abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2008 @ 14:04:32 #1
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63667535

]

• Processor: Qualcomm® MSM 7201A™ 528 MHz
  • Besturingssysteem: Windows Mobile® 6.1 Professional
  • RAM Werkgeheugen: 288 MB
  • ROM Opslaggeheugen: 512 MB
  • Afmetingen: 115 mm x 62.8 mm x 12 mm
  • Gewicht: 146,4 gram met batterij
  • Scherm: 3,8" TFT-LCD Touchscreen met 800x480 pixels
  • Netwerk: Quad band GSM, Dual Band UMTS/HSDPA/HSUPA (7.2mbit/1.4mbit)
  • Bediening: HTC TouchFLO™ 3D
  • Camera: 5 MP selectieve autofocus, zonder flits
  • Uitbreiding: MicroSD(HC) t/m 16GB, 8GB Meegeleverd!
  • Overig: A-GPS, WiFi, Bluetooth 2.0 EDR met A2DP audio, HTC ExtUSB*, 3,5mm audio-aansluiting

HTC heeft heeft een hot fix voor de Touch HD uitgebracht. Het kan voorkomen dat het scherm gedurende 3-5 seconden even niet reageert wanneer een bepaald programma snelle en herhaaldelijke touchscreen input nodig heeft. Denk hierbij aan alle programma’s die het virtuele toetsenbord gebruiken, sommige spelletjes, etc. De hot fix is hier te downloaden.

• Hot-Fix beschikbaar!
  • .Net Framework Compact 3.5 - Nodig voor het correct werken van veel software.
  • Google Maps - Nieuwste versie met StreetView, (nog geen beelden in NL..)
  • Advanced Configuration Tool - Hiermee kun je vrijwel alles aanpassen!
  • Gyrator 2 - Automatisch kantelen van álle software, evt. aan de hand van eigen-gemaakte events.
  • Backup-software
  • Contact-Fix Om je contacten te ordenen.
  • Diamond Beer Bekende bier-drink-grap van de Aai-Föhn.
  • S2U2 - Schuiven om te Ontgrendelen vanuit Standby en/of oproepen.
  • ThrottleLock - Patroon maken om te Ontgrendelen vanuit Standby.
  • Weather Database Editor 1.1 Hiermee kan je álle plaatsen gebruiken in het Weather tabblad in TF3D.
  • HandyMenu Bespaar je Powerknop, of doe een soft-reset.
  • MemMaid Goede Proces-Bekijker en Geheugen-Cleaner.
  • Verbeterde Batterij-indicatoren
  • G-Alarm - G-Sensor gebruikend Alarm
  • CorePlayer - Mediaspeler met ondersteuning voor vrijwel élk formaat, zie echter hier.
  • WVGA Skins voor o.a. Calculator
  • Resco Explorer / Total Commander - Goede Verkenners en Registereditor.
  • Diamond TF3D Config - Oppassen met edits!
  • tnyynt SD TuneUP - Versnelde SD-Kaart toegang.
  • TouchPal - Enorm goed SureType-achtig Toetsenbord
  • SPB-Software - Onnoemelijk veel software, waaronder eigen Today-implementaties.
  • GekoNewCal - Duimvriendelijke en nette Nieuwe-Afspraak Maker.
  • NoData - Voorkom Internetgebruik in het Buitenland!

Op deze site kan je een compatibiliteitsoverzicht zien

• Mobiletechaddicts
  • Phonearena
  • Slashgear
  • Tracy and Matt
  • Pocket-Lint
  • Winmo

Mijn Muziek verschijnt niet in de TF3D Media Speler
    De Muziek-tab laat de huidige afspeellijst zien en laat je binnen die afspeellijst van nummers veranderen. Als je je apparaat opnieuw opstart, verschijnt de muziek vaak vanzelf. Maak en open dus via de Bibliotheek de afspeellijst die je wilt afspelen en je kunt je Muziek-Tab goed gebruiken!

Mijn aankomende afspraken verversen middernacht niet goed
    Dit is een door HTC erkend probleem en er wordt aan gewerkt. Waarschijnlijk komt hier binnenkort wederom een Hot-Fix vooruit, of anders in een aankomende nieuwe ROM-versie.

Ik kan niet op MSN, Live of YouTube
    Internet doet 't niet helemaal goed.
    Hoe zet ik de proxy van Vodafone uit?
    Proxy-instellingen:
    Start > Settings > Connections > Connections > (Vodafone GPRS) - Set up my proxy server >
    "This network uses a proxy server to connect to the Internet" Uitvinken!
    Start > Instellingen > Verbindingen > Verbindingen > (Vodafone GPRS) - Mijn proxyserver instellen >
    "Dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet." Uitvinken!

Als ik op 't Kruisje druk, blijft 't programma draaien
    Dat is de standaardinstelling. Klik rechtsbovenin op het TaskManager icoontje en vervolgens op die enorme sleutel. Ga naar het tabblad "Knop" en verander de instelling naar de eerste mogelijkheid om altijd een programma meteen af te sluiten.

Okee, gedaan, alleen Album blijft nog steeds draaien als ik op zijn kruisje druk
    Dat klopt, gebruik de Advanced Configuration Tool om dat ook te veranderen.

Volgens mij knippert die bovenste grijze balk
    Inderdaad, onder bepaalde omstandigheden kan het zijn dat je de bovenste grijze balk licht ziet knipperen. Kijk hier voor een oplossing.

De foto's bij "Mensen / People" zijn van slechte kwaliteit
    Binnen die tab kun je dat veranderen.

Mijn GPS ligt enorm achter t.o.v. mijn werkelijke positie
    Oplossing.

TomTom herkent de ingebouwde GPS niet

Antwoord.

Hij doet 't helemaal niet meer!
    PANIEK! Géén paniek!
    Probeer in eerste instantie via de powerknop lang ingedrukt te houden het toestel uit- of aan te zetten.
    Haal anders de batterijklep los en druk het rode Soft-Reset knopje in, of verwijder de accu.
    Heb je écht ontieglijk vaak geprobeerd met soft-resets om je apparaat aan de praat te krijgen en wil het nog steeds niet?

Hoe voer ik een Hard-Reset uit?
    Probeer eerst de dingen die bij de vorige vraag staan beschreven!
    Denk erom, je toestel wordt terug gezet naar de fabrieksinstellingen! Alles wat niet op je opslagkaart staat zal verdwijnen, dus inclusief al je dierbare contacten, foto's media en berichten!
    Druk beide Volumeknoppen aan de zijkant tegelijkertijd in en houd ze ingedrukt. Druk kort de Power-knop in, totdat de belangrijke waarschuwing wordt weergegeven. Laat alle knoppen los en volg de weergegeven instructies.

• XDA-forum voor de HTC Touch HD

• HTC Touch HD: it keeps getting better and better

Deze vind je hier.
    Klik op bewerken en kopieer dan de OP uit de wiki.

[ Bericht 58% gewijzigd door Dagonet op 15-12-2008 18:54:37 ]
  •   maandag 1 december 2008 @ 14:14:08 #2
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_63667754
    Ik ben dus nog aan het twijfelen.
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
      maandag 1 december 2008 @ 15:18:01 #3
    202421 Mr_DG
    Areeverdairchee
    pi_63669351
    Als je niet zo goed bent met computertechniek ed, is het dan verstandig om deze telefoon te nemen?? Of is een simpeler toestel dan beter??
    “Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
    pi_63672150
    @MuRKie,

Thx voor je foto!
    Mijn keuze is nu gemaakt: het wordt de Touch HD ipv de Samsung Omnia.

De foto is natuurlijk niet superkwaliteit maar oerlelijk vind ik 'm ook niet bij slechte verlichting...
    pi_63672152
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 14:14 schreef Houniet het volgende:
    Ik ben dus nog aan het twijfelen.
    Niet twijfelen, gewoon kopen.
    Of we meeten een keer zodat je hem kan zien
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 15:18 schreef Mr_DG het volgende:
    Als je niet zo goed bent met computertechniek ed, is het dan verstandig om deze telefoon te nemen?? Of is een simpeler toestel dan beter??
    Als je gewoon op een XP computer kan werken, kan je ook met deze telefoon werken.
    I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
    So I stole a bike and asked for forgiveness.
    pi_63677183
    Zojuist de Touch HD UK besteld

Hopelijk morgen al binnen
    pi_63677957
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 20:11 schreef Nalbandian het volgende:
    Zojuist de Touch HD UK besteld

Hopelijk morgen al binnen
    Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? Ben echter wel op zoek naar de NL versie (zo goedkoop mogelijk ). De goedkoopste ben ik tot nu toe bij telecomadvies.nl tegen gekomen. Allee staat er bij dat hij goed leverbaar is maar ik weet niet goed wat ik daar uit kan opmaken. Hebben ze hem op voorraad? Of is hij op voorraad bij de leverancier? Beetje wazig dus...
    pi_63678266
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 20:37 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? Ben echter wel op zoek naar de NL versie (zo goedkoop mogelijk ). De goedkoopste ben ik tot nu toe bij telecomadvies.nl tegen gekomen. Allee staat er bij dat hij goed leverbaar is maar ik weet niet goed wat ik daar uit kan opmaken. Hebben ze hem op voorraad? Of is hij op voorraad bij de leverancier? Beetje wazig dus...
    Het leverbeleid van HTC is niet echt consistent te noemen heb ik uit betrouwbare bron vernomen. Maar ik heb hem bij de PDAshop besteld. Mocht ik een DOA hebben, dan heb ik het liefste wel een betrouwbare leverancier die een fatsoenlijke RMA-procedure hebben . Ik heb vandaag een e-mail gekregen dat de UK-versie op voorraad was. De NL-versie is veel eenvoudiger aan te komen
      maandag 1 december 2008 @ 22:10:34 #9
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_63681361
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 16:52 schreef Exterminator het volgende:
    @MuRKie,

Thx voor je foto!
    Mijn keuze is nu gemaakt: het wordt de Touch HD ipv de Samsung Omnia.

De foto is natuurlijk niet superkwaliteit maar oerlelijk vind ik 'm ook niet bij slechte verlichting...
    Graag gedaan hoor
    pi_63681745
    Waarom heet dat ding eigenlijk HD? Het scherm heeft toch geen HD resolutie?
      maandag 1 december 2008 @ 23:46:16 #11
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_63684665
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
      maandag 1 december 2008 @ 23:48:01 #12
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_63684707
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 22:20 schreef Kontiki het volgende:
    Waarom heet dat ding eigenlijk HD? Het scherm heeft toch geen HD resolutie?
    Niet de HD die je gewend bent van LCD tv's.. HD is natuurlijk een relatief begrip..
    Het scherm is 800x480 en dat is voor een PDA behoorlijk HD op het moment.. 640x480 is op het moment redelijk de standaard aan het worden. Voorheen was dit altijd 320x240..
      dinsdag 2 december 2008 @ 10:52:01 #13
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_63690731
    Heb mijn directeur zo ver gekregen om de projectleiders een keus te bieden tussen een Touch Pro of..
    ..een Touch HD als pda

Heb inmiddels 2 voorkeuren binnen en het staat nu 2-0 voor de Touch HD
    pi_63696651
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 23:48 schreef MuRKie het volgende:
    Niet de HD die je gewend bent van LCD tv's.. HD is natuurlijk een relatief begrip..
    Het scherm is 800x480 en dat is voor een PDA behoorlijk HD op het moment.. 640x480 is op het moment redelijk de standaard aan het worden. Voorheen was dit altijd 320x240..
    Mja goed, 1920 x 1080 op zo'n klein schermpje zal niet gaan lukken inderdaad. Maar 800 x 480 is in feite niet veel meer dan gewone PAL-resolutie.
      dinsdag 2 december 2008 @ 15:07:37 #15
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_63696819
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 15:01 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Mja goed, 1920 x 1080 op zo'n klein schermpje zal niet gaan lukken inderdaad. Maar 800 x 480 is in feite niet veel meer dan gewone PAL-resolutie.
    Maar dat zeg ik.. HD is relatief. Ooit is er bedacht om voor tv 1920x1080 HD te noemen. Maar als je het in de juiste verhouding bekijkt is 800x480 (WVGA) toch redelijk HD voor een PDA! aangezien standaard 320x240 (QVGA) is en 640x480 (VGA) nu wat vaker voor begint te komen
    pi_63699315
    Zojuist ook de HTC Touch HD besteld bij telecomadvies .

