Hier dan nog even + TVPquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:02 schreef sander89 het volgende:
Erg triest die Turk die meteen op geld uit is, tuurlijk is het klote als je net neergestort bent dat je een paar uur in de kou moet wachten.
Hij was helemaal niet echt ernstig gewond, dus zoveel kwaad kan dat niet anders hoog uit misschien dat beetje verkouden word.
Die deed het goed iddquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:34 schreef qonmann het volgende:
Bij P&W hebben ze een andere Turk uitgenodigd, eentje die wat beter overkomt.
Mede mogelijk gemaakt door Weiland Mediatraining.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:34 schreef qonmann het volgende:
Bij P&W hebben ze een andere Turk uitgenodigd, eentje die wat beter overkomt.
Hier lijkt hij een beetje op Felix Rottenbergquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:26 schreef Burnett het volgende:
Op de vraag aan welk bedrag de advocaat zit te denken "Ik denk, eh...ieder geval niet aan duizenden euro's" ... "een paar nullen er achter"![]()
[ afbeelding ]
Hij had er inderdaad iets van weg.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:05 schreef superjojo het volgende:
[..]
Hier lijkt hij een beetje op Felix Rottenberg
(verkapte tvp, de vorige tvp was ineens weg?)
Ik dacht dat het Felix wasquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:05 schreef superjojo het volgende:
[..]
Hier lijkt hij een beetje op Felix Rottenberg
(verkapte tvp, de vorige tvp was ineens weg?)
wat een verschrikkelijk vent, heb me rotge-ergerd aan die mongoolquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:26 schreef Burnett het volgende:
Op de vraag aan welk bedrag de advocaat zit te denken "Ik denk, eh...ieder geval niet aan duizenden euro's" ... "een paar nullen er achter"![]()
[ afbeelding ]
mee eens zijnde...misselijkmakend mannetje...quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:31 schreef golfer het volgende:
Lijkenpikker en aasgier zijn de eerst woorden die bij mij opkomen bij die advocaat.
Ja Tongquote:
Dat dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maarten van der Weijden over al zijn ellende
Die BN'ers onder elkaar, daar hou ik niet zo van. Ze komen bij DWDD meestal niet verder dan Amsterdam en omstreken, en dan ook nog BN'ers interviewenquote:
Is dit een soort Von Trapp-familie? Ik heb de inleiding gemist.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:06 schreef superjojo het volgende:
Ben blij dat ik niet in die familie zit.
Jaquote:
Vooral die vader is eng. Als er normaal een ouder zit van een vrij jong iemand die optreedt in DWDD, dan zie je de ouders glimmen van trots. Deze man zat veel te kritisch te luisterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |