EDIT²:quote:ff bumpje. Zojuist ook een HTC Touch HD aangeschaft met een T-Mobile Relax 300 abo (en 2 jaar gratis Web 'n Walk).
Hoop hier veel te posten komende tijd
me tooquote:
Tja, de Touch Pro heeft een veel kleiner scherm maar wel een toetsenbord, en de Touch HD een groot scherm zonder vast toetsenbord. Ik stoor me niet aan het on-screen toetsenbord dus ik zou voor de HD gaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:11 schreef koningdavid het volgende:
Ik ga een nieuwe telefoon halen. Ik zat heel erg te denken aan de HTC touch pro, vooral omdat daar een toetsenbord bij zit. Maar nu kwam ik ook deze (Touch HD) tegen.
Welke moet ik nemen? Ik ben best een n00b op dit gebied.
Het is dus wel goed te doen om te typen met het on-screen toetsenbord? Zijn er nog andere voordelen aan de HD behalve het grotere scherm?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tja, de Touch Pro heeft een veel kleiner scherm maar wel een toetsenbord, en de Touch HD een groot scherm zonder vast toetsenbord. Ik stoor me niet aan het on-screen toetsenbord dus ik zou voor de HD gaan.
Uitstekende keuze!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:35 schreef koningdavid het volgende:
Ah, thanks voor dat filmpje. Zeer handig.
Het gaat de HD worden denk ik.
Is het eindelijk gelukt?quote:
Blijf het vreemd vinden, bij mij staan ze gewoon op de SD en ik kan alles kiezen. Ach, het is je tenminste geluktquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:41 schreef Houniet het volgende:
Je moet de mp3 van je sms in de Windows map zetten.
Dan komt hij in de lijst te staan.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:37 schreef Blistering het volgende:
M'n gsm is iig goed onderweg.
Zending opgehaald en in sorteerproces 06-03-2009 Dordrecht , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 07-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Ik ga vandaag de hele dag uit het raam kijken!
- die screen protector kan je het beste plaatsen in een vochtige ruimte (bv. in je badkamer na het douchen).quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:48 schreef Blistering het volgende:
Ok gsm is binnen!
Erg vet apparaat. Paar dingen though;
- Die screen protector die je erbij krijgt. Die heb ik maar niet erop gedaan, omdat er zoveel lucht onder komt dat het echt lelijk is. Hebben andere ook zonder?
- De batterij lijkt best heet te worden na intensief gespeel, is dit normaal?
Verder bevalt het perfect!. Touch screen werkt lekker.
Ik denk toch dat ik voor de Diamond2 ga, komt perfect uit met verlengen, kan volgens mij eind april verlengen. Diamond2 is ook wat goedkoper, 450 om 550..quote:Op zondag 8 maart 2009 00:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hmm, ik twijfel nog een beetje. De HD is een mooi ding en heeft een aparte 3,5mm jack uitgang, maar erg groot. Volgende maand komt de Touch Diamond 2 uit, en die is ook wel erg mooi.
HTC Touch Diamond 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Qua afmetingen is het scherm van de Touch Diamond 2 net zo groot als die van de HD. Alleen zit er bij de D2 nog een rand om heen, zie ik op de foto's. Daarmee is die dus groter dan de HDquote:Op zondag 8 maart 2009 00:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hmm, ik twijfel nog een beetje. De HD is een mooi ding en heeft een aparte 3,5mm jack uitgang, maar erg groot. Volgende maand komt de Touch Diamond 2 uit, en die is ook wel erg mooi.
HTC Touch Diamond 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de OP zie ik hier dat de HD een 3,8" scherm heeft, en de Diamond 2 een 3,2". Ze hebben overigens wel dezelfde resolutie, mocht je dat bedoelen.quote:Op zondag 8 maart 2009 08:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Qua afmetingen is het scherm van de Touch Diamond 2 net zo groot als die van de HD. Alleen zit er bij de D2 nog een rand om heen, zie ik op de foto's. Daarmee is die dus groter dan de HD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
In de OP zie ik hier dat de HD een 3,8" scherm heeft, en de Diamond 2 een 3,2". Ze hebben overigens wel dezelfde resolutie, mocht je dat bedoelen.
Wat is de batterijduur van de HD eigenlijk bij normaal telefoon gebruik en af en toe wat internetten? En heeft hij ook een G-sensor?quote:
Ik schat zo'n 2 a 2.5 dag.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat is de batterijduur van de HD eigenlijk bij normaal telefoon gebruik en af en toe wat internetten?
Voor het geval dat hij nog langs komt, nadat zijn topic gesloten werd:quote:Op zondag 8 maart 2009 18:35 schreef LTCY18 het volgende:
Ik heb dit probleem vaker gezien op fora, maar kan nog steeds geen passende oplossing vinden.
Wanneer ik op mijn mobiel op WLM aanmeld, krijg ik namelijk 0 mensen online te zien. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb een Chinese versie van Windows Mobilel 6.1, kweenie of dat invloed heeft op de mogelijke oplossingen.
In de op staan er een paar en op http://htc.johan-derksen.com ook nog wat meer.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:09 schreef Parkinson_XTC het volgende:
tvp.
heb de HD nu een paar weken en moet nog altijd wennen aan het hele windows mobile gebeuren..
is ook de eerste keer dat ik met een touchscreen werk dus dat gaat ook nog niet helemaal soepel.
leuk speelgoed, mooi scherm... maar had toch liever een kleiner toestel gehad...
ff deze topicreeks in de gaten houden, kijken of ik mijn foon nog wat op kan pimpen met leuke appz enzo...
1e link: Is voor Engelse versie en mijn versie is nieuwer dan de genoteerde versie daar.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:00 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Voor het geval dat hij nog langs komt, nadat zijn topic gesloten werd:
http://www.4winmobile.com(...)ing-23-1-2008-a.html
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=368178
http://social.microsoft.c(...)9-b0c8-7f358ebabaf6/
Wat is wat in de je software rijtje?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
In de op staan er een paar en op http://htc.johan-derksen.com ook nog wat meer.
Succes en welkom
Even googlen op de bestandsnaam en je ziet hetquote:Op maandag 9 maart 2009 05:14 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
Wat is wat in de je software rijtje?Ik bedoel wat kan je ermee met welk software?
Hoe kan je dingen weer uninstall?
Via internet is vaker goedkoper.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:46 schreef koningdavid het volgende:
Ik ga vandaag denk ik de Touch HD bestellen.
Iemand nog tips? Goede websites voor te bestellen? Of gewoon via T-mobile zelf? Of is het beter om naar een winkel te gaan?
-J-D- Heb je voot dit nog een oplossing?quote:Op maandag 9 maart 2009 05:10 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
1e link: Is voor Engelse versie en mijn versie is nieuwer dan de genoteerde versie daar.
2e link: Same story
3e link: Gegeven link werkt niet
Ik heb Chinese versie van Windows en versie 20757.1.4.0
Alleen een andere ROM erop zetten, maar dan ben je alles kwijtquote:Op maandag 9 maart 2009 17:54 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
-J-D- Heb je voot dit nog een oplossing?
Wat is een ROM? Ik heb vorig week mn phone al gereset. Het rare is, eerst werkte MSN wel?quote:Op maandag 9 maart 2009 18:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Alleen een andere ROM erop zetten, maar dan ben je alles kwijt
Moet je het eerst backuppen enz.
In "gewone-mensen-taal" betekent dat: een nieuw besturingssysteem installeren, en dan niet Chineesquote:Op maandag 9 maart 2009 18:34 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
Wat is een ROM? Ik heb vorig week mn phone al gereset. Het rare is, eerst werkte MSN wel?
Ik heb m juist in het Chinees gekocht, omdat ik dan dingen het Chinees kan opslaan en sms-en EN tegelijkertijd ook in het Engels. Maar goed... nvm ik zoek wel verder.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:36 schreef -J-D- het volgende:
[..]
In "gewone-mensen-taal" betekent dat: een nieuw besturingssysteem installeren, en dan niet Chinees
Optie 1quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:58 schreef Houniet het volgende:
JD toppertje.
Jammer dat er geen paint op de HTC zit.
Volgens die site heb je em binnen 24u in huis?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:08 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb de Touch HD besteld via gsmweb.nl
Ik ben benieuwd.
Ja, sms-bundel heb ik ook erbij, vergeten te zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:34 schreef Firenzo het volgende:
geen sms bundel bij je relax 300? dan betaal je ¤0,25/sms geloof ik? das duur grapje, elke dag 1 smsje sturen is dan meteen ¤6
Je kan een ander TF3D theme installeren. Google daar maar eens op, of zoek op het XDA forum.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:10 schreef C.est-malheureux het volgende:
Is het ook mogelijk om de kleur van de tijd, oproepen en agenda op de voorgrond te veranderen?
Ja Coreplayer had ik er ook al opstaan met dank aan jou! Die speelt de .avi uiteraard wel af..quote:
Ja ik vind het ook heel veel vreemd..quote:
Hoe doe je dat precies?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:11 schreef -J-D- het volgende:
Die kan je laten synchroniseren met Outlook.
Nee, als je de telefoon aansluit op een XP computer, krijg je een melding van Activesync. Dan kan je de contactpersonen laten synchroniseren, waardoor ze ook in Outlook komen te staan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:08 schreef LTCY18 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat precies?Dan moet je toch eerst een email geregistreerd hebben op je phone? Anders kan dat neit rite?
Ik ben bij level 5quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:59 schreef -Dries- het volgende:
Hoeveel levels heeft dat Teeter spel? Ben al best ver en wil weten hoeveel ik nog moet
Geen ervaring mee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:16 schreef koningdavid het volgende:
Ik kom er net achter dat bij het 'onbeperkt internet' dat ik heb aangevraagd er ook 'mobile tv' zit van T-mobile. Werkt dat een beetje goed?
Klopt. Het hoort hierbij:quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:21 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.
Moet haast wel via streams want een andere techniek is niet haalbaar bij de HD, dacht ik.
Dat heb ik dus. Klinkt wel goed.quote:Mobile TV kun je alleen kijken in combinatie met een mobielinternetabonnement. Mobile TV is onderdeel van het web'n'walk Plus-abonnement, waarmee je razendsnel kunt internetten op je mobiel en tv kunt kijken. En dit alles voor een vast bedrag van ¤ 14,95 per maand, zonder onverwachte kosten achteraf.
Uit het vorige topic:quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:24 schreef Shoombak het volgende:
Hoe voeg je een eigen sms/bel toon toe dan?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:46 schreef renwan het volgende:
Instellingen -> Geluid -> Geavanceerd -> Meldingen -> Gebeurt: Berichten nieuw tekstbericht
Ja, is een "standaard" bug van de touch diamond en de HD (of eigenlijk van windows mobile 6.1)quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:45 schreef Everlong het volgende:
Ik heb hem net binnen en ben er erg blij mee! Echter krijg ik 1 ding opgelost, als ik een smsje krijg, krijg ik hier geen geluidsmelding van. Dit is vreemd aangezien er volgens de instellingen (geluid, meldingen) wel een geluidje af moet gaan. Heeft iemand dit 'probleem' ook gehad?
Super, ga het zo even proberen. Hartstikke bedankt!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:13 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Ja, is een "standaard" bug van de touch diamond en de HD (of eigenlijk van windows mobile 6.1)
Oplossing: download HD tweak en zet "wake up on new SMS" aan.
http://montecristoff.webs.com/
Oh en tip: installeer niet de NL versie maar de Engelse ( de NL versie wil nog wel eens problemen geven)
Speel, klik, speel, filmpje, speel, internet, muziek, filmpje, youtube, speel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:10 schreef Houniet het volgende:
Dago, bevalt het toestel je een beetje?
Wat saaiquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:11 schreef Houniet het volgende:
Ik heb nog helemaal niets geïnstalleerd buiten TomTom om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |