Dat het eigenlijk sneller naar beneden gaat.quote:
quote:Star Position
A candlestick that gaps away from the previous candlestick is said to be in star position. The first candlestick usually has a large real body, but not always, and the second candlestick in star position has a small real body. Depending on the previous candlestick, the star position candlestick gaps up or down and appears isolated from previous price action. The two candlesticks can be any combination of white and black. Doji, hammers, shooting stars and spinning tops have small real bodies, and can form in the star position. Later we will examine 2- and 3-candlestick patterns that utilize the star position.
Ach ja, de AEX heeft tot 15:30 om zijn eigen ding te doen...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef pberends het volgende:
Futures handel AEX was al een dikke min overigens: Laag 197,900
Dat het tijd is om de AK-47 af te stoffen en de deur te barricaderen.quote:
Onzin,.. overdag volgt de AEX bijna letterlijk de futures... dat is het spelletje van de professionele handelaren die als laatste nog overgebleven zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach ja, de AEX heeft tot 15:30 om zijn eigen ding te doen...Daarna is het weer net zo vrolijk WS volgen.
Dat is natuurlijk ook maar onzin, het feit dat de AEX dat geleidelijk doet de afgelopen weken heeft meer met het sentiment van de markt te maken dan dat het daadwerkelijk een verband is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:35 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Onzin,.. overdag volgt de AEX bijna letterlijk de futures... dat is het spelletje van de professionele handelaren die als laatste nog overgebleven zijn.
De grafieken van de AEX van na 15:30 lijken wel verdacht op die van WS in de eerste 2 uur van de handel aldaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook maar onzin, het feit dat de AEX dat geleidelijk doet de afgelopen weken heeft meer met het sentiment van de markt te maken dan dat het daadwerkelijk een verband is.
De OP is al erg compleet en groot, moet nog wel handelbaar blijven, daarnaast staat er een forum op die site en we gaan natuurlijk geen concurrenten promotenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:55 schreef RvLaak het volgende:
Modjes: is het een idee om http://www.forexfactory.com/ toe te voegen aan de OP? Is een goede site met macro-info. Zo wordt het ook makkelijk voor de mensen die geen directe(re) toegang hebben tot macro-cijfers om deze toch te lezen...
Iets wat 'verdacht' lijkt maakt toch niet zoveel uit? Er lijkt wel meer verdacht, zolang iets niet statistisch is bewezen doet het me niet zo veel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De grafieken van de AEX van na 15:30 lijken wel verdacht op die van WS in de eerste 2 uur van de handel aldaar.
Ook al weer een goed puntquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De OP is al erg compleet en groot, moet nog wel handelbaar blijven, daarnaast staat er een forum op die site en we gaan natuurlijk geen concurrenten promoten.
Mij maakt het ook geen fuck uit. WS valt ook niet heel erg te voorspellen. Dat maakt de AEX ook redelijk onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Iets wat 'verdacht' lijkt maakt toch niet zoveel uit? Er lijkt wel meer verdacht, zolang iets niet statistisch is bewezen doet het me niet zo veel.
De reden waarom de AEX wat onvoorspelbaar is is puur vanwege de sector verhouding t.o.v de andere indices. Daarom is de S&P500 ook zo'n fantastische indexquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mij maakt het ook geen fuck uit. WS valt ook niet heel erg te voorspellen. Dat maakt de AEX ook redelijk onvoorspelbaar.
Roubini verw8 dat de olie naar $30 gaat en mogelijk zelfs lager.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:30 schreef pberends het volgende:
Olie blijft eigenlijk ongekend goed liggen versus de aandelenmarkt. Je zou denken dat olie op 20 dollar zou staan met deze markt.
En die snap ik ff nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
De reden waarom de AEX wat onvoorspelbaar is is puur vanwege de sector verhouding t.o.v de andere indices. Daarom is de S&P500 ook zo'n fantastische index
Die lopen tot 18:15...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef pberends het volgende:
Futures handel AEX was al een dikke min overigens: Laag 197,900
Cepries.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:35 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Onzin,.. overdag volgt de AEX bijna letterlijk de futures... dat is het spelletje van de professionele handelaren die als laatste nog overgebleven zijn.
Ja, wat klopt er dan niet aan mijn uitspraak?quote:
Vond ik ook frappant inderdaad. Trillions aan bailouts voor banken, maar als Main Street een keer gered wordt lopen ze keihard te flippen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:57 schreef SeLang het volgende:
Dit filmpje is wel lachen:
http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=220252&title=cnbc-gives-financial-advice
Wow, if I'd only followed CNBC's advice I'd have a million dollars today -quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:57 schreef SeLang het volgende:
Dit filmpje is wel lachen:
http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=220252&title=cnbc-gives-financial-advice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |