Dat laatste is altijd fijn, natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:16 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik kan idd ook kleiner beginnen.Met welk doel ?Als de markt weer aantrekt aex 500 punten ofzo weer verkopen en stoppen natuurlijk.Wil gewoon wat winst maken
Gisteren was de opening toch ook onverwacht in de min?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:49 schreef pberends het volgende:
Futures lijken nog op 200 te willen houden.
We zullen zien, nog een paar minuten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:49 schreef pberends het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:49 schreef pberends het volgende:
Da's toch altijd op zondagen dat soort dingen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:03 schreef jpjedi het volgende:
Indien er geen nieuws komt van Bos zie ik groen voor de borrel.
ING ook. Maandag genationaliseerd of een euroknaller.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:05 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Aegon gaat voor de euro-aanbieding vandaag...
Denk dat Bos vandaag zijn bek wel open trekt over ING... Nu al > -6%.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:03 schreef jpjedi het volgende:
Indien er geen nieuws komt van Bos zie ik groen voor de borrel.
GE, nog zo'n mooiweerbedrijf. De ex van m'n zusje werkte daar als directeurtje. Alleen maar blabla en no brains.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef waht het volgende:
Ik ga dit topic ook maar weer eens in de gaten houden.
Raar hoe al je doemdenken in rook opgaat als je gewoon de economische nieuwsberichten *niet* leest.Zie ik opeens dat de dow rond de 6500 staat.
En uiteraard deze blog lezen: http://market-ticker.denninger.net/ die weer lekker tekeer gaat (over GE, in dit geval)
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |