Heb je m al (realtime) gevonden?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:18 schreef Zero2Nine het volgende:
Was ff vergeten dat Fortis niet meer op de AEX staat, kon m niet vinden bij de realtime koersen
4000.... er weer in op 1,06 overigens!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:18 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
erin op 1,06? hoeveel stuks koop je wel niet dan om daar nog wat aan over te houden?
mag binckie ook?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:23 schreef foetre het volgende:
Wie wil me introduceren bij Alex?Dan krijgen we allebei 50 euro transactietegoed.
Bij de bel-20 staat fortis, is dat hetzelfde fonds als op de AEX?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:19 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Heb je m al (realtime) gevonden?
En er weer boven...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:33 schreef Mendeljev het volgende:
200 uiteindelijk doorbroken. Tijd om alvast het beleggingsplan uit te stippelen in Excel
Voor de echte koopjes moet je in de States zijn, AIG voor $0,35! voordeliger dan ooit!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:35 schreef De.Marcus het volgende:
aegon klinkt nu echt als een prijspakker bij de supermarkt 1,98
Staat die in de DJ? Volgens BNR mogen daar nl geen penny-stocks in staan...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:38 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Voor de echte koopjes moet je in de States zijn, AIG voor 0,35! voordeliger dan ooit!
Dat gevoel heb ik ook. But then again, het kan ook nog halveren...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:35 schreef De.Marcus het volgende:
aegon klinkt nu echt als een prijspakker bij de supermarkt 1,98
Het heet 'handelen met voorkennis'.quote:
http://www.google.com/finance?q=AIG kan daar niet zo snel vinden in welke index die zit. NYSE maar dat kunnen meerdere indices zijn toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:39 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Staat die in de DJ? Volgens BNR mogen daar nl geen penny-stocks in staan...
DJ, S&P en Nasdaq...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:42 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
http://www.google.com/finance?q=AIG kan daar niet zo snel vinden in welke index die zit. NYSE maar dat kunnen meerdere indices zijn toch?
Even niet instappen denk ik. Of je moet veel vertrouwen hebben en een lange adem. SeLang had weer een interessant topic gemaakt over de Buy & Hold strategie. Die lijkt nu dood maar als je het in een breder perspectief zet dan valt het geloof ik nog mee. Is Buy&Hold dood ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook. But then again, het kan ook nog halveren...
Wat is wijheid?
ja idd op 1,04...al met al minimale winst... koers komt niet echt losquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:48 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
M.Melandri: volgens mij ben je door je stop-loss heen... Of niet?
Ik weet nog heel goed dat Willem een stijging of daling an 1+% groot noemde. Laat staan 2+%quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:05 schreef Lemans24 het volgende:
En het is 06-07-1995...
Wat hadden die beursdagen toen trouwens een minimaal verloop:
low: 199,02
high: 199,99
Dan is die drie punten van vandaag nog sensationeel.
idd gewoon lekker naar de 150 zakken dan ga ik instappenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:02 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
die klote AEX moet richting kiezen... Nu is het helemaal niets...
Alleen ING staat al op 12miljoen in volume... Voor zover ik in kan schatten wordt er normaal gehandeld, alleen durven de beleggers niet duidelijk een kant op te gaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:12 schreef Espabilado het volgende:
Rustig handelsdagje vandaag zo te zien?
De #2 van de best verkochte singles in 1995quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:05 schreef Lemans24 het volgende:
En het is 06-07-1995...
Wat hadden die beursdagen toen trouwens een minimaal verloop:
low: 199,02
high: 199,99
Dan is die drie punten van vandaag nog sensationeel.
en de #1?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:14 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
De #2 van de best verkochte singles in 1995
en dan gaan we naar 45 (= 100 gulden = start). Dat zou pas van voren af aan beginnen zijn!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:07 schreef foetre het volgende:
[..]
idd gewoon lekker naar de 150 zakken dan ga ik instappen
Ach al gaat ie naar de 45 terwijl ik bij 150 instapt maakt me geen reet uit.Als die maar naar de 700 stijgt in een paar jaarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:16 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
en dan gaan we naar 45 (= 100 gulden = start). Dat zou pas van voren af aan beginnen zijn!
Maar ik stap ook in bij 150, of iets eerder. Ik heb zelfs in de FOK-2009 voorspelling 152 als minimum voorspeld.
Het is een nacht?quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het is een nacht?
http://nl.wikipedia.org/w(...)andse_Top_40_in_1995
Hij tikt nu wel steeds nieuwe lows aan....quote:
qua titel wel, maaruh... beurs-house met slechte rapquote:
Zijn het wel bubbles?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:20 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Kun je een leuke parodie op maken... Iets in de trant van "Het was een koers, die je alleen in bubbles ziet"....
Leuk nummer, maar weinig tekstquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:23 schreef superworm het volgende:
We zitten nu met een koers die op de borden stond toen Conquest of Paradise de charts topte
quote:juli
Een hittegolf treft het midwesten van de Verenigde Staten. Gedurende 5 opeenvolgende namidagen bereikt de temperatuur 40°C. Minstens 3000 mensen sterven.
1 - Irak geeft, na bewijs van UNSCOM, toe dat er een biologisch wapenprogramma bestaat.
8 - in de Hengelose wijk Groot Driene wordt het winkelcentrum door een uitslaande brand in de as gelegd.
11 - Bosnisch-Servische troepen veroveren de moslim-enclave Srebrenica in Bosnië en Herzegovina, op dat moment beveiligd door Nederlandse VN-militairen, en plegen genocide op 7500 mannen en jongens.
Zo te zien hoef ik RTLZ voorlopig nog niet mijn diensten aan te biedenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:20 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hij tikt nu wel steeds nieuwe lows aan....
Ik zie toch wel een paar toepasselijke titels in verband met de bubble die er aan zat te komen:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het is een nacht?
http://nl.wikipedia.org/w(...)andse_Top_40_in_1995
gevonden:
Best verkochte singles in Nederland:
1. Guus Meeuwis & Vagant - Het Is Een Nacht...(Levensecht)
2. Höllenboer - Het Busje Komt Zo
3. Vangelis - Conquest Of Paradise
4. Irene Moors & De Smurfen - No Limit
5. Coolio feat. LV - Gangsta's Paradise
6. Double Vision - Knockin'
7. Céline Dion - Think Twice
8. Gompie - Alice, Who The X Is Alice
9. Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days
10. Clouseau - Passie
Op 9/11 2001 stond Alicia Keys met (I keep on) Fallin' op 1, ik bedoel maarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:38 schreef SeLang het volgende:
Misschien moeten we voortaan de hitparade maar in de gaten houden. Daar staan echt visionaire dingen in.
Even wachten dus. In ieder geval tot er nummers als "goldrush" in de hitparade komtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:53 schreef Lemans24 het volgende:
Ik kan alleen heel weinig met de huidige hitparade.
Just dance? Rap das Armas? Weinig voorspellend en ook al niet overdreven optimistisch.
Muzikanten zien het al ruim op tijd aankomen. In 2007 bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:53 schreef Lemans24 het volgende:
Ik kan alleen heel weinig met de huidige hitparade.
Just dance? Rap das Armas? Weinig voorspellend en ook al niet overdreven optimistisch.
Die streep gelooft nog steeds in de TA'squote:
Tja zijn al schattingen voor gedaan dus zal alleen effect hebben als die daarvan afwijkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:17 schreef foetre het volgende:
Ben benieuwd wat voor reacties je straks op de beurs krijgt als de cijfers van de werkloosheid van amerika bekend worden.
Tja, gisteren en vanmorgen zijn de meeste voorspellingen correct geweest.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Tja zijn al schattingen voor gedaan dus zal alleen effect hebben als die daarvan afwijken
Idd, maar we leven wel in een snellere tijd. Het kan dus ook een snelle versie van 73/74 worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:37 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
oei die lijn van de DJ klopte wel heel precies met '1930'.. het was zelfs nog wat erger
Inderdaad!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Tja zijn al schattingen voor gedaan dus zal alleen effect hebben als die daarvan afwijken
Wat bedoel je met snellere tijd?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:39 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Idd, maar we leven wel in een snellere tijd. Het kan dus ook een snelle versie van 73/74 worden.
De ontwikkelingen gaan sneller, de informatie-voorzieningen zijn veel sneller en beter (zie de crash van vorige week, binnen een minuut een ooggetuige op de radio). Dit houdt in dat zowel slecht als goed nieuws zich sneller verspreidt. Hetzelfde kan gelden voor economische ontwikkelingen.quote:
Dudequote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:38 schreef SeLang het volgende:
7. Céline Dion - Think Twice (zijn die aandelen nu echt wel een goed idee?)
Misschien moeten we voortaan de hitparade maar in de gaten houden. Daar staan echt visionaire dingen in.
Hier zit dan ook wel weel een leuk stukje in :quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:50 schreef DJKoster het volgende:
http://www.radio538.nl/top40.html
12 12 6 MY LIFE WOULD SUCK WITHOUT YOU
kelly clarkson
misschien tijd om dit topic weer af te stoffen Bijpassende muziekquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hier zit dan ook wel weel een leuk stukje in :
I know that I've got issues
But you're pretty messed up too
ofwel: een analist over zichzelf en de economie!
Helder. Het kan dus 2 kanten op en over de snelheid valt dus weinig te vergelijken historisch gezien, omdat de media anders in elkaar zitten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:43 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
De ontwikkelingen gaan sneller, de informatie-voorzieningen zijn veel sneller en beter (zie de crash van vorige week, binnen een minuut een ooggetuige op de radio). Dit houdt in dat zowel slecht als goed nieuws zich sneller verspreidt. Hetzelfde kan gelden voor economische ontwikkelingen.
Al is dat nog niet getest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |