abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2009 @ 13:55:12 #126
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67292191
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:27 schreef Dagonet het volgende:
Waar? !

Bij iemand anders, echt leuk om te doen in de trein .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_67293596
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:44 schreef cartoony het volgende:
Binnenkort zit ik in het buitenland in wil dan al mijn internetverbindingen uitzetten, nu zag ik een programmaatje staan ( NODATA ) die dat voor je doet maar zou toch graag willen weten WELKE instellingen hij dan veranderd, en kan ik dat ook makkelijk doen zonder dat programmaatje?

vast dank.

Pieter
Hij geeft de mogelijkheid om 3 dingen apart in of uit te schakelen.
GPRS, MMS en Push Mail.
Geen idee waarom je dat zo graag handmatig wil doen. Het programma is ideaal.
Maar het kan vast ook wel door zelf in het register te gaan kloten.
Je moet, na inschakelen, wel nog de huidige verbinding handmatig stoppen, mocht je die nog hebben.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 22 maart 2009 @ 15:46:38 #128
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67295770
AoM is alleen niet fullscreen .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_67297315
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:37 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Hij geeft de mogelijkheid om 3 dingen apart in of uit te schakelen.
GPRS, MMS en Push Mail.
Geen idee waarom je dat zo graag handmatig wil doen. Het programma is ideaal.
Maar het kan vast ook wel door zelf in het register te gaan kloten.
Je moet, na inschakelen, wel nog de huidige verbinding handmatig stoppen, mocht je die nog hebben.
Dank voor je snelle antwoord, Ik wil het niet perse zelf doen hoor maar wil graag weten wat iets doet voor ik het erop zet.
Wat ik zo vreemd vond is dat als je in je coomunicatie manager je dataverbinding uit zet hij binnen de korste keren weer aan floept.

Iemand vroeg trouwens iets over tekenprogrammaatje geloof ik, dit is een testje gemaakt met pocketPicture.

pi_67324496
Heb NODATA gedownload naar mijn computer maar het lukt met niet hem op mijn HTC te zetten ( ik weet het, ik kluns ), zie geen setup.exe bestandje maar wel een setup.xml bestand. Wat te doen?
pi_67324716
http://htc.johan-derksen.com/nodata.cab

Deze downloaden op je pc en naar je telefoon kopieren. (of direct op je foon downloaden)
Daar voer je het bestand uit.
pi_67325375
jij bent ook snel zeg! En moet ik'm dan naar een specifiek mapje kopieren? en wat bedoel je met uitvoeren?
( allemagies wat voel ik mij een sukkel zeg )
pi_67325430
Maakt niet uit in welke map.
En met uitvoeren bedoel ik:
* Verkenner opstarten op je foon.
* Dubbelklikken op dat bestand (nodata.cab)
* Klaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_67326878
...en GELUKT! super! dit forum heeft zich voor mij al bewezen!

Pieter
pi_67326893
pi_67330468
Ik heb hem. Hij is veeeeet.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_67330512
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:22 schreef mct1982 het volgende:
@ koningdavid

Is het jou al gelukt om televisie via t mobile te kijken op de HTC Touch HD??? Please kan iemand mij antwoord geven of dit kan en of het anders in de toekomst moet kunnen???

Mvg

Marco
Het is mij nog niet gelukt. Volgens mij kan het alleen als je echt een 'T-mobile toestel' hebt en dat is de Touch HD niet.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_67332304
Ik heb em vandaag ook binnen!

Maar ik kan niet bellen.
Ik heb T-Mobile, simkaartje erin. Ik selecteer mijn netwerk maar vervolgens kan ik niet verbinden omdat het aan de andere kant van de verbinding is verbroken? Hoe zorg ik er voor dat ik er mee kan bellen.
Ben geen noob in ICT gebeuren, maar ik ben telefoons gewend waar alles plug and play werkt
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_67332342
Ik heb spijt dat ik deze foon heb gekocht.
Had liever die foon gehad die nu op KPN.com staat.
http://www.kpn.com/nieuwstetoestellen.htm?omn_site=1&campaignid=1558
Zie rechtsonder. Maar goed, die was wel uitverkocht.
pi_67332780
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:39 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb spijt dat ik deze foon heb gekocht.
Had liever die foon gehad die nu op KPN.com staat.
http://www.kpn.com/nieuwstetoestellen.htm?omn_site=1&campaignid=1558
Zie rechtsonder. Maar goed, die was wel uitverkocht.
Ze maken een grapje...
Bij de naam "brick" wist ik al dat het niet serieus was
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_67394661
Hallo,

Ik heb sinds maandag de HTC Touch HD, maar ben zelf echt a technisch. Vandaar dat ik een paar vragen heb en het zou echt heel cool zijn als iemand me kan helpen die er wat verstand van heeft:

1. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn beeldscherm niet zo snel op zwart gaat?
2. Hoe kan ik met de HTC Touch HD het beste uitzendig gemist.nl kijken? HEb het geprobeeerd maar hij odet niks als ik iets wil kijken. ( heb T mobile abo)
3. Ik krijg mijn hotmail bericht niet geopend, hoe kan ik het beste mail via hotmail kijken?
4. Hoe installeer ik Route 66 op de HTC Touch HD?

Of is er ergens een topic of site waar ik de antwoorden op deze vragen kan vinden?

Ik hoop dat iemand reageert, want vind de telefoon zelf heel mooi en goed werken, maar ja wil hem wel optimaal benutten.

Groetjes Marco
pi_67397031
2: Via internet explorer naar m.uitzendinggemist.nl werkt op mijn Touch Pro icm Vodafone.
pi_67398507
Wat 4 betreft:
Route 66 installeren: gewoon de instructies volgen, wel belangrijk dat je de HD als externe harde schijf met de PC verbindt en dat je na de installatie de HD opnieuw opstart waarna de installatie wordt afgerond.

Bij de HTC Touch Diamond was route66 installeren een ramp, bij de HD ging het vlekkeloos, simpel en vlot !
Gelukkig zonder haar
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:03:16 #144
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_67400943
1) > start > settings > tabblad system > power > tabblad advanced om in te stellen wanneer het scherm uitgaat.
Onder > start > settings > tabblad personal > input > tabblad end key kan je opgeven dat het scherm uitmoet als je op de end key (power on/off button) kort drukt.

3, kijk eens of je misschien je proxyserver uit moet zetten?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_67407403
heb hem nu een maandje en ben er ook zeer trots op

Voor de mensen hier een link van een forum waar veel leuke tools enzo opstaan :

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=451

Ben nu de tool (G-Trigger) aan het uittesten, hiermee kun je bijvoorbeeld als je een telefoontje krijg opnemen door je mobiel van links naar rechts te schudden, en nog paar opties!

Trouwens voor de mensen die er naar vroegen TV KIJKEN is NIET mogelijk, had destijds toen ik me HD net binnen had een vraag gestuurd naar T/Mobile, werd dag later telefonisch gebeld en ze vertelde me dat de HD geen UMTS? ondersteunt, dit vond ik wel jammer, maarja shit happens.
pi_67407429
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:22 schreef Rejected het volgende:
2: Via internet explorer naar m.uitzendinggemist.nl werkt op mijn Touch Pro icm Vodafone.
Ik zie alleen het tv beeld HEEEEL klein, er staat wel 'klik op het scherm of op * maar dat klikken werkt niet en hoe kom ik bij dat sterretje?

Pieter
pi_67408508
Ow bij mij opent hij het in een ander programma en dan kan ik rechtsonder full screen doen
  woensdag 25 maart 2009 @ 23:49:05 #148
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67415536
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:37 schreef Sjibble het volgende:
Ik heb em vandaag ook binnen!

Maar ik kan niet bellen.
Ik heb T-Mobile, simkaartje erin. Ik selecteer mijn netwerk maar vervolgens kan ik niet verbinden omdat het aan de andere kant van de verbinding is verbroken? Hoe zorg ik er voor dat ik er mee kan bellen.
Ben geen noob in ICT gebeuren, maar ik ben telefoons gewend waar alles plug and play werkt
Kan je al bellen?
Heb je er een andere sim bij gekregen?
pi_67415861
M.uitzendinggemist doet't nu maar nog een klein vraagje over het geluid, staat uit als ik geen koptelefoontje gebruik, kan ik dat ook zo instellen dat het geluid uit de lidspreker komt? kon niks vinden in de instellingen.
pi_67415891
oeps, foutje, hoe krijg ik dit dubbele bericht helemaal weg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')