Wat moet ik met die 'dikke low'quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, wat klopt er dan niet aan mijn uitspraak?
quote:THIS CAN NO LONGER BE DELAYED OR TOYED AROUND WITH; WHEN "THE BEZZLE" REACHES THE POINT THAT IT STARTS DESTROYING THE NATIONAL CORPORATE INDUSTRIAL GIANTS THAT MAKE UP OUR ESSENTIAL INFRASTRUCTURE, MILITARY AND COMMERCIAL ENTERPRISES THROUGH NO FAULT OF THEIR OWN IT IS A NATIONAL SECURITY EMERGENCY AND MUST BE DEALT WITH IMMEDIATELY.
Als 180 maar de bodem zou zijn hoeven we nog maar een paar procenten te dalen. De beurzen wereldwijd kunnen nog veel verder dalen en daarom zal de aex ook nog wel lager uitvallen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:07 schreef Pwoekie het volgende:
zou er nu een absolute bodem worden gevonden rond de 180 of gaan we nog ff door.
en in hoeverre komt de ellende van de creditcardcrisis nog?
ik heb het gevoel soms dat we nog heel wat ellende krijgen en we nog lang niet op het dieptepunt zitten.
China is veel olie op aan het kopenquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:30 schreef pberends het volgende:
Olie blijft eigenlijk ongekend goed liggen versus de aandelenmarkt. Je zou denken dat olie op 20 dollar zou staan met deze markt.
oei oei, wat voor openingskoers krijgen we morgen ?quote:ING in US
ING $ 3,03 ¤ 2,414 -8,02%
quote:Fortis Bank lijdt verlies EUR6 mrd in KW4 2008
05-03-2009 22:46:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--Het verlies van Fortis Bank over het vierde kwartaal van 2008 komt uit op EUR6 miljard, tegen een eerder verwacht verlies van EUR4-5 miljard. Dat heeft Fortis Bank donderdagavond bekendgemaakt.
De toename van het verlies komt door een extra afschrijving van EUR1 miljard die Fortis Bank heeft moeten doen. Deze is het gevolg van het uitblijven van een bijzondere betaling die werd verwacht voor de afwikkeling van de zogeheten Relative Performance Note in verband met de 'Cashes'-transactie.
Omdat deze betaling nu niet kan worden gebruikt voor herstel van de uitgestelde belastingen moet Fortis Bank een nieuwe afboeking maken. Dat resulteert in een extra non cash verlies van EUR1 miljard in het vierde kwartaal.
Ondanks het additionele verlies bevestigt de financiele instelling dat de Tier 1 eind 2008 ongeveer 10% bedraagt.
Op 22 januari meldde Fortis Bank dat in de eerste 9 maanden van 2008 een verlies werd geleden van EUR14,1 miljard. Het bedrijf zei daarbij in het vierde kwartaal een verlies te voorzien van EUR4-5 miljard.
Staat op de site:quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:25 schreef foetre het volgende:
Hoe schaf je die ishares aex aan op die site www.ishares.com zie ik het niet.Moet je je eerst aanmelden op 1 of andere vage manier?
quote:Hoe koop ik ETF's?
ETF's kunnen tijdens handelsuren de gehele dag worden gekocht en verkocht via een beleggingsrekening van een online broker of uw bank, of via een financieel adviseur. Zij kunnen niet rechtstreeks van iShares worden gekocht.
ETF's hebben dezelfde handelsflexibiliteit als aandelen, dus u kunt alle handelsstrategieën gebruiken die u reeds associeert met aandelen, zoals marktorders, limietorders, stoporders, short verkopen en op prolongatie kopen.
Ok bedankt.Rabobank beleggen doet niet aan ETF's van ishare lees ik op hun site.Doet de ABN hier wel zaken mee?Of heb je een goede online broker voor me?quote:
Daarnaast is het natuurlijk ook niet zo dat de import van de VS dramatisch gezakt is.quote:
Ok dan doe ik het ook via alex.Wat is slim?Gelijk die 5000 op die AEX zetten of moet ik spreiden met een ander fondsje?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Dan zal het Binck of Alex worden, denk ik. Ik doe het via Alex.
Als je wil kan ik je introduceren bij binck, krijgen we beiden 50 euro gratis transactietegoed!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:55 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok dan doe ik het ook via alex.Wat is slim?Gelijk die 5000 op die AEX zetten of moet ik spreiden met een ander fondsje?
wordt een gek dagje met fortis denk ik...quote:
quote:Fortis - antwoord BNP is binnen, inhoud nog niet geweten
BNP heeft zijn antwoord ingediend op het ultieme voorstel van de Belgische regering over de verkoop van Fortis Bank. Het is nog onduidelijk wat het antwoord precies inhoudt. Eerst moeten alle betrokken partijen ingelicht worden. Indien BNP het voorstel naast zich neerlegt, betekent dit dat Fortis Bank alleen verder gaat. 'Het voorstel is te nemen of te laten', zei premier Van Rompuy namelijk.
(tijd) - 'Liever een stand-alone voor Fortis Bank dan een slecht akkoord met BNP Paribas', klonk het in de loop van donderdag. De extra waarborgen die BNP Paribas voor 20 miljard euro heeft gevraagd waren alvast onaanvaardbaar voor de Belgische staat.
Het ultieme tegenvoorstel van de Belgische regering werd vandaag aan BNP overhandigd. Dat voorstel zou de Franse eisen deels tegemoet komen, zei één bron.
Als de Franse bank niet instemde met het voorstel, dan zal er worden gekozen voor een stand-alone van Fortis Bank. De bank zal dan voor 100 procent in Belgische overheidshanden blijven.
Ik ga me eerst even inlezen op hun site.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:58 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Als je wil kan ik je introduceren bij binck, krijgen we beiden 50 euro gratis transactietegoed!
Bij interesse stuur maar een privebericht!![]()
wat een giller, die santelli!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:57 schreef SeLang het volgende:
Dit filmpje is wel lachen:
http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=220252&title=cnbc-gives-financial-advice
Is goed, daar kan je iig alle ishares trackers kopen net zoals bij Alex . Misschien dat je naast aex ishares nog wat MSCI Europe ishares zou kunnen kopen, iets bredere spreiding.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:02 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik ga me eerst even inlezen op hun site.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:55 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok dan doe ik het ook via alex.Wat is slim?Gelijk die 5000 op die AEX zetten of moet ik spreiden met een ander fondsje?
Die actie heeft Alex ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:58 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Als je wil kan ik je introduceren bij binck, krijgen we beiden 50 euro gratis transactietegoed!
Bij interesse stuur maar een privebericht!![]()
Ik kan idd ook kleiner beginnen.Met welk doel ?Als de markt weer aantrekt aex 500 punten ofzo weer verkopen en stoppen natuurlijk.Wil gewoon wat winst makenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:09 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik vond Alex wel prima, maar ik heb eigenlijk niet echt naar Binck gekeken, dus doe dat sowieso.
Overigens: waarom zou je zomaar 5.000 euro inleggen? Zou je niet eerst eens kijken hoe het werkt en wat het doet? Met welk doel wil je inleggen?
[..]
Die actie heeft Alex ook
Wat een vaag bericht weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |