abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67140713
Sjonge... krijg ik mijn telefoon pas volgende week.

Een dikke voor gsmweb.nl
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 17 maart 2009 @ 18:34:04 #103
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67144328
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:30 schreef koningdavid het volgende:
Sjonge... krijg ik mijn telefoon pas volgende week.

Een dikke voor gsmweb.nl
Het is toch wat!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_67167388
Ik probeer resco bubbels te installeren, maar als ik die setup open op mijn touch dan krijg ik alleen een wit scherm te zien .. Moet ik hiervoor nog iets anders installeren?
pi_67167428
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:57 schreef Koentje3 het volgende:
Ik probeer resco bubbels te installeren, maar als ik die setup open op mijn touch dan krijg ik alleen een wit scherm te zien .. Moet ik hiervoor nog iets anders installeren?
Nee volgens mij niet.
Bij mij werkte het gewoon.
Had je de versie gepakt die ik pas had gepost?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_67172940
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:58 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Nee volgens mij niet.
Bij mij werkte het gewoon.
Had je de versie gepakt die ik pas had gepost?
ja.. moet internet voor dit spel zijn aangesloten oid?
pi_67173345
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:48 schreef Koentje3 het volgende:

[..]

ja.. moet internet voor dit spel zijn aangesloten oid?
Nee lijkt me niet.
Heb alleen de bestandsnaam aangepast zodat de activatiecode erin staat, maar dat mag geen probleem zijn voor het installeren.
pi_67173731
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 15:59 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Nee lijkt me niet.
Heb alleen de bestandsnaam aangepast zodat de activatiecode erin staat, maar dat mag geen probleem zijn voor het installeren.
Vreemd hoor .. bij mij wordt een soort browser geopend, en dan staat er file://blablabla

Moet hij in een speciale folder staan ofzo? ik heb een nieuwe aangemaakt voor het spel met de naam games.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 09:17:51 #109
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_67230130
Is het mogelijk om de woordenlijst die je krijgt bij het maken van een sms uit te zetten?

Ik heb het dan over die grijze balk met woordkeuzes die je krijgt bij het typen van een sms.
The Admirals......1995-2007
  vrijdag 20 maart 2009 @ 09:26:28 #110
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_67230316
Even bij je settings kijken bij input.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 10:06:12 #111
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_67231305
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 09:26 schreef Dagonet het volgende:
Even bij je settings kijken bij input.
Heb ik gekeken, ook als je alle opties uitzet blijft ie het doen, denk dus dat het een standaard iets is wat er in zijn sms prog zit.

Dank in elk geval voor de tip.
  vrijdag 20 maart 2009 @ 10:57:09 #112
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_67232890
Ah, wacht, ik zie het al. Bij je toetsenbord, naast spatie, links, heb je de knop Abc <> T9
Zet die eens van T9 af? Want ik heb het niet in ieder geval.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  vrijdag 20 maart 2009 @ 11:10:20 #113
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_67233303
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 10:57 schreef Dagonet het volgende:
Ah, wacht, ik zie het al. Bij je toetsenbord, naast spatie, links, heb je de knop Abc <> T9
Zet die eens van T9 af? Want ik heb het niet in ieder geval.
Top!! Dat is hem idd thnx!
pi_67244419
Hallo allemaal,

Ik krijg maandag mijn HTC Touch HD binnen en kijk er al naar uit. Nu hoorde ik alleen dat T mobile tv kijken niet kan op de HTC tOuch HD. Klopt dit? En als het wel kan wie kan het me dan uitleggen. JE zou me er heeeel erg mee helpen.

Groetjes
pi_67244575
@ koningdavid

Is het jou al gelukt om televisie via t mobile te kijken op de HTC Touch HD??? Please kan iemand mij antwoord geven of dit kan en of het anders in de toekomst moet kunnen???

Mvg

Marco
  vrijdag 20 maart 2009 @ 17:47:10 #116
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_67245300
Ik heb vandaag mijn Touch HD opgehaald bij de Media Markt
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_67245728
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:22 schreef mct1982 het volgende:
@ koningdavid

Is het jou al gelukt om televisie via t mobile te kijken op de HTC Touch HD??? Please kan iemand mij antwoord geven of dit kan en of het anders in de toekomst moet kunnen???

Mvg

Marco
Ik krijg hem pas maandag binnen, dus nee 't is nog niet gelukg.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_67248817
@ koningdavid

Ok ik krijg hem ook maandag binnen. Ben jij een beetje handig met dit soort dingen? Heb jij hem ook met T mobile web and walk plus? Wil je me even op de hoogte houden, want ben zelf echt een leek op dit gebied.

HEb speciaal web and walk plus genomen vanwege de tv en hoop dat dit mogelijk is op de Touch HD.

Ik hoor het van je.

Mvg Marco
  zaterdag 21 maart 2009 @ 16:38:50 #119
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_67271132

Vanmiddag met de HD gemaakt, kwaliteit valt me erg mee
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 21 maart 2009 @ 21:07:29 #120
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67277793
Inderdaad, valt mee .
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 21 maart 2009 @ 21:10:59 #121
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_67277897
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 16:38 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vanmiddag met de HD gemaakt, kwaliteit valt me erg mee
Joah, met normaal/goed weer is het een prima camera
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_67282755
heb nu ongeveer 1,5 maand de HTC HD en het is een heerlijk apparaat . Ik heb nog wel alles standaard, en zou niet weten hoe te beginnen met het installeren van apps en wat allemaal nuttig is, iemand tips?

ook heb ik een vraag over filmpjes: Als ik een zelf gemonteerd filmpje erop zet speelt ie ze niet vloeiend, in welke extensie moet ik ze exporteren wil ie dat wel doen?

dank jullie

Verder is het een super apparaat, je verveeld je nooit meer
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zondag 22 maart 2009 @ 11:34:34 #123
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67288388
Trip welkom!

Check even de OP, daar staat ontzettend veel informatie.
Ik heb nu Age of Empires gevonden .
  zondag 22 maart 2009 @ 12:27:58 #124
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_67289594
Waar? !
pi_67291827
Binnenkort zit ik in het buitenland in wil dan al mijn internetverbindingen uitzetten, nu zag ik een programmaatje staan ( NODATA ) die dat voor je doet maar zou toch graag willen weten WELKE instellingen hij dan veranderd, en kan ik dat ook makkelijk doen zonder dat programmaatje?

vast dank.

Pieter
  zondag 22 maart 2009 @ 13:55:12 #126
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67292191
quote:
Op zondag 22 maart 2009 12:27 schreef Dagonet het volgende:
Waar? !

Bij iemand anders, echt leuk om te doen in de trein .
pi_67293596
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:44 schreef cartoony het volgende:
Binnenkort zit ik in het buitenland in wil dan al mijn internetverbindingen uitzetten, nu zag ik een programmaatje staan ( NODATA ) die dat voor je doet maar zou toch graag willen weten WELKE instellingen hij dan veranderd, en kan ik dat ook makkelijk doen zonder dat programmaatje?

vast dank.

Pieter
Hij geeft de mogelijkheid om 3 dingen apart in of uit te schakelen.
GPRS, MMS en Push Mail.
Geen idee waarom je dat zo graag handmatig wil doen. Het programma is ideaal.
Maar het kan vast ook wel door zelf in het register te gaan kloten.
Je moet, na inschakelen, wel nog de huidige verbinding handmatig stoppen, mocht je die nog hebben.
  zondag 22 maart 2009 @ 15:46:38 #128
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67295770
AoM is alleen niet fullscreen .
pi_67297315
quote:
Op zondag 22 maart 2009 14:37 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Hij geeft de mogelijkheid om 3 dingen apart in of uit te schakelen.
GPRS, MMS en Push Mail.
Geen idee waarom je dat zo graag handmatig wil doen. Het programma is ideaal.
Maar het kan vast ook wel door zelf in het register te gaan kloten.
Je moet, na inschakelen, wel nog de huidige verbinding handmatig stoppen, mocht je die nog hebben.
Dank voor je snelle antwoord, Ik wil het niet perse zelf doen hoor maar wil graag weten wat iets doet voor ik het erop zet.
Wat ik zo vreemd vond is dat als je in je coomunicatie manager je dataverbinding uit zet hij binnen de korste keren weer aan floept.

Iemand vroeg trouwens iets over tekenprogrammaatje geloof ik, dit is een testje gemaakt met pocketPicture.

pi_67324496
Heb NODATA gedownload naar mijn computer maar het lukt met niet hem op mijn HTC te zetten ( ik weet het, ik kluns ), zie geen setup.exe bestandje maar wel een setup.xml bestand. Wat te doen?
pi_67324716
http://htc.johan-derksen.com/nodata.cab

Deze downloaden op je pc en naar je telefoon kopieren. (of direct op je foon downloaden)
Daar voer je het bestand uit.
pi_67325375
jij bent ook snel zeg! En moet ik'm dan naar een specifiek mapje kopieren? en wat bedoel je met uitvoeren?
( allemagies wat voel ik mij een sukkel zeg )
pi_67325430
Maakt niet uit in welke map.
En met uitvoeren bedoel ik:
* Verkenner opstarten op je foon.
* Dubbelklikken op dat bestand (nodata.cab)
* Klaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_67326878
...en GELUKT! super! dit forum heeft zich voor mij al bewezen!

Pieter
pi_67326893
pi_67330468
Ik heb hem. Hij is veeeeet.
pi_67330512
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 17:22 schreef mct1982 het volgende:
@ koningdavid

Mvg

Marco
Het is mij nog niet gelukt. Volgens mij kan het alleen als je echt een 'T-mobile toestel' hebt en dat is de Touch HD niet.
pi_67332304
Ik heb em vandaag ook binnen!

Maar ik kan niet bellen.
Ik heb T-Mobile, simkaartje erin. Ik selecteer mijn netwerk maar vervolgens kan ik niet verbinden omdat het aan de andere kant van de verbinding is verbroken? Hoe zorg ik er voor dat ik er mee kan bellen.
Ben geen noob in ICT gebeuren, maar ik ben telefoons gewend waar alles plug and play werkt
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_67332342
Ik heb spijt dat ik deze foon heb gekocht.
Had liever die foon gehad die nu op KPN.com staat.
http://www.kpn.com/nieuwstetoestellen.htm?omn_site=1&campaignid=1558
Zie rechtsonder. Maar goed, die was wel uitverkocht.
pi_67332780
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:39 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb spijt dat ik deze foon heb gekocht.
Had liever die foon gehad die nu op KPN.com staat.
http://www.kpn.com/nieuwstetoestellen.htm?omn_site=1&campaignid=1558
Zie rechtsonder. Maar goed, die was wel uitverkocht.
Ze maken een grapje...
Bij de naam "brick" wist ik al dat het niet serieus was
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_67394661
Hallo,

Ik heb sinds maandag de HTC Touch HD, maar ben zelf echt a technisch. Vandaar dat ik een paar vragen heb en het zou echt heel cool zijn als iemand me kan helpen die er wat verstand van heeft:

1. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn beeldscherm niet zo snel op zwart gaat?
2. Hoe kan ik met de HTC Touch HD het beste uitzendig gemist.nl kijken? HEb het geprobeeerd maar hij odet niks als ik iets wil kijken. ( heb T mobile abo)
3. Ik krijg mijn hotmail bericht niet geopend, hoe kan ik het beste mail via hotmail kijken?
4. Hoe installeer ik Route 66 op de HTC Touch HD?

Of is er ergens een topic of site waar ik de antwoorden op deze vragen kan vinden?

Ik hoop dat iemand reageert, want vind de telefoon zelf heel mooi en goed werken, maar ja wil hem wel optimaal benutten.

Groetjes Marco
pi_67397031
2: Via internet explorer naar m.uitzendinggemist.nl werkt op mijn Touch Pro icm Vodafone.
pi_67398507
Wat 4 betreft:
Route 66 installeren: gewoon de instructies volgen, wel belangrijk dat je de HD als externe harde schijf met de PC verbindt en dat je na de installatie de HD opnieuw opstart waarna de installatie wordt afgerond.

Bij de HTC Touch Diamond was route66 installeren een ramp, bij de HD ging het vlekkeloos, simpel en vlot !
Gelukkig zonder haar
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:03:16 #144
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_67400943
1) > start > settings > tabblad system > power > tabblad advanced om in te stellen wanneer het scherm uitgaat.
Onder > start > settings > tabblad personal > input > tabblad end key kan je opgeven dat het scherm uitmoet als je op de end key (power on/off button) kort drukt.

3, kijk eens of je misschien je proxyserver uit moet zetten?
pi_67407403
heb hem nu een maandje en ben er ook zeer trots op

Voor de mensen hier een link van een forum waar veel leuke tools enzo opstaan :

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=451

Ben nu de tool (G-Trigger) aan het uittesten, hiermee kun je bijvoorbeeld als je een telefoontje krijg opnemen door je mobiel van links naar rechts te schudden, en nog paar opties!

Trouwens voor de mensen die er naar vroegen TV KIJKEN is NIET mogelijk, had destijds toen ik me HD net binnen had een vraag gestuurd naar T/Mobile, werd dag later telefonisch gebeld en ze vertelde me dat de HD geen UMTS? ondersteunt, dit vond ik wel jammer, maarja shit happens.
pi_67407429
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:22 schreef Rejected het volgende:
2: Via internet explorer naar m.uitzendinggemist.nl werkt op mijn Touch Pro icm Vodafone.
Ik zie alleen het tv beeld HEEEEL klein, er staat wel 'klik op het scherm of op * maar dat klikken werkt niet en hoe kom ik bij dat sterretje?

Pieter
pi_67408508
Ow bij mij opent hij het in een ander programma en dan kan ik rechtsonder full screen doen
  woensdag 25 maart 2009 @ 23:49:05 #148
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67415536
quote:
Op maandag 23 maart 2009 18:37 schreef Sjibble het volgende:
Ik heb em vandaag ook binnen!

Maar ik kan niet bellen.
Ik heb T-Mobile, simkaartje erin. Ik selecteer mijn netwerk maar vervolgens kan ik niet verbinden omdat het aan de andere kant van de verbinding is verbroken? Hoe zorg ik er voor dat ik er mee kan bellen.
Ben geen noob in ICT gebeuren, maar ik ben telefoons gewend waar alles plug and play werkt
Kan je al bellen?
Heb je er een andere sim bij gekregen?
pi_67415861
M.uitzendinggemist doet't nu maar nog een klein vraagje over het geluid, staat uit als ik geen koptelefoontje gebruik, kan ik dat ook zo instellen dat het geluid uit de lidspreker komt? kon niks vinden in de instellingen.
pi_67415891
oeps, foutje, hoe krijg ik dit dubbele bericht helemaal weg?
pi_67417488
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 20:54 schreef Syd het volgende:
heb hem nu een maandje en ben er ook zeer trots op

Voor de mensen hier een link van een forum waar veel leuke tools enzo opstaan :

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=451

Ben nu de tool (G-Trigger) aan het uittesten, hiermee kun je bijvoorbeeld als je een telefoontje krijg opnemen door je mobiel van links naar rechts te schudden, en nog paar opties!

Trouwens voor de mensen die er naar vroegen TV KIJKEN is NIET mogelijk, had destijds toen ik me HD net binnen had een vraag gestuurd naar T/Mobile, werd dag later telefonisch gebeld en ze vertelde me dat de HD geen UMTS? ondersteunt, dit vond ik wel jammer, maarja shit happens.
toch gek dat ik lekker comedy central kan kijken en ik heb zeker een Touch HD
[/quote]
pi_67424890
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 01:05 schreef Sjibble het volgende:

[..]

toch gek dat ik lekker comedy central kan kijken en ik heb zeker een Touch HD
mag jij mij vertellen hoe, en hoe je kwaliteit is want umts wordt niet op de HD ondersteunt. wat mij telefonisch door de T-mobile miep is verteld, sindsdien ben ik ervan uit gegegaan dat dit niet werkte en heb er niet meer nagekeken.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2009 12:12:44 ]
pi_67425580
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:08 schreef Syd het volgende:

[..]

mag jij mij vertellen hoe, en hoe je kwaliteit is want umts wordt niet op de HD ondersteunt. wat mij telefonisch door de T-mobile miep is verteld, sindsdien ben ik ervan uit gegegaan dat dit niet werkte en heb er niet meer nagekeken.
het werkt niet exact zo vloeiend als met UMTS (hoewel ik niet eens weet hoe dat er uitziet Moet ik maar even aan iemand vragen die wel MobielTV heeft).

Ik las op tweakers dat je RTSP kan gebruiken. Er stonden een paar links van RTL4 e.d. Maar dat zal wel met UMTS te maken hebben (hoewel ik denk dat het een Touch HD topic was, en het bedoeld was voor de Streaming App?).

Ik stream via Internet en laat het op de Windows Media Player afspelen.
Het is wel een beetje schokkerig(geen kwaliteit als de tv bij je thuis), en soms moet ie bufferen... Maar goed, het is tv Het is eigenlijk heel simpel

Ga op je HTC naar je browser
Ga naar: www.kanalenkiezer.nl/mobile/
Zoek een kanaal uit (een LIVE kanaal, demand sucks).
Klik
Open of Download
WMP opent zich, even bufferen en als het goed is kijk je je kanaal.
[/quote]
pi_67425858
[/quote]
pi_67426743
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 12:29 schreef Sjibble het volgende:

[..]

het werkt niet exact zo vloeiend als met UMTS (hoewel ik niet eens weet hoe dat er uitziet Moet ik maar even aan iemand vragen die wel MobielTV heeft).

Ik las op tweakers dat je RTSP kan gebruiken. Er stonden een paar links van RTL4 e.d. Maar dat zal wel met UMTS te maken hebben (hoewel ik denk dat het een Touch HD topic was, en het bedoeld was voor de Streaming App?).

Ik stream via Internet en laat het op de Windows Media Player afspelen.
Het is wel een beetje schokkerig(geen kwaliteit als de tv bij je thuis), en soms moet ie bufferen... Maar goed, het is tv Het is eigenlijk heel simpel

Ga op je HTC naar je browser
Ga naar: www.kanalenkiezer.nl/mobile/
Zoek een kanaal uit (een LIVE kanaal, demand sucks).
Klik
Open of Download
WMP opent zich, even bufferen en als het goed is kijk je je kanaal.
Heey Bedankt! ga het nu even uitzoeken, zoals op je foto te zien is het niet zoals ik eerst met RTL4 had, klein formaat en buffer om de tien sec.

Ik ga het uitproberen,
pi_67427492
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 13:00 schreef Syd het volgende:

[..]

Heey Bedankt! ga het nu even uitzoeken, zoals op je foto te zien is het niet zoals ik eerst met RTL4 had, klein formaat en buffer om de tien sec.

Ik ga het uitproberen,
Hadden te UMTS toestellen met Mobiel TV ook om de 10 sec buffer en klein formaat?
Hier hangt de buffer per zender af. Misschien T-Mobile eens bellen en vragen wat nou precies de rtsp link is naar al die kanalen. Toch maar even proberen Wie weet werkt et toch. Zeg ik wel dat ik nog een N96 heb liggen ofzo
[/quote]
pi_67489036
Ik zoek nog steeds de mogelijkheid om G-Alarm te laten integreren met TF3D.
Volgens een site moet SSMaPa_0.2.4.3 dat kunnen, maar daar lukt het me niet mee.
Iemand anders al een poging gedaan?
pi_67507888
  zaterdag 28 maart 2009 @ 23:15:31 #159
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_67508111
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 11:21 schreef -J-D- het volgende:
Ik zoek nog steeds de mogelijkheid om G-Alarm te laten integreren met TF3D.
Volgens een site moet SSMaPa_0.2.4.3 dat kunnen, maar daar lukt het me niet mee.
Iemand anders al een poging gedaan?
Bedoel je dat je je alarmtijd ziet op je beginscherm, want dat kan je gewoon in de opties aanzetten.
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_67508182
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:15 schreef Briggy het volgende:

[..]

Bedoel je dat je je alarmtijd ziet op je beginscherm, want dat kan je gewoon in de opties aanzetten.
Dan heb ik óf een andere versie óf ik kan het niet vinden.
Las dit ook op een andere site, maar kan het niet vinden.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 23:21:02 #161
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_67508262
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:17 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Dan heb ik óf een andere versie óf ik kan het niet vinden.
Las dit ook op een andere site, maar kan het niet vinden.
Op tandwieltje klikken (je komt dan in het scherm waar je de skin kan aanpassen)
dan pijltje naar rechts klikken en in het 7e scherm vind je die optie
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
pi_67508321
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:21 schreef Briggy het volgende:

[..]

Op tandwieltje klikken (je komt dan in het scherm waar je de skin kan aanpassen)
dan pijltje naar rechts klikken en in het 7e scherm vind je die optie
Ik zie het staan!
Wat gek dat ik nog nooit in dat stukje menu geweest ben.
Het gekke is dat het alleen nog niet werkt, ook al staat het nu aangevinkt.
Eens even verder puzzelen en evt. rebooten

--

Na de reboot:
Als ik op de klok op TF3D klik, krijg ik het oude scherm van het alarm.
Alleen met de tekst:
Don't touch me, I'm a dummy.
Had zoiets inderdaad ergens gelezen. Hij schakelt dan het oude alarm uit en gebruikt dan G-alarm of zo.
Ik ga ervan uit dat het nu wel goed ingesteld staat.
Merci

[ Bericht 19% gewijzigd door -J-D- op 28-03-2009 23:29:18 ]
  zaterdag 28 maart 2009 @ 23:35:19 #163
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_67508570
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 23:23 schreef -J-D- het volgende:

[..]

knip
Merci
Graag gedaan, ik was er zelf toevallig van de week mee bezig geweest
  zondag 29 maart 2009 @ 21:43:07 #164
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67530156
Mijn telefoon zeurt om een QuickGPRS update.
pi_67531817
Nee hoor: een Quick GPS update..gewoon even aan de USB (een soort infuus) en hij voelt zich binnen 5 seconden weer lekker.
Gelukkig zonder haar
  zondag 29 maart 2009 @ 22:54:29 #166
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67532330
Ik heb het al weg geklikt .
  maandag 30 maart 2009 @ 15:29:29 #167
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_67548509
Ok, ik heb inmiddels, na 3 maanden, een monstergrote kras op mijn scherm
Hoe los ik dit op? Garantie dekt dit vast niet.. Moet ik nu mijn telefoon verzekeren en over twee maanden huilen dat er een kras op zit en ik een nieuwe wil?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_67549019
Welke browser gebruiken jullie om te FOK!ken op je HD? Ik deed het eerst met Opera maar met Internet Explorer gaat het veel beter, met die aangepaste layout.
pi_67549348
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:45 schreef koningdavid het volgende:
Welke browser gebruiken jullie om te FOK!ken op je HD? Ik deed het eerst met Opera maar met Internet Explorer gaat het veel beter, met die aangepaste layout.
Ligt aan de site.
Soms vind ik Opera handiger, soms IE.
Fok doe ik altijd via IE.
  maandag 30 maart 2009 @ 16:52:00 #170
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67551184
Ik word helemaal para van dat internetten op je mobiel.
  maandag 30 maart 2009 @ 17:54:22 #171
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67552921
Ik heb CorePlayer nu. Maar ik ben te lam om er series op te zetten .
Gewoon resizen neem ik aan? En laat dat CP aub fullscreen zijn .
pi_67553504
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:29 schreef DuTank het volgende:
Ok, ik heb inmiddels, na 3 maanden, een monstergrote kras op mijn scherm
Hoe los ik dit op? Garantie dekt dit vast niet.. Moet ik nu mijn telefoon verzekeren en over twee maanden huilen dat er een kras op zit en ik een nieuwe wil?
Fraude...nee gewoon voorzichtiger zijn en nu de schade gewoon zelf betalen, dat doen de meeste mensen hoor die schade hebben.

Echt hoor, mensen die het normaal vinden om de verzekering op te lichten (waardoor iedereen meer aan premies gaat betalen) en dat dan heel gewoon vinden...

Voor het geld van die schade had je ook een heel mooi beschermhoesje kunnen aanschaffen trouwens...
Gelukkig zonder haar
  maandag 30 maart 2009 @ 18:18:19 #173
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_67553520
quote:
Op maandag 30 maart 2009 17:54 schreef Houniet het volgende:
Ik heb CorePlayer nu. Maar ik ben te lam om er series op te zetten .
Gewoon resizen neem ik aan? En laat dat CP aub fullscreen zijn .
cp is fullscreen, en waarom resizen?
  maandag 30 maart 2009 @ 18:19:37 #174
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67553549
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:18 schreef Dagonet het volgende:

[..]

cp is fullscreen, en waarom resizen?

Oh je hoeft ze niet te resizen? Dan gooi ik seizoen 1 van The Mentalist erop. Lekker voor in de trein.
CP valt automatisch overdwars als ik mijn HD kantel?
  maandag 30 maart 2009 @ 18:21:19 #175
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_67553584
niet automatisc, maar wel met tikje op scherm. even instellen welke kant je het op wil
  maandag 30 maart 2009 @ 18:21:47 #176
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67553590
Ah toppertje.
Ik dacht namelijk dat je de films moest resizen.
  maandag 30 maart 2009 @ 18:22:58 #177
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_67553619
Heb ik iig nog niet gedaan. Ik kijk er in de trein Dollhouse, Terminator en nog wat series op.
  maandag 30 maart 2009 @ 18:38:01 #178
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67553962
Ik zie het wel. Als het niet lekker loopt dan kan ik ze altijd nog resizen.
  maandag 30 maart 2009 @ 21:08:51 #179
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_67558840
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:17 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Fraude...nee gewoon voorzichtiger zijn en nu de schade gewoon zelf betalen, dat doen de meeste mensen hoor die schade hebben.

Echt hoor, mensen die het normaal vinden om de verzekering op te lichten (waardoor iedereen meer aan premies gaat betalen) en dat dan heel gewoon vinden...

Voor het geld van die schade had je ook een heel mooi beschermhoesje kunnen aanschaffen trouwens...
Je hebt helemaal gelijk, met een verzekering heb je ook nog eens het risico dat ze het niet vergoeden en zit je er 1 jaar aan vast .
Ik ga het laten repareren, ondanks de prijs, die me waarschijnlijk zal shockeren (hoe schrijv je die ), maar goed. Volgende keer maar dat plakkertje er goed op doen, die zat namelijk onder de pluizen voor hij erop zat dus had hem weggekenkerd.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  maandag 30 maart 2009 @ 21:16:25 #180
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67559123
Gruwelijk die CorePlayer.
Ik heb nu seizoen 1 van The Mentalist op de telefoon gezet, kneiters scherp en goed geluid ! Ideaal voor in de trein gast.
  maandag 30 maart 2009 @ 21:31:52 #181
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_67559653
Zei ik toch, wat nou resizen.
  maandag 30 maart 2009 @ 21:33:57 #182
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67559737
Morgen in de trein richting Nijmegen maar eens testen dan .
pi_67562044
Heeft iemand de 6.5 beta er al op?
Ik las dat ie beter draait enz, dus wil ik het ook proberen
[/quote]
pi_67573570
Ik heb nog geen enkele andere ROM erop gezet.
Ik zie er namelijk een beetje tegenop. Er zijn wel backup programma's die als het goed is alles (?) terugzetten na een ROM-update, maar toch twijfel ik erg hard om er mee te experimenteren.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:11:37 #185
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67581926
Ik doe het ook niet. Alles werkt prima vanuit de fabriek.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:39:52 #186
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_67582947
Ik ook, ik ben er niet goed genoeg in om random met ROMs te gaan spelen en ander getweak.
Ik heb in het topic bij Tweakers wel eens gekeken maar die dingen zijn zo omgebouwd dat ik niet eens een normale vraag durf te stellen daar. ;').
pi_67584991
T is niet zo ingewikkeld als het lijkt. Daarbij komt nog dat een custom rom echt gegarandeert veel beter draait.

Heb zelf ook wel bij flashen het gevoel gehad dat ik niet begreep wat en hoe, maar na 2 uurtjes inlezen en pielen lukte het. Daarna is het ook een eitje om nog een keer te doen.
Immer.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 18:13:17 #188
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67585884
Maar echt, series kijken in de trein is echt top.
  donderdag 2 april 2009 @ 11:47:45 #189
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_67640804
eergister mijn HTC touch HD gehaald, meteen aantal proggies erop gezet (coreplayer etc.), maar echt wat een heilig ding vergeleken met mijn oude nokia N95
PSN: diTani
  donderdag 2 april 2009 @ 12:18:39 #190
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_67641697
Vandaag deed m'n htc het scherm uit (zoals het hoort) om dan om de minuut ofzo weer een paar seconden aan te springen. Activesync uitgezet, misschien was dat het, maar nee, het bleef doorgaan.

Foon uit en aan en nu is het verholpen.
pi_67641755
Hij bevalt erg goed

Het valt me alleen op dat ActiveSync bij mij standaard aanstaat. Als ik hem via het menuutje rechtsboven weer afsluit is hij 1 minuut later weer opgestart. Hoort dat?
  donderdag 2 april 2009 @ 12:34:01 #192
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_67642080
Ik weet niet, ik sync namelijk 24 uur per dag m'n werkmail naar m'n telefoon. .
  donderdag 2 april 2009 @ 12:35:54 #193
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_67642120
quote:
Op donderdag 2 april 2009 12:20 schreef koningdavid het volgende:
Hij bevalt erg goed

Het valt me alleen op dat ActiveSync bij mij standaard aanstaat. Als ik hem via het menuutje rechtsboven weer afsluit is hij 1 minuut later weer opgestart. Hoort dat?
Klopt, dat heb ik ook Ik weet niet of het zoveel uitmaakt, maar het viel mij ook gelijk op ja Zal dat ook zorgen voor het checken/ophalen van sms misschien?
pi_67650876
Sinds vandaag kan ik hyves niet meer openen, krijg ene vage informatie pagina over hoe geweldige hyves mobiel wel is, maar vervolgens noppes.. (met opera, met internet explorer lukte hyves openen sowieso al niet).

iemand hetzelfde of ligt het aan mij ?
Gelukkig zonder haar
  donderdag 2 april 2009 @ 17:42:04 #195
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_67651387
bij mij opent het prima, al heb ik geen vergelijk. Dit was de eerste keer dat ik daarheen ging.
pi_67651739
ja maar ik bedoel (vergat dat net te schrijven) de mobiele site (de normale site werkt wel maar is onbruikbaar (nou ja vind ik, daar is het scherm echt te klein voor), tot gisteren lukte dat door te gaan naar www.hyves.nl/mobiel
Ze hebben ecth iets veranderen want je moet/kunt nu een vaag java programmaatje downloaden waar mee je kunt hyven, maar dat is echt een flutding...
Gelukkig zonder haar
  donderdag 2 april 2009 @ 19:14:08 #197
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67654016
quote:
Op donderdag 2 april 2009 12:20 schreef koningdavid het volgende:
Hij bevalt erg goed

Dat is bij mij ook .
  donderdag 2 april 2009 @ 19:19:52 #198
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_67654199
  donderdag 2 april 2009 @ 19:24:47 #199
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_67654390
quote:
pi_67657741
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:54 schreef TeChNo2 het volgende:
ja maar ik bedoel (vergat dat net te schrijven) de mobiele site (de normale site werkt wel maar is onbruikbaar (nou ja vind ik, daar is het scherm echt te klein voor), tot gisteren lukte dat door te gaan naar www.hyves.nl/mobiel
Ze hebben echt iets veranderen want je moet/kunt nu een vaag java programmaatje downloaden waar mee je kunt hyven, maar dat is echt een flutding...
oplossing (voor als iemand hetzelfde "probleem" heeft) is kinderlijk eenvoudig...
in internet explorer de cookies wissen, en het werkt weer (in internet explorer dus)
Gelukkig zonder haar
pi_67716510
komende week gaat mijn nieuwe abonnement in ( van kpn naar vodafoon ) bij de winkel zeiden ze dat ik ALLEEN maar de oude SIMkaart hoef te vervangen voor de nieuwe, zijn er nog andere zaken waar ik op moet letten? al mijn instellingen, contacten en agenda, veranderen toch niet met die actie?....toch?
  zondag 5 april 2009 @ 22:49:57 #202
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_67743706
Ik zou gewoon een backup van alles maken. Je weet het maar nooit hé.
Iemand al een goede site voor wallpapers gevonden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')