Vandaag kon je sowieso alleen nog eigen plek kopenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:12 schreef Jasza het volgende:
Wat is dit voor tering gezeik voor Marseille thuis, je kan geen F-side of 410 halen als je niet in dat vak zit. Sinds wanneer is dat?
Tegen Fiorentina enzo kon het wel gewoon.
Kan daarna ook niet staat erquote:
* = deze vakken zijn 5 en 6 maart exclusief beschikbaar voor de SCC-houders van de vakken 125 t/m 129 en Vak 410. Bij deze wedstrijd is het voor overige scc-houders niet mogelijk bij te kopen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:12 schreef Jasza het volgende:
Wat is dit voor tering gezeik voor Marseille thuis, je kan geen F-side of 410 halen als je niet in dat vak zit. Sinds wanneer is dat?
Tegen Fiorentina enzo kon het wel gewoon.
Koop je ander vak op zuid 1 / 2. Wissel gewoon kaartje op overloop.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan daarna ook niet staat er![]()
125* t/m 129* alle rijen ¤29,00 ¤26,10
* = deze vakken zijn 5 en 6 maart exclusief beschikbaar voor de SCC-houders van de vakken 125 t/m 129 en Vak 410. Bij deze wedstrijd is het voor overige scc-houders niet mogelijk bij te kopen.
Hmm vaag. Maar ja, 410 loopt toch wel volquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan daarna ook niet staat er![]()
125* t/m 129* alle rijen ¤29,00 ¤26,10
* = deze vakken zijn 5 en 6 maart exclusief beschikbaar voor de SCC-houders van de vakken 125 t/m 129 en Vak 410. Bij deze wedstrijd is het voor overige scc-houders niet mogelijk bij te kopen.
Ahja dan nog schiet dat niet echt opquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
--
Als ik het goed begrijp kun je dus met je eigen SCC wel één plek kopen op Zuid1 vanaf a.s. zaterdag 7 maart. En dat zit dan waarschijnlijk nog niet helemaal vol, of werkelijk iedereen moet z'n eigen plek hebben teruggekocht.
Ja als je er zelf maar staat toch.quote:
Hehe dat is ook waar jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja als je er zelf maar staat toch.![]()
Al die mensen zonder CC oid die er nu ineens wel bij willen zijn maak ik me niet zo druk om.
Ik heb er wel echt zin in trouwens, de enige wedstrijden waar ik nog écht naar uitkijk dit seizoen.
quote:Onlangs heeft het vooroverleg plaatsgevonden voor de wedstrijd tussen NAC Breda en Ajax op 22 maart 2009 om 14.30 uur. Net zoals vorig jaar is er een verplichte buscombi met een alternatieve opstapplaats in Lage Zwaluwe en ontvangen we 1000 kaarten.
Wel of geen fans?
Grote vraag is of we de wedstrijd wel mogen bijwonen. Naar aanleiding van veel vuurwerk bij het bekerduel tussen NAC en FC Groningen heeft de KNVB NAC een schikkingsvoorstel gedaan van 15.000 euro boete en één wedstrijd zonder publiek.
NAC heeft aangegeven voor 5 maart tegen dit voorstel in beroep te gaan. Indien de tuchtcommissie besluit de straf te handhaven of zelfs te verzwaren speelt NAC zijn eerstkomende thuiswedstrijd zonder publiek. De kans is groot dat dit het duel op 22 maart is. Vooralsnog zal Ajax de kaartverkoop voor de wedstrijd niet starten.
Bah inderdaadquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:38 schreef Silenus het volgende:
Al met al begint het erop te lijken dat we naar verdomd weinig wedstrijdjes mogen door het jaar heen.
Gelukkig komen we wel ver in de UEFA cup!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:38 schreef Silenus het volgende:
Al met al begint het erop te lijken dat we naar verdomd weinig wedstrijdjes mogen door het jaar heen.
Ik wil gewoon winnen wat er nog te winnen valt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een Ajax in vorm tegen een AZ dat kampioen kan worden op de 32ste speeldag kan ook nog wel een hele leuke worden hoor.
Ergens zou ik het heerlijk vinden om ze met 6-0 de boot in te sturen, maar ergens wordt het dan ook wel zuurder als zij de week er na toch gewoon kampioen zouden worden.
En juist de leukste.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:38 schreef Silenus het volgende:
Hoop het wel, Als er rond 9.45 nog kaartjes zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:47 schreef Silaz het volgende:
Morgen maar kaartjes halen voor 428 tegen marseille. Nog meer fokkers te vinden daar?
KNJB, jwt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:47 schreef Jasza het volgende:
Wat ik me afvraag, waarom krijgen wij dan geen 1 duel zonder publiek vanwege die rookpotten?
Anders neem je 429, echt veel verschil maakt het niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:48 schreef jna het volgende:
[..]
Hoop het wel, Als er rond 9.45 nog kaartjes zijn
Nee dat maakt me ook niet echt uit. Ik bedoel meer gewoon de vakken daar in de buurt. Liever zelfs wat meer naar de zijkant toe ivm het zicht. Op 428 heb ik regelmatig dat ik niet goed zie waar de bal naartoe gaat qua afstand.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Anders neem je 429, echt veel verschil maakt het niet.
Mwoh, dat probleem had ik al op 425 toen Vermaelen de bal keurig in het netje legde tegen Kopenhagen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:53 schreef jna het volgende:
Op 428 heb ik regelmatig dat ik niet goed zie waar de bal naartoe gaat qua afstand.
Wat had ik het toen graag verkeerd gezienquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mwoh, that probleem had ik al op 425 toen Vermaelen de bal keurig in het netje legde tegen Kopenhagen.
Dat ging echt in slow motion inderdaad.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:58 schreef kevin6188 het volgende:
Dat moment leek ook wel uren te duren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |