DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Minimaalquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:26 schreef Houniet het volgende:
Vertonghen ben je gewoon 5 weken kwijt.
En was manucharyan nog wat?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Minimaal
Maar gelukkig is Aissati op de goede weg. Gister de uitblinker bij Jong Ajax
Zijn motivatie is weg maar dat vind ik niet zo gek als ze zo met je omgaan. Hij had allang verhuurd moeten worden om ervaring op te doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:32 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die gast is toch allang afgeschreven.
Iedereen lacht wel om hem maar het is gewoon jammer hoe het gelopen is door al die blessures. Die gast had zoveel voetbal in zijn kleine teen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:55 schreef Sethje het volgende:
Ik denk dat Manu Chao het nog beter zou doen.....
Gronkjaer was slecht beleid. Die hadden ze nooit zomaar moeten verkopen aan Chelsea destijds. Die gast heeft zijn Ajax niveau sindsdien ook nooit meer gehaald. Wat een held was datquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mitea blijf ik ook doodzonde vinden. Gronkjaer was ook zo'n voetballer.
Wat is het toch altijd met een buitenspeler. Of fuckin geniaal of echt waardeloos. Bizar eigenlijk.
Tja teveel blessures. Gronkjaer was wel fucking snel ja! Die pwnde zo elke willekeurige verdedigingquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:03 schreef peaceman het volgende:
Mitea was, mits fit, best een aanwinst vond ik altijd. Scoorde dan ook geregeld.
Mja nooit geweldig geweest imo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:03 schreef peaceman het volgende:
Mitea was, mits fit, best een aanwinst vond ik altijd. Scoorde dan ook geregeld.
Ondanks het goede bericht dat ie morgen waarschijnlijk weer naar huis mag, blijft het schrikken door dit soort berichten!quote:Ajax-icoon Bobby Haarms alweer op intensive care
Datum: 3-mrt-2009 16:40
Bobby Haarms (foto, midden) is maandag weer op de intensive care terecht gekomen. De 74-jarige voormalig assistent-trainer van Ajax woonde zeven maanden lang in het VU medisch centrum, maar omdat het juist weer goed met hem ging mocht Haarms afgelopen maand weer in zijn eigen woning gaan wonen.
Maandag was er even alarm toen het slecht leek te gaan. Haarms werd opgenomen, maar is inmiddels alweer van de IC af. Woensdag mag de ‘goede beul’ waarschijnlijk alweer naar huis, zodat hij aanstaande zondag in rust zijn 75ste verjaardag kan vieren. (LvS)
www.sportweek.nl
Met Master League in PES6 werd het anders een razendsnelle topper mits 'ie heel bleef.quote:
Ik op een aanval met Laudrup, Bosman, Van Basten, Huntelaar, Keizer, Kluivert, De Boer, Litmanen en Cruijff, enz.. Maar ja, dat zal dan wel weer weinig realistisch genoemd worden...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop nog altijd op een aanval met Gronkjaer - Rosenberg - Mitea.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Helaas, ik zet m'n geld in op Slavia-Sparta 13 april.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:16 schreef Jasza het volgende:
Gaan er nog mensne met de 410 bus naar Marseille.
FC Middelmaat?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop nog altijd op een aanval met Gronkjaer - Rosenberg - Mitea.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop nog altijd op een aanval met Gronkjaer - Zlatan - Mitea.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop nog altijd op een aanval met Gronkjaer - Zlatan - Brian Laudrup![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Bob is alweer van de IC af.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ondanks het goede bericht dat ie morgen waarschijnlijk weer naar huis mag, blijft het schrikken door dit soort berichten!
Ja! Ik denk al, wie zet ik nou op rechts:P Had Finidi al in mijn gedachte, na gister Real - Ajax te hebben gezienquote:
Ik zou wel zo snel mogelijk proberen. Maar mag je niet al donderdag, wat voor kaart heb je?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:08 schreef RayMania het volgende:
Iemand enig idee hoe snel de leukere vakken vrijdag uitverkocht kunnen raken (voor Marseille)? Moet ik om 09:00 al proberen of kan het later?
Ik koop er donderdag nog zes (drie per persoon) bij voor Zuid 1.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:08 schreef RayMania het volgende:
Iemand enig idee hoe snel de leukere vakken vrijdag uitverkocht kunnen raken (voor Marseille)? Moet ik om 09:00 al proberen of kan het later?
Denk dat je even moet bellen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:55 schreef kurk_droog het volgende:
Iets fout gegaan bij een ticket bestellen online. Is het mogelijk om hem nog te annuleren?
28 miljoen gulden leverde dat op, was een record toen volgens mij voor Ajax.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gronkjaer was slecht beleid. Die hadden ze nooit zomaar moeten verkopen aan Chelsea destijds. Die gast heeft zijn Ajax niveau sindsdien ook nooit meer gehaald. Wat een held was dat
Ga naar de shop bij de Arena!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:05 schreef Rumille het volgende:
Ik ga in de zomer shirt kopen met Aissati erop
Vraag me alleen af waarom je op ajax.nl geen thusishirt kan kopen.
Vaag hè?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:05 schreef Rumille het volgende:
Vraag me alleen af waarom je op ajax.nl geen thusishirt kan kopen.
Zou het wel dit jaar kopen, volgend jaar zijn ze failliet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vaag hè?.
Ik wil nog een shirt met Aegon erop, gewoon voor de heb. Binnenkort maar naar de FanShop, daar krijg je nu 30% korting. Misschien achterop RAY of zo, wel geinig.
Yep. Ik probeer het maar vanaf 09:00 voor de zekerheid. Je weet maar nooitquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:54 schreef kevin6188 het volgende:
Ja, vanaf donderdag kun je als SCC-houder kaarten bijkopen toch? Wil het nog ff checken voordat ik straks misgrijp.
Mijn moeder wil zo graag een Ajax-shirt...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vaag hè?.
Ik wil nog een shirt met Aegon erop, gewoon voor de heb. Binnenkort maar naar de FanShop, daar krijg je nu 30% korting. Misschien achterop RAY of zo, wel geinig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er hier een gescoord voor 15 pond,quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yep. Ik probeer het maar vanaf 09:00 voor de zekerheid. Je weet maar nooit.
Ja gewoon goede verkoop van zo'n spelerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
28 miljoen gulden leverde dat op, was een record toen volgens mij voor Ajax.
Ja en op dat moment met afstand de beste buitenspeler werd nog in het begin van het seizoen verkocht. Ik vond het slecht beleid, en ook omdat Gronkjaer helemaal niet weg wilde.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
28 miljoen gulden leverde dat op, was een record toen volgens mij voor Ajax.
Ajax had geen keus, hij moest wel verkocht worden om de jaarcijfers enigzins te redden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja en op dat moment met afstand de beste buitenspeler werd nog in het begin van het seizoen verkocht. Ik vond het slecht beleid, en ook omdat Gronkjaer helemaal niet weg wilde.
Uiteindelijk heeft dat jaar mede dankzij zijn verkoop weinig sportieve hoogtepunten opgeleverd.
Hij doet het toch niet slecht met het 2de elftalquote:Ajax wil aflopend contract Koster openbreken
Geschreven op dinsdag, 3 maart om 23:33
Nadat bekend werd gemaakt dat Marco van Basten aan de slag zou gaan bij Ajax werd Adrie Koster met diverse clubs uit de Eredivisie in verband gebracht. De coach bleef echter werkzaam in Amsterdam en als het aan zijn werkgever ligt blijft dat zo. Koster kan zijn contract bij Ajax verlengen. De oefenmeester is momenteel coach bij de beloften, waarmee hij hard op weg is naar het kampioensschap. Vorig seizoen zat Koster als hoofdtrainer bij Ajax 1 op de bank na het vertrek van Henk ten Cate. Het contract van de Zeeuw loopt deze zomer af.
Ajax wil spoedig met Koster om tafel om te praten over een langere samenwerking. “We zijn tevreden over hoe Koster het doet met de beloften, we kijken nu hoe Adrie zelf zijn toekomst ziet”, reageert technisch manager Danny Blind in AD/Sportwereld.
Pannekoeke busquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:56 schreef kurk_droog het volgende:
Hoor net van iemand dat er nogal wat nederlandse auto's van twente gesloopt zijn daar. Misschien toch maar vip bus nemen?
410 VIP bus![]()
Wij gaan met een busje ideaalquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:20 schreef TimmyAsd het volgende:
Vliegtckets zijn echt fucking duur naar Frankrijk.
Je begint nu echt irritant te worden gast.quote:
Ahjoh, stel je niet aan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je begint nu echt irritant te worden gast.
Wat een heerlijke streep trouwens van Issi tegen Jong Twente.En nog een briljante steekpass.
Heb dat shirt voor 25 euro gekocht. Met orginele bedrukking Suarez. Op Marktplaats staan nogal wat handelaren die het via thailand ofzo kunnen.Zitten wel goeie tussen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vaag hè?.
quote:Björn Kuipers fluit ADO Den Haag - Ajax
Amsterdam, 03 mrt 2009
De wedstrijd tussen ADO Den Haag en Ajax staat zondag onder leiding van scheidsrechter Björn Kuipers. Patrick Gerritsen en Hans ten Hoove zijn aangewezen als zijn assistenten. Jeroen Sanders is vierde official.
Kuipers had vorig seizoen voor het laatst een wedstrijd van Ajax onder zijn hoede. In de ArenA was Ajax op 2 maart 2008 met 4-0 te sterk voor Excelsior.
ADO Den Haag - Ajax begint om 12.30 uur. Luis Suarez moet het duel missen vanwege een schorsing
Mafiaplaatsquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heb dat shirt voor 25 euro gekocht. Met orginele bedrukking Suarez. Op Marktplaats staan nogal wat handelaren die het via thailand ofzo kunnen.Zitten wel goeie tussen.
Allemaal eerlijk hoorquote:
Dan heb je het getroffen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Allemaal eerlijk hoorNee maar het werkt wel. Als je een goeie hebt gevonden is het heel makkelijk. Heb voor 25 euro shirts van Real,Atletico,Inter,Milan enz en dan ook met de orginele bedrukking.
Aardige poeierd, gewoon laten knallen in Ajax1 die gast.quote:
quote:Brandstichters Supportershome opgepakt
dinsdag 03 maart, door MitchelP, A'dam, 23:02u, ajaxclub.nl
De brandstichters die hebben geprobeerd om het Supportershome van Ajax in brand te steken, zijn opgepakt. Dat is zojuist bekendgemaakt in het programma Opsporing Verzocht op Nederland 1. Het duo probeerde op 14 december 2008 het Amsterdamse honk in brand te steken, maar hun poging mislukte.
Het tweetal, vermoedelijk supporters van ADO Den Haag, is deze week opgepakt door de Amsterdamse politie. Eerder dit seizoen werd het Supportershome van Ajax al beklad door Hagenezen. In 2005 brandde het Amsterdamse honk in z'n geheel af.
Heerlijk hakje van Bodul ookquote:
Volgens mij is ie verhuurd aan Genk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:06 schreef TIM-846 het volgende:
Zag gisteren dat de Mul bij Genk speelde? Is die alweer klaar bij Sevilla? Die heeft ons toch ook nog enkele miljoenen opgeleverd destijds, of niet?
Dat is één van de weinige kansen die ze hebben gehad.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:26 schreef Schanulleke het volgende:
De samenvatting laat sowieso goed spel zien. Al komen ze goed weg als Twente bij 0-0 die bal naastkopt.
Stelt niks voor. Auto goedkoopst maar wil dan wel hotel met parkeergarage. Heeft iemand zo'n hotel gevonden?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:48 schreef Rots het volgende:
Is met een busje/auto dan echt zoveel goedkoper dan met het vliegtuig? Vreemd.
Verliezen tegen ADO zondag, succes.
Ik verwacht veel van hem!quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:07 schreef getl0st het volgende:
[..]
Goal van Aissati was ook niet verkeerd
Auto is 100 euro tol (sommigen zeggen alleen de heenweg, dus dat zou 50 zijn) en met een diesel verrijdt je voor 200 euro aan brandstof. Wij gaan met 5, dus dat is zo'n 50-60 euro p.p.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:48 schreef Rots het volgende:
Is met een busje/auto dan echt zoveel goedkoper dan met het vliegtuig? Vreemd.
Verliezen tegen ADO zondag, succes.
Heb je een seizoenskaart dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:01 schreef Cheiron het volgende:
Zo, kaartjes voor Olympique thuis zijn al binnen. Nu maar hopen dat we een (redelijk) fitte selectie hebben..
Wij hebben helaas mpv op benzine dus die is wat minder zuinig. En auto zet je in parkeergarage of zo?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Auto is 100 euro tol (sommigen zeggen alleen de heenweg, dus dat zou 50 zijn) en met een diesel verrijdt je voor 200 euro aan brandstof. Wij gaan met 5, dus dat is zo'n 50-60 euro p.p.
FF opgezocht op ViaMichelin.nlquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Auto is 100 euro tol (sommigen zeggen alleen de heenweg, dus dat zou 50 zijn) en met een diesel verrijdt je voor 200 euro aan brandstof. Wij gaan met 5, dus dat is zo'n 50-60 euro p.p.
Ik vind 50 tientjes de man best prijzig. Dat betaal ik nog niet eens voor m'n vlucht.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:02 schreef MOON76 het volgende:
[..]
dus ongeveer 268 retour.. dus met 50 tientjes de man kom je net uit... vind het redelijk te doen..
Tssskquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik vind 50 tientjes de man best prijzig. Dat betaal ik nog niet eens voor m'n vlucht.
En met wat voor auto is dat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:02 schreef MOON76 het volgende:
[..]
FF opgezocht op ViaMichelin.nl
Route:
Kosten 133.84 EUR
Tol 49.20 EUR | Literprijs 84.64 EUR
Tijd 11.21 u
waarvan 10.53 u op autowegen
Afstand 1238 km
Dit is een enkele reis....
dus ongeveer 268 retour.. dus met 50 tientjes de man kom je net uit... vind het redelijk te doen..
Ik heb een middelgrote auto op diesel ingevuld ( In mijn geval een Renault Megane Station 2.0 TDCI )quote:
Maar met benzine is dubbel verbruik denk?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:25 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik heb een middelgrote auto op diesel ingevuld ( In mijn geval een Renault Megane Station 2.0 TDCI )
Voor zoveel geld kan je ook een vliegtuig pakken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:02 schreef MOON76 het volgende:
[..]
FF opgezocht op ViaMichelin.nl
Route:
Kosten 133.84 EUR
Tol 49.20 EUR | Literprijs 84.64 EUR
Tijd 11.21 u
waarvan 10.53 u op autowegen
Afstand 1238 km
Dit is een enkele reis....
Niet als je met een paar gasten bent hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voor zoveel geld kan je ook een vliegtuig pakken.
50 tientjes per persoon vlieg je naar Marseille vanuit eindhovenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Niet als je met een paar gasten bent hoor.
Neequote:Op woensdag 4 maart 2009 11:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voor zoveel geld kan je ook een vliegtuig pakken.
Als jij het mij laat zien. Dan ben ik een gelukkig mensquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
50 tientjes per persoon vlieg je naar Marseille vanuit eindhoven
Het kan niet. Heb het net nog even bekeken. De vlucht op dinsdag kost 170 euro en woensdag zit volgeboekt. Hij verkondigt dus gewoon bullshit.quote:
En je staat ook niet midden in de stad he, als je eenmaal geland bent in Marseillequote:Op woensdag 4 maart 2009 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je kan ook voor 88 euro p.p. via Brussel naar Marseille vliegen, maar dan moet je wel weer eerst met trein of auto naar brussel...
Waar vind je die dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je kan ook voor 88 euro p.p. via Brussel naar Marseille vliegen, maar dan moet je wel weer eerst met trein of auto naar brussel...
Via world ticket center. Maar dan zit je nog steeds rond de 140 euro voor de totale reis denk ik.quote:
Ik wil eigenlijk gewoon auto. Stoppen wanneer je wilt en kan dan nog 1.5 dag in marseille banjeren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Via world ticket center. Maar dan zit je nog steeds rond de 140 euro voor de totale reis denk ik.
Wij gaan ook met een busje kun je veel meer je eigen plan trekken indd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon auto. Stoppen wanneer je wilt en kan dan nog 1.5 dag in marseille banjeren.
Wat kostte dat busje je in totaal als ik mag vragen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij gaan ook met een busje kun je veel meer je eigen plan trekken indd.
En waar zet je dat busje dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij gaan ook met een busje kun je veel meer je eigen plan trekken indd.
Schoppen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:01 schreef DurQ het volgende:
Wat voor soort voetbal speelt Marseiille eigenlijk? Counter, pressie????
Inclusief tol 80 euro p.p.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat kostte dat busje je in totaal als ik mag vragen?
Nog niet eens over na gedacht, zal vast wel ergens een mooi plekje voor zijn enigszinds buiten het centrumquote:
Dat is nog geen 50 tientjes. 50 tientjes is 500 euro.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Het kan niet. Heb het net nog even bekeken. De vlucht op dinsdag kost 170 euro en woensdag zit volgeboekt. Hij verkondigt dus gewoon bullshit.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat is nog geen 50 tientjes. 50 tientjes is 500 euro.
quote:Cruijff: "Van Basten weet me te vinden"
Het verhaal dat Ajax-trainer Marco van Basten en Johan Cruijff ruzie hebben, is volgens de oud-trainer van FC Barcelona onzin. Cruijff zegt in gesprek met AT5 dat er wat hen betreft 'niets aan de hand is'.
In maart van het vorige jaar werden Cruijff, die een actieve adviseursrol zou gaan bekleden bij Ajax, en aankomend Ajax-trainer Van Basten het op bepaalde beleidspunten niet met elkaar eens. De terugkeer van Cruijff bij Ajax was dan ook van korte duur. El Salvador besloot terug te keren naar Spanje, waar hij nu nog altijd verblijft.
In de media verschenen berichten dat de relatie tussen de twee vanaf dat moment bekoeld was. Daar is echter niets van waar. "Hij (Van Basten, red.) is zwaar aan het werk en ik woon in Barcelona. Als hij mij nodig heeft weet me te vinden. Dat is geen probleem. Wat ons betreft is er niets aan de hand", reageert Cruijff op de situatie.
Gabri ook al. Weer het middenveld weg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:38 schreef kevin6188 het volgende:
Vertonghen zou vijf tot zes weken buitenspel staan, naar het schijnt.
Ergens ben ik wel blij dat Vertonghen rust kan pakken. Die jongen speelt al drie jaar lang - ook zomers met al die toernooien. Jeugd-EK, Olympische Spelen, Ajax. Het houdt maar niet op. Spijtig dat het dan door een blessure is, maar je ziet aan Emanuelson wat er kan gebeuren als je teveel hooi op je vork neemt. Die was soms te moe om te trainen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Gabri ook al. Weer het middenveld weg.
Mooi zo. Want ondanks alles blijft Cruijff een icoon.quote:
Urbyquote:Emanuelson hoopt op rentree in Oranje
Geschreven op woensdag, 4 maart om 14:16
Urby Emanuelson dreigt met Ajax opnieuw naast de landstitel te grijpen, maar toch kan de middenvelder terugkijken op een goed seizoen. De linkspoot is bezig aan zijn beste jaar uit zijn carrière en hoopt op een terugkeer in het Nederlands elftal: “Het is een vreemd contrast: ik ben voor mijn gevoel aan mijn beste en meest constante seizoen tot nu toe bezig, maar aan de andere kant heb ik al een jaar geen interland meer gespeeld.”
In Voetbal International kijkt Emanuelson uitgebreid terug op het voetbalseizoen 2008/09 tot dusver. Een seizoen waarin de linkspoot uitstekend presteert. “Ik heb gemerkt wat ik diep in mijn hart al langer wist: ik bén geen verdediger”, zei Emanuelson. “Het tegenstrijdige is dat ik als verdediger het Nederlands elftal heb gehaald. Op dit moment heb ik ook niet het gevoel dat ik er heel dicht tegenaan zit. Ik moet gewoon doorgaan op het pad dat ik dit seizoen ben ingeslagen en dan maar hopen dat ze me weer een keer nodig hebben bij Oranje.”
Onder bondscoach Marco van Basten was Emanuelson vrijwel altijd zeker van een plaats in de selectie. Nu is Van Basten coach in Amsterdam. Emanuelson: “De trainer is vier jaar bondscoach geweest en heeft Ajax in die periode op de voet gevolgd. Toen al concludeerde hij dat we te sterk afhankelijk waren van individuen en te weinig als team voor de dag kwamen. Dat klopte ook wel. Zodra het voetballend niet loopt, moet je als ploeg een wedstrijd op strijdlust kunnen binnenslepen. Dat is de laatste jaren te weinig gelukt en ook dit seizoen is het een belangrijk aandachtspunt.”
“Van Basten stelt zich veel makkelijker open voor andere inzichten dan een hoop mensen denken”, vervolgt Emanuelson. “Hij geeft zijn assistenten de ruimte, werkt samen met Danny Blind, haalt Frank de Boer bij de staf, overlegt met Dennis Bergkamp, betrekt een mental coach bij zijn werk; dat zijn dingen waaruit blijkt dat hij niet alleen maar van zijn eigen ideeën uitgaat. Hij geeft zelf ook aan dat hij nog moet groeien als trainer. Eerlijk.”
De vleugelspeler hoopt spoedig belangrijker te worden voor zijn club. “Het zit oorspronkelijk niet in mijn karakter om andere mensen aan te sturen, maar al tijdens de voorbereiding op dit seizoen heb ik me voorgenomen belangrijker te worden voor de ploeg, ook in de coaching en de organisatie. Ook de trainer vindt dat ik me met mijn ervaring meer moet laten gelden. Uit een recent gesprek met onze mental coach Wim Keizer kwam ook naar voren dat ik me nóg meer als persoonlijkheid binnen de spelersgroep moet profileren.”
Quotes Voetbal International
Nou nou.quote:
Hoeft Vertonghen volgend seizoen ook niet zoveel wedstrijden te spelen als we alleen maar de competitie en beker hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:35 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ergens ben ik wel blij dat Vertonghen rust kan pakken. Die jongen speelt al drie jaar lang - ook zomers met al die toernooien. Jeugd-EK, Olympische Spelen, Ajax. Het houdt maar niet op. Spijtig dat het dan door een blessure is, maar je ziet aan Emanuelson wat er kan gebeuren als je teveel hooi op je vork neemt. Die was soms te moe om te trainen.
Ajax kan Vertonghen volgend seizoen nog prima gebruiken.
Erg goed verhaal! Nog een jaar Urby zou errug mooi zijn bij Ajax, en als je dit zo leest zit die kans er dik in.quote:
Bus is een helquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:08 schreef kurk_droog het volgende:
Weer 1 afvallerAuto gaat het niet worden. Vorig jaar bus naar biarritz werd ik al gek van dus daar ga ik ook niet mee. Lastig verhaal dus
Sinds er nog 10% korting is?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:12 schreef Jasza het volgende:
Wat is dit voor tering gezeik voor Marseille thuis, je kan geen F-side of 410 halen als je niet in dat vak zit. Sinds wanneer is dat?
Tegen Fiorentina enzo kon het wel gewoon.
Vandaag kon je sowieso alleen nog eigen plek kopenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:12 schreef Jasza het volgende:
Wat is dit voor tering gezeik voor Marseille thuis, je kan geen F-side of 410 halen als je niet in dat vak zit. Sinds wanneer is dat?
Kan daarna ook niet staat erquote:
* = deze vakken zijn 5 en 6 maart exclusief beschikbaar voor de SCC-houders van de vakken 125 t/m 129 en Vak 410. Bij deze wedstrijd is het voor overige scc-houders niet mogelijk bij te kopen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:12 schreef Jasza het volgende:
Koop je ander vak op zuid 1 / 2. Wissel gewoon kaartje op overloop.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan daarna ook niet staat er![]()
125* t/m 129* alle rijen ¤29,00 ¤26,10
* = deze vakken zijn 5 en 6 maart exclusief beschikbaar voor de SCC-houders van de vakken 125 t/m 129 en Vak 410. Bij deze wedstrijd is het voor overige scc-houders niet mogelijk bij te kopen.
Hmm vaag. Maar ja, 410 loopt toch wel volquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan daarna ook niet staat er![]()
125* t/m 129* alle rijen ¤29,00 ¤26,10
* = deze vakken zijn 5 en 6 maart exclusief beschikbaar voor de SCC-houders van de vakken 125 t/m 129 en Vak 410. Bij deze wedstrijd is het voor overige scc-houders niet mogelijk bij te kopen.
Ahja dan nog schiet dat niet echt opquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
--
Als ik het goed begrijp kun je dus met je eigen SCC wel één plek kopen op Zuid1 vanaf a.s. zaterdag 7 maart. En dat zit dan waarschijnlijk nog niet helemaal vol, of werkelijk iedereen moet z'n eigen plek hebben teruggekocht.
Ja als je er zelf maar staat toch.quote:
Hehe dat is ook waar jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja als je er zelf maar staat toch.![]()
Al die mensen zonder CC oid die er nu ineens wel bij willen zijn maak ik me niet zo druk om.
Ik heb er wel echt zin in trouwens, de enige wedstrijden waar ik nog écht naar uitkijk dit seizoen.
quote:Onlangs heeft het vooroverleg plaatsgevonden voor de wedstrijd tussen NAC Breda en Ajax op 22 maart 2009 om 14.30 uur. Net zoals vorig jaar is er een verplichte buscombi met een alternatieve opstapplaats in Lage Zwaluwe en ontvangen we 1000 kaarten.
Wel of geen fans?
Grote vraag is of we de wedstrijd wel mogen bijwonen. Naar aanleiding van veel vuurwerk bij het bekerduel tussen NAC en FC Groningen heeft de KNVB NAC een schikkingsvoorstel gedaan van 15.000 euro boete en één wedstrijd zonder publiek.
NAC heeft aangegeven voor 5 maart tegen dit voorstel in beroep te gaan. Indien de tuchtcommissie besluit de straf te handhaven of zelfs te verzwaren speelt NAC zijn eerstkomende thuiswedstrijd zonder publiek. De kans is groot dat dit het duel op 22 maart is. Vooralsnog zal Ajax de kaartverkoop voor de wedstrijd niet starten.
Bah inderdaadquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:38 schreef Silenus het volgende:
Al met al begint het erop te lijken dat we naar verdomd weinig wedstrijdjes mogen door het jaar heen.
Gelukkig komen we wel ver in de UEFA cup!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:38 schreef Silenus het volgende:
Al met al begint het erop te lijken dat we naar verdomd weinig wedstrijdjes mogen door het jaar heen.
Ik wil gewoon winnen wat er nog te winnen valt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een Ajax in vorm tegen een AZ dat kampioen kan worden op de 32ste speeldag kan ook nog wel een hele leuke worden hoor.
Ergens zou ik het heerlijk vinden om ze met 6-0 de boot in te sturen, maar ergens wordt het dan ook wel zuurder als zij de week er na toch gewoon kampioen zouden worden.
En juist de leukste.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:38 schreef Silenus het volgende:
Hoop het wel, Als er rond 9.45 nog kaartjes zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:47 schreef Silaz het volgende:
Morgen maar kaartjes halen voor 428 tegen marseille. Nog meer fokkers te vinden daar?
KNJB, jwt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:47 schreef Jasza het volgende:
Wat ik me afvraag, waarom krijgen wij dan geen 1 duel zonder publiek vanwege die rookpotten?
Anders neem je 429, echt veel verschil maakt het niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:48 schreef jna het volgende:
[..]
Hoop het wel, Als er rond 9.45 nog kaartjes zijn
Nee dat maakt me ook niet echt uit. Ik bedoel meer gewoon de vakken daar in de buurt. Liever zelfs wat meer naar de zijkant toe ivm het zicht. Op 428 heb ik regelmatig dat ik niet goed zie waar de bal naartoe gaat qua afstand.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Anders neem je 429, echt veel verschil maakt het niet.
Mwoh, dat probleem had ik al op 425 toen Vermaelen de bal keurig in het netje legde tegen Kopenhagen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:53 schreef jna het volgende:
Op 428 heb ik regelmatig dat ik niet goed zie waar de bal naartoe gaat qua afstand.
Wat had ik het toen graag verkeerd gezienquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mwoh, that probleem had ik al op 425 toen Vermaelen de bal keurig in het netje legde tegen Kopenhagen.
Dat ging echt in slow motion inderdaad.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:58 schreef kevin6188 het volgende:
Dat moment leek ook wel uren te duren...
Of ze verliezen de week erna bij FC Twente, wij winnen bij Sparta, de week erna knikt Sibon de 0-1 er in de laatste minuut in en Kennedy scoort in diezelfde laatste minuut de winnende tegen FC Twente waardoor wij kampioen worden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een Ajax in vorm tegen een AZ dat kampioen kan worden op de 32ste speeldag kan ook nog wel een hele leuke worden hoor.
Ergens zou ik het heerlijk vinden om ze met 6-0 de boot in te sturen, maar ergens wordt het dan ook wel zuurder als zij de week er na toch gewoon kampioen zouden worden.
50 tientjes = 500 euro Daar vlieg je echt wel mee naar Marseille en terugquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Als jij het mij laat zien. Dan ben ik een gelukkig mens
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Of ze verliezen de week erna bij FC Twente, wij winnen bij Sparta, de week erna knikt Sibon de 0-1 er in de laatste minuut in en Kennedy scoort in diezelfde laatste minuut de winnende tegen FC Twente waardoor wij kampioen worden.
Ik denk dat ik dan van pure opwinding zo'n grote erectie krijg dat ik geen bloed meer in m'n hoofd heb en sterf, maar dat terzijde.
Dat wel denk ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:01 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat ging echt in slow motion inderdaad.
Als ik nou morgen met een seizoenskaart van zuid1 extra kaarten op zuid1 wil halen, kan dat dan wel of niet?
Ik ga het in ieder geval proberen om 09:00.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:47 schreef Silaz het volgende:
Morgen maar kaartjes halen voor 428 tegen marseille. Nog meer fokkers te vinden daar?
Ging NAC niet vandaag pas in beroep? Dan zou de uitkomst vandaag toch nog niet bekend zijn?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:10 schreef denthemen het volgende:
Vanavond supportersraad, eens horen wat ze over NAC te zeggen hebben
Godverdomme!! Ik las meevallerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Klote...
Blessure Vertonghen tegenvaller voor Ajax
Ajax kan de komende weken niet beschikken over Jan Vertonghen. De middenvelder is zeker anderhalve maand uitgeschakeld. Dat maakte de Belg bekend in gesprek met de regiozender AT5.
Uit onderzoek is gebleken dat Vertonghen een scheur in zijn hamstring heeft opgelopen. De Belg raakte geblesseerd in de slotfase van het met 2-0 gewonnen duel bij FC Utrecht.
Door de blessure mist de middenvelder onder meer de Europese tweestrijd met Olympique Marseille. Die duels staan gepland op 12 en 18 maart.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:47 schreef Silaz het volgende:
Het is toch achterlijk? Omdat de thuisspelende partij straf krijgt, mogen er ook geen supporters van de uitspelende partij komen. Wat hebben wij er mee te maken dat NAC-supporters tegen Groningen vuurwerk afsteken? Achterlijke straf trouwens, dan moeten wij ook nog uit gaan kijken nav kakkies-thuis.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:38 schreef Silenus het volgende:
Zou met een vriendin in het thuisvak gaan zittenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, misschien kun je NAC wel beter zonder publiek spelen. Dat is toch een van de krachten van NAC; als het publiek erachter staat spelen ze altijd beter.
Bah... elke keer als het middenveld eens helemaal fit is.. krijg je dit gezeik weer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Klote...
Ajax kan de komende weken niet beschikken over Jan Vertonghen. De middenvelder is zeker anderhalve maand uitgeschakeld. Dat maakte de Belg bekend in gesprek met de regiozender AT5.
Uit onderzoek is gebleken dat Vertonghen een scheur in zijn hamstring heeft opgelopen. De Belg raakte geblesseerd in de slotfase van het met 2-0 gewonnen duel bij FC Utrecht.
Door de blessure mist de middenvelder onder meer de Europese tweestrijd met Olympique Marseille. Die duels staan gepland op 12 en 18 maart.
Toch ook niet verkeerdquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:54 schreef thewishmaster het volgende:
Dan moet het maar weer met Enoh en Lindgren als verdedigende middenvelders gebeuren.
Helemaal niks mis mee inderdaad, ik hoop alleen niet dat een van die twee ook nog geblesseerd raakt of geschorst wordt.quote:
Dan hebben we Anita ook nog. Niets mis meequote:Op woensdag 4 maart 2009 18:02 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee inderdaad, ik hoop alleen niet dat een van die twee ook nog geblesseerd raakt of geschorst wordt.
En Lindgren dan op 10 ofzo?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kutzooi.
Dat wordt schuiven.. Als Dario weer fit is kan Urby links-half, samen met Lindgren en Enoh.
Als die weer op niveau komt hebben we eindelijk de goede 10 die we het hele seizoen al missen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:24 schreef kurk_droog het volgende:
Ismael komt er ook weer aan. Die gaat zeker minuten pakken met zijn goede spel bij jong ajax.
Bericht is goed, en de icoon was toevallig daar opquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:41 schreef sjimz het volgende:
jorien, dat bericht icm PI kan lekker weg blijven uit dit topic.
Post eens een keer wat zinnigs, ik heb nu al honderden berichten van je zien langskomen en ze hebben allemaal het niveau VMBO niveau 2.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bericht is goed, en de icoon was toevallig daar op![]()
Censuur de fok
Je doet maar gewoon lekker normaal.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bericht is goed, en de icoon was toevallig daar op![]()
Censuur de fok
Wie ben jij?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:09 schreef Placenta het volgende:
Zijn er hier mensen die in F1 hotel Valentine verblijven?
Reken er maar niet op.quote:
Hoorde iemand erover maar dat is toch zo'n hoeren hotel waar het sperma nog in de lakens hangt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:09 schreef Placenta het volgende:
Zijn er hier mensen die in F1 hotel Valentine verblijven?
Gewoon gaan johquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoorde iemand erover maar dat is toch zo'n hoeren hotel waar het sperma nog in de lakens hangt?
Ik twijfel nu. Met auto en dan 2 dagen daar had ik zo gedaan maar bus vind ik oveel minder dan ik het te duur vind
Balen van die terugslag...we kunnen hem echt goed gebruiken nu, zeker gezien zijn chemie met Suarez..quote:
Denk dat je al blij mag zijn als hij er volgende week bij is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Balen van die terugslag...we kunnen hem echt goed gebruiken nu, zeker gezien zijn chemie met Suarez..
Gewoon gaan man, zoals het nu lijkt gaan er nog maar vet weinigquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoorde iemand erover maar dat is toch zo'n hoeren hotel waar het sperma nog in de lakens hangt?
Ik twijfel nu. Met auto en dan 2 dagen daar had ik zo gedaan maar bus vind ik oveel minder dan ik het te duur vind
Gigiquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Balen van die terugslag...we kunnen hem echt goed gebruiken nu, zeker gezien zijn chemie met Suarez..
Veel meer zullen het er echt niet zijn hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef Breach het volgende:
Whehe, straks zit er 500 man in het uitvak
Op zich ook niet zo heel gek. Ik ga met een groepje van vijf en ik weet dat er links en rechts nog wat busjes gehuurd worden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:45 schreef Placenta het volgende:
[..]
Gewoon gaan man, zoals het nu lijkt gaan er nog maar vet weinig
Eerste Europese tripje
Jammer. Maar ook wel weer te verwachten zo kort na Fiorentina.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Veel meer zullen het er echt niet zijn hoor.
Ja kutplanning van de UEFA, slaat nergens op dit natuurlijk. Verder is het al vrij duur allemaal, ik was graag gegaan en 2 andere maten van me ook. Maar we hebben geen auto etc, en vliegen is te duur.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef Breach het volgende:
Whehe, straks zit er 500 man in het uitvak
Tourbusquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:57 schreef Jasza het volgende:
Silenus ging niet dacht ik
Bij ons is er nog 5% kans mocht er toch iemand willen rijden+auto erbij, maar ga er niet vanuit.
Niet verkeerdquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef Jasza het volgende:
://www.ajaxlife.nl/video/detail/226&feature=player_embedded
Oh, daar is ie weer. Komen Defour en Boulahrouz ook nog?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef Jasza het volgende:
En:
'Ajax in zomerstop opnieuw voor Bojan'
woensdag 04 maart, door alwaysAFCA, Schijndel, 15:09u, Sport
Atletico Madrid, Internazionale, Olympique Lyon, AC Milan, Tottenham Hotspur en Ajax willen Bojan Krkic komend seizoen op huurbasis onderdak bieden. Dat schrijft het dagblad Sport.
De achttienjarige Krkic is een van de parels van de jeugdopleiding van FC Barcelona, maar schurkt al anderhalf jaar tegen de hoofdmacht aan. Deze jaargang doet hij voornamelijk speelminuten op in de Copa del Rey. In de belangrijkste competities kiest coach Josep Guardiola steevast voor Thierry Henry, Lionel Messi en Samuel Eto'o.
Sportweek maakte vorige maand ervan gewag dat Ajax, Olympique Marseille en Hoffenheim in de afgelopen winterstop een vergeefse poging deden om Krkic tijdelijk over te nemen. (tekst: Sportweek.nl)
Je vergeet Wilhelmson.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:42 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Oh, daar is ie weer. Komen Defour en Boulahrouz ook nog?
Anders lees je de pagina even doorquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:42 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Oh, daar is ie weer. Komen Defour en Boulahrouz ook nog?
Hoe is het overigens met Dario, kan die al meedoen as zondag?
Ik zie Ajax Poepon wel terughalen als tweede spits eigenlijk, om toch maar even iets serieuzer te wordenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik hoorde dat men toch bezig is om Kanu warm te maken voor een terugkeer.
En Slijngard. Ik ben Slijngard-fan geworden sinds hij bij Sparta speelt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie Ajax Poepon wel terughalen als tweede spits eigenlijk, om toch maar even iets serieuzer te worden
Die heeft ook wel een aardige cultheidsfactor jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:55 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En Slijngard. Ik ben Slijngard-fan geworden sinds hij bij Sparta speelt.
Slijngard komt sowieso terug toch, aangezien die is verhuurd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:55 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ahh tof voor je Denquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:10 schreef denthemen het volgende:
Jorien sodemieter nou eens op hier met je misselijke berichten, vorige keer had je een smoes en nu weer! Dat de mods je niet bannen omdat je moeder anders weer gaat mailen is hun probleem, maar je moet gewoon ophoeren met dat gekut van je, met zulk soort acties zal je nog lager worden als dat je al bent!
Genoeg over die mongool, net vergadering ASR gehad, de punten zullen jullie binnenkort lezen, wel kan ik melden dat ik in een werkgroep kom die zich bezig zal houden met alles in het stadion, van uitstraling tot het stadionprogramma, dus mocht je suggesties hebben PM ze auboh ja, alle ontwerpen van de verbouwing aan de ArenA die je tot nu toe heb kunnen zien zijn bullshit! En we krijgen nieuwe schermen en veel tv's in het stadion. Ik hoop dat de notulen snel online komen, ik mag nu verder nog niets zeggen
Er was een krant die claimde met bepaalde tekeningen te weten hoe het ging wordenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:14 schreef Nashje het volgende:
Welke ontwerpen van de verbouwing? Ik heb nog niets gezien...
Behoudens die wedstrijd waarin hij 3 eigen doelpunten maakte ofzo (:')), doet hij het best goed ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:55 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Zou het wel erg matig vinden als hij niet bij Sparta zou mee kunnen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Behoudens die wedstrijd waarin hij 3 eigen doelpunten maakte ofzo (:')), doet hij het best goed ja.
Aah oke. Klinkt in ieder geval goed je verhaalquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er was een krant die claimde met bepaalde tekeningen te weten hoe het ging worden
Mocht je hier meer info over hebben, zou je me die dan kunnen PM'en. Als het mag natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:10 schreef denthemen het volgende:
Genoeg over die mongool, net vergadering ASR gehad, de punten zullen jullie binnenkort lezen, wel kan ik melden dat ik in een werkgroep kom die zich bezig zal houden met alles in het stadion, van uitstraling tot het stadionprogramma, dus mocht je suggesties hebben PM ze auboh ja, alle ontwerpen van de verbouwing aan de ArenA die je tot nu toe heb kunnen zien zijn bullshit! En we krijgen nieuwe schermen en veel tv's in het stadion. Ik hoop dat de notulen snel online komen, ik mag nu verder nog niets zeggen
Dat zou erg matig zijn inderdaad, aangezien Ajacieden altijd uitblinken in rotterdam.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou het wel erg matig vinden als hij niet bij Sparta zou mee kunnen.
Cool betekent dit dat ze eindelijk de grachten dichtpleuren, en meer?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:10 schreef denthemen het volgende:
En we krijgen nieuwe schermen en veel tv's in het stadion. Ik hoop dat de notulen snel online komen, ik mag nu verder nog niets zeggen
omdat er nieuwe schermen komen pleuren ze de grachten dicht?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:56 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Cool betekent dit dat ze eindelijk de grachten dichtpleuren, en meer?
Volg 'm ook niet echt.....quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:04 schreef jna het volgende:
[..]
omdat er nieuwe schermen komen pleuren ze de grachten dicht?
Er zijn zat betere redenen terwijl het toch nog niet is gebeurd, dus dan maar omdat er nieuwe schermen worden opgehangen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:04 schreef jna het volgende:
[..]
omdat er nieuwe schermen komen pleuren ze de grachten dicht?
Nee, contract loopt af.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:52 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Slijngard komt sowieso terug toch, aangezien die is verhuurd.
je schrijfde het ook verkeerdquote:
Ik dacht dat bij de verhuur zijn contract weer met een jaar verlengd is maar kan het het mis hebben hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=66741
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67269quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik dacht dat bij de verhuur zijn contract weer met een jaar verlengd is maar kan het het mis hebben hoor.
Ja lachen met al die boeren in het stadionquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:28 schreef kurk_droog het volgende:
Stadionprogramma lekker Amsterdams houden.
Normaal versta ik ze nog wel. maar in de rij bij zuid j tegen fiorentina had ik er 3 achter me die ik ECHT NIET kon verstaanquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja lachen met al die boeren in het stadion
Oke, maar komt op hetzelfde neer. Als Ajax hem terug wil kan hij voor 2 jaar bijtekenen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67269
Mooiste is nog dat ze meestal niet eens weten welke metro ze moeten hebben. En of ze op Bijlmer of Duivendrecht moeten uitstappen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:39 schreef jna het volgende:
[..]
Normaal versta ik ze nog wel. maar in de rij bij zuid j tegen fiorentina had ik er 3 achter me die ik ECHT NIET kon verstaan
Ik zag ook hele groepen met Jupiler lopen. Ksssjjtquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:39 schreef jna het volgende:
[..]
Normaal versta ik ze nog wel. maar in de rij bij zuid j tegen fiorentina had ik er 3 achter me die ik ECHT NIET kon verstaan
Dat dusquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mooiste is nog dat ze meestal niet eens weten welke metro ze moeten hebben. En of ze op Bijlmer of Duivendrecht moeten uitstappen.
En ondertussen wel een AFCA-vest aantrekken en doen alsof je hardcore-hooligan bent.
En dan hoor je die G en dan is het al snel over hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mooiste is nog dat ze meestal niet eens weten welke metro ze moeten hebben. En of ze op Bijlmer of Duivendrecht moeten uitstappen.
En ondertussen wel een AFCA-vest aantrekken en doen alsof je hardcore-hooligan bent.
Laat ze het hier maar niet horen want dan krijg je weer zo'n zinloze discussie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dan hoor je die G en dan is het al snel over hoorSukkels dat het zijn
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dan hoor je die G en dan is het al snel over hoorSukkels dat het zijn
Beter hier die discussie dan in de metro.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat ze het hier maar niet horen want dan krijg je weer zo'n zinloze discussie.
ik kan er alleen maar om lachenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat ze het hier maar niet horen want dan krijg je weer zo'n zinloze discussie.
Dat kon je op je sokken nagaan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Klote...
Dat wel, maar je blijft toch hopenquote:
En toch weer dom van hem eigenlijk. Je staat 0-2 voor, je voelt iets bij je hamstring en trekt daarna toch een sprintje. Als je slim bent doe je dat gewoon niet en geef je aan dat je daar iets voelde. Was toch nog maar 5 minuten of zo.quote:
Of, en dat heb ik 2x binnen 4 man zien gebeuren bij fiorentina, het kaartje in een hele andere gleuf proberen te stoppen bij de ingangquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Thuis vind ik dat nog wel prima maar afgelopen zondag naar utrecht zat iemand dat papieren kaartje erin te rammen en je zag dat het zijn eerste keer was.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:01 schreef kalinho het volgende:
[..]
Of, en dat heb ik 2x binnen 4 man zien gebeuren bij fiorentina, het kaartje in een hele andere gleuf proberen te stoppen bij de ingang
Dat je jezelf daar druk om kunt makenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Thuis vind ik dat nog wel prima maar afgelopen zondag naar utrecht zat iemand dat papieren kaartje erin te rammen en je zag dat het zijn eerste keer was.
Genoeg mensen die elke week gaan die bij utrecht naast een kaartje grepen. En dan gaat zon droeftoeter 1x dit seizoenquote:
Ach... misschien beleeft die ene droeftoeter dan wel de mooiste dag van het jaar. Verschil moet er zijn. Je hebt die-hards die naar alle wedstrijden gaan en je hebt supporters die een enkele keer naar een wedstrijd gaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Genoeg mensen die elke week gaan die bij utrecht naast een kaartje grepen. En dan gaat zon droeftoeter 1x dit seizoen
Maar zit al heel de avond in mijn zeikstoel
Nja druk mkaen...quote:
quote:Emanuelson: "Bezig aan mijn beste seizoen"
Terwijl Ajax opnieuw de landstitel niet lijkt te halen, is Urby Emanuelson bezig aan zijn beste seizoen in dienst van de Amsterdammers. De linkspoot zelf voelt dat ook zo, hoewel hij niet meer in beeld is bij Oranje.
Hoewel de titel niet in zicht is, is Emanuelson in gesprek met Voetbal International positief over zijn oefenmeester. "Van Basten stelt zich veel makkelijker open voor andere inzichten dan een hoop mensen denken. Hij geeft zijn assistenten de ruimte, werkt samen met Danny Blind, haalt Frank de Boer bij de staf, overlegt met Dennis Bergkamp, betrekt een mental coach bij zijn werk; dat zijn dingen waaruit blijkt dat hij niet alleen maar van zijn eigen ideeën uitgaat. Hij geeft zelf ook aan dat hij nog moet groeien als trainer. Dat vind ik eerlijk."
Onder de voormalig bondscoach heeft hij dan ook ontdekt wat hij al langer dacht. "Ik heb gemerkt wat ik diep in mijn hart al langer wist: ik bén geen verdediger. Het tegenstrijdige is dat ik als verdediger het Nederlands elftal heb gehaald. Het is een vreemd contrast: ik ben voor mijn gevoel aan mijn beste en meest constante seizoen tot nu toe bezig, maar aan de andere kant heb ik al een jaar geen interland meer gespeeld."
"En ik heb op dit moment ook niet het gevoel dat ik er heel dicht tegenaan zit", zo vervolgt de linkspoot zijn verhaal. "Ik moet gewoon doorgaan op het pad dat ik dit seizoen ben ingeslagen en dan maar hopen dat ze me weer een keer nodig hebben bij Oranje
kan niet tippen aan de Vogt maar vooruitquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:55 schreef Rots het volgende:
Tim jij was toch ook zo'n fan van onze keeper van Graafschap toch.Post is in het fan-topic dan.
En kut voor jullie van Vertonghen, maar kan wel opgevangen worden op het middenveld joh, komt goed.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
kan niet tippen aan de Vogt maar vooruit
Ga dan niet uit tegen utrechtquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:13 schreef toma het volgende:
[..]
Ach... misschien beleeft die ene droeftoeter dan wel de mooiste dag van het jaar. Verschil moet er zijn. Je hebt die-hards die naar alle wedstrijden gaan en je hebt supporters die een enkele keer naar een wedstrijd gaan.
En voor sommigen is het misschien de eerste keer, maar who cares? Jij bent toch ook ooit voor de eerste keer naar een uit-wedstrijd gegaan? Ik neem aan dat je toen ook niet precies wist hoe het allemaal werkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |