Via world ticket center. Maar dan zit je nog steeds rond de 140 euro voor de totale reis denk ik.quote:
Ik wil eigenlijk gewoon auto. Stoppen wanneer je wilt en kan dan nog 1.5 dag in marseille banjeren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Via world ticket center. Maar dan zit je nog steeds rond de 140 euro voor de totale reis denk ik.
Wij gaan ook met een busje kun je veel meer je eigen plan trekken indd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon auto. Stoppen wanneer je wilt en kan dan nog 1.5 dag in marseille banjeren.
Wat kostte dat busje je in totaal als ik mag vragen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij gaan ook met een busje kun je veel meer je eigen plan trekken indd.
En waar zet je dat busje dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij gaan ook met een busje kun je veel meer je eigen plan trekken indd.
Schoppen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:01 schreef DurQ het volgende:
Wat voor soort voetbal speelt Marseiille eigenlijk? Counter, pressie????
Inclusief tol 80 euro p.p.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat kostte dat busje je in totaal als ik mag vragen?
Nog niet eens over na gedacht, zal vast wel ergens een mooi plekje voor zijn enigszinds buiten het centrumquote:
Dat is nog geen 50 tientjes. 50 tientjes is 500 euro.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Het kan niet. Heb het net nog even bekeken. De vlucht op dinsdag kost 170 euro en woensdag zit volgeboekt. Hij verkondigt dus gewoon bullshit.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat is nog geen 50 tientjes. 50 tientjes is 500 euro.
quote:Cruijff: "Van Basten weet me te vinden"
Het verhaal dat Ajax-trainer Marco van Basten en Johan Cruijff ruzie hebben, is volgens de oud-trainer van FC Barcelona onzin. Cruijff zegt in gesprek met AT5 dat er wat hen betreft 'niets aan de hand is'.
In maart van het vorige jaar werden Cruijff, die een actieve adviseursrol zou gaan bekleden bij Ajax, en aankomend Ajax-trainer Van Basten het op bepaalde beleidspunten niet met elkaar eens. De terugkeer van Cruijff bij Ajax was dan ook van korte duur. El Salvador besloot terug te keren naar Spanje, waar hij nu nog altijd verblijft.
In de media verschenen berichten dat de relatie tussen de twee vanaf dat moment bekoeld was. Daar is echter niets van waar. "Hij (Van Basten, red.) is zwaar aan het werk en ik woon in Barcelona. Als hij mij nodig heeft weet me te vinden. Dat is geen probleem. Wat ons betreft is er niets aan de hand", reageert Cruijff op de situatie.
Gabri ook al. Weer het middenveld weg.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:38 schreef kevin6188 het volgende:
Vertonghen zou vijf tot zes weken buitenspel staan, naar het schijnt.
Ergens ben ik wel blij dat Vertonghen rust kan pakken. Die jongen speelt al drie jaar lang - ook zomers met al die toernooien. Jeugd-EK, Olympische Spelen, Ajax. Het houdt maar niet op. Spijtig dat het dan door een blessure is, maar je ziet aan Emanuelson wat er kan gebeuren als je teveel hooi op je vork neemt. Die was soms te moe om te trainen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Gabri ook al. Weer het middenveld weg.
Mooi zo. Want ondanks alles blijft Cruijff een icoon.quote:
Urbyquote:Emanuelson hoopt op rentree in Oranje
Geschreven op woensdag, 4 maart om 14:16
Urby Emanuelson dreigt met Ajax opnieuw naast de landstitel te grijpen, maar toch kan de middenvelder terugkijken op een goed seizoen. De linkspoot is bezig aan zijn beste jaar uit zijn carrière en hoopt op een terugkeer in het Nederlands elftal: “Het is een vreemd contrast: ik ben voor mijn gevoel aan mijn beste en meest constante seizoen tot nu toe bezig, maar aan de andere kant heb ik al een jaar geen interland meer gespeeld.”
In Voetbal International kijkt Emanuelson uitgebreid terug op het voetbalseizoen 2008/09 tot dusver. Een seizoen waarin de linkspoot uitstekend presteert. “Ik heb gemerkt wat ik diep in mijn hart al langer wist: ik bén geen verdediger”, zei Emanuelson. “Het tegenstrijdige is dat ik als verdediger het Nederlands elftal heb gehaald. Op dit moment heb ik ook niet het gevoel dat ik er heel dicht tegenaan zit. Ik moet gewoon doorgaan op het pad dat ik dit seizoen ben ingeslagen en dan maar hopen dat ze me weer een keer nodig hebben bij Oranje.”
Onder bondscoach Marco van Basten was Emanuelson vrijwel altijd zeker van een plaats in de selectie. Nu is Van Basten coach in Amsterdam. Emanuelson: “De trainer is vier jaar bondscoach geweest en heeft Ajax in die periode op de voet gevolgd. Toen al concludeerde hij dat we te sterk afhankelijk waren van individuen en te weinig als team voor de dag kwamen. Dat klopte ook wel. Zodra het voetballend niet loopt, moet je als ploeg een wedstrijd op strijdlust kunnen binnenslepen. Dat is de laatste jaren te weinig gelukt en ook dit seizoen is het een belangrijk aandachtspunt.”
“Van Basten stelt zich veel makkelijker open voor andere inzichten dan een hoop mensen denken”, vervolgt Emanuelson. “Hij geeft zijn assistenten de ruimte, werkt samen met Danny Blind, haalt Frank de Boer bij de staf, overlegt met Dennis Bergkamp, betrekt een mental coach bij zijn werk; dat zijn dingen waaruit blijkt dat hij niet alleen maar van zijn eigen ideeën uitgaat. Hij geeft zelf ook aan dat hij nog moet groeien als trainer. Eerlijk.”
De vleugelspeler hoopt spoedig belangrijker te worden voor zijn club. “Het zit oorspronkelijk niet in mijn karakter om andere mensen aan te sturen, maar al tijdens de voorbereiding op dit seizoen heb ik me voorgenomen belangrijker te worden voor de ploeg, ook in de coaching en de organisatie. Ook de trainer vindt dat ik me met mijn ervaring meer moet laten gelden. Uit een recent gesprek met onze mental coach Wim Keizer kwam ook naar voren dat ik me nóg meer als persoonlijkheid binnen de spelersgroep moet profileren.”
Quotes Voetbal International
Nou nou.quote:
Hoeft Vertonghen volgend seizoen ook niet zoveel wedstrijden te spelen als we alleen maar de competitie en beker hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:35 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ergens ben ik wel blij dat Vertonghen rust kan pakken. Die jongen speelt al drie jaar lang - ook zomers met al die toernooien. Jeugd-EK, Olympische Spelen, Ajax. Het houdt maar niet op. Spijtig dat het dan door een blessure is, maar je ziet aan Emanuelson wat er kan gebeuren als je teveel hooi op je vork neemt. Die was soms te moe om te trainen.
Ajax kan Vertonghen volgend seizoen nog prima gebruiken.
Erg goed verhaal! Nog een jaar Urby zou errug mooi zijn bij Ajax, en als je dit zo leest zit die kans er dik in.quote:
Bus is een helquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:08 schreef kurk_droog het volgende:
Weer 1 afvallerAuto gaat het niet worden. Vorig jaar bus naar biarritz werd ik al gek van dus daar ga ik ook niet mee. Lastig verhaal dus
Sinds er nog 10% korting is?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:12 schreef Jasza het volgende:
Wat is dit voor tering gezeik voor Marseille thuis, je kan geen F-side of 410 halen als je niet in dat vak zit. Sinds wanneer is dat?
Tegen Fiorentina enzo kon het wel gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |