Het is toch wat!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:30 schreef koningdavid het volgende:
Sjonge... krijg ik mijn telefoon pas volgende week.
Een dikkevoor gsmweb.nl
Nee volgens mij niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:57 schreef Koentje3 het volgende:
Ik probeer resco bubbels te installeren, maar als ik die setup open op mijn touch dan krijg ik alleen een wit scherm te zien .. Moet ik hiervoor nog iets anders installeren?
ja.. moet internet voor dit spel zijn aangesloten oid?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.
Bij mij werkte het gewoon.
Had je de versie gepakt die ik pas had gepost?
Nee lijkt me niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:48 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
ja.. moet internet voor dit spel zijn aangesloten oid?
Vreemd hoor .. bij mij wordt een soort browser geopend, en dan staat er file://blablablaquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet.
Heb alleen de bestandsnaam aangepast zodat de activatiecode erin staat, maar dat mag geen probleem zijn voor het installeren.
Heb ik gekeken, ook als je alle opties uitzet blijft ie het doen, denk dus dat het een standaard iets is wat er in zijn sms prog zit.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:57 schreef Dagonet het volgende:
Ah, wacht, ik zie het al. Bij je toetsenbord, naast spatie, links, heb je de knop Abc <> T9
Zet die eens van T9 af? Want ik heb het niet in ieder geval.
Ik krijg hem pas maandag binnen, dus nee 't is nog niet gelukg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:22 schreef mct1982 het volgende:
@ koningdavid
Is het jou al gelukt om televisie via t mobile te kijken op de HTC Touch HD??? Please kan iemand mij antwoord geven of dit kan en of het anders in de toekomst moet kunnen???
Mvg
Marco
Joah, met normaal/goed weer is het een prima cameraquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:38 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanmiddag met de HD gemaakt, kwaliteit valt me erg mee
Hij geeft de mogelijkheid om 3 dingen apart in of uit te schakelen.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:44 schreef cartoony het volgende:
Binnenkort zit ik in het buitenland in wil dan al mijn internetverbindingen uitzetten, nu zag ik een programmaatje staan ( NODATA ) die dat voor je doet maar zou toch graag willen weten WELKE instellingen hij dan veranderd, en kan ik dat ook makkelijk doen zonder dat programmaatje?
vast dank.
Pieter
Dank voor je snelle antwoord, Ik wil het niet perse zelf doen hoor maar wil graag weten wat iets doet voor ik het erop zet.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hij geeft de mogelijkheid om 3 dingen apart in of uit te schakelen.
GPRS, MMS en Push Mail.
Geen idee waarom je dat zo graag handmatig wil doen. Het programma is ideaal.
Maar het kan vast ook wel door zelf in het register te gaan kloten.
Je moet, na inschakelen, wel nog de huidige verbinding handmatig stoppen, mocht je die nog hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Het is mij nog niet gelukt. Volgens mij kan het alleen als je echt een 'T-mobile toestel' hebt en dat is de Touch HD niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:22 schreef mct1982 het volgende:
@ koningdavid
Is het jou al gelukt om televisie via t mobile te kijken op de HTC Touch HD??? Please kan iemand mij antwoord geven of dit kan en of het anders in de toekomst moet kunnen???
Mvg
Marco
Ze maken een grapje...quote:Op maandag 23 maart 2009 18:39 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb spijt dat ik deze foon heb gekocht.
Had liever die foon gehad die nu op KPN.com staat.
http://www.kpn.com/nieuwstetoestellen.htm?omn_site=1&campaignid=1558
Zie rechtsonder. Maar goed, die was wel uitverkocht.
Ik zie alleen het tv beeld HEEEEL klein, er staat wel 'klik op het scherm of op * maar dat klikken werkt niet en hoe kom ik bij dat sterretje?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:22 schreef Rejected het volgende:
2: Via internet explorer naar m.uitzendinggemist.nl werkt op mijn Touch Pro icm Vodafone.
Kan je al bellen?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:37 schreef Sjibble het volgende:
Ik heb em vandaag ook binnen!
Maar ik kan niet bellen.
Ik heb T-Mobile, simkaartje erin. Ik selecteer mijn netwerk maar vervolgens kan ik niet verbinden omdat het aan de andere kant van de verbinding is verbroken? Hoe zorg ik er voor dat ik er mee kan bellen.
Ben geen noob in ICT gebeuren, maar ik ben telefoons gewend waar alles plug and play werkt
toch gek dat ik lekker comedy central kan kijkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:54 schreef Syd het volgende:
heb hem nu een maandje en ben er ook zeer trots op
Voor de mensen hier een link van een forum waar veel leuke tools enzo opstaan :
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=451
Ben nu de tool (G-Trigger) aan het uittesten, hiermee kun je bijvoorbeeld als je een telefoontje krijg opnemen door je mobiel van links naar rechts te schudden, en nog paar opties!
Trouwens voor de mensen die er naar vroegen TV KIJKEN is NIET mogelijk, had destijds toen ik me HD net binnen had een vraag gestuurd naar T/Mobile, werd dag later telefonisch gebeld en ze vertelde me dat de HD geen UMTS? ondersteunt, dit vond ik wel jammer, maarja shit happens.
mag jij mij vertellen hoe, en hoe je kwaliteit isquote:Op donderdag 26 maart 2009 01:05 schreef Sjibble het volgende:
[..]
toch gek dat ik lekker comedy central kan kijkenen ik heb zeker een Touch HD
het werkt niet exact zo vloeiend als met UMTS (hoewel ik niet eens weet hoe dat er uitzietquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:08 schreef Syd het volgende:
[..]
mag jij mij vertellen hoe, en hoe je kwaliteit iswant umts wordt niet op de HD ondersteunt. wat mij telefonisch door de T-mobile miep is verteld, sindsdien ben ik ervan uit gegegaan dat dit niet werkte en heb er niet meer nagekeken.
Heey Bedankt!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:29 schreef Sjibble het volgende:
[..]
het werkt niet exact zo vloeiend als met UMTS (hoewel ik niet eens weet hoe dat er uitzietMoet ik maar even aan iemand vragen die wel MobielTV heeft).
Ik las op tweakers dat je RTSP kan gebruiken. Er stonden een paar links van RTL4 e.d. Maar dat zal wel met UMTS te maken hebben (hoewel ik denk dat het een Touch HD topic was, en het bedoeld was voor de Streaming App?).
Ik stream via Internet en laat het op de Windows Media Player afspelen.
Het is wel een beetje schokkerig(geen kwaliteit als de tv bij je thuis), en soms moet ie bufferen... Maar goed, het is tvHet is eigenlijk heel simpel
Ga op je HTC naar je browser
Ga naar: www.kanalenkiezer.nl/mobile/
Zoek een kanaal uit (een LIVE kanaal, demand sucks).
Klik
Open of Download
WMP opent zich, even bufferen en als het goed is kijk je je kanaal.
Hadden te UMTS toestellen met Mobiel TV ook om de 10 sec buffer en klein formaat?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:00 schreef Syd het volgende:
[..]
Heey Bedankt!ga het nu even uitzoeken, zoals op je foto te zien is het niet zoals ik eerst met RTL4 had, klein formaat en buffer om de tien sec.
Ik ga het uitproberen,
Bedoel je dat je je alarmtijd ziet op je beginscherm, want dat kan je gewoon in de opties aanzetten.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:21 schreef -J-D- het volgende:
Ik zoek nog steeds de mogelijkheid om G-Alarm te laten integreren met TF3D.
Volgens een site moet SSMaPa_0.2.4.3 dat kunnen, maar daar lukt het me niet mee.
Iemand anders al een poging gedaan?
Dan heb ik óf een andere versie óf ik kan het niet vinden.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Briggy het volgende:
[..]
Bedoel je dat je je alarmtijd ziet op je beginscherm, want dat kan je gewoon in de opties aanzetten.
Op tandwieltje klikken (je komt dan in het scherm waar je de skin kan aanpassen)quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan heb ik óf een andere versie óf ik kan het niet vinden.
Las dit ook op een andere site, maar kan het niet vinden.
Ik zie het staan!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:21 schreef Briggy het volgende:
[..]
Op tandwieltje klikken (je komt dan in het scherm waar je de skin kan aanpassen)
dan pijltje naar rechts klikken en in het 7e scherm vind je die optie
Graag gedaan, ik was er zelf toevallig van de week mee bezig geweestquote:
Ligt aan de site.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:45 schreef koningdavid het volgende:
Welke browser gebruiken jullie om te FOK!ken op je HD? Ik deed het eerst met Opera maar met Internet Explorer gaat het veel beter, met die aangepaste layout.
Fraude...nee gewoon voorzichtiger zijn en nu de schade gewoon zelf betalen, dat doen de meeste mensen hoor die schade hebben.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:29 schreef DuTank het volgende:
Ok, ik heb inmiddels, na 3 maanden, een monstergrote kras op mijn scherm
Hoe los ik dit op? Garantie dekt dit vast niet.. Moet ik nu mijn telefoon verzekeren en over twee maanden huilen dat er een kras op zit en ik een nieuwe wil?
cp is fullscreen, en waarom resizen?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:54 schreef Houniet het volgende:
Ik heb CorePlayer nu. Maar ik ben te lam om er series op te zetten.
Gewoon resizen neem ik aan? En laat dat CP aub fullscreen zijn.
quote:Op maandag 30 maart 2009 18:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
cp is fullscreen, en waarom resizen?
Je hebt helemaal gelijk, met een verzekering heb je ook nog eens het risico dat ze het niet vergoeden en zit je er 1 jaar aan vastquote:Op maandag 30 maart 2009 18:17 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Fraude...nee gewoon voorzichtiger zijn en nu de schade gewoon zelf betalen, dat doen de meeste mensen hoor die schade hebben.
Echt hoor, mensen die het normaal vinden om de verzekering op te lichten (waardoor iedereen meer aan premies gaat betalen) en dat dan heel gewoon vinden...![]()
Voor het geld van die schade had je ook een heel mooi beschermhoesje kunnen aanschaffen trouwens...
Klopt, dat heb ik ookquote:Op donderdag 2 april 2009 12:20 schreef koningdavid het volgende:
Hij bevalt erg goed
Het valt me alleen op dat ActiveSync bij mij standaard aanstaat. Als ik hem via het menuutje rechtsboven weer afsluit is hij 1 minuut later weer opgestart. Hoort dat?
Dat is bij mij ookquote:Op donderdag 2 april 2009 12:20 schreef koningdavid het volgende:
Hij bevalt erg goed
Het valt me alleen op dat ActiveSync bij mij standaard aanstaat. Als ik hem via het menuutje rechtsboven weer afsluit is hij 1 minuut later weer opgestart. Hoort dat?
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:19 schreef Dagonet het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=259346
Hejje daar wat aan?
oplossing (voor als iemand hetzelfde "probleem" heeft) is kinderlijk eenvoudig...quote:Op donderdag 2 april 2009 17:54 schreef TeChNo2 het volgende:
ja maar ik bedoel (vergat dat net te schrijven) de mobiele site (de normale site werkt wel maar is onbruikbaar (nou ja vind ik, daar is het scherm echt te klein voor), tot gisteren lukte dat door te gaan naar www.hyves.nl/mobiel
Ze hebben echt iets veranderen want je moet/kunt nu een vaag java programmaatje downloaden waar mee je kunt hyven, maar dat is echt een flutding...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |