abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63804424
Heb gisteren ook mijn toestel binnen gekregen.

Ziet er allemaal zeer netjes uit, ook best wel een nette verpakking.

Echter is me één ding onduidelijk. Ik kan met de telefoon gewoon het internet op (GPRS verbinding). Ik vraag me af hoe dit kan aangezien ik geen internet abbo heb bij HI. Als ik kijk bij de instellingen staat er ook KPN Internet. Heeft iemand hier een zinnig antwoord op?

Vind het best irritant, wanneer ik bijvoorbeeld naar dat weer ding gaat maakt hij automatisch verbinding met GPRS...
pi_63804801
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 14:19 schreef Exterminator het volgende:
Heb gisteren ook mijn toestel binnen gekregen.

Ziet er allemaal zeer netjes uit, ook best wel een nette verpakking.

Echter is me één ding onduidelijk. Ik kan met de telefoon gewoon het internet op (GPRS verbinding). Ik vraag me af hoe dit kan aangezien ik geen internet abbo heb bij HI. Als ik kijk bij de instellingen staat er ook KPN Internet. Heeft iemand hier een zinnig antwoord op?

Vind het best irritant, wanneer ik bijvoorbeeld naar dat weer ding gaat maakt hij automatisch verbinding met GPRS...
Ja klopt, hij heeft automatisch de mobiele internet instellingen bij het voor het eerst opstarten ingesteld. En het feit dat je geen internet abbo hebt zorgt er alleen maar voor dat je er nog meer voor betaald
Je kan natuurlijk al die dingen uitzetten (het weer niet meer laten updaten etc), maar vind zelf het programaatje 'Nodata' wel erg fijn. Kan je nog wel gewoon op Wifi, maar je hoeft je geen zorgen te maken over de mobiele inetkosten.
pi_63805292
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 14:47 schreef Suusz het volgende:

[..]

Ja klopt, hij heeft automatisch de mobiele internet instellingen bij het voor het eerst opstarten ingesteld. En het feit dat je geen internet abbo hebt zorgt er alleen maar voor dat je er nog meer voor betaald
Je kan natuurlijk al die dingen uitzetten (het weer niet meer laten updaten etc), maar vind zelf het programaatje 'Nodata' wel erg fijn. Kan je nog wel gewoon op Wifi, maar je hoeft je geen zorgen te maken over de mobiele inetkosten.
Ok thx, kan ik dan ook nog gewoon MMSen met nodata?

Nog even een vraagje wat me net toevallig opviel. Als ik een SMS/MMS verzend komt dit zowel in "Postvak in" als in "Verzonden Items" te staan. In "Postvak in" hoef ik ze niet te zien... waar is dit in te stellen? Kan het nie vinden
pi_63805309
-dubbele post-
pi_63805409
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Ok thx, kan ik dan ook nog gewoon MMSen met nodata?
Ja, dat kan ja. Je kan in Nodata zelf instellen dat je internet op disable zet, en mms op enable.
  zaterdag 6 december 2008 @ 15:52:56 #56
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_63805859
Voor de Vodafone Toch H'D'ers hier. Welke proxy hebben jullie bij Vodafone-live! ingesteld staan?

Ik heb geen 3G-verbinding meer, volgens mij heb ik gisteren per ongeluk de verkeerde proxy verwijderd
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_63806320
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:52 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Voor de Vodafone Toch H'D'ers hier. Welke proxy hebben jullie bij Vodafone-live! ingesteld staan?

Ik heb geen 3G-verbinding meer, volgens mij heb ik gisteren per ongeluk de verkeerde proxy verwijderd
3G wordt toch alleen gebruikt voor internet of vergis ik me daarin? Ik meen gisteren dat ik ook HI 3g in de normale modus had staan maar nu staat er alleen nog maar een G...

Verbaasd me niet als ik ook iets per ongeluk verwijdert heb...
  zaterdag 6 december 2008 @ 16:48:33 #58
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_63806765
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 16:21 schreef Exterminator het volgende:

[..]

3G wordt toch alleen gebruikt voor internet of vergis ik me daarin? Ik meen gisteren dat ik ook HI 3g in de normale modus had staan maar nu staat er alleen nog maar een G...

Verbaasd me niet als ik ook iets per ongeluk verwijdert heb...
3G wordt inderdaad gebruikt voor internet, maar ik kan nu helemaal niet meer verbinden met Vodafone Live... Ik weet niet zeker of die proxy het probleem is, maar verder heb ik qua netwerkinstellingen eigenlijk niks veranderd.

Wat ik trouwens ook vreemd vind, is dat wanneer ik de gegevensverbinding inschakel (gister uitgezet omdat ik nog niet wist of mijn internet blox al actief was), deze automatisch weer uitschakelt. Geen idee of dat met de proxy te maken heeft, maar na een paar foutmeldingen (kan niet verbinding met...) wordt de verbinding gewoon weer dichtgegooid. Met geen mogelijkheid meer actief te krijgen...

[ Bericht 21% gewijzigd door Dubbelzuurrr op 06-12-2008 17:01:36 ]
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_63807632
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 16:48 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

3G wordt inderdaad gebruikt voor internet, maar ik kan nu helemaal niet meer verbinden met Vodafone Live... Ik weet niet zeker of die proxy het probleem is, maar verder heb ik qua netwerkinstellingen eigenlijk niks veranderd.

Wat ik trouwens ook vreemd vind, is dat wanneer ik de gegevensverbinding inschakel (gister uitgezet omdat ik nog niet wist of mijn internet blox al actief was), deze automatisch weer uitschakelt. Geen idee of dat met de proxy te maken heeft, maar na een paar foutmeldingen (kan niet verbinding met...) wordt de verbinding gewoon weer dichtgegooid. Met geen mogelijkheid meer actief te krijgen...
Dan vraag ik me af waarom er gisteren HI 3G in mijn scherm stond terwijl ik niet op internet zat
pi_63807970
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 17:39 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af waarom er gisteren HI 3G in mijn scherm stond terwijl ik niet op internet zat
Dat betekent dat 3G beschikbaar is, maar dit wil overigens niet zeggen dat je er gebruik van maakt
pi_63809517
Is er niet een snellere manier om de contactpersonen toe te voegen (via software ofzo)? Van dat één voor één invoeren wordt ik niet goed
pi_63810889
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 19:32 schreef Exterminator het volgende:
Is er niet een snellere manier om de contactpersonen toe te voegen (via software ofzo)? Van dat één voor één invoeren wordt ik niet goed
MS Outlook en vervolgens synchroniseren
pi_63819192
Ik heb ondertussen 1 stream gevonden voor TV Gelderland.
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/tvgelderland.asp

Ook schijnt er een hotfix te zijn voor het 3-5 seconden "freezen". Heb er zelf geen last van, maar goed.
http://www.htc.com/europe/supportdownloadlist.aspx?p_id=179&cat=all

Bier-programmatje net zoals de Aai-Föhn.
http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=2488658&postcount=21

Handige tweak-tool
http://julien.schapman.fr(...)nfiguration-tool.php

S2U2, schuiven om te unlocken (ook Aai-Föhn achtig)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=412418

NoData
http://www.modaco.com/con(...)free-utility-nodata/

Kan alleen nog niet de gratis versie van Coreplayer vinden

[ Bericht 17% gewijzigd door -J-D- op 07-12-2008 09:25:55 ]
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_63819643
quote:
Op zondag 7 december 2008 09:09 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb ondertussen 1 stream gevonden voor TV Gelderland.
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/tvgelderland.asp

Ook schijnt er een hotfix te zijn voor het 3-5 seconden "freezen". Heb er zelf geen last van, maar goed.
http://www.htc.com/europe/supportdownloadlist.aspx?p_id=179&cat=all

Bier-programmatje net zoals de Aai-Föhn.
http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=2488658&postcount=21

Handige tweak-tool
http://julien.schapman.fr(...)nfiguration-tool.php

S2U2, schuiven om te unlocken (ook Aai-Föhn achtig)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=412418

NoData
http://www.modaco.com/con(...)free-utility-nodata/

Kan alleen nog niet de gratis versie van Coreplayer vinden
Gevonden
pi_63819688
Tell me please
pi_63831055
Wilde zojuist Nodata installeren maar Activesync herkent m'n apparaat niet (krijgt geen verbinding).

Wat doe ik fout?

Heb Windows XP en Activesync 4.5
pi_63831473
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:44 schreef Exterminator het volgende:
Wilde zojuist Nodata installeren maar Activesync herkent m'n apparaat niet (krijgt geen verbinding).

Wat doe ik fout?

En krijg je wel een "Mobiel apparaat"-kopje in Verkenner?
pi_63833643
Tegenwoordig verandert de tijd ook wel eens, zonder echt duidelijk oorzaak.
Volgens mij komt het als ik de wekkerinstellingen aanpas. Maar waarom de tijd dan mee verandert?
pi_63833935
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:17 schreef -J-D- het volgende:
Tegenwoordig verandert de tijd ook wel eens, zonder echt duidelijk oorzaak.
Volgens mij komt het als ik de wekkerinstellingen aanpas. Maar waarom de tijd dan mee verandert?
Maak je gebruik van Igo8? In het verleden heb ik als gevolg van het gebruik van dit navi-progje een probleem gehad met mijn tijdsinstellingen.
pi_63834006
quote:
Op zondag 7 december 2008 21:25 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Maak je gebruik van Igo8? In het verleden heb ik als gevolg van het gebruik van dit navi-progje een probleem gehad met mijn tijdsinstellingen.
Ken het programma niet, dus ik zal het niet gebruiken denk ik
pi_63838094
Januari - februari hoop ik de mijne te krijgen
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  zondag 7 december 2008 @ 23:48:54 #72
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63838958
Ik ook . Of ik moet een betere telefoon tegenkomen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63854882
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:02 schreef -J-D- het volgende:

[..]

En krijg je wel een "Mobiel apparaat"-kopje in Verkenner?
Ja daar staat er wel

Wat ik al heb gedaan is:

Virusscanner uitzetten
Firewall uitzetten

Op de telefoon de optie "Enable faster data synchronization" uitvinken (dan herkent activesync de HD helemaal niet)

[ Bericht 15% gewijzigd door Exterminator op 08-12-2008 18:28:14 ]
pi_63905424
Was zojuist tussen mijn contacten aan het kijken en het viel me op dat mijn SIM contacten ook (opeens?) ertussen stonden. Ik meen me te herinneren dat dit voorheen NIET zo was. Of vergis ik me hierin?

Weet iemand hoe ik het zo krijg dat ze er niet tussen staan? Heb al bij de opties gekeken maar hier staat niets tussen...
  woensdag 10 december 2008 @ 14:29:03 #75
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63905517
Heeft iemand een foto met het toetsel incl zijn hand? Dan kan ik zien hoe groot dat toestel is .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 10 december 2008 @ 19:02:03 #76
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_63912383
Moet je wel weten hoe groot z'n hand is ten opzichte van jouw hand. .
Doe wat Steve's Digicams doet: zet er een CD achter.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_63913291
http://nl.youtube.com/results?search_query=htc+touch+hd&search_type=&aq=0&oq=htc+toc
Bij video's krijg je altijd wat beter een idee van de grootte. Zeker 'unboxing-video's'.
  woensdag 10 december 2008 @ 23:40:24 #78
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63921037
Thnx gasten.
  donderdag 11 december 2008 @ 00:10:20 #79
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63922093

Goed filmpje Impry . Bedankt. Het is echt een dikke phone.
pi_63926750
Ik ben overigens uiteindelijk gegaan voor de HTC S740:

Heeft geen touchscreen, maar wel volwaardig toetsenbord.
Heb al verschillende TS-foons vastgehad en heb het idee dat ik toch meer een toetsenmannetje ben. M'n vader heeft dezelfde van z'n werk en na er een hele tijd mee gespeeld te hebben moet ik zeggen dat die toch wel erg goed beviel. (en het scheelt qua geld ook behoorlijk wat)
Hoop hem volgende week binnen te krijgen.
pi_63933441
Iemand toevallig ervaring met een mailbox toevoegen?
Had mijn Gmail gesynct, alle mailtjes werden netjes weergegeven. Nu is het al een paar keer voorgekomen dat de inbox op de htc telkens opgeschoond word. ( Op internet blijven ze wel netjes staan ). Is dit misschien uit te zetten in een optie? Zodat deze alle mailtjes gewoon behoudt?
pi_63935505
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:25 schreef Exterminator het volgende:
Was zojuist tussen mijn contacten aan het kijken en het viel me op dat mijn SIM contacten ook (opeens?) ertussen stonden. Ik meen me te herinneren dat dit voorheen NIET zo was. Of vergis ik me hierin?

Weet iemand hoe ik het zo krijg dat ze er niet tussen staan? Heb al bij de opties gekeken maar hier staat niets tussen...
Met Advanced Config Tool kun je de SIM contacten uitzetten.
pi_63942312
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:18 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Gevonden
Ben ik ook wel benieuwd naar
pi_63956556
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:08 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Heb al verschillende TS-foons vastgehad en heb het idee dat ik toch meer een toetsenmannetje ben. M'n vader heeft dezelfde van z'n werk en na er een hele tijd mee gespeeld te hebben moet ik zeggen dat die toch wel erg goed beviel. (en het scheelt qua geld ook behoorlijk wat)
Ook lekker vergelijkbaar enzo
  vrijdag 12 december 2008 @ 22:19:15 #85
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63973637
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:52 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

Bij vodafone moet je proxy helemaal uitvinken, dan werkt hij zonder problemen. Ik had zelf bijvoorbeeld dat youtube en messenger niet werkte.. Na uitvinken van proxy werkte alles wel prima..
quote:
Op zondag 7 december 2008 10:25 schreef -J-D- het volgende:
Tell me please
Hij zal wel nieuwsgroepen ofzo bedoelen..
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:44 schreef Exterminator het volgende:

Wat doe ik fout?

Heb je bij instellingen -> verbindingen -> USB aan pc "Geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen" uitgevinkt? Dat zou het probleem op moeten lossen
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:48 schreef Houniet het volgende:
Ik ook . Of ik moet een betere telefoon tegenkomen.
Kan me niet voorstellen
quote:
Op donderdag 11 december 2008 10:08 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is jouw keuze op deze gevallen en niet de Touch Pro? Wat is jouw reden daarvoor precies? Daar ben ik wel benieuwd naar
quote:
Op donderdag 11 december 2008 14:34 schreef Intocable het volgende:
Iemand toevallig ervaring met een mailbox toevoegen?
Had mijn Gmail gesynct, alle mailtjes werden netjes weergegeven. Nu is het al een paar keer voorgekomen dat de inbox op de htc telkens opgeschoond word. ( Op internet blijven ze wel netjes staan ). Is dit misschien uit te zetten in een optie? Zodat deze alle mailtjes gewoon behoudt?
Als je bij berichten naar opties gaat en daar de instellingen van je mailaccount gaat bewerken kan je bijna aan het einde aangeven tot hoe oud je de berichten wilt downloaden. Daar kan je het instellen
quote:
Op donderdag 11 december 2008 15:48 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Met Advanced Config Tool kun je de SIM contacten uitzetten.
Inderdaad, met advanced config kan je heel veel instellingen doen. Ik heb het daar ook ingesteld maar ik kan me wel herinneren dat je dit ook gewoon in je adresboek kan instellen. Weet ik alleen niet meer zeker
pi_63994207
hoi allemaal

nieuw hier en nu al een vraag over de touch HD
waarom kan ik bij programmas geen JETCET Print vinden ? volgens de beschrijving moet het er wel op zitten

groetjes Maurice
pi_63994331
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 21:50 schreef mauricewrx het volgende:
hoi allemaal

nieuw hier en nu al een vraag over de touch HD
waarom kan ik bij programmas geen JETCET Print vinden ? volgens de beschrijving moet het er wel op zitten

groetjes Maurice
Apart. Staat er hier wel op.
pi_63998777
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 21:55 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Apart. Staat er hier wel op.
Idem hier
pi_64001431
Overigens heb ik het nog nooit gebruikt.
Ik weet ook niet precies hoe dat stukje software werkt
  zondag 14 december 2008 @ 12:41:29 #90
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64003669
quote:
Op zondag 14 december 2008 01:14 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Idem hier
Hier ook gewoon aanwezig..
pi_64004653
quote:
Op zondag 14 december 2008 12:41 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Hier ook gewoon aanwezig..
pi_64008080
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef StonedKinG het volgende:

[..]

Ook lekker vergelijkbaar enzo
Hij wordt overal omschreven als het kleinere broertje van de Touch Pro.
Groot verschil met de HD is géén touchscreen, kleiner scherm en dat waren zo wel beetje de grote verschillen.
Dus het is echt niet dat hij compleet niet vergelijkbaar is.

@MuRKie; heb gekozen voor de HTC S740 omdat:
- Ik geen fan ben van touchscreen, heb liever gewone toetsjes (en zeker een Qwerty-toetsenbord)
- Het scheelt zo'n ¤ 200,-
- Hij is niet zo groot/breed

Vandaar
  zondag 14 december 2008 @ 20:14:28 #93
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64013250
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:55 schreef Impry het volgende:

[..]

Hij wordt overal omschreven als het kleinere broertje van de Touch Pro.
Groot verschil met de HD is géén touchscreen, kleiner scherm en dat waren zo wel beetje de grote verschillen.
Dus het is echt niet dat hij compleet niet vergelijkbaar is.

@MuRKie; heb gekozen voor de HTC S740 omdat:
- Ik geen fan ben van touchscreen, heb liever gewone toetsjes (en zeker een Qwerty-toetsenbord)
- Het scheelt zo'n ¤ 200,-
- Hij is niet zo groot/breed

Vandaar
Hmm ja dat zijn opzich wel goede redenen om geen Touch Pro of Touch HD te kiezen inderdaad
pi_64013318
Godverdomme, ik kan niet wachten over 4 maanden ofzo kan ik een nieuw toestel kiezen en ik neem aan dat het duidelijk is welke het wordt.
  zondag 14 december 2008 @ 20:21:46 #95
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64013431
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:17 schreef Wunny het volgende:
Godverdomme, ik kan niet wachten over 4 maanden ofzo kan ik een nieuw toestel kiezen en ik neem aan dat het duidelijk is welke het wordt.

kan je over 4 maanden pas kiezen en verloopt je abo pas over 7 maanden?
Of verloopt je abo over 4 maanden en kan je over 1 maand kiezen?
4 maanden is nog best lang
En er komt binnenkort een nieuw HTC dacht ik.. De HTC MAX 4G
pi_64013533
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:21 schreef MuRKie het volgende:

[..]

kan je over 4 maanden pas kiezen en verloopt je abo pas over 7 maanden?
Of verloopt je abo over 4 maanden en kan je over 1 maand kiezen?
4 maanden is nog best lang
En er komt binnenkort een nieuw HTC dacht ik..
Hij loopt af volgens mij rond Mei, met een opzeg termijn van 2 maanden van te voren is dus nog iets miner dan 4 maanden wachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2008 20:26:24 ]
  zondag 14 december 2008 @ 20:27:55 #97
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64013569
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:26 schreef Wunny het volgende:

[..]

Hij loopt af volgens mij rond Mei, met een opzeg termijn van 2 maanden van te voren is dus nog iets miner dan 4 maanden wachten.
Oeh dat is nog ff
Ik moest 2 maanden wachten en er leek geen eind aan te komen
pi_64013663
Ach ja, geduld is een schone zaak
  zondag 14 december 2008 @ 20:41:32 #99
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_64013922
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:32 schreef Wunny het volgende:
Ach ja, geduld is een schone zaak
Dat is waar
pi_64014463
Vraagje aan de Touch HD-bezitters (sorry Wunny ): welke programma's hebben jullie op je Touch HD gezet buiten de standaard meegeleverd software?

Ik begin:
- Coreplayer: deze player speelt zo ongeveer elk formaat af
- Resco Explorer 2008: handige verkenner (beter dan Total Commander)
- iGO8: beste navigatie software voor een PDA/smartphone ooit als je het mij vraagt
- G-alarm (naamgeving is niet het sterktste punt ): een fatsoenlijke wekker
- Google maps: wel geinig, maar kan absoluut niet tippen aan iGO8

Game on !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')