Kan iemand me uitleggen hoe het allemaal werkt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:01 schreef SeLang het volgende:
[..]
Een indextracker is het makkelijkst en het goedkoopst, bijvoorbeeld van iShares (zie www.ishares.nl)
"Wij van WC-Eend..."quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:53 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
en daar hebben we Boon Pickens ook weer
http://www.cnbc.com/id/29530898
Op hele korte termijn kan er toch weer een fase zijn dat er weer overdreven is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:15 schreef ItaloDancer het volgende:
Niet veel lager zo...
200 rond...
maar er kan nog van alles veranderen tot 9 uur morgenochtend...
Wat betekent dat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef capricia het volgende:
Hier de DJ. Dat rechtse rode blokje is lager dan waar het blauwe blokje ophield.
Dat voorspelt niet veel goeds...
[ afbeelding ]
Dat het eigenlijk sneller naar beneden gaat.quote:
quote:Star Position
A candlestick that gaps away from the previous candlestick is said to be in star position. The first candlestick usually has a large real body, but not always, and the second candlestick in star position has a small real body. Depending on the previous candlestick, the star position candlestick gaps up or down and appears isolated from previous price action. The two candlesticks can be any combination of white and black. Doji, hammers, shooting stars and spinning tops have small real bodies, and can form in the star position. Later we will examine 2- and 3-candlestick patterns that utilize the star position.
Ach ja, de AEX heeft tot 15:30 om zijn eigen ding te doen...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef pberends het volgende:
Futures handel AEX was al een dikke min overigens: Laag 197,900
Dat het tijd is om de AK-47 af te stoffen en de deur te barricaderen.quote:
Onzin,.. overdag volgt de AEX bijna letterlijk de futures... dat is het spelletje van de professionele handelaren die als laatste nog overgebleven zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach ja, de AEX heeft tot 15:30 om zijn eigen ding te doen...Daarna is het weer net zo vrolijk WS volgen.
Dat is natuurlijk ook maar onzin, het feit dat de AEX dat geleidelijk doet de afgelopen weken heeft meer met het sentiment van de markt te maken dan dat het daadwerkelijk een verband is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:35 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Onzin,.. overdag volgt de AEX bijna letterlijk de futures... dat is het spelletje van de professionele handelaren die als laatste nog overgebleven zijn.
De grafieken van de AEX van na 15:30 lijken wel verdacht op die van WS in de eerste 2 uur van de handel aldaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook maar onzin, het feit dat de AEX dat geleidelijk doet de afgelopen weken heeft meer met het sentiment van de markt te maken dan dat het daadwerkelijk een verband is.
De OP is al erg compleet en groot, moet nog wel handelbaar blijven, daarnaast staat er een forum op die site en we gaan natuurlijk geen concurrenten promotenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:55 schreef RvLaak het volgende:
Modjes: is het een idee om http://www.forexfactory.com/ toe te voegen aan de OP? Is een goede site met macro-info. Zo wordt het ook makkelijk voor de mensen die geen directe(re) toegang hebben tot macro-cijfers om deze toch te lezen...
Iets wat 'verdacht' lijkt maakt toch niet zoveel uit? Er lijkt wel meer verdacht, zolang iets niet statistisch is bewezen doet het me niet zo veel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De grafieken van de AEX van na 15:30 lijken wel verdacht op die van WS in de eerste 2 uur van de handel aldaar.
Ook al weer een goed puntquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De OP is al erg compleet en groot, moet nog wel handelbaar blijven, daarnaast staat er een forum op die site en we gaan natuurlijk geen concurrenten promoten.
Mij maakt het ook geen fuck uit. WS valt ook niet heel erg te voorspellen. Dat maakt de AEX ook redelijk onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Iets wat 'verdacht' lijkt maakt toch niet zoveel uit? Er lijkt wel meer verdacht, zolang iets niet statistisch is bewezen doet het me niet zo veel.
De reden waarom de AEX wat onvoorspelbaar is is puur vanwege de sector verhouding t.o.v de andere indices. Daarom is de S&P500 ook zo'n fantastische indexquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mij maakt het ook geen fuck uit. WS valt ook niet heel erg te voorspellen. Dat maakt de AEX ook redelijk onvoorspelbaar.
Roubini verw8 dat de olie naar $30 gaat en mogelijk zelfs lager.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:30 schreef pberends het volgende:
Olie blijft eigenlijk ongekend goed liggen versus de aandelenmarkt. Je zou denken dat olie op 20 dollar zou staan met deze markt.
En die snap ik ff nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De reden waarom de AEX wat onvoorspelbaar is is puur vanwege de sector verhouding t.o.v de andere indices. Daarom is de S&P500 ook zo'n fantastische index
Die lopen tot 18:15...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef pberends het volgende:
Futures handel AEX was al een dikke min overigens: Laag 197,900
Cepries.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:35 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Onzin,.. overdag volgt de AEX bijna letterlijk de futures... dat is het spelletje van de professionele handelaren die als laatste nog overgebleven zijn.
Ja, wat klopt er dan niet aan mijn uitspraak?quote:
Vond ik ook frappant inderdaad. Trillions aan bailouts voor banken, maar als Main Street een keer gered wordt lopen ze keihard te flippen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:57 schreef SeLang het volgende:
Dit filmpje is wel lachen:
http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=220252&title=cnbc-gives-financial-advice
Wow, if I'd only followed CNBC's advice I'd have a million dollars today -quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:57 schreef SeLang het volgende:
http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=220252&title=cnbc-gives-financial-advice
Wat moet ik met die 'dikke low'quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, wat klopt er dan niet aan mijn uitspraak?
quote:THIS CAN NO LONGER BE DELAYED OR TOYED AROUND WITH; WHEN "THE BEZZLE" REACHES THE POINT THAT IT STARTS DESTROYING THE NATIONAL CORPORATE INDUSTRIAL GIANTS THAT MAKE UP OUR ESSENTIAL INFRASTRUCTURE, MILITARY AND COMMERCIAL ENTERPRISES THROUGH NO FAULT OF THEIR OWN IT IS A NATIONAL SECURITY EMERGENCY AND MUST BE DEALT WITH IMMEDIATELY.
Als 180 maar de bodem zou zijn hoeven we nog maar een paar procenten te dalen. De beurzen wereldwijd kunnen nog veel verder dalen en daarom zal de aex ook nog wel lager uitvallen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:07 schreef Pwoekie het volgende:
zou er nu een absolute bodem worden gevonden rond de 180 of gaan we nog ff door.
en in hoeverre komt de ellende van de creditcardcrisis nog?
ik heb het gevoel soms dat we nog heel wat ellende krijgen en we nog lang niet op het dieptepunt zitten.
China is veel olie op aan het kopenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:30 schreef pberends het volgende:
Olie blijft eigenlijk ongekend goed liggen versus de aandelenmarkt. Je zou denken dat olie op 20 dollar zou staan met deze markt.
oei oei, wat voor openingskoers krijgen we morgen ?quote:ING in US
ING $ 3,03 ¤ 2,414 -8,02%
quote:Fortis Bank lijdt verlies EUR6 mrd in KW4 2008
05-03-2009 22:46:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--Het verlies van Fortis Bank over het vierde kwartaal van 2008 komt uit op EUR6 miljard, tegen een eerder verwacht verlies van EUR4-5 miljard. Dat heeft Fortis Bank donderdagavond bekendgemaakt.
De toename van het verlies komt door een extra afschrijving van EUR1 miljard die Fortis Bank heeft moeten doen. Deze is het gevolg van het uitblijven van een bijzondere betaling die werd verwacht voor de afwikkeling van de zogeheten Relative Performance Note in verband met de 'Cashes'-transactie.
Omdat deze betaling nu niet kan worden gebruikt voor herstel van de uitgestelde belastingen moet Fortis Bank een nieuwe afboeking maken. Dat resulteert in een extra non cash verlies van EUR1 miljard in het vierde kwartaal.
Ondanks het additionele verlies bevestigt de financiele instelling dat de Tier 1 eind 2008 ongeveer 10% bedraagt.
Op 22 januari meldde Fortis Bank dat in de eerste 9 maanden van 2008 een verlies werd geleden van EUR14,1 miljard. Het bedrijf zei daarbij in het vierde kwartaal een verlies te voorzien van EUR4-5 miljard.
Staat op de site:quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:25 schreef foetre het volgende:
Hoe schaf je die ishares aex aan op die site www.ishares.com zie ik het niet.Moet je je eerst aanmelden op 1 of andere vage manier?
quote:Hoe koop ik ETF's?
ETF's kunnen tijdens handelsuren de gehele dag worden gekocht en verkocht via een beleggingsrekening van een online broker of uw bank, of via een financieel adviseur. Zij kunnen niet rechtstreeks van iShares worden gekocht.
ETF's hebben dezelfde handelsflexibiliteit als aandelen, dus u kunt alle handelsstrategieën gebruiken die u reeds associeert met aandelen, zoals marktorders, limietorders, stoporders, short verkopen en op prolongatie kopen.
Ok bedankt.Rabobank beleggen doet niet aan ETF's van ishare lees ik op hun site.Doet de ABN hier wel zaken mee?Of heb je een goede online broker voor me?quote:
Daarnaast is het natuurlijk ook niet zo dat de import van de VS dramatisch gezakt is.quote:
Ok dan doe ik het ook via alex.Wat is slim?Gelijk die 5000 op die AEX zetten of moet ik spreiden met een ander fondsje?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Dan zal het Binck of Alex worden, denk ik. Ik doe het via Alex.
Als je wil kan ik je introduceren bij binck, krijgen we beiden 50 euro gratis transactietegoed!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:55 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok dan doe ik het ook via alex.Wat is slim?Gelijk die 5000 op die AEX zetten of moet ik spreiden met een ander fondsje?
wordt een gek dagje met fortis denk ik...quote:
quote:Fortis - antwoord BNP is binnen, inhoud nog niet geweten
BNP heeft zijn antwoord ingediend op het ultieme voorstel van de Belgische regering over de verkoop van Fortis Bank. Het is nog onduidelijk wat het antwoord precies inhoudt. Eerst moeten alle betrokken partijen ingelicht worden. Indien BNP het voorstel naast zich neerlegt, betekent dit dat Fortis Bank alleen verder gaat. 'Het voorstel is te nemen of te laten', zei premier Van Rompuy namelijk.
(tijd) - 'Liever een stand-alone voor Fortis Bank dan een slecht akkoord met BNP Paribas', klonk het in de loop van donderdag. De extra waarborgen die BNP Paribas voor 20 miljard euro heeft gevraagd waren alvast onaanvaardbaar voor de Belgische staat.
Het ultieme tegenvoorstel van de Belgische regering werd vandaag aan BNP overhandigd. Dat voorstel zou de Franse eisen deels tegemoet komen, zei één bron.
Als de Franse bank niet instemde met het voorstel, dan zal er worden gekozen voor een stand-alone van Fortis Bank. De bank zal dan voor 100 procent in Belgische overheidshanden blijven.
Ik ga me eerst even inlezen op hun site.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:58 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Als je wil kan ik je introduceren bij binck, krijgen we beiden 50 euro gratis transactietegoed!
Bij interesse stuur maar een privebericht!![]()
wat een giller, die santelli!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:57 schreef SeLang het volgende:
Is goed, daar kan je iig alle ishares trackers kopen net zoals bij Alex . Misschien dat je naast aex ishares nog wat MSCI Europe ishares zou kunnen kopen, iets bredere spreiding.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:02 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik ga me eerst even inlezen op hun site.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:55 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok dan doe ik het ook via alex.Wat is slim?Gelijk die 5000 op die AEX zetten of moet ik spreiden met een ander fondsje?
Die actie heeft Alex ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:58 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Als je wil kan ik je introduceren bij binck, krijgen we beiden 50 euro gratis transactietegoed!
Bij interesse stuur maar een privebericht!![]()
Ik kan idd ook kleiner beginnen.Met welk doel ?Als de markt weer aantrekt aex 500 punten ofzo weer verkopen en stoppen natuurlijk.Wil gewoon wat winst makenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik vond Alex wel prima, maar ik heb eigenlijk niet echt naar Binck gekeken, dus doe dat sowieso.
Overigens: waarom zou je zomaar 5.000 euro inleggen? Zou je niet eerst eens kijken hoe het werkt en wat het doet? Met welk doel wil je inleggen?
[..]
Die actie heeft Alex ook
Wat een vaag bericht weer.quote:
Dat laatste is altijd fijn, natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:16 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik kan idd ook kleiner beginnen.Met welk doel ?Als de markt weer aantrekt aex 500 punten ofzo weer verkopen en stoppen natuurlijk.Wil gewoon wat winst maken
Gisteren was de opening toch ook onverwacht in de min?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:49 schreef pberends het volgende:
Futures lijken nog op 200 te willen houden.
We zullen zien, nog een paar minuten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:49 schreef pberends het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:49 schreef pberends het volgende:
Da's toch altijd op zondagen dat soort dingen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:03 schreef jpjedi het volgende:
Indien er geen nieuws komt van Bos zie ik groen voor de borrel.
ING ook. Maandag genationaliseerd of een euroknaller.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:05 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Aegon gaat voor de euro-aanbieding vandaag...
Denk dat Bos vandaag zijn bek wel open trekt over ING... Nu al > -6%.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:03 schreef jpjedi het volgende:
Indien er geen nieuws komt van Bos zie ik groen voor de borrel.
GE, nog zo'n mooiweerbedrijf. De ex van m'n zusje werkte daar als directeurtje. Alleen maar blabla en no brains.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef waht het volgende:
Ik ga dit topic ook maar weer eens in de gaten houden.
Raar hoe al je doemdenken in rook opgaat als je gewoon de economische nieuwsberichten *niet* leest.Zie ik opeens dat de dow rond de 6500 staat.
En uiteraard deze blog lezen: http://market-ticker.denninger.net/ die weer lekker tekeer gaat (over GE, in dit geval)
[..]
Vast welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:18 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
201wow... Gaan er een hoop mensen instappen vandaag?
quote:
Zoals ik al zei:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:29 schreef jpjedi het volgende:
En daar gaan we, bodem is weg gezakt, steun zal wel een eindje weg zijn.
Damn
EDIT: WTF? Vuurpijl gelanceerd ofzo?![]()
Binck trader.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:49 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Waar volgen jullie de AEX realtime?
Ik zit op AEX Realtime te kijken, maar zie nog steeds een koers die boven de 200 staat
De meeste Europese indices bestaan pas sinds de jaren 80... en zijn begonnen op 100 of 1000 pnt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:56 schreef waht het volgende:
Klein vraagje: die punten van die beurzen, hoe komt men daarop? De AEX is steevast de laagste, maar ik weiger te geloven dat de economie van België groter is dan die van Nederland. (OK, de AEX staat niet voor de hele economie van Nederland, maar hetzelfde kan gezegd worden over de BEL20).
Het is een index die vele jaren geleden is opgezet op basis van de 25 grootste NL aandelen maal hun wegingsfactor. Dit leverde de basis index op waarmee we nu zo bekend zijn als de AEX index. Hij heeft een Euro correctie gehad trouwens.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:56 schreef waht het volgende:
Klein vraagje: die punten van die beurzen, hoe komt men daarop? De AEX is steevast de laagste, maar ik weiger te geloven dat de economie van België groter is dan die van Nederland. (OK, de AEX staat niet voor de hele economie van Nederland, maar hetzelfde kan gezegd worden over de BEL20).
http://www.telegraaf.nl/dft/streamingkoersen/aandelen/quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:49 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Waar volgen jullie de AEX realtime?
Ik zit op AEX Realtime te kijken, maar zie nog steeds een koers die boven de 200 staat
Is gewoon een indexgetal (wiskunde) die ooit op 100 zijn gezet, landelijke indexen zijn qua hoogte niet vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:56 schreef waht het volgende:
Yes, die werkt. Thx ;]quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:03 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/dft/streamingkoersen/aandelen/
Bedankt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:07 schreef slap het volgende:
@ Pberends
Voor jou ff interview met Middelkoop uit het FD gehaald (07/03) :
http://rapidshare.com/fil(...)s_overleden.txt.html
Goliathquote:
En dan moet je geld overmaken en zal je nog een paar dagen moeten wachten op je wachtwoord.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:05 schreef UberPhreak het volgende:
Ik denk ik meld me aan bij alex, maar dat duurt een paar dagen voordat je een invulformulier krijgt wat je terug moet sturen?
Wat ouderwets
Ik denk hup meteen te kunnen beginnen maar helaas dus (daal nog maar even door dus)
wat verwacht jij dan voor AMG?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:07 schreef shilizous_88 het volgende:
Na anderhalf jaar wijzelijk uit de aandelen gebleven te zijn kan ik het toch niet laten en heb ik toch maar 1000 euro aandelen AMG ingeslagen tegen 3.84 met een BUY & HOLD taktiek.
Ik kan me niet voorstellen dat een bedrijf dat nog uitstekende cijfers laat zien in Q3 2008 met een verwachte winst van +/- 1.25 per aandeel over 2008 in totaal op 4 euro blijft staan.
Over 2 weken is de publicatie van de jaarcijfers en dan kijken we nog maar eens of het terecht is geweest.
Als grote aandeelhouders hun aandeel in het bedrijf verminderen dan is het logisch dat het aandeel daalt.quote:
fortisje welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:09 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Aandeelhouders BNP zijn er blijkbaar niet blij mee...
ja, ik kan die ook eerst bekijken voordat ik vragen ga stellen...quote:
mijn dagrendement op fortis is +32%....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:07 schreef M.Melandri het volgende:
erin op 1,06.. vlammen nu!
Helaas heb ik geen beleggingsrekening, anders was ik voor een dagje long gegaan ja...quote:
fortis is alleen geschikt voor daytraden....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:15 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
mijn dagrendement op fortis is +32%....
nog overall rendement -36%
erin op 1,06? hoeveel stuks koop je wel niet dan om daar nog wat aan over te houden?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:17 schreef M.Melandri het volgende:
stoploss weg op 1,09
Heb je m al (realtime) gevonden?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:18 schreef Zero2Nine het volgende:
Was ff vergeten dat Fortis niet meer op de AEX staat, kon m niet vinden bij de realtime koersen
4000.... er weer in op 1,06 overigens!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:18 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
erin op 1,06? hoeveel stuks koop je wel niet dan om daar nog wat aan over te houden?
mag binckie ook?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:23 schreef foetre het volgende:
Wie wil me introduceren bij Alex?Dan krijgen we allebei 50 euro transactietegoed.
Bij de bel-20 staat fortis, is dat hetzelfde fonds als op de AEX?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:19 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Heb je m al (realtime) gevonden?
En er weer boven...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:33 schreef Mendeljev het volgende:
200 uiteindelijk doorbroken. Tijd om alvast het beleggingsplan uit te stippelen in Excel
Voor de echte koopjes moet je in de States zijn, AIG voor $0,35! voordeliger dan ooit!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:35 schreef De.Marcus het volgende:
aegon klinkt nu echt als een prijspakker bij de supermarkt 1,98
Staat die in de DJ? Volgens BNR mogen daar nl geen penny-stocks in staan...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:38 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Voor de echte koopjes moet je in de States zijn, AIG voor 0,35! voordeliger dan ooit!
Dat gevoel heb ik ook. But then again, het kan ook nog halveren...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:35 schreef De.Marcus het volgende:
aegon klinkt nu echt als een prijspakker bij de supermarkt 1,98
Het heet 'handelen met voorkennis'.quote:
http://www.google.com/finance?q=AIG kan daar niet zo snel vinden in welke index die zit. NYSE maar dat kunnen meerdere indices zijn toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:39 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Staat die in de DJ? Volgens BNR mogen daar nl geen penny-stocks in staan...
DJ, S&P en Nasdaq...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:42 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
http://www.google.com/finance?q=AIG kan daar niet zo snel vinden in welke index die zit. NYSE maar dat kunnen meerdere indices zijn toch?
Even niet instappen denk ik. Of je moet veel vertrouwen hebben en een lange adem. SeLang had weer een interessant topic gemaakt over de Buy & Hold strategie. Die lijkt nu dood maar als je het in een breder perspectief zet dan valt het geloof ik nog mee. Is Buy&Hold dood ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook. But then again, het kan ook nog halveren...
Wat is wijheid?
ja idd op 1,04...al met al minimale winst... koers komt niet echt losquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:48 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
M.Melandri: volgens mij ben je door je stop-loss heen... Of niet?
Ik weet nog heel goed dat Willem een stijging of daling an 1+% groot noemde. Laat staan 2+%quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:05 schreef Lemans24 het volgende:
En het is 06-07-1995...
Wat hadden die beursdagen toen trouwens een minimaal verloop:
low: 199,02
high: 199,99
Dan is die drie punten van vandaag nog sensationeel.
idd gewoon lekker naar de 150 zakken dan ga ik instappenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:02 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
die klote AEX moet richting kiezen... Nu is het helemaal niets...
Alleen ING staat al op 12miljoen in volume... Voor zover ik in kan schatten wordt er normaal gehandeld, alleen durven de beleggers niet duidelijk een kant op te gaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:12 schreef Espabilado het volgende:
Rustig handelsdagje vandaag zo te zien?
De #2 van de best verkochte singles in 1995quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:05 schreef Lemans24 het volgende:
En het is 06-07-1995...
Wat hadden die beursdagen toen trouwens een minimaal verloop:
low: 199,02
high: 199,99
Dan is die drie punten van vandaag nog sensationeel.
en de #1?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:14 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
De #2 van de best verkochte singles in 1995
en dan gaan we naar 45 (= 100 gulden = start). Dat zou pas van voren af aan beginnen zijn!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:07 schreef foetre het volgende:
[..]
idd gewoon lekker naar de 150 zakken dan ga ik instappen
Ach al gaat ie naar de 45 terwijl ik bij 150 instapt maakt me geen reet uit.Als die maar naar de 700 stijgt in een paar jaarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:16 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
en dan gaan we naar 45 (= 100 gulden = start). Dat zou pas van voren af aan beginnen zijn!
Maar ik stap ook in bij 150, of iets eerder. Ik heb zelfs in de FOK-2009 voorspelling 152 als minimum voorspeld.
Het is een nacht?quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het is een nacht?
http://nl.wikipedia.org/w(...)andse_Top_40_in_1995
Hij tikt nu wel steeds nieuwe lows aan....quote:
qua titel wel, maaruh... beurs-house met slechte rapquote:
Zijn het wel bubbles?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:20 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Kun je een leuke parodie op maken... Iets in de trant van "Het was een koers, die je alleen in bubbles ziet"....
Leuk nummer, maar weinig tekstquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:23 schreef superworm het volgende:
We zitten nu met een koers die op de borden stond toen Conquest of Paradise de charts topte
quote:juli
Een hittegolf treft het midwesten van de Verenigde Staten. Gedurende 5 opeenvolgende namidagen bereikt de temperatuur 40°C. Minstens 3000 mensen sterven.
1 - Irak geeft, na bewijs van UNSCOM, toe dat er een biologisch wapenprogramma bestaat.
8 - in de Hengelose wijk Groot Driene wordt het winkelcentrum door een uitslaande brand in de as gelegd.
11 - Bosnisch-Servische troepen veroveren de moslim-enclave Srebrenica in Bosnië en Herzegovina, op dat moment beveiligd door Nederlandse VN-militairen, en plegen genocide op 7500 mannen en jongens.
Zo te zien hoef ik RTLZ voorlopig nog niet mijn diensten aan te biedenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:20 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hij tikt nu wel steeds nieuwe lows aan....
Ik zie toch wel een paar toepasselijke titels in verband met de bubble die er aan zat te komen:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het is een nacht?
http://nl.wikipedia.org/w(...)andse_Top_40_in_1995
gevonden:
Best verkochte singles in Nederland:
1. Guus Meeuwis & Vagant - Het Is Een Nacht...(Levensecht)
2. Höllenboer - Het Busje Komt Zo
3. Vangelis - Conquest Of Paradise
4. Irene Moors & De Smurfen - No Limit
5. Coolio feat. LV - Gangsta's Paradise
6. Double Vision - Knockin'
7. Céline Dion - Think Twice
8. Gompie - Alice, Who The X Is Alice
9. Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days
10. Clouseau - Passie
Op 9/11 2001 stond Alicia Keys met (I keep on) Fallin' op 1, ik bedoel maarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:38 schreef SeLang het volgende:
Misschien moeten we voortaan de hitparade maar in de gaten houden. Daar staan echt visionaire dingen in.
Even wachten dus. In ieder geval tot er nummers als "goldrush" in de hitparade komtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:53 schreef Lemans24 het volgende:
Ik kan alleen heel weinig met de huidige hitparade.
Just dance? Rap das Armas? Weinig voorspellend en ook al niet overdreven optimistisch.
Muzikanten zien het al ruim op tijd aankomen. In 2007 bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:53 schreef Lemans24 het volgende:
Ik kan alleen heel weinig met de huidige hitparade.
Just dance? Rap das Armas? Weinig voorspellend en ook al niet overdreven optimistisch.
Die streep gelooft nog steeds in de TA'squote:
Tja zijn al schattingen voor gedaan dus zal alleen effect hebben als die daarvan afwijkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:17 schreef foetre het volgende:
Ben benieuwd wat voor reacties je straks op de beurs krijgt als de cijfers van de werkloosheid van amerika bekend worden.
Tja, gisteren en vanmorgen zijn de meeste voorspellingen correct geweest.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Tja zijn al schattingen voor gedaan dus zal alleen effect hebben als die daarvan afwijken
Idd, maar we leven wel in een snellere tijd. Het kan dus ook een snelle versie van 73/74 worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:37 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
oei die lijn van de DJ klopte wel heel precies met '1930'.. het was zelfs nog wat erger
Inderdaad!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Tja zijn al schattingen voor gedaan dus zal alleen effect hebben als die daarvan afwijken
Wat bedoel je met snellere tijd?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:39 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Idd, maar we leven wel in een snellere tijd. Het kan dus ook een snelle versie van 73/74 worden.
De ontwikkelingen gaan sneller, de informatie-voorzieningen zijn veel sneller en beter (zie de crash van vorige week, binnen een minuut een ooggetuige op de radio). Dit houdt in dat zowel slecht als goed nieuws zich sneller verspreidt. Hetzelfde kan gelden voor economische ontwikkelingen.quote:
Dudequote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:38 schreef SeLang het volgende:
7. Céline Dion - Think Twice (zijn die aandelen nu echt wel een goed idee?)
Misschien moeten we voortaan de hitparade maar in de gaten houden. Daar staan echt visionaire dingen in.
Hier zit dan ook wel weel een leuk stukje in :quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:50 schreef DJKoster het volgende:
http://www.radio538.nl/top40.html
12 12 6 MY LIFE WOULD SUCK WITHOUT YOU
kelly clarkson
misschien tijd om dit topic weer af te stoffen Bijpassende muziekquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hier zit dan ook wel weel een leuk stukje in :
I know that I've got issues
But you're pretty messed up too
ofwel: een analist over zichzelf en de economie!
Helder. Het kan dus 2 kanten op en over de snelheid valt dus weinig te vergelijken historisch gezien, omdat de media anders in elkaar zitten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:43 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
De ontwikkelingen gaan sneller, de informatie-voorzieningen zijn veel sneller en beter (zie de crash van vorige week, binnen een minuut een ooggetuige op de radio). Dit houdt in dat zowel slecht als goed nieuws zich sneller verspreidt. Hetzelfde kan gelden voor economische ontwikkelingen.
Al is dat nog niet getest
Center parks en Landal etc varen serieus wel bij deze crisis.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:58 schreef Zero2Nine het volgende:
die advertenties op RTLZInversteren in onroerend goed met een GEGARANDEERD rendement
Nou ja het gaat wel om Nederlandse vakantiehuisjes waar we verplicht vakantie moeten gaan vieren van die staatssecretaris.
Huh? Wat?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:20 schreef Zero2Nine het volgende:
AIG pre-market met 5% omhoog! stijging van 1,8 cent
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:20 schreef Zero2Nine het volgende:
AIG pre-market met 5% omhoog! stijging van 1,8 cent
Iets boven het dieptepunt van vandaag, maar nog altijd in de min... Tenminste, zeker nog voor 1 minuutquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:28 schreef M.Melandri het volgende:
nou zo es kijken wat die futs gaan doen
Ik heb een paar boeken van Robert Prechter over 'Socionomics' en hij stelt dat je de bull- en bearmarkets kunt horen in de heersende muziektrends.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:47 schreef Zero2Nine het volgende:
Zou best een mooie studie zijnKijken of je aan overdreven optimisme in de muziek kan zien dat aandelen overgewaardeerd zijn, en natuurlijk ook omgekeerd.
In modetrends komt het toch ook naar voren?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:32 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb een paar boeken van Robert Prechter over 'Socionomics' en hij stelt dat je de bull- en bearmarkets kunt horen in de heersende muziektrends.
Wat is je bron? De verwachtingen die je post zijn nl anders als die op forex factoryquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:32 schreef Ericr het volgende:
Datum Omschrijving
06-03-2009 14:30:00 VS werkloosheid jan ongewijzigd op 7,6%
06-03-2009 14:30:00 VS aantal banen jan bijgesteld tot -655.000 van -598.000
06-03-2009 14:30:00 VS duur werkweek feb 0,0 uren tot 33,3 uren
06-03-2009 14:30:00 VS gemiddeld uurloon feb +$0,03 naar $18,47
06-03-2009 14:30:00 VS werkloosheid feb 8,1%; verwachting was 8,0%
06-03-2009 14:30:00 VS aantal banen feb -651.000; verwachting was -652.000
Nu live op BNRquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:33 schreef John.Milton het volgende:
[..]
In modetrends komt het toch ook naar voren?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:33 schreef John.Milton het volgende:
[..]
In modetrends komt het toch ook naar voren?
Ah, dan willen we wel opeens een bull market!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Bullmarket = minirokjes
Bearmarket = lange rokken
Eerst instappen en dan je vriendin met een minirokje aan op straat zettenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:37 schreef Gremen het volgende:
[..]
Ah, dan willen we wel opeens een bull market!
Lente/zomer komt er toch al aan
Bearmarket = Burqamarketquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Bullmarket = minirokjes
Bearmarket = lange rokken
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:38 schreef SeLang het volgende:
[..]
Eerst instappen en dan je vriendin met een minirokje aan op straat zetten
Binck.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:34 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Wat is je bron? De verwachtingen die je post zijn nl anders als die op forex factory
Islamisering en afnemende tolerantie tegen buitenlanders is overigens ook een symptoon van een bearmarkt.quote:
leuk plaatje... Beetje druk als alles gaat flikkeren, lijkt me.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:46 schreef sitting_elfling het volgende:
het ziet er weer heerlijk rustig uitalles tussen de 0 - 1%
[ afbeelding ]
rekenen is weer moeilijk voor ze.quote:06-03-2009 14:30:00 VS werkloosheid feb 8,1%; verwachting was 8,0%
06-03-2009 14:30:00 VS aantal banen feb -651.000; verwachting was -652.000
Het flikkeren raak je gewend aan. Overigens was dat de hoofd index lijst, hier een plaatje van de emerging markets.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:48 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
leuk plaatje... Beetje druk als alles gaat flikkeren, lijkt me.
Tot nu toe nog niet hoger dan 203,95...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:54 schreef De.Marcus het volgende:
ik verkoop zo weer bij 205/206verwacht niet veel stijging meer daarna
Ze weten er vast wel weer een negatieve draai aan te gevenquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:02 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ze weten er vast wel weer een negatieve draai aan te geven
edit: oh ze hadden storingik dacht dat ze de stijging niet konden verklaren.
Wat een lul is hij toch... De uitspraak kan dan wel kloppen, maar hij had gewoon zijn bek moeten houden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)in-bij-lage-aex.html
Netjes, ben bijna op dayhigh short gegaan dus dat ging ook wel lekkerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:23 schreef jpjedi het volgende:
Gewoon SL196`s verkocht op AEX 2,3, bijna op day high.
dus het klopt wel, maar hij mag het niet zeggen??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:25 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Wat een lul is hij toch... De uitspraak kan dan wel kloppen, maar hij had gewoon zijn bek moeten houden.
Stemmingmakerij... Hij is de minister van financiën en moet derhalve oppassen met uitspraken over de economie. Die kunnen rare effecten hebben op de beurs. Zie de uitspraken over het onteigenen van aandeelhouders.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:32 schreef henkway het volgende:
[..]
dus het klopt wel, maar hij mag het niet zeggen??![]()
banencijfers waren iets beter dan de verwachtingen... Ben benieuwd wanneer ze realiseren dat de werkeloosheid in decennia niet zo hoog is geweest daar...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:46 schreef Lemans24 het volgende:
vanwaar ineens een stijging een paar minuten na opening?
Als de prozac is uitgewerkt bedoel je?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:48 schreef M.Melandri het volgende:
kan na 4u wel weer eens vol down gaanof trekken ze door.....
En als je het fout hebt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:54 schreef M.Melandri het volgende:
shorts erin met korte stop... denk dat dit wel de top is geweest voor vandaag
zo zeker ben ik niet van mijn zaakquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:55 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
En als je het fout hebt?
* rvlaak_werk2 mompelt iets over schoenen...
Lotto, de grootste kans om miljonair te worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:14 schreef Maanvis het volgende:
Is er nog wel een pijl op te trekken of kunnen we beter naar het casino gaan met ons geld?.
Erg netjes... Denk trouwens dat je idd gelijk gaat krijgen. Wordt een min(netje) vandaag.quote:
ING lijkt redelijk stabiel te liggen, rond de -5% maarja steeds als ik dat zeg stort het aandeel daarna toch nog inquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:15 schreef Lemans24 het volgende:
Maandag wordt weer spannend, dat is zeker.
bestaat ING nog?
AMG eindelijk te koop voor 3 euro?
idd, >-6% atmquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:18 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
ING lijkt redelijk stabiel te liggen, rond de -5% maarja steeds als ik dat zeg stort het aandeel daarna toch nog in
Ik ga maar eens boodschappen doen (bij de supermarkt, niet op de beursquote:
Als je Willem gelooft, pinnen. Heel veel pinnen. Zie het interview eerder in dit deel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:21 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik ga maar eens boodschappen doen (bij de supermarkt, niet op de beurs) Zal ik maar vast extra pinnen, heb een ING rekening
?
Ik heb net mijn hypotheek getekend bij ING.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:21 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik ga maar eens boodschappen doen (bij de supermarkt, niet op de beurs) Zal ik maar vast extra pinnen, heb een ING rekening
?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb net mijn hypotheek getekend bij ING.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |