Hier dan nog even + TVPquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:02 schreef sander89 het volgende:
Erg triest die Turk die meteen op geld uit is, tuurlijk is het klote als je net neergestort bent dat je een paar uur in de kou moet wachten.
Hij was helemaal niet echt ernstig gewond, dus zoveel kwaad kan dat niet anders hoog uit misschien dat beetje verkouden word.
Die deed het goed iddquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:34 schreef qonmann het volgende:
Bij P&W hebben ze een andere Turk uitgenodigd, eentje die wat beter overkomt.
Mede mogelijk gemaakt door Weiland Mediatraining.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:34 schreef qonmann het volgende:
Bij P&W hebben ze een andere Turk uitgenodigd, eentje die wat beter overkomt.
Hier lijkt hij een beetje op Felix Rottenbergquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:26 schreef Burnett het volgende:
Op de vraag aan welk bedrag de advocaat zit te denken "Ik denk, eh...ieder geval niet aan duizenden euro's" ... "een paar nullen er achter"![]()
[ afbeelding ]
Hij had er inderdaad iets van weg.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:05 schreef superjojo het volgende:
[..]
Hier lijkt hij een beetje op Felix Rottenberg
(verkapte tvp, de vorige tvp was ineens weg?)
Ik dacht dat het Felix wasquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:05 schreef superjojo het volgende:
[..]
Hier lijkt hij een beetje op Felix Rottenberg
(verkapte tvp, de vorige tvp was ineens weg?)
wat een verschrikkelijk vent, heb me rotge-ergerd aan die mongoolquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:26 schreef Burnett het volgende:
Op de vraag aan welk bedrag de advocaat zit te denken "Ik denk, eh...ieder geval niet aan duizenden euro's" ... "een paar nullen er achter"![]()
[ afbeelding ]
mee eens zijnde...misselijkmakend mannetje...quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:31 schreef golfer het volgende:
Lijkenpikker en aasgier zijn de eerst woorden die bij mij opkomen bij die advocaat.
Ja Tongquote:
Dat dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maarten van der Weijden over al zijn ellende
Die BN'ers onder elkaar, daar hou ik niet zo van. Ze komen bij DWDD meestal niet verder dan Amsterdam en omstreken, en dan ook nog BN'ers interviewenquote:
Is dit een soort Von Trapp-familie? Ik heb de inleiding gemist.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:06 schreef superjojo het volgende:
Ben blij dat ik niet in die familie zit.
Jaquote:
Vooral die vader is eng. Als er normaal een ouder zit van een vrij jong iemand die optreedt in DWDD, dan zie je de ouders glimmen van trots. Deze man zat veel te kritisch te luisterenquote:
En die komt er dan elke maand bijzitten en elke maand stotterend iets voorlezen...quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:13 schreef superjojo het volgende:
Heeft Maarten al iets gezegd trouwens?
Ik was dus niet de enige bij wie dit voor een déjà vu zorgde. Ik had zelfs het idee dat het al eerder eens bij DWDD was geweest...quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:12 schreef Suko het volgende:
Ik dacht het al eens eerder te hebben gezien, die turbo-college over Da Vinci, en ja hoor, in Nova 'DA VINCI MAAKTE ZELFPORTRET', vorig jaar. Blijft interessant, dat wel, maar niet nieuw Matthijs.
Zo iemand zit er al wekelijksquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
En die komt er dan elke maand bijzitten en elke maand stotterend iets voorlezen...
In Nederland is het gefloptquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:22 schreef superjojo het volgende:
De Amerikaanse the Phone lijkt me leuker dan de Nederlandse.
Ja hij be be begon met pra praten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:13 schreef superjojo het volgende:
Heeft Maarten al iets gezegd trouwens?
Dat weet ik niet maar dit was een jaar eerder in februari 'groot nieuws.' Matthijs denkt dat niemand dat heeft gezien, wel dus, beetje neerbuigend van 'm. Of hij (en de redactie) wist dit zelf niet eerder, kan ook.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:17 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige bij wie dit voor een déjà vu zorgde. Ik had zelfs het idee dat het al eerder eens bij DWDD was geweest...
Dat zo'n cartoonist er dan weer gaat zittenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:12 schreef Suko het volgende:
Ik dacht het al eens eerder te hebben gezien, die turbo-college over Da Vinci, en ja hoor, in Nova 'DA VINCI MAAKTE ZELFPORTRET', vorig jaar. Blijft interessant, dat wel, maar niet nieuw Matthijs.
Je bent nog beleefdquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:33 schreef BartUlft het volgende:
Leuk dat DWDD alle muziek een kans geeft, maar dit vandaag was echt bagger
Zo iemand van wie je slaag krijgt als het niet goed gaat. Brrrrr, kouwe rillingen van die gastquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vooral die vader is eng. Als er normaal een ouder zit van een vrij jong iemand die optreedt in DWDD, dan zie je de ouders glimmen van trots. Deze man zat veel te kritisch te luisteren
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:09 schreef Tim86 het volgende:
Doodeng zulke families..
Echt héquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:17 schreef Suko het volgende:
Oh Oh, wat vallen Jan en Matthijs, met al hun bravoure, door de mand, voor mij de scéne van dit seizoen, de schampere bange mannen...
Idd een goeie ep! Maar ik heb bij dat schaamhaargesprek toch wel zoiets van: als ze bij DWDD iemand uitnodigen voor een boek over zo'n onderwerp, dan moet Mattijs ook wel gewoon voluit meepraten en het niet allemaal maar raar vinden...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:34 schreef Corkscrew het volgende:
Topaflevering!Vooral Matthijs die geen idee had wat hij nou eigenlijk moest zeggen tijdens het gesprek met Filemon. En een mooie TV draait door, Fokke&Sukke en LuckyTV
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Idd een goeie ep! Maar ik heb bij dat schaamhaargesprek toch wel zoiets van: als ze bij DWDD iemand uitnodigen voor een boek over zo'n onderwerp, dan moet Mattijs ook wel gewoon voluit meepraten en het niet allemaal maar raar vinden...
Dit ligt wsl aan mij, maar ik vind die zin raar.quote:DWDD staat ook wel voor De Wereld Draait Door, een programma dat in de avond wordt uitgezonden op Nederland 3. Het programma begint rond 19.30 uur en duurt ongeveer 45 minuten. DWDD is een mengeling van nieuws, informatie en amusement. De eerste uitzending was op 10 oktober 2005.
Ik las het net ook en dacht ook die zin klopt niet helemaalquote:Op zondag 8 maart 2009 18:38 schreef Flaccid het volgende:
Als ik even mag neuken op de OP:
[..]
Dit ligt wsl aan mij, maar ik vind die zin raar.
Is het niet
DWDD staat voor de wereld draait door
of
DWDD, ook wel De Wereld Draait Door genoemd
?
[/taalpurist]
Wat een toevalquote:Op zondag 8 maart 2009 21:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Grappig, ik kom net terug van een feestje en net toen ik gebak aangeboden kreeg dacht ik: "He, DWDD staat ook wel voor De Wereld Draait Door, maar die zin klopt toch helemaal niet?"
Klinkt leuk, ik wil ook. Waar is jou UI van?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:23 schreef honda1990 het volgende:
Wie kan mij een link geven naar het stukje van Hugo Borst die een veganist uitlult, heb het nog nooit gezien
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:23 schreef honda1990 het volgende:
Wie kan mij een link geven naar het stukje van Hugo Borst die een veganist uitlult, heb het nog nooit gezien
Andersom om dan. "De Wereld Draait Door, ook wel DWDD genoemd,".quote:Op zondag 8 maart 2009 18:38 schreef Flaccid het volgende:
of
DWDD, ook wel De Wereld Draait Door genoemd
Kloptquote:Op maandag 9 maart 2009 00:17 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Andersom om dan. "De Wereld Draait Door, ook wel DWDD genoemd,".
Deze video is verwijderd in verband met het schenden van de gebruiksvoorwaarden.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Staat ook in de OP
Is meerdere keren voorbij gekomen in de tv draait door. http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/fragment.php?fragmentid=278quote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Klinkt leuk, ik wil ook. Waar is jou UI van?
Hehequote:Op maandag 9 maart 2009 12:43 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Is meerdere keren voorbij gekomen in de tv draait door. http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/fragment.php?fragmentid=278
Die rooien vinden die Katholieken opeens interessant. Thats all.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:41 schreef qonmann het volgende:
wat doet dit heerschap in DWDD ..met dat rare accent..
Misschien ook eens luisteren door dat accent heen?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:41 schreef qonmann het volgende:
wat doet dit heerschap in DWDD ..met dat rare accent..
Herman Brood droeg geen ondergoed :quote:Op maandag 9 maart 2009 19:45 schreef tong80 het volgende:
Triest de Nederlandse Rock ''roll 'komt uit Ierland en draagt Carl Lagerveld
Maar echt heel boeiend was het optreden niet.quote:
Dat betwijfel ik. Europa is een bureaucratisch spinnenweb, in Amerika moet je met meel en honing in de keel handelen.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:37 schreef tong80 het volgende:
Waarom die adoratie als je in Amerika doorbreekt ?
Is een achterlijk land. Met één per ongelukke tepel gaan ze de live programma's met een minuut later uit6zenden.
Europa is de maatstaf
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:54 schreef Specularium het volgende:
Kan Matthijs die jongen ook eens laten uitpraten?
Tering zeg.
Pam had bij de VPRO ook een mooi programma waar ie de steden hekelde. Niks achteraf.quote:
Snap de vergelijking niet helemaal?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:09 schreef tong80 het volgende:
De Geer was een cultureel antropoloog net als Wendy van Dijk liever haar kindje in een reclame ziet waar ze geld aan verdient dan in de Privé
De één pretendeert geen commerciële hoer te zijn en de ander ook nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef superjojo het volgende:
[..]
Snap de vergelijking niet helemaal?
Jij denkt dat een reportage in de Privé niets oplevert?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
De één pretendeert geen commerciële hoer te zijn en de ander ook niet
Maar ja, Wendy doet 't met haar baas, dus commerciële hoeren zijn het sowieso. Al kijk ik liever naar Wendy, dan Ursul de Geerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij denkt dat een reportage in de Privé niets oplevert?
Dat verbood zequote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij denkt dat een reportage in de Privé niets oplevert?
Ga ik extra lang poepenquote:
Wat ga je op dat moment wel doen dan ?quote:
Studerenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ga je op dat moment wel doen dan ?
dan pasquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb via via vernomen dat Nico Dijkshoorn er volgende maand mee stopt.![]()
Hij doet het naar aanleiding van de juridische stappen die Frits Spits heeft genomen. De DJ van Radio 2 zegt 'er slapeloze nachten van te krijgen en is het zat om steeds op straat te worden nagewezen'.quote:
Hoe kom je bij die infoquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij doet het naar aanleiding van de juridische stappen die Frits Spits heeft genomen. De DJ van Radio 2 zegt 'er slapeloze nachten van te krijgen en is het zat om steeds op straat te worden nagewezen'.
Johan Derksen was er niet blij mee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:44 schreef tong80 het volgende:
Las dat Nico Dijkshoorn ontslagen is bij de Volkskrant.
Het begin is er.
Geenstijl gaat ook al los op hemquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:44 schreef tong80 het volgende:
Het begin is er.
Maar dat was juist omdat hij bij DWDD zit, dat was niet 'Volkskrant' genoeg. Je zou er toch bijna je abbo voor opzeggen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:44 schreef tong80 het volgende:
Het begin is er.
Heb ik al opgezegd omdat Paul Onkenhout niet relevant meer wasquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:46 schreef superjojo het volgende:
[..]
Maar dat was juist omdat hij bij DWDD zit, dat was niet 'Volkskrant' genoeg. Je zou er toch bijna je abbo voor opzeggen.
Serieus?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:59 schreef neen het volgende:
Die hengelsportzaak waar hij tegenin ging is eergister in de brand gevlogen.
Dat had ik gisteren al gelezen en als je dan het artikel ziet waarop ze zich baseren, hebben ze het volledig uit z'n verband geruktquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:46 schreef Paul het volgende:
Geenstijl gaat ook al los op hem
http://www.geenstijl.nl/m(...)_nico_dijkshoor.html
pics/link?quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oneens. Na de GTST-scene waarin ze Julian in de keuken van meneer Harmsen gehuld in een omgeslagen handdoekje verleid en 'afpakt' van Jessica is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
![]()
Preciesquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt van Georgina, maar als tafeldame is ze gewoon goed, ze doet lekker mee en gooit er tenminste nog eens een rake vraag tussendoor.
Rem bij mij in het rijtje Nico Dijkshoornquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:48 schreef Dimitri_ het volgende:
Wie zijn er vanavond?
Die schrijft kut boeken houdt niet van rockmuziek en loopt in vrouwenklerenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:46 schreef qonmann het volgende:
Ned 2 is interessanter Maarten 't Hart
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:45 schreef tong80 het volgende:
Prem kan irritant zijn maar heeft 100 % gelijk vanavond
Dat mens mag zich echt diep schamen voor die uitspraak.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:51 schreef Mdk het volgende:
Als ze genoeg zouden bidden zou er geen honger zijn in Afrika... Wat hebben die gelovigen toch altijd geniale oplossingen he...
Dat is weer lekker scoren over de ruggen van anderen om.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:51 schreef Mdk het volgende:
Als ze genoeg zouden bidden zou er geen honger zijn in Afrika... Wat hebben die gelovigen toch altijd geniale oplossingen he...
Gozer?!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom heeft die gozer zo'n diep decolleté?
En dan nog? Kwam geen fastoenlijke zin uit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze half-Spaans is of iets in die richting?
Is dit weer scorebordjournalistiek?quote:
O RLY!?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:08 schreef NatteBever het volgende:
Toos Tietloos, daar heb ik nog mee in de klas gezeten.
Hier snap ik niks vanquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dit weer scorebordjournalistiek?
Als Matthijs niet gepwnd werd, dan vond je die gozer rockchick ook niets meer?![]()
Shit, nu zeg ik ook gozer.
Je vergeet wel een btje dat ned 3 de jongerenzender isquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:16 schreef tong80 het volgende:
Mijn god alsof de Beatles uit elkaar gaan.
Net als bij Krezip.
Zoek als bagger band een goeie manager en je wordt de hitparade in geplugged.
En als je uit elkaar gaat kom je alsnog in de hitparade omdat de platenmaatschappij 20000 platen slijt bij de Free record shyop.
Mij kan het ook benieuwen wie de nieuwe frontman wordt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:19 schreef The_Verve het volgende:
Na de uitzending gaan ze met zijn vieren lekker een potje zitten janken. Wat een aanstellers.
Prem lijkt me een goeie vervanger idd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:20 schreef Paul het volgende:
Prem heeft wel gelijk hij hoeft toch niet z'n hele leven in Di rect te zitten
Misschien gaan ze allemaal hun eigen weg gaat de drummer ergens anders drummen etcquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mij kan het ook benieuwen wie de nieuwe frontman wordt.
Of je wordt twee miljoen keer per LimeWire gedownload.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:16 schreef tong80 het volgende:
Net als bij Krezip.
En als je uit elkaar gaat kom je alsnog in de hitparade omdat de platenmaatschappij 20000 platen slijt bij de Free record shyop.
Prem is vanaf vandaag de cultheld van DWDD.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Prem lijkt me een goeie vervanger idd.
Veel geschreeuw om niks
Ach ja, zoveel rockbands heeft Nederland niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:16 schreef tong80 het volgende:
Net als bij Krezip.
Wat dacht je van Internet, kranten en tijdschriften?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:25 schreef Sj0rs het volgende:
Waar halen ze toch iedere keer het muziek vandaan. Waarom schrappen ze dat onderdeel niet gewoon.
Jij bent net zo debiel als je zo generaliseert.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:45 schreef Sj0rs het volgende:
De christenen hebben zich overigens weer flink voor schut gezet. Wat een debielen zijn het toch.
Zijn er genoeg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:24 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ach ja, zoveel rockbands heeft Nederland niet.
Moet zeggen, ik heb normaliter een onuitwisbare hekel aan die vent - maar hij had vandaag echt een hoop zinnigs te melden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Prem is vanaf vandaag de cultheld van DWDD.![]()
Idd, je zag heel duidelijk dat ze het er moeilijk mee hadden. Dan hoeft het niet de allerbeste band te zijn of je muziek te zijn, maar dit was gewoon een fair verhaal.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:38 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb wel respect voor Di-rect, een zeer eerlijk verhaal. Ik zat me wel te ergeren aan die tafelheer met zijn "het is toch gewoon een eikel of niet", "hij heeft je toch verraden", "je hebt hem toch wel op zijn bek geslagen?" enzo. Flikker op joh.
Absurde vergelijking iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
Di-rectVan Nieuwkerk deed er nog een schepje bovenop: "Toen Peter Gabriel uit Genesis stapte..." Ja hallo Matthijs, Gabriel heeft talent.
Het was een vrouw, maar je moest wel héél goed kijken om dat te kunnen constaterenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:16 schreef Specularium het volgende:
ik zag een heel smerig fragment bij P&W van een of andere
wijfachtige kerel die op een tafel staat.
Inderdaad, wat een klootzak was dat. Die wilde veel te graag een of andere bitchfight organiseren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Idd, je zag heel duidelijk dat ze het er moeilijk mee hadden. Dan hoeft het niet de allerbeste band te zijn of je muziek te zijn, maar dit was gewoon een fair verhaal.
En die gozer zat tot op het irritante af te stoken, niet normaal.
Ja hallo wat denk je van de Golden Earring volgend jaar bestaan ze 50 jaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:24 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ach ja, zoveel rockbands heeft Nederland niet.
Wat hij voorlas vond ik bijzonder knap bedacht. Ik ga zeker een paar boeken van hem lezenquote:
Martin Koolhoven. Verantwoordelijk voor meesterwerken als Het Schnitzelparadijs, De Grot en het Zuiden. M.a.w. negeren...quote:Inderdaad, wat een klootzak was dat. Die wilde veel te graag een of andere bitchfight organiseren.
Goed verwoordquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:58 schreef Specularium het volgende:
Prem was erg goed, het is juist die arrogantie waarmee die mevrouw sprak wat hij wilde aantonen.
Hij laat een duidelijk falen zien van de kant van het (basis)onderwijs en nog durft ze te zeggen dat het
allemaal wel meevalt.
En ondertussen kunnen PABO-studenten niet goed rekenen.
Het deed mij denken aan Herman Brusselmans, maar dan zonder de humor van Herman Brusselmans....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat hij voorlas vond ik bijzonder knap bedacht. Ik ga zeker een paar boeken van hem lezen.
Ik heb bij mij op school genoeg mensen van vmbo naar havo zien gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:14 schreef honda1990 het volgende:
Het grootste probleem van die cito toets ligt denk ik niet bij een verkeerde uitslag, het ligt bij het feit dat als je eenmaal vmbo hebt je niet snel kan switchen naar havo aangezien die 2 niveaus te ver uit elkaar liggen om het vmbo onderwijsniveau zo slecht is.
Ja maar vroegah was het onderwijs nog goed...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:13 schreef Veerboot het volgende:
Ik kreeg destijds van mijn leraar een HAVO/Atheneum-advies, haalde daarna 550 voor de CITO-toets, naar gymnasium gegaan en dat netjes in 6 jaar afgerond. En dat zonder Prem
Dat dus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:38 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb wel respect voor Di-rect, een zeer eerlijk verhaal. Ik zat me wel te ergeren aan die tafelheer met zijn "het is toch gewoon een eikel of niet", "hij heeft je toch verraden", "je hebt hem toch wel op zijn bek geslagen?" enzo. Flikker op joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |