abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66760649

]

• Processor: Qualcomm® MSM 7201A™ 528 MHz
  • Besturingssysteem: Windows Mobile® 6.1 Professional
  • RAM Werkgeheugen: 288 MB
  • ROM Opslaggeheugen: 512 MB
  • Afmetingen: 115 mm x 62.8 mm x 12 mm
  • Gewicht: 146,4 gram met batterij
  • Scherm: 3,8" TFT-LCD Touchscreen met 800x480 pixels
  • Netwerk: Quad band GSM, Dual Band UMTS/HSDPA/HSUPA (7.2mbit/1.4mbit)
  • Bediening: HTC TouchFLO™ 3D
  • Camera: 5 MP selectieve autofocus, zonder flits
  • Uitbreiding: MicroSD(HC) t/m 16GB, 8GB Meegeleverd!
  • Overig: A-GPS, WiFi, Bluetooth 2.0 EDR met A2DP audio, HTC ExtUSB*, 3,5mm audio-aansluiting

HTC heeft heeft een hot fix voor de Touch HD uitgebracht. Het kan voorkomen dat het scherm gedurende 3-5 seconden even niet reageert wanneer een bepaald programma snelle en herhaaldelijke touchscreen input nodig heeft. Denk hierbij aan alle programma’s die het virtuele toetsenbord gebruiken, sommige spelletjes, etc. De hot fix is hier te downloaden.

• Hot-Fix beschikbaar!
  • .Net Framework Compact 3.5 - Nodig voor het correct werken van veel software.
  • Google Maps - Nieuwste versie met StreetView, (nog geen beelden in NL..)
  • Advanced Configuration Tool - Hiermee kun je vrijwel alles aanpassen!
  • Gyrator 2 - Automatisch kantelen van álle software, evt. aan de hand van eigen-gemaakte events.
  • Backup-software
  • Contact-Fix Om je contacten te ordenen.
  • Diamond Beer Bekende bier-drink-grap van de Aai-Föhn.
  • S2U2 - Schuiven om te Ontgrendelen vanuit Standby en/of oproepen.
  • ThrottleLock - Patroon maken om te Ontgrendelen vanuit Standby.
  • Weather Database Editor 1.1 Hiermee kan je álle plaatsen gebruiken in het Weather tabblad in TF3D.
  • HandyMenu Bespaar je Powerknop, of doe een soft-reset.
  • MemMaid Goede Proces-Bekijker en Geheugen-Cleaner.
  • Verbeterde Batterij-indicatoren
  • G-Alarm - G-Sensor gebruikend Alarm
  • CorePlayer - Mediaspeler met ondersteuning voor vrijwel élk formaat, zie echter hier.
  • WVGA Skins voor o.a. Calculator
  • Resco Explorer / Total Commander - Goede Verkenners en Registereditor.
  • Diamond TF3D Config - Oppassen met edits!
  • tnyynt SD TuneUP - Versnelde SD-Kaart toegang.
  • TouchPal - Enorm goed SureType-achtig Toetsenbord
  • SPB-Software - Onnoemelijk veel software, waaronder eigen Today-implementaties.
  • GekoNewCal - Duimvriendelijke en nette Nieuwe-Afspraak Maker.
  • NoData - Voorkom Internetgebruik in het Buitenland!

Op deze site kan je een compatibiliteitsoverzicht zien

• Mobiletechaddicts
  • Phonearena
  • Slashgear
  • Tracy and Matt
  • Pocket-Lint
  • Winmo

Mijn Muziek verschijnt niet in de TF3D Media Speler De Muziek-tab laat de huidige afspeellijst zien en laat je binnen die afspeellijst van nummers veranderen. Als je je apparaat opnieuw opstart, verschijnt de muziek vaak vanzelf. Maak en open dus via de Bibliotheek de afspeellijst die je wilt afspelen en je kunt je Muziek-Tab goed gebruiken!

Mijn aankomende afspraken verversen middernacht niet goed Dit is een door HTC erkend probleem en er wordt aan gewerkt. Waarschijnlijk komt hier binnenkort wederom een Hot-Fix vooruit, of anders in een aankomende nieuwe ROM-versie.

Ik kan niet op MSN, Live of YouTube Internet doet 't niet helemaal goed. Hoe zet ik de proxy van Vodafone uit? Proxy-instellingen: Start > Settings > Connections > Connections > (Vodafone GPRS) - Set up my proxy server > "This network uses a proxy server to connect to the Internet" Uitvinken! Start > Instellingen > Verbindingen > Verbindingen > (Vodafone GPRS) - Mijn proxyserver instellen > "Dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet." Uitvinken!

Als ik op 't Kruisje druk, blijft 't programma draaien Dat is de standaardinstelling. Klik rechtsbovenin op het TaskManager icoontje en vervolgens op die enorme sleutel. Ga naar het tabblad "Knop" en verander de instelling naar de eerste mogelijkheid om altijd een programma meteen af te sluiten.

Okee, gedaan, alleen Album blijft nog steeds draaien als ik op zijn kruisje druk Dat klopt, gebruik de Advanced Configuration Tool om dat ook te veranderen.

Volgens mij knippert die bovenste grijze balk Inderdaad, onder bepaalde omstandigheden kan het zijn dat je de bovenste grijze balk licht ziet knipperen. Kijk hier voor een oplossing.

De foto's bij "Mensen / People" zijn van slechte kwaliteit Binnen die tab kun je dat veranderen.

Mijn GPS ligt enorm achter t.o.v. mijn werkelijke positie Oplossing. TomTom herkent de ingebouwde GPS niet Antwoord.

Hij doet 't helemaal niet meer! PANIEK! Géén paniek! Probeer in eerste instantie via de powerknop lang ingedrukt te houden het toestel uit- of aan te zetten. Haal anders de batterijklep los en druk het rode Soft-Reset knopje in, of verwijder de accu. Heb je écht ontieglijk vaak geprobeerd met soft-resets om je apparaat aan de praat te krijgen en wil het nog steeds niet?

Hoe voer ik een Hard-Reset uit? Probeer eerst de dingen die bij de vorige vraag staan beschreven! Denk erom, je toestel wordt terug gezet naar de fabrieksinstellingen! Alles wat niet op je opslagkaart staat zal verdwijnen, dus inclusief al je dierbare contacten, foto's media en berichten! Druk beide Volumeknoppen aan de zijkant tegelijkertijd in en houd ze ingedrukt. Druk kort de Power-knop in, totdat de belangrijke waarschuwing wordt weergegeven. Laat alle knoppen los en volg de weergegeven instructies.

• XDA-forum voor de HTC Touch HD

• HTC Touch HD: it keeps getting better and better
  • HTC Touch HD 2: still going strong?!
  • HTC Touch HD 3: Toch een sexy ding O+

Deze vind je hier. Klik op bewerken en kopieer dan de OP uit de wiki.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blistering op 06-03-2009 11:59:39 ]
  • Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
    pi_66760765
    Fout in titel. Is gereport. Mochten er nog meer fouten in de OP staan, gelieve ff te laten weten. M'n eerste keer..

Tevens laatste post:
    quote:
    ff bumpje. Zojuist ook een HTC Touch HD aangeschaft met een T-Mobile Relax 300 abo (en 2 jaar gratis Web 'n Walk).

Hoop hier veel te posten komende tijd
    EDIT²:

Merci voor het fixen .

[ Bericht 33% gewijzigd door Blistering op 06-03-2009 12:03:40 ]
    Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
    pi_66760980
    Schaamteloze tvp!
    Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
    Welkom vader renwan ^O^
    Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
      vrijdag 6 maart 2009 @ 12:05:36 #4
    122648 Bravebart
    København er på plads ja
    pi_66761032
    Ik vind het ook nog steeds een superding Nog geen spijt van gehad
    Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
    liefdevolle gevoelens voor de duisternis
      vrijdag 6 maart 2009 @ 12:08:14 #5
    15929 DiRadical
    Everything's ruined
    pi_66761122
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 12:04 schreef renwan het volgende:
    Schaamteloze tvp!
    me too
    Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
    -Catbert: Evil director of HR
    pi_66764293
    I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
    So I stole a bike and asked for forgiveness.
    pi_66767982
    Ik ga een nieuwe telefoon halen. Ik zat heel erg te denken aan de HTC touch pro, vooral omdat daar een toetsenbord bij zit. Maar nu kwam ik ook deze (Touch HD) tegen.

Welke moet ik nemen? Ik ben best een n00b op dit gebied.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    "Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
    pi_66768484
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 15:11 schreef koningdavid het volgende:
    Ik ga een nieuwe telefoon halen. Ik zat heel erg te denken aan de HTC touch pro, vooral omdat daar een toetsenbord bij zit. Maar nu kwam ik ook deze (Touch HD) tegen.

Welke moet ik nemen? Ik ben best een n00b op dit gebied.
    Tja, de Touch Pro heeft een veel kleiner scherm maar wel een toetsenbord, en de Touch HD een groot scherm zonder vast toetsenbord. Ik stoor me niet aan het on-screen toetsenbord dus ik zou voor de HD gaan.

Kan handig voor je zijn.
    pi_66768509
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 15:25 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Tja, de Touch Pro heeft een veel kleiner scherm maar wel een toetsenbord, en de Touch HD een groot scherm zonder vast toetsenbord. Ik stoor me niet aan het on-screen toetsenbord dus ik zou voor de HD gaan.
    Het is dus wel goed te doen om te typen met het on-screen toetsenbord? Zijn er nog andere voordelen aan de HD behalve het grotere scherm?
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    pi_66768788
    Ah, thanks voor dat filmpje. Zeer handig.

Het gaat de HD worden denk ik.
      vrijdag 6 maart 2009 @ 15:42:29 #11
    247245 sndr19
    F C T W E N T E 1 9 6 5
    pi_66769090
    quote:
    Op vrijdag 6 maart 2009 15:35 schreef koningdavid het volgende:
    Ah, thanks voor dat filmpje. Zeer handig.

Het gaat de HD worden denk ik.
    Uitstekende keuze!
    pi_66769421
    tvp
    Gelukkig zonder haar
      vrijdag 6 maart 2009 @ 16:06:58 #13
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_66769951
    Ik heb die grote klok weggehaald in het hoofdscherm. Nu kan ik die vrouw beter zien .
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_66773426
    Heb TouchFlo3D weer eens aangezet. Komende weer eens rommelen met wat instellingen daarvan.
      zaterdag 7 maart 2009 @ 00:09:22 #15
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_66788175
    Ik heb mijn eigen sms toon .
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_66788863
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 00:09 schreef Houniet het volgende:
    Ik heb mijn eigen sms toon .
    Is het eindelijk gelukt?

Waar lag het nou aan?
    Welkom vader renwan ^O^
    Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
      zaterdag 7 maart 2009 @ 00:41:22 #17
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_66788898
    Je moet de mp3 van je sms in de Windows map zetten.
    Dan komt hij in de lijst te staan.
    pi_66789157
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 00:41 schreef Houniet het volgende:
    Je moet de mp3 van je sms in de Windows map zetten.
    Dan komt hij in de lijst te staan.
    Blijf het vreemd vinden, bij mij staan ze gewoon op de SD en ik kan alles kiezen. Ach, het is je tenminste gelukt
    Welkom vader renwan ^O^
      zaterdag 7 maart 2009 @ 01:00:50 #19
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_66789176
    Toppertje toch. Al heb ik de software nog geen enkele keer geupdate. Misschien dat het daar in zit.
      zaterdag 7 maart 2009 @ 08:37:43 #20
    197057 Blistering
    Gooner Pride
    pi_66791395
    M'n gsm is iig goed onderweg .

Zending opgehaald en in sorteerproces 06-03-2009 Dordrecht , intern transport pakketten
    Zending gesorteerd in sorteercentrum 07-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten

Ik ga vandaag de hele dag uit het raam kijken!
    Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
    pi_66796226
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 08:37 schreef Blistering het volgende:
    M'n gsm is iig goed onderweg .

Zending opgehaald en in sorteerproces 06-03-2009 Dordrecht , intern transport pakketten
    Zending gesorteerd in sorteercentrum 07-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten

Ik ga vandaag de hele dag uit het raam kijken!

Iemand trouwens een idee hoe ik het font van mijn mails kan wijzigen op de Touch HD? Als ik nu sync met mijn laptop, dan stuurt ie het in Times New Roman of zo
      zaterdag 7 maart 2009 @ 14:48:15 #22
    197057 Blistering
    Gooner Pride
    pi_66798205
    Ok gsm is binnen!

Erg vet apparaat . Paar dingen though;

- Die screen protector die je erbij krijgt. Die heb ik maar niet erop gedaan, omdat er zoveel lucht onder komt dat het echt lelijk is. Hebben andere ook zonder?
    - De batterij lijkt best heet te worden na intensief gespeel, is dit normaal?

Verder bevalt het perfect!. Touch screen werkt lekker.
    pi_66798309
    quote:
    Op zaterdag 7 maart 2009 14:48 schreef Blistering het volgende:
    Ok gsm is binnen!

Erg vet apparaat . Paar dingen though;

- Die screen protector die je erbij krijgt. Die heb ik maar niet erop gedaan, omdat er zoveel lucht onder komt dat het echt lelijk is. Hebben andere ook zonder?
    - De batterij lijkt best heet te worden na intensief gespeel, is dit normaal?

Verder bevalt het perfect!. Touch screen werkt lekker.
    - die screen protector kan je het beste plaatsen in een vochtige ruimte (bv. in je badkamer na het douchen).
    - toestel wordt inderdaad vrij heet bij intensief gebruik.

Maar wat een gaaf ding he !
      zaterdag 7 maart 2009 @ 19:48:40 #24
    197057 Blistering
    Gooner Pride
    pi_66806616
    Hoe weet ik nu eigenlijk wanneer ik verbonden ben met WiFI, en wanneer die m'n 3G netwerk gebruikt?

Want ik wil thuis gewoon via WiFi, en onderweg of op school bijv. via het netwerk via T-Mobile internetten. Kan ik dat ergens zien?
    pi_66810722
    Zodra je verbinding hebt met je WiFi, pakt ie automatisch dat netwerk.
    Je kan dat zien dat die antenne (of wat het ook moet voorstellen) in beeld staat met de pijltjes ernaast. Als de pijltjes bewegen heb je nog geen verbinding, staan ze stil dan wel.
    Als er 3G staat zit je in een gebied waar HSDPA beschikbaar is, maar zolang er geen H in beeld staat heb je geen verbinding met HSDPA
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')