2Call is op dit moment de goedkoopste maar daar is hij niet meer op voorraad. Bij telecomadvies was hij 95 cent duurder en op voorraad

Hij gaat morgen pas mee met TNT aangezien ik na 15uur besteld heb... Denk dat ik 'm dan donderdag kan verwachten?
    pi_63711661
    Ik mis alleen een hele mooie OP, zoals we die ook zien in het Xperia topic...
    Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
      dinsdag 2 december 2008 @ 23:21:56 #18
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_63712540
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 22:57 schreef Antony1989 het volgende:
    Ik mis alleen een hele mooie OP, zoals we die ook zien in het Xperia topic...
    Ik heb dit 2de deel puur aangemaakt om het huidige gesprek niet af te kappen en het onderwer te behouden. Als er interesse is in een OP dan hoor ik dat graag..

edit: toch maar een OP aangemaakt dan (in de hoop dat het een ware reeks wordt )

[ Bericht 17% gewijzigd door MuRKie op 02-12-2008 23:37:33 ]
    pi_63716771
    * StonedKinG wil hem ook gaan bestellen als hij in Januari van z'n TyTn II af is

Hoe is het beeldscherm? En hoe mooi zijn video's er op?
    pi_63716987
    Misschien nog even een hele belachelijke vraag, maar is deze fatsoenlijk in je broekzak mee te nemen? Aangezien het touch scherm en de grote van dit toestel.
    pi_63717249
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 08:02 schreef StonedKinG het volgende:
    * StonedKinG wil hem ook gaan bestellen als hij in Januari van z'n TyTn II af is

Hoe is het beeldscherm? En hoe mooi zijn video's er op?
    Het beeldscherm is mooi en groot. De video's zien er mooi uit.

Exterminator: Ja hoor, het past in de broekzak.
      woensdag 3 december 2008 @ 08:53:35 #22
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_63717335
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 08:48 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Het beeldscherm is mooi en groot. De video's zien er mooi uit.

Exterminator: Ja hoor, het past in de broekzak.
    Nog geen films geprobeerd hier, maar hij gaat prima in de broekzak inderdaad.. HTC vermeldt wel op het schermpje (wanneer je hem uit de doos haalt) dat ze je aanraden de HD uit je broekzak te halen voor je gaat zitten. Ikzelf ervaar geen problemen met zitten of wat dan ook met de HD nog in de broekzak..
    pi_63722013
    quote:
    Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Ik heb dit 2de deel puur aangemaakt om het huidige gesprek niet af te kappen en het onderwer te behouden. Als er interesse is in een OP dan hoor ik dat graag..

edit: toch maar een OP aangemaakt dan (in de hoop dat het een ware reeks wordt )
    Mooi gedaan
    Is er trouwens ook veel 3rd-party software voor te vinden?
    Want ik ben er nu definitief uit, dat ik toch maar deze ga halen i.p.v. de SE Xperia.
      woensdag 3 december 2008 @ 12:40:37 #24
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_63722911
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 12:06 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Mooi gedaan
    Is er trouwens ook veel 3rd-party software voor te vinden?
    Want ik ben er nu definitief uit, dat ik toch maar deze ga halen i.p.v. de SE Xperia.
    Hallo, tis Windows Mobile
    Wat is daar niet voor te krijgen
      woensdag 3 december 2008 @ 12:42:42 #25
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_63722963
    Puike OP .
    Ik ben benieuwd of ik in Januari nog zo enthousiast ben .
      woensdag 3 december 2008 @ 12:45:59 #26
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_63723055
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 12:42 schreef Houniet het volgende:
    Puike OP .
    Ik ben benieuwd of ik in Januari nog zo enthousiast ben .
    Thanks!
    pi_63724050
    Yeey, heb ´m nu sinds een paar uurtjes hier binnen
    Hij is errug mooi en tot nu toe vind ik hem ook gewoon gebruiksvriendelijk.

Alleen zoals ik in het vorige topic al zei, wil ik nog niet dat hij verbinding maakt met mobiel internet. Hij heeft alleen de vebindingsinstellingen zo te zien al automatisch geinstalleerd van mijn huidige simkaart (zonder onbeperkt internet abbo). En ik zie dat hij nu inderdaad soms even een verbinding gaat maken om bv. het weer op te halen.

Heb al gelezen dat je een programmaatje kan downloaden ´Nodata´ waardoor hij geen verbinding maakt. Is er geen makkelijkere manier, zonder dat ik alsnog het internet op moet om een speciaal programma te dowloaden?
    pi_63726896
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 13:27 schreef Suusz het volgende:
    Yeey, heb ´m nu sinds een paar uurtjes hier binnen
    Hij is errug mooi en tot nu toe vind ik hem ook gewoon gebruiksvriendelijk.

Alleen zoals ik in het vorige topic al zei, wil ik nog niet dat hij verbinding maakt met mobiel internet. Hij heeft alleen de vebindingsinstellingen zo te zien al automatisch geinstalleerd van mijn huidige simkaart (zonder onbeperkt internet abbo). En ik zie dat hij nu inderdaad soms even een verbinding gaat maken om bv. het weer op te halen.

Heb al gelezen dat je een programmaatje kan downloaden ´Nodata´ waardoor hij geen verbinding maakt. Is er geen makkelijkere manier, zonder dat ik alsnog het internet op moet om een speciaal programma te dowloaden?
    Ik meen ergens gelezen/gehoord te hebben dat die weerdienst gratis is?

Waar had je hem besteld trouwens?
    pi_63726937
    Die NoData-software heb ik nog niet gevonden.
    Zocht er ook al naar.
    pi_63728091
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 15:34 schreef -J-D- het volgende:
    Die NoData-software heb ik nog niet gevonden.
    Zocht er ook al naar.
    NoData is hier te downloaden

Het schijnt dat je om nodata fatsoenlijk te laten werken ook nog het volgende progje nodig hebt
    pi_63728815
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 15:33 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Ik meen ergens gelezen/gehoord te hebben dat die weerdienst gratis is?

Waar had je hem besteld trouwens?

Ik heb hem via smartphonestunts besteld. Wel gewoon de NL versie.

Ik heb ondertussen het Nodata programmaatje geinstalleerd en het lijkt te werken. Ik heb 'm via HTCdriver.com en hoefde geen extra programma te hebben.

Nu moet ik nog even Wifi aan de praat zien te krijgen, hij probeert wel verbinding te maken, maar ook al sta ik naast de modem, hij maakt nog geen verbinding
    pi_63733538
    Net als Houniet ga ik in januari over op een andere telefoon.
    Zit nu bij T-Mobile met Flex 10 en een SE K750i. Maar wil gewoon een keer een lekkere telefoon met hoge gadgetwaarde. Ben dus beetje aan het twijfelen tussen SE Xperia, Touch Diamond en als 'koploper' de Touch HD.
    Punt is alleen dat ik nu dus ¤ 10,- per maand kwijt ben en dat straks wel meer wordt. Sowieso zal het op een euro of 25 per maand uitkomen (2-jarig). Maar dat is op zich geen probleem, het moet alleen ook weer niet te gek worden.

Waar ik wel benieuwd naar was is dus via welke abonnementen jullie de telefoon hebben? Hoeveel ben je per maand kwijt en heb je dan inclusief onbeperkt internet?
    En heeft er iemand ervaringen met de Diamond t.o.v. de HD, groot verschil? Of is het voornamelijk schermgrootte waar het in zit?

Blijf het topic verder zeker volgen, want vind het zo'n gaaf ding!
      woensdag 3 december 2008 @ 20:19:25 #33
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_63734782
    quote:
    Op woensdag 3 december 2008 19:45 schreef Impry het volgende:
    Net als Houniet ga ik in januari over op een andere telefoon.
    Zit nu bij T-Mobile met Flex 10 en een SE K750i. Maar wil gewoon een keer een lekkere telefoon met hoge gadgetwaarde. Ben dus beetje aan het twijfelen tussen SE Xperia, Touch Diamond en als 'koploper' de Touch HD.
    Punt is alleen dat ik nu dus ¤ 10,- per maand kwijt ben en dat straks wel meer wordt. Sowieso zal het op een euro of 25 per maand uitkomen (2-jarig). Maar dat is op zich geen probleem, het moet alleen ook weer niet te gek worden.

Waar ik wel benieuwd naar was is dus via welke abonnementen jullie de telefoon hebben? Hoeveel ben je per maand kwijt en heb je dan inclusief onbeperkt internet?
    En heeft er iemand ervaringen met de Diamond t.o.v. de HD, groot verschil? Of is het voornamelijk schermgrootte waar het in zit?

Blijf het topic verder zeker volgen, want vind het zo'n gaaf ding!
    Ht is inderdaad voornamelijk de schermgrootte, de resolutie en het design.. Het TouchFlo 3D is zo goed als hetzelfde gebleven..
    pi_63735057
    Ok, en van de Diamond lees ik erg vaak dat mensen hem enorm traag vinden. Lijkt me dat ik me daar wel aan ga ergeren. Zijn die ervaringen er ook met de Diamond?
      woensdag 3 december 2008 @ 20:43:08 #35
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_63735508
    Ik heb de OP online gezet mocht er ook nog een deel 3 komen..
    de OP is hier te vinden.
    pi_63762663
    Hoe gaat het typen op dat ding? Werkt dat handig? Twijfel tussen touch pro, deze of de storm. Ben alleen bang dat ik spijt krijg als ik geen toestel kies met uitschuifbaar toetsenbord.
    pi_63762739
    Hij is net binnen, en ligt nu aan de lader....dat wordt een korte nacht
    pi_63763027
    Vandaag was de postbode ook bij mij aan de deur maar m'n moeder was niet thuis , nu komt hij morgen terug...

Hoelang laad hij trouwens?
    pi_63763059
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 19:37 schreef Exterminator het volgende:
    Vandaag was de postbode ook bij mij aan de deur maar m'n moeder was niet thuis , nu komt hij morgen terug...

Hoelang laad hij trouwens?
    Volgens de Quick Start Guide moet ie vol zitten na 3 uur
      donderdag 4 december 2008 @ 19:41:52 #40
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_63763139
    J-D, jij hebt hem het langste denk ik? Zou jij een mooie review van dat ding kunnen schrijven? Ik zit er zwaar aan te denken om deze te nemen bij m'n volgende ronde.
    Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    Mijn grootste bijdrage aan de FP.
    pi_63763162
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 19:39 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Volgens de Quick Start Guide moet ie vol zitten na 3 uur
    Ok, dan ben ik benieuwd morgen .

Nog even een andere vraag, ik heb van een collega gehoord dat er blijkbaar een bierglas of iets dergelijks schijnt te zijn voorop de HTC. Het schijnt dat als je de HTC dan kantelt het net lijkt alsof je uit het glas drinkt.

Weet iemand waar dit te vinden is? Lijkt me namelijk wel grappig
    pi_63768377
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 19:43 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Nog even een andere vraag, ik heb van een collega gehoord dat er blijkbaar een bierglas of iets dergelijks schijnt te zijn voorop de HTC. Het schijnt dat als je de HTC dan kantelt het net lijkt alsof je uit het glas drinkt.

Ik weet dat die bestaat voor de Aai-Föhn, maar heb hem nog niet gevonden voor de HTC Touch HD.
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 19:41 schreef Dagonet het volgende:
    J-D, jij hebt hem het langste denk ik? Zou jij een mooie review van dat ding kunnen schrijven? Ik zit er zwaar aan te denken om deze te nemen bij m'n volgende ronde.
    Mwah, ik wil dat best, maar er zijn al vele nederlandse reviews beschikbaar op het net. Wat voeg ik toe vergeleken met die reviews?
      donderdag 4 december 2008 @ 22:24:32 #43
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_63768512
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 22:21 schreef -J-D- het volgende:
    Ik weet dat die bestaat voor de Aai-Föhn, maar heb hem nog niet gevonden voor de HTC Touch HD.
    Vriend van me heeft hem op de Touch Diamond, weet alleen niet hoe ie heet..
    quote:
    Mwah, ik wil dat best, maar er zijn al vele nederlandse reviews beschikbaar op het net. Wat voeg ik toe vergeleken met die reviews?
    Inderdaad, misschien wel handig om een linkje te plaatsen in de (volgende) OP?
      donderdag 4 december 2008 @ 22:25:36 #44
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_63768565
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 19:43 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Hij laadt inderdaad vrij vlot.. Wel rekening mee houden dat als je hem via USB aan de pc oplaadt het wel een stuk langer duurt dan via netstroom..
    pi_63768930
    Ik doel op deze review.
    Je moet wel heel veel zelfvertrouwen hebben als je denkt dat je deze review kan doen vergeten.
      donderdag 4 december 2008 @ 23:08:50 #46
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_63770103
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 22:34 schreef -J-D- het volgende:
    Ik doel op deze review.
    Je moet wel heel veel zelfvertrouwen hebben als je denkt dat je deze review kan doen vergeten.
    Heb hem in de OP voor het vervolg topic gezet..
    pi_63770363
    Heb hem nu een paar dagen, prima toestel..... TOMTOM7 geinstalleerd, en Coreplayer om films te kunnen kijken in de trein.... Werkt heerlijk!!!!

Verder wilkde ik ook niet dat ie Mobiel ging internetten(op Wifi na). Ik heb gewoon alles uitgezet, behalve WiFi. Die had ik binnen 1 minuut aan de praat.... mooi man!

Heb alleen hier en daar een vastloper.. Internet Explorer af en toe vastlopertje, denk iets met scripts ofzo....
    Waar ik aan moet wennen is dat als je belt dat ie dan het scherm op standby zet. Dus als je dan na het bellen gelijk op wilt hangen moet je eerst op knopje bovenop drukken.... Maar goed, dit moet vast wel ergens weer in te stllen zijn!

Het heeft me al veeeeeeel slaaaaaaaaaaaaaaaap gekost.... En de batterij houdt zich prima, gewoon elke keer opladen..... Moet alleen nog even een autolader hebben....
      donderdag 4 december 2008 @ 23:25:25 #48
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_63770583
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 23:17 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
    Heb hem nu een paar dagen, prima toestel..... TOMTOM7 geinstalleerd, en Coreplayer om films te kunnen kijken in de trein.... Werkt heerlijk!!!!
    Bij mij valt de verbinding steeds weg en dan pakt hij weer 2 seconden signaal waarna hij weer wegvalt.. Misschien ligt het aan de auto.. Heb hem ook pas 1x gebruikt aangezien ikzelf geen auto heb.. Zou misschien kunnen liggen aan de "versie" die ik heb..
    quote:
    Verder wilkde ik ook niet dat ie Mobiel ging internetten(op Wifi na). Ik heb gewoon alles uitgezet, behalve WiFi. Die had ik binnen 1 minuut aan de praat.... mooi man!
    Wifi wilde bij mij echt niet meteen werken, eenmaal een beetje aan de praat was het nog trager dan UMTS ofzo. Daarna niet meer geprobeerd. Heb toch onbeperkt mobiel internet blox..
    quote:
    Heb alleen hier en daar een vastloper.. Internet Explorer af en toe vastlopertje, denk iets met scripts ofzo....
    Waar ik aan moet wennen is dat als je belt dat ie dan het scherm op standby zet. Dus als je dan na het bellen gelijk op wilt hangen moet je eerst op knopje bovenop drukken.... Maar goed, dit moet vast wel ergens weer in te stllen zijn!
    Waarom gebruik je niet gewoon de Opera browser die in TouchFlo 3D zit? Ik heb Internet Explorer nog geen 1 keer gebruikt op de Touch HD..
    quote:
    Het heeft me al veeeeeeel slaaaaaaaaaaaaaaaap gekost.... En de batterij houdt zich prima, gewoon elke keer opladen..... Moet alleen nog even een autolader hebben....
    Same here.. Batterij houdt het een volle dag uit. Ik hang hem nu gewoon elke nacht aan de lader en dan kan ik muziek luisteren, smsen en internetten wat ik wil..
      vrijdag 5 december 2008 @ 10:23:42 #49
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_63777210
    quote:
    Ik doel op deze review.
    Ik bedoelde er eentje in REV, door een FOK!ker.
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
      vrijdag 5 december 2008 @ 12:25:27 #50
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_63780200
    quote:
    Ik doel op deze review.
    Is die review leuk om te lezen?
    pi_63804424
    Heb gisteren ook mijn toestel binnen gekregen.

Ziet er allemaal zeer netjes uit, ook best wel een nette verpakking.

Echter is me één ding onduidelijk. Ik kan met de telefoon gewoon het internet op (GPRS verbinding). Ik vraag me af hoe dit kan aangezien ik geen internet abbo heb bij HI. Als ik kijk bij de instellingen staat er ook KPN Internet. Heeft iemand hier een zinnig antwoord op?

Vind het best irritant, wanneer ik bijvoorbeeld naar dat weer ding gaat maakt hij automatisch verbinding met GPRS...
    pi_63804801
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 14:19 schreef Exterminator het volgende:
    Heb gisteren ook mijn toestel binnen gekregen.

Ziet er allemaal zeer netjes uit, ook best wel een nette verpakking.

Echter is me één ding onduidelijk. Ik kan met de telefoon gewoon het internet op (GPRS verbinding). Ik vraag me af hoe dit kan aangezien ik geen internet abbo heb bij HI. Als ik kijk bij de instellingen staat er ook KPN Internet. Heeft iemand hier een zinnig antwoord op?

Vind het best irritant, wanneer ik bijvoorbeeld naar dat weer ding gaat maakt hij automatisch verbinding met GPRS...
    Ja klopt, hij heeft automatisch de mobiele internet instellingen bij het voor het eerst opstarten ingesteld. En het feit dat je geen internet abbo hebt zorgt er alleen maar voor dat je er nog meer voor betaald
    Je kan natuurlijk al die dingen uitzetten (het weer niet meer laten updaten etc), maar vind zelf het programaatje 'Nodata' wel erg fijn. Kan je nog wel gewoon op Wifi, maar je hoeft je geen zorgen te maken over de mobiele inetkosten.
    pi_63805292
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 14:47 schreef Suusz het volgende:

[..]

Ja klopt, hij heeft automatisch de mobiele internet instellingen bij het voor het eerst opstarten ingesteld. En het feit dat je geen internet abbo hebt zorgt er alleen maar voor dat je er nog meer voor betaald
    Je kan natuurlijk al die dingen uitzetten (het weer niet meer laten updaten etc), maar vind zelf het programaatje 'Nodata' wel erg fijn. Kan je nog wel gewoon op Wifi, maar je hoeft je geen zorgen te maken over de mobiele inetkosten.
    Ok thx, kan ik dan ook nog gewoon MMSen met nodata?

Nog even een vraagje wat me net toevallig opviel. Als ik een SMS/MMS verzend komt dit zowel in "Postvak in" als in "Verzonden Items" te staan. In "Postvak in" hoef ik ze niet te zien... waar is dit in te stellen? Kan het nie vinden
    pi_63805309
    -dubbele post-
    pi_63805409
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Ok thx, kan ik dan ook nog gewoon MMSen met nodata?
    Ja, dat kan ja. Je kan in Nodata zelf instellen dat je internet op disable zet, en mms op enable.
      zaterdag 6 december 2008 @ 15:52:56 #56
    9362 Dubbelzuurrr
    Humanistisch misantroop
    pi_63805859
    Voor de Vodafone Toch H'D'ers hier. Welke proxy hebben jullie bij Vodafone-live! ingesteld staan?

Ik heb geen 3G-verbinding meer, volgens mij heb ik gisteren per ongeluk de verkeerde proxy verwijderd
    It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
    pi_63806320
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 15:52 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
    Voor de Vodafone Toch H'D'ers hier. Welke proxy hebben jullie bij Vodafone-live! ingesteld staan?

Ik heb geen 3G-verbinding meer, volgens mij heb ik gisteren per ongeluk de verkeerde proxy verwijderd
    3G wordt toch alleen gebruikt voor internet of vergis ik me daarin? Ik meen gisteren dat ik ook HI 3g in de normale modus had staan maar nu staat er alleen nog maar een G...

Verbaasd me niet als ik ook iets per ongeluk verwijdert heb...
      zaterdag 6 december 2008 @ 16:48:33 #58
    9362 Dubbelzuurrr
    Humanistisch misantroop
    pi_63806765
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 16:21 schreef Exterminator het volgende:

[..]

3G wordt toch alleen gebruikt voor internet of vergis ik me daarin? Ik meen gisteren dat ik ook HI 3g in de normale modus had staan maar nu staat er alleen nog maar een G...

Verbaasd me niet als ik ook iets per ongeluk verwijdert heb...
    3G wordt inderdaad gebruikt voor internet, maar ik kan nu helemaal niet meer verbinden met Vodafone Live... Ik weet niet zeker of die proxy het probleem is, maar verder heb ik qua netwerkinstellingen eigenlijk niks veranderd.

Wat ik trouwens ook vreemd vind, is dat wanneer ik de gegevensverbinding inschakel (gister uitgezet omdat ik nog niet wist of mijn internet blox al actief was), deze automatisch weer uitschakelt. Geen idee of dat met de proxy te maken heeft, maar na een paar foutmeldingen (kan niet verbinding met...) wordt de verbinding gewoon weer dichtgegooid. Met geen mogelijkheid meer actief te krijgen...

[ Bericht 21% gewijzigd door Dubbelzuurrr op 06-12-2008 17:01:36 ]
    It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
    pi_63807632
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 16:48 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

3G wordt inderdaad gebruikt voor internet, maar ik kan nu helemaal niet meer verbinden met Vodafone Live... Ik weet niet zeker of die proxy het probleem is, maar verder heb ik qua netwerkinstellingen eigenlijk niks veranderd.

Wat ik trouwens ook vreemd vind, is dat wanneer ik de gegevensverbinding inschakel (gister uitgezet omdat ik nog niet wist of mijn internet blox al actief was), deze automatisch weer uitschakelt. Geen idee of dat met de proxy te maken heeft, maar na een paar foutmeldingen (kan niet verbinding met...) wordt de verbinding gewoon weer dichtgegooid. Met geen mogelijkheid meer actief te krijgen...
    Dan vraag ik me af waarom er gisteren HI 3G in mijn scherm stond terwijl ik niet op internet zat
    pi_63807970
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 17:39 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af waarom er gisteren HI 3G in mijn scherm stond terwijl ik niet op internet zat
    Dat betekent dat 3G beschikbaar is, maar dit wil overigens niet zeggen dat je er gebruik van maakt
    pi_63809517
    Is er niet een snellere manier om de contactpersonen toe te voegen (via software ofzo)? Van dat één voor één invoeren wordt ik niet goed
    pi_63810889
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 19:32 schreef Exterminator het volgende:
    Is er niet een snellere manier om de contactpersonen toe te voegen (via software ofzo)? Van dat één voor één invoeren wordt ik niet goed
    MS Outlook en vervolgens synchroniseren
    pi_63819192
    Ik heb ondertussen 1 stream gevonden voor TV Gelderland.
    http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/tvgelderland.asp

Ook schijnt er een hotfix te zijn voor het 3-5 seconden "freezen". Heb er zelf geen last van, maar goed.
    http://www.htc.com/europe/supportdownloadlist.aspx?p_id=179&cat=all

Bier-programmatje net zoals de Aai-Föhn.
    http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=2488658&postcount=21

Handige tweak-tool
    http://julien.schapman.fr(...)nfiguration-tool.php

S2U2, schuiven om te unlocken (ook Aai-Föhn achtig)
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=412418

NoData
    http://www.modaco.com/con(...)free-utility-nodata/

Kan alleen nog niet de gratis versie van Coreplayer vinden

[ Bericht 17% gewijzigd door -J-D- op 07-12-2008 09:25:55 ]
    pi_63819643
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 09:09 schreef -J-D- het volgende:
    Ik heb ondertussen 1 stream gevonden voor TV Gelderland.
    http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/tvgelderland.asp

Ook schijnt er een hotfix te zijn voor het 3-5 seconden "freezen". Heb er zelf geen last van, maar goed.
    http://www.htc.com/europe/supportdownloadlist.aspx?p_id=179&cat=all

Bier-programmatje net zoals de Aai-Föhn.
    http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=2488658&postcount=21

Handige tweak-tool
    http://julien.schapman.fr(...)nfiguration-tool.php

S2U2, schuiven om te unlocken (ook Aai-Föhn achtig)
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=412418

NoData
    http://www.modaco.com/con(...)free-utility-nodata/

Kan alleen nog niet de gratis versie van Coreplayer vinden
    Gevonden
    pi_63819688
    Tell me please
    pi_63831055
    Wilde zojuist Nodata installeren maar Activesync herkent m'n apparaat niet (krijgt geen verbinding).

Wat doe ik fout?

Heb Windows XP en Activesync 4.5
    pi_63831473
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 19:44 schreef Exterminator het volgende:
    Wilde zojuist Nodata installeren maar Activesync herkent m'n apparaat niet (krijgt geen verbinding).

Wat doe ik fout?

En krijg je wel een "Mobiel apparaat"-kopje in Verkenner?
    pi_63833643
    Tegenwoordig verandert de tijd ook wel eens, zonder echt duidelijk oorzaak.
    Volgens mij komt het als ik de wekkerinstellingen aanpas. Maar waarom de tijd dan mee verandert?
    pi_63833935
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 21:17 schreef -J-D- het volgende:
    Tegenwoordig verandert de tijd ook wel eens, zonder echt duidelijk oorzaak.
    Volgens mij komt het als ik de wekkerinstellingen aanpas. Maar waarom de tijd dan mee verandert?
    Maak je gebruik van Igo8? In het verleden heb ik als gevolg van het gebruik van dit navi-progje een probleem gehad met mijn tijdsinstellingen.
    pi_63834006
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 21:25 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Maak je gebruik van Igo8? In het verleden heb ik als gevolg van het gebruik van dit navi-progje een probleem gehad met mijn tijdsinstellingen.
    Ken het programma niet, dus ik zal het niet gebruiken denk ik
    pi_63838094
    Januari - februari hoop ik de mijne te krijgen
      zondag 7 december 2008 @ 23:48:54 #72
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_63838958
    Ik ook . Of ik moet een betere telefoon tegenkomen.
    pi_63854882
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 20:02 schreef -J-D- het volgende:

[..]

En krijg je wel een "Mobiel apparaat"-kopje in Verkenner?
    Ja daar staat er wel

Wat ik al heb gedaan is:

Virusscanner uitzetten
    Firewall uitzetten

Op de telefoon de optie "Enable faster data synchronization" uitvinken (dan herkent activesync de HD helemaal niet)

[ Bericht 15% gewijzigd door Exterminator op 08-12-2008 18:28:14 ]
    pi_63905424
    Was zojuist tussen mijn contacten aan het kijken en het viel me op dat mijn SIM contacten ook (opeens?) ertussen stonden. Ik meen me te herinneren dat dit voorheen NIET zo was. Of vergis ik me hierin?

Weet iemand hoe ik het zo krijg dat ze er niet tussen staan? Heb al bij de opties gekeken maar hier staat niets tussen...
      woensdag 10 december 2008 @ 14:29:03 #75
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_63905517
    Heeft iemand een foto met het toetsel incl zijn hand? Dan kan ik zien hoe groot dat toestel is .
      woensdag 10 december 2008 @ 19:02:03 #76
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_63912383
    Moet je wel weten hoe groot z'n hand is ten opzichte van jouw hand. .
    Doe wat Steve's Digicams doet: zet er een CD achter.
    pi_63913291
    http://nl.youtube.com/results?search_query=htc+touch+hd&search_type=&aq=0&oq=htc+toc
    Bij video's krijg je altijd wat beter een idee van de grootte. Zeker 'unboxing-video's'.
      woensdag 10 december 2008 @ 23:40:24 #78
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_63921037
    Thnx gasten.
      donderdag 11 december 2008 @ 00:10:20 #79
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_63922093

Goed filmpje Impry . Bedankt. Het is echt een dikke phone.
    pi_63926750
    Ik ben overigens uiteindelijk gegaan voor de HTC S740:

Heeft geen touchscreen, maar wel volwaardig toetsenbord.
    Heb al verschillende TS-foons vastgehad en heb het idee dat ik toch meer een toetsenmannetje ben. M'n vader heeft dezelfde van z'n werk en na er een hele tijd mee gespeeld te hebben moet ik zeggen dat die toch wel erg goed beviel. (en het scheelt qua geld ook behoorlijk wat)
    Hoop hem volgende week binnen te krijgen.
    pi_63933441
    Iemand toevallig ervaring met een mailbox toevoegen?
    Had mijn Gmail gesynct, alle mailtjes werden netjes weergegeven. Nu is het al een paar keer voorgekomen dat de inbox op de htc telkens opgeschoond word. ( Op internet blijven ze wel netjes staan ). Is dit misschien uit te zetten in een optie? Zodat deze alle mailtjes gewoon behoudt?
    pi_63935505
    quote:
    Op woensdag 10 december 2008 14:25 schreef Exterminator het volgende:
    Was zojuist tussen mijn contacten aan het kijken en het viel me op dat mijn SIM contacten ook (opeens?) ertussen stonden. Ik meen me te herinneren dat dit voorheen NIET zo was. Of vergis ik me hierin?

Weet iemand hoe ik het zo krijg dat ze er niet tussen staan? Heb al bij de opties gekeken maar hier staat niets tussen...
    Met Advanced Config Tool kun je de SIM contacten uitzetten.
    pi_63942312
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 10:18 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Gevonden
    Ben ik ook wel benieuwd naar
    pi_63956556
    quote:
    Op donderdag 11 december 2008 10:08 schreef Impry het volgende:
    [ afbeelding ]
    Heb al verschillende TS-foons vastgehad en heb het idee dat ik toch meer een toetsenmannetje ben. M'n vader heeft dezelfde van z'n werk en na er een hele tijd mee gespeeld te hebben moet ik zeggen dat die toch wel erg goed beviel. (en het scheelt qua geld ook behoorlijk wat)
    Ook lekker vergelijkbaar enzo
      vrijdag 12 december 2008 @ 22:19:15 #85
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_63973637
    quote:
    Op zaterdag 6 december 2008 15:52 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

Bij vodafone moet je proxy helemaal uitvinken, dan werkt hij zonder problemen. Ik had zelf bijvoorbeeld dat youtube en messenger niet werkte.. Na uitvinken van proxy werkte alles wel prima..
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 10:25 schreef -J-D- het volgende:
    Tell me please
    Hij zal wel nieuwsgroepen ofzo bedoelen..
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 19:44 schreef Exterminator het volgende:

Wat doe ik fout?

Heb je bij instellingen -> verbindingen -> USB aan pc "Geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen" uitgevinkt? Dat zou het probleem op moeten lossen
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 23:48 schreef Houniet het volgende:
    Ik ook . Of ik moet een betere telefoon tegenkomen.
    Kan me niet voorstellen
    quote:
    Op donderdag 11 december 2008 10:08 schreef Impry het volgende:
    [ afbeelding ]
    Waarom is jouw keuze op deze gevallen en niet de Touch Pro? Wat is jouw reden daarvoor precies? Daar ben ik wel benieuwd naar
    quote:
    Op donderdag 11 december 2008 14:34 schreef Intocable het volgende:
    Iemand toevallig ervaring met een mailbox toevoegen?
    Had mijn Gmail gesynct, alle mailtjes werden netjes weergegeven. Nu is het al een paar keer voorgekomen dat de inbox op de htc telkens opgeschoond word. ( Op internet blijven ze wel netjes staan ). Is dit misschien uit te zetten in een optie? Zodat deze alle mailtjes gewoon behoudt?
    Als je bij berichten naar opties gaat en daar de instellingen van je mailaccount gaat bewerken kan je bijna aan het einde aangeven tot hoe oud je de berichten wilt downloaden. Daar kan je het instellen
    quote:
    Op donderdag 11 december 2008 15:48 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Met Advanced Config Tool kun je de SIM contacten uitzetten.
    Inderdaad, met advanced config kan je heel veel instellingen doen. Ik heb het daar ook ingesteld maar ik kan me wel herinneren dat je dit ook gewoon in je adresboek kan instellen. Weet ik alleen niet meer zeker
    pi_63994207
    hoi allemaal

nieuw hier en nu al een vraag over de touch HD
    waarom kan ik bij programmas geen JETCET Print vinden ? volgens de beschrijving moet het er wel op zitten

groetjes Maurice
    pi_63994331
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 21:50 schreef mauricewrx het volgende:
    hoi allemaal

nieuw hier en nu al een vraag over de touch HD
    waarom kan ik bij programmas geen JETCET Print vinden ? volgens de beschrijving moet het er wel op zitten

groetjes Maurice
    Apart. Staat er hier wel op.
    pi_63998777
    quote:
    Op zaterdag 13 december 2008 21:55 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Apart. Staat er hier wel op.
    Idem hier
    pi_64001431
    Overigens heb ik het nog nooit gebruikt.
    Ik weet ook niet precies hoe dat stukje software werkt
      zondag 14 december 2008 @ 12:41:29 #90
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_64003669
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 01:14 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Idem hier
    Hier ook gewoon aanwezig..
    pi_64004653
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 12:41 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Hier ook gewoon aanwezig..
    pi_64008080
    quote:
    Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef StonedKinG het volgende:

[..]

Ook lekker vergelijkbaar enzo
    Hij wordt overal omschreven als het kleinere broertje van de Touch Pro.
    Groot verschil met de HD is géén touchscreen, kleiner scherm en dat waren zo wel beetje de grote verschillen.
    Dus het is echt niet dat hij compleet niet vergelijkbaar is.

@MuRKie; heb gekozen voor de HTC S740 omdat:
    - Ik geen fan ben van touchscreen, heb liever gewone toetsjes (en zeker een Qwerty-toetsenbord)
    - Het scheelt zo'n ¤ 200,-
    - Hij is niet zo groot/breed

Vandaar
      zondag 14 december 2008 @ 20:14:28 #93
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_64013250
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 15:55 schreef Impry het volgende:

[..]

Hij wordt overal omschreven als het kleinere broertje van de Touch Pro.
    Groot verschil met de HD is géén touchscreen, kleiner scherm en dat waren zo wel beetje de grote verschillen.
    Dus het is echt niet dat hij compleet niet vergelijkbaar is.

@MuRKie; heb gekozen voor de HTC S740 omdat:
    - Ik geen fan ben van touchscreen, heb liever gewone toetsjes (en zeker een Qwerty-toetsenbord)
    - Het scheelt zo'n ¤ 200,-
    - Hij is niet zo groot/breed

Vandaar
    Hmm ja dat zijn opzich wel goede redenen om geen Touch Pro of Touch HD te kiezen inderdaad
    pi_64013318
    Godverdomme, ik kan niet wachten over 4 maanden ofzo kan ik een nieuw toestel kiezen en ik neem aan dat het duidelijk is welke het wordt.
      zondag 14 december 2008 @ 20:21:46 #95
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_64013431
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 20:17 schreef Wunny het volgende:
    Godverdomme, ik kan niet wachten over 4 maanden ofzo kan ik een nieuw toestel kiezen en ik neem aan dat het duidelijk is welke het wordt.

kan je over 4 maanden pas kiezen en verloopt je abo pas over 7 maanden?
    Of verloopt je abo over 4 maanden en kan je over 1 maand kiezen?
    4 maanden is nog best lang
    En er komt binnenkort een nieuw HTC dacht ik.. De HTC MAX 4G
    pi_64013533
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 20:21 schreef MuRKie het volgende:

[..]

kan je over 4 maanden pas kiezen en verloopt je abo pas over 7 maanden?
    Of verloopt je abo over 4 maanden en kan je over 1 maand kiezen?
    4 maanden is nog best lang
    En er komt binnenkort een nieuw HTC dacht ik..
    Hij loopt af volgens mij rond Mei, met een opzeg termijn van 2 maanden van te voren is dus nog iets miner dan 4 maanden wachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2008 20:26:24 ]
      zondag 14 december 2008 @ 20:27:55 #97
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_64013569
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 20:26 schreef Wunny het volgende:

[..]

Hij loopt af volgens mij rond Mei, met een opzeg termijn van 2 maanden van te voren is dus nog iets miner dan 4 maanden wachten.
    Oeh dat is nog ff
    Ik moest 2 maanden wachten en er leek geen eind aan te komen
    pi_64013663
    Ach ja, geduld is een schone zaak
      zondag 14 december 2008 @ 20:41:32 #99
    67938 MuRKie
    ..warm as butters..
    pi_64013922
    quote:
    Op zondag 14 december 2008 20:32 schreef Wunny het volgende:
    Ach ja, geduld is een schone zaak
    Dat is waar
    pi_64014463
    Vraagje aan de Touch HD-bezitters (sorry Wunny ): welke programma's hebben jullie op je Touch HD gezet buiten de standaard meegeleverd software?

Ik begin:
    - Coreplayer: deze player speelt zo ongeveer elk formaat af
    - Resco Explorer 2008: handige verkenner (beter dan Total Commander)
    - iGO8: beste navigatie software voor een PDA/smartphone ooit als je het mij vraagt
    - G-alarm (naamgeving is niet het sterktste punt ): een fatsoenlijke wekker
    - Google maps: wel geinig, maar kan absoluut niet tippen aan iGO8

Game on !
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')