Ik vind 50 tientjes de man best prijzig. Dat betaal ik nog niet eens voor m'n vlucht.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:02 schreef MOON76 het volgende:
[..]
dus ongeveer 268 retour.. dus met 50 tientjes de man kom je net uit... vind het redelijk te doen..
Tssskquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik vind 50 tientjes de man best prijzig. Dat betaal ik nog niet eens voor m'n vlucht.
En met wat voor auto is dat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:02 schreef MOON76 het volgende:
[..]
FF opgezocht op ViaMichelin.nl
Route:
Kosten 133.84 EUR
Tol 49.20 EUR | Literprijs 84.64 EUR
Tijd 11.21 u
waarvan 10.53 u op autowegen
Afstand 1238 km
Dit is een enkele reis....
dus ongeveer 268 retour.. dus met 50 tientjes de man kom je net uit... vind het redelijk te doen..
Ik heb een middelgrote auto op diesel ingevuld ( In mijn geval een Renault Megane Station 2.0 TDCI )quote:
Maar met benzine is dubbel verbruik denk?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:25 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik heb een middelgrote auto op diesel ingevuld ( In mijn geval een Renault Megane Station 2.0 TDCI )
Voor zoveel geld kan je ook een vliegtuig pakken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:02 schreef MOON76 het volgende:
[..]
FF opgezocht op ViaMichelin.nl
Route:
Kosten 133.84 EUR
Tol 49.20 EUR | Literprijs 84.64 EUR
Tijd 11.21 u
waarvan 10.53 u op autowegen
Afstand 1238 km
Dit is een enkele reis....
Niet als je met een paar gasten bent hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voor zoveel geld kan je ook een vliegtuig pakken.
50 tientjes per persoon vlieg je naar Marseille vanuit eindhovenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Niet als je met een paar gasten bent hoor.
Neequote:Op woensdag 4 maart 2009 11:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voor zoveel geld kan je ook een vliegtuig pakken.
Als jij het mij laat zien. Dan ben ik een gelukkig mensquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
50 tientjes per persoon vlieg je naar Marseille vanuit eindhoven
Het kan niet. Heb het net nog even bekeken. De vlucht op dinsdag kost 170 euro en woensdag zit volgeboekt. Hij verkondigt dus gewoon bullshit.quote:
En je staat ook niet midden in de stad he, als je eenmaal geland bent in Marseillequote:Op woensdag 4 maart 2009 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je kan ook voor 88 euro p.p. via Brussel naar Marseille vliegen, maar dan moet je wel weer eerst met trein of auto naar brussel...
Waar vind je die dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je kan ook voor 88 euro p.p. via Brussel naar Marseille vliegen, maar dan moet je wel weer eerst met trein of auto naar brussel...
Via world ticket center. Maar dan zit je nog steeds rond de 140 euro voor de totale reis denk ik.quote:
Ik wil eigenlijk gewoon auto. Stoppen wanneer je wilt en kan dan nog 1.5 dag in marseille banjeren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Via world ticket center. Maar dan zit je nog steeds rond de 140 euro voor de totale reis denk ik.
Wij gaan ook met een busje kun je veel meer je eigen plan trekken indd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon auto. Stoppen wanneer je wilt en kan dan nog 1.5 dag in marseille banjeren.
Wat kostte dat busje je in totaal als ik mag vragen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij gaan ook met een busje kun je veel meer je eigen plan trekken indd.
En waar zet je dat busje dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij gaan ook met een busje kun je veel meer je eigen plan trekken indd.
Schoppen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:01 schreef DurQ het volgende:
Wat voor soort voetbal speelt Marseiille eigenlijk? Counter, pressie????
Inclusief tol 80 euro p.p.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat kostte dat busje je in totaal als ik mag vragen?
Nog niet eens over na gedacht, zal vast wel ergens een mooi plekje voor zijn enigszinds buiten het centrumquote:
Dat is nog geen 50 tientjes. 50 tientjes is 500 euro.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Het kan niet. Heb het net nog even bekeken. De vlucht op dinsdag kost 170 euro en woensdag zit volgeboekt. Hij verkondigt dus gewoon bullshit.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat is nog geen 50 tientjes. 50 tientjes is 500 euro.
quote:Cruijff: "Van Basten weet me te vinden"
Het verhaal dat Ajax-trainer Marco van Basten en Johan Cruijff ruzie hebben, is volgens de oud-trainer van FC Barcelona onzin. Cruijff zegt in gesprek met AT5 dat er wat hen betreft 'niets aan de hand is'.
In maart van het vorige jaar werden Cruijff, die een actieve adviseursrol zou gaan bekleden bij Ajax, en aankomend Ajax-trainer Van Basten het op bepaalde beleidspunten niet met elkaar eens. De terugkeer van Cruijff bij Ajax was dan ook van korte duur. El Salvador besloot terug te keren naar Spanje, waar hij nu nog altijd verblijft.
In de media verschenen berichten dat de relatie tussen de twee vanaf dat moment bekoeld was. Daar is echter niets van waar. "Hij (Van Basten, red.) is zwaar aan het werk en ik woon in Barcelona. Als hij mij nodig heeft weet me te vinden. Dat is geen probleem. Wat ons betreft is er niets aan de hand", reageert Cruijff op de situatie.
Gabri ook al. Weer het middenveld weg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:38 schreef kevin6188 het volgende:
Vertonghen zou vijf tot zes weken buitenspel staan, naar het schijnt.
Ergens ben ik wel blij dat Vertonghen rust kan pakken. Die jongen speelt al drie jaar lang - ook zomers met al die toernooien. Jeugd-EK, Olympische Spelen, Ajax. Het houdt maar niet op. Spijtig dat het dan door een blessure is, maar je ziet aan Emanuelson wat er kan gebeuren als je teveel hooi op je vork neemt. Die was soms te moe om te trainen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Gabri ook al. Weer het middenveld weg.
Mooi zo. Want ondanks alles blijft Cruijff een icoon.quote:
Urbyquote:Emanuelson hoopt op rentree in Oranje
Geschreven op woensdag, 4 maart om 14:16
Urby Emanuelson dreigt met Ajax opnieuw naast de landstitel te grijpen, maar toch kan de middenvelder terugkijken op een goed seizoen. De linkspoot is bezig aan zijn beste jaar uit zijn carrière en hoopt op een terugkeer in het Nederlands elftal: “Het is een vreemd contrast: ik ben voor mijn gevoel aan mijn beste en meest constante seizoen tot nu toe bezig, maar aan de andere kant heb ik al een jaar geen interland meer gespeeld.”
In Voetbal International kijkt Emanuelson uitgebreid terug op het voetbalseizoen 2008/09 tot dusver. Een seizoen waarin de linkspoot uitstekend presteert. “Ik heb gemerkt wat ik diep in mijn hart al langer wist: ik bén geen verdediger”, zei Emanuelson. “Het tegenstrijdige is dat ik als verdediger het Nederlands elftal heb gehaald. Op dit moment heb ik ook niet het gevoel dat ik er heel dicht tegenaan zit. Ik moet gewoon doorgaan op het pad dat ik dit seizoen ben ingeslagen en dan maar hopen dat ze me weer een keer nodig hebben bij Oranje.”
Onder bondscoach Marco van Basten was Emanuelson vrijwel altijd zeker van een plaats in de selectie. Nu is Van Basten coach in Amsterdam. Emanuelson: “De trainer is vier jaar bondscoach geweest en heeft Ajax in die periode op de voet gevolgd. Toen al concludeerde hij dat we te sterk afhankelijk waren van individuen en te weinig als team voor de dag kwamen. Dat klopte ook wel. Zodra het voetballend niet loopt, moet je als ploeg een wedstrijd op strijdlust kunnen binnenslepen. Dat is de laatste jaren te weinig gelukt en ook dit seizoen is het een belangrijk aandachtspunt.”
“Van Basten stelt zich veel makkelijker open voor andere inzichten dan een hoop mensen denken”, vervolgt Emanuelson. “Hij geeft zijn assistenten de ruimte, werkt samen met Danny Blind, haalt Frank de Boer bij de staf, overlegt met Dennis Bergkamp, betrekt een mental coach bij zijn werk; dat zijn dingen waaruit blijkt dat hij niet alleen maar van zijn eigen ideeën uitgaat. Hij geeft zelf ook aan dat hij nog moet groeien als trainer. Eerlijk.”
De vleugelspeler hoopt spoedig belangrijker te worden voor zijn club. “Het zit oorspronkelijk niet in mijn karakter om andere mensen aan te sturen, maar al tijdens de voorbereiding op dit seizoen heb ik me voorgenomen belangrijker te worden voor de ploeg, ook in de coaching en de organisatie. Ook de trainer vindt dat ik me met mijn ervaring meer moet laten gelden. Uit een recent gesprek met onze mental coach Wim Keizer kwam ook naar voren dat ik me nóg meer als persoonlijkheid binnen de spelersgroep moet profileren.”
Quotes Voetbal International
Nou nou.quote:
Hoeft Vertonghen volgend seizoen ook niet zoveel wedstrijden te spelen als we alleen maar de competitie en beker hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:35 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ergens ben ik wel blij dat Vertonghen rust kan pakken. Die jongen speelt al drie jaar lang - ook zomers met al die toernooien. Jeugd-EK, Olympische Spelen, Ajax. Het houdt maar niet op. Spijtig dat het dan door een blessure is, maar je ziet aan Emanuelson wat er kan gebeuren als je teveel hooi op je vork neemt. Die was soms te moe om te trainen.
Ajax kan Vertonghen volgend seizoen nog prima gebruiken.
Erg goed verhaal! Nog een jaar Urby zou errug mooi zijn bij Ajax, en als je dit zo leest zit die kans er dik in.quote:
Bus is een helquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:08 schreef kurk_droog het volgende:
Weer 1 afvallerAuto gaat het niet worden. Vorig jaar bus naar biarritz werd ik al gek van dus daar ga ik ook niet mee. Lastig verhaal dus
Sinds er nog 10% korting is?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:12 schreef Jasza het volgende:
Wat is dit voor tering gezeik voor Marseille thuis, je kan geen F-side of 410 halen als je niet in dat vak zit. Sinds wanneer is dat?
Tegen Fiorentina enzo kon het wel gewoon.
Vandaag kon je sowieso alleen nog eigen plek kopenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:12 schreef Jasza het volgende:
Wat is dit voor tering gezeik voor Marseille thuis, je kan geen F-side of 410 halen als je niet in dat vak zit. Sinds wanneer is dat?
Kan daarna ook niet staat erquote:
* = deze vakken zijn 5 en 6 maart exclusief beschikbaar voor de SCC-houders van de vakken 125 t/m 129 en Vak 410. Bij deze wedstrijd is het voor overige scc-houders niet mogelijk bij te kopen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:12 schreef Jasza het volgende:
Koop je ander vak op zuid 1 / 2. Wissel gewoon kaartje op overloop.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan daarna ook niet staat er![]()
125* t/m 129* alle rijen ¤29,00 ¤26,10
* = deze vakken zijn 5 en 6 maart exclusief beschikbaar voor de SCC-houders van de vakken 125 t/m 129 en Vak 410. Bij deze wedstrijd is het voor overige scc-houders niet mogelijk bij te kopen.
Hmm vaag. Maar ja, 410 loopt toch wel volquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan daarna ook niet staat er![]()
125* t/m 129* alle rijen ¤29,00 ¤26,10
* = deze vakken zijn 5 en 6 maart exclusief beschikbaar voor de SCC-houders van de vakken 125 t/m 129 en Vak 410. Bij deze wedstrijd is het voor overige scc-houders niet mogelijk bij te kopen.
Ahja dan nog schiet dat niet echt opquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
--
Als ik het goed begrijp kun je dus met je eigen SCC wel één plek kopen op Zuid1 vanaf a.s. zaterdag 7 maart. En dat zit dan waarschijnlijk nog niet helemaal vol, of werkelijk iedereen moet z'n eigen plek hebben teruggekocht.
Ja als je er zelf maar staat toch.quote:
Hehe dat is ook waar jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja als je er zelf maar staat toch.![]()
Al die mensen zonder CC oid die er nu ineens wel bij willen zijn maak ik me niet zo druk om.
Ik heb er wel echt zin in trouwens, de enige wedstrijden waar ik nog écht naar uitkijk dit seizoen.
quote:Onlangs heeft het vooroverleg plaatsgevonden voor de wedstrijd tussen NAC Breda en Ajax op 22 maart 2009 om 14.30 uur. Net zoals vorig jaar is er een verplichte buscombi met een alternatieve opstapplaats in Lage Zwaluwe en ontvangen we 1000 kaarten.
Wel of geen fans?
Grote vraag is of we de wedstrijd wel mogen bijwonen. Naar aanleiding van veel vuurwerk bij het bekerduel tussen NAC en FC Groningen heeft de KNVB NAC een schikkingsvoorstel gedaan van 15.000 euro boete en één wedstrijd zonder publiek.
NAC heeft aangegeven voor 5 maart tegen dit voorstel in beroep te gaan. Indien de tuchtcommissie besluit de straf te handhaven of zelfs te verzwaren speelt NAC zijn eerstkomende thuiswedstrijd zonder publiek. De kans is groot dat dit het duel op 22 maart is. Vooralsnog zal Ajax de kaartverkoop voor de wedstrijd niet starten.
Bah inderdaadquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:38 schreef Silenus het volgende:
Al met al begint het erop te lijken dat we naar verdomd weinig wedstrijdjes mogen door het jaar heen.
Gelukkig komen we wel ver in de UEFA cup!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:38 schreef Silenus het volgende:
Al met al begint het erop te lijken dat we naar verdomd weinig wedstrijdjes mogen door het jaar heen.
Ik wil gewoon winnen wat er nog te winnen valt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een Ajax in vorm tegen een AZ dat kampioen kan worden op de 32ste speeldag kan ook nog wel een hele leuke worden hoor.
Ergens zou ik het heerlijk vinden om ze met 6-0 de boot in te sturen, maar ergens wordt het dan ook wel zuurder als zij de week er na toch gewoon kampioen zouden worden.
En juist de leukste.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:38 schreef Silenus het volgende:
Hoop het wel, Als er rond 9.45 nog kaartjes zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:47 schreef Silaz het volgende:
Morgen maar kaartjes halen voor 428 tegen marseille. Nog meer fokkers te vinden daar?
KNJB, jwt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:47 schreef Jasza het volgende:
Wat ik me afvraag, waarom krijgen wij dan geen 1 duel zonder publiek vanwege die rookpotten?
Anders neem je 429, echt veel verschil maakt het niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:48 schreef jna het volgende:
[..]
Hoop het wel, Als er rond 9.45 nog kaartjes zijn
Nee dat maakt me ook niet echt uit. Ik bedoel meer gewoon de vakken daar in de buurt. Liever zelfs wat meer naar de zijkant toe ivm het zicht. Op 428 heb ik regelmatig dat ik niet goed zie waar de bal naartoe gaat qua afstand.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Anders neem je 429, echt veel verschil maakt het niet.
Mwoh, dat probleem had ik al op 425 toen Vermaelen de bal keurig in het netje legde tegen Kopenhagen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:53 schreef jna het volgende:
Op 428 heb ik regelmatig dat ik niet goed zie waar de bal naartoe gaat qua afstand.
Wat had ik het toen graag verkeerd gezienquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mwoh, that probleem had ik al op 425 toen Vermaelen de bal keurig in het netje legde tegen Kopenhagen.
Dat ging echt in slow motion inderdaad.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:58 schreef kevin6188 het volgende:
Dat moment leek ook wel uren te duren...
Of ze verliezen de week erna bij FC Twente, wij winnen bij Sparta, de week erna knikt Sibon de 0-1 er in de laatste minuut in en Kennedy scoort in diezelfde laatste minuut de winnende tegen FC Twente waardoor wij kampioen worden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een Ajax in vorm tegen een AZ dat kampioen kan worden op de 32ste speeldag kan ook nog wel een hele leuke worden hoor.
Ergens zou ik het heerlijk vinden om ze met 6-0 de boot in te sturen, maar ergens wordt het dan ook wel zuurder als zij de week er na toch gewoon kampioen zouden worden.
50 tientjes = 500 euro Daar vlieg je echt wel mee naar Marseille en terugquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Als jij het mij laat zien. Dan ben ik een gelukkig mens
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Of ze verliezen de week erna bij FC Twente, wij winnen bij Sparta, de week erna knikt Sibon de 0-1 er in de laatste minuut in en Kennedy scoort in diezelfde laatste minuut de winnende tegen FC Twente waardoor wij kampioen worden.
Ik denk dat ik dan van pure opwinding zo'n grote erectie krijg dat ik geen bloed meer in m'n hoofd heb en sterf, maar dat terzijde.
Dat wel denk ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:01 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat ging echt in slow motion inderdaad.
Als ik nou morgen met een seizoenskaart van zuid1 extra kaarten op zuid1 wil halen, kan dat dan wel of niet?
Ik ga het in ieder geval proberen om 09:00.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:47 schreef Silaz het volgende:
Morgen maar kaartjes halen voor 428 tegen marseille. Nog meer fokkers te vinden daar?
Ging NAC niet vandaag pas in beroep? Dan zou de uitkomst vandaag toch nog niet bekend zijn?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:10 schreef denthemen het volgende:
Vanavond supportersraad, eens horen wat ze over NAC te zeggen hebben
Godverdomme!! Ik las meevallerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Klote...
Blessure Vertonghen tegenvaller voor Ajax
Ajax kan de komende weken niet beschikken over Jan Vertonghen. De middenvelder is zeker anderhalve maand uitgeschakeld. Dat maakte de Belg bekend in gesprek met de regiozender AT5.
Uit onderzoek is gebleken dat Vertonghen een scheur in zijn hamstring heeft opgelopen. De Belg raakte geblesseerd in de slotfase van het met 2-0 gewonnen duel bij FC Utrecht.
Door de blessure mist de middenvelder onder meer de Europese tweestrijd met Olympique Marseille. Die duels staan gepland op 12 en 18 maart.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:47 schreef Silaz het volgende:
Het is toch achterlijk? Omdat de thuisspelende partij straf krijgt, mogen er ook geen supporters van de uitspelende partij komen. Wat hebben wij er mee te maken dat NAC-supporters tegen Groningen vuurwerk afsteken? Achterlijke straf trouwens, dan moeten wij ook nog uit gaan kijken nav kakkies-thuis.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:38 schreef Silenus het volgende:
Zou met een vriendin in het thuisvak gaan zittenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, misschien kun je NAC wel beter zonder publiek spelen. Dat is toch een van de krachten van NAC; als het publiek erachter staat spelen ze altijd beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |