Ik heb m juist in het Chinees gekocht, omdat ik dan dingen het Chinees kan opslaan en sms-en EN tegelijkertijd ook in het Engels. Maar goed... nvm ik zoek wel verder.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:36 schreef -J-D- het volgende:
[..]
In "gewone-mensen-taal" betekent dat: een nieuw besturingssysteem installeren, en dan niet Chinees
Optie 1quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:58 schreef Houniet het volgende:
JD toppertje.
Jammer dat er geen paint op de HTC zit.
Volgens die site heb je em binnen 24u in huis?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:08 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb de Touch HD besteld via gsmweb.nl
Ik ben benieuwd.
Ja, sms-bundel heb ik ook erbij, vergeten te zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:34 schreef Firenzo het volgende:
geen sms bundel bij je relax 300? dan betaal je ¤0,25/sms geloof ik? das duur grapje, elke dag 1 smsje sturen is dan meteen ¤6
Je kan een ander TF3D theme installeren. Google daar maar eens op, of zoek op het XDA forum.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:10 schreef C.est-malheureux het volgende:
Is het ook mogelijk om de kleur van de tijd, oproepen en agenda op de voorgrond te veranderen?
Ja Coreplayer had ik er ook al opstaan met dank aan jou! Die speelt de .avi uiteraard wel af..quote:
Ja ik vind het ook heel veel vreemd..quote:
Hoe doe je dat precies?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:11 schreef -J-D- het volgende:
Die kan je laten synchroniseren met Outlook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |