EDIT²:quote:ff bumpje. Zojuist ook een HTC Touch HD aangeschaft met een T-Mobile Relax 300 abo (en 2 jaar gratis Web 'n Walk).
Hoop hier veel te posten komende tijd
me tooquote:
Tja, de Touch Pro heeft een veel kleiner scherm maar wel een toetsenbord, en de Touch HD een groot scherm zonder vast toetsenbord. Ik stoor me niet aan het on-screen toetsenbord dus ik zou voor de HD gaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:11 schreef koningdavid het volgende:
Ik ga een nieuwe telefoon halen. Ik zat heel erg te denken aan de HTC touch pro, vooral omdat daar een toetsenbord bij zit. Maar nu kwam ik ook deze (Touch HD) tegen.
Welke moet ik nemen? Ik ben best een n00b op dit gebied.
Het is dus wel goed te doen om te typen met het on-screen toetsenbord? Zijn er nog andere voordelen aan de HD behalve het grotere scherm?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tja, de Touch Pro heeft een veel kleiner scherm maar wel een toetsenbord, en de Touch HD een groot scherm zonder vast toetsenbord. Ik stoor me niet aan het on-screen toetsenbord dus ik zou voor de HD gaan.
Uitstekende keuze!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:35 schreef koningdavid het volgende:
Ah, thanks voor dat filmpje. Zeer handig.
Het gaat de HD worden denk ik.
Is het eindelijk gelukt?quote:
Blijf het vreemd vinden, bij mij staan ze gewoon op de SD en ik kan alles kiezen. Ach, het is je tenminste geluktquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:41 schreef Houniet het volgende:
Je moet de mp3 van je sms in de Windows map zetten.
Dan komt hij in de lijst te staan.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:37 schreef Blistering het volgende:
M'n gsm is iig goed onderweg.
Zending opgehaald en in sorteerproces 06-03-2009 Dordrecht , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 07-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Ik ga vandaag de hele dag uit het raam kijken!
- die screen protector kan je het beste plaatsen in een vochtige ruimte (bv. in je badkamer na het douchen).quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:48 schreef Blistering het volgende:
Ok gsm is binnen!
Erg vet apparaat. Paar dingen though;
- Die screen protector die je erbij krijgt. Die heb ik maar niet erop gedaan, omdat er zoveel lucht onder komt dat het echt lelijk is. Hebben andere ook zonder?
- De batterij lijkt best heet te worden na intensief gespeel, is dit normaal?
Verder bevalt het perfect!. Touch screen werkt lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |