Hij geeft de mogelijkheid om 3 dingen apart in of uit te schakelen.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:44 schreef cartoony het volgende:
Binnenkort zit ik in het buitenland in wil dan al mijn internetverbindingen uitzetten, nu zag ik een programmaatje staan ( NODATA ) die dat voor je doet maar zou toch graag willen weten WELKE instellingen hij dan veranderd, en kan ik dat ook makkelijk doen zonder dat programmaatje?
vast dank.
Pieter
Dank voor je snelle antwoord, Ik wil het niet perse zelf doen hoor maar wil graag weten wat iets doet voor ik het erop zet.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hij geeft de mogelijkheid om 3 dingen apart in of uit te schakelen.
GPRS, MMS en Push Mail.
Geen idee waarom je dat zo graag handmatig wil doen. Het programma is ideaal.
Maar het kan vast ook wel door zelf in het register te gaan kloten.
Je moet, na inschakelen, wel nog de huidige verbinding handmatig stoppen, mocht je die nog hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Het is mij nog niet gelukt. Volgens mij kan het alleen als je echt een 'T-mobile toestel' hebt en dat is de Touch HD niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:22 schreef mct1982 het volgende:
@ koningdavid
Is het jou al gelukt om televisie via t mobile te kijken op de HTC Touch HD??? Please kan iemand mij antwoord geven of dit kan en of het anders in de toekomst moet kunnen???
Mvg
Marco
Ze maken een grapje...quote:Op maandag 23 maart 2009 18:39 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb spijt dat ik deze foon heb gekocht.
Had liever die foon gehad die nu op KPN.com staat.
http://www.kpn.com/nieuwstetoestellen.htm?omn_site=1&campaignid=1558
Zie rechtsonder. Maar goed, die was wel uitverkocht.
Ik zie alleen het tv beeld HEEEEL klein, er staat wel 'klik op het scherm of op * maar dat klikken werkt niet en hoe kom ik bij dat sterretje?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:22 schreef Rejected het volgende:
2: Via internet explorer naar m.uitzendinggemist.nl werkt op mijn Touch Pro icm Vodafone.
Kan je al bellen?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:37 schreef Sjibble het volgende:
Ik heb em vandaag ook binnen!
Maar ik kan niet bellen.
Ik heb T-Mobile, simkaartje erin. Ik selecteer mijn netwerk maar vervolgens kan ik niet verbinden omdat het aan de andere kant van de verbinding is verbroken? Hoe zorg ik er voor dat ik er mee kan bellen.
Ben geen noob in ICT gebeuren, maar ik ben telefoons gewend waar alles plug and play werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |