt.
Weet iemand waar dit te vinden is?Lijkt me namelijk wel grappig
Mwah, ik wil dat best, maar er zijn al vele nederlandse reviews beschikbaar op het net. Wat voeg ik toe vergeleken met die reviews?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:41 schreef Dagonet het volgende:
J-D, jij hebt hem het langste denk ik? Zou jij een mooie review van dat ding kunnen schrijven?Ik zit er zwaar aan te denken om deze te nemen bij m'n volgende ronde.
Vriend van me heeft hem op de Touch Diamond, weet alleen niet hoe ie heet..quote:Op donderdag 4 december 2008 22:21 schreef -J-D- het volgende:
Ik weet dat die bestaat voor de Aai-Föhn, maar heb hem nog niet gevonden voor de HTC Touch HD.
Inderdaad, misschien wel handig om een linkje te plaatsen in de (volgende) OP?quote:Mwah, ik wil dat best, maar er zijn al vele nederlandse reviews beschikbaar op het net. Wat voeg ik toe vergeleken met die reviews?
Hij laadt inderdaad vrij vlot.. Wel rekening mee houden dat als je hem via USB aan de pc oplaadt het wel een stuk langer duurt dan via netstroom..quote:Op donderdag 4 december 2008 19:43 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik benieuwd morgen.
Nog even een andere vraag, ik heb van een collega gehoord dat er blijkbaar een bierglas of iets dergelijks schijnt te zijn voorop de HTC. Het schijnt dat als je de HTC dan kantelt het net lijkt alsof je uit het glas drinkt.
Weet iemand waar dit te vinden is?Lijkt me namelijk wel grappig
Heb hem in de OP voor het vervolg topic gezet..quote:Op donderdag 4 december 2008 22:34 schreef -J-D- het volgende:
Ik doel op deze review.
Je moet wel heel veel zelfvertrouwen hebben als je denkt dat je deze review kan doen vergeten.
Bij mij valt de verbinding steeds weg en dan pakt hij weer 2 seconden signaal waarna hij weer wegvalt.. Misschien ligt het aan de auto.. Heb hem ook pas 1x gebruikt aangezien ikzelf geen auto heb.. Zou misschien kunnen liggen aan de "versie" die ik heb..quote:Op donderdag 4 december 2008 23:17 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
Heb hem nu een paar dagen, prima toestel..... TOMTOM7 geinstalleerd, en Coreplayer om films te kunnen kijken in de trein.... Werkt heerlijk!!!!
Wifi wilde bij mij echt niet meteen werken, eenmaal een beetje aan de praat was het nog trager dan UMTS ofzo. Daarna niet meer geprobeerd. Heb toch onbeperkt mobiel internet blox..quote:Verder wilkde ik ook niet dat ie Mobiel ging internetten(op Wifi na). Ik heb gewoon alles uitgezet, behalve WiFi. Die had ik binnen 1 minuut aan de praat.... mooi man!
Waarom gebruik je niet gewoon de Opera browser die in TouchFlo 3D zit? Ik heb Internet Explorer nog geen 1 keer gebruikt op de Touch HD..quote:Heb alleen hier en daar een vastloper.. Internet Explorer af en toe vastlopertje, denk iets met scripts ofzo....
Waar ik aan moet wennen is dat als je belt dat ie dan het scherm op standby zet. Dus als je dan na het bellen gelijk op wilt hangen moet je eerst op knopje bovenop drukken.... Maar goed, dit moet vast wel ergens weer in te stllen zijn!
Same here.. Batterij houdt het een volle dag uit. Ik hang hem nu gewoon elke nacht aan de lader en dan kan ik muziek luisteren, smsen en internetten wat ik wil..quote:Het heeft me al veeeeeeel slaaaaaaaaaaaaaaaap gekost.... En de batterij houdt zich prima, gewoon elke keer opladen..... Moet alleen nog even een autolader hebben....
Ik bedoelde er eentje in REV, door een FOK!ker.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:34 schreef -J-D- het volgende:
Ik doel op deze review.
Je moet wel heel veel zelfvertrouwen hebben als je denkt dat je deze review kan doen vergeten.
Is die review leuk om te lezen?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:34 schreef -J-D- het volgende:
Ik doel op deze review.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |