Of ze verliezen de week erna bij FC Twente, wij winnen bij Sparta, de week erna knikt Sibon de 0-1 er in de laatste minuut in en Kennedy scoort in diezelfde laatste minuut de winnende tegen FC Twente waardoor wij kampioen worden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een Ajax in vorm tegen een AZ dat kampioen kan worden op de 32ste speeldag kan ook nog wel een hele leuke worden hoor.
Ergens zou ik het heerlijk vinden om ze met 6-0 de boot in te sturen, maar ergens wordt het dan ook wel zuurder als zij de week er na toch gewoon kampioen zouden worden.
50 tientjes = 500 euro Daar vlieg je echt wel mee naar Marseille en terugquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:06 schreef Breach het volgende:
[..]
Als jij het mij laat zien. Dan ben ik een gelukkig mens
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Of ze verliezen de week erna bij FC Twente, wij winnen bij Sparta, de week erna knikt Sibon de 0-1 er in de laatste minuut in en Kennedy scoort in diezelfde laatste minuut de winnende tegen FC Twente waardoor wij kampioen worden.
Ik denk dat ik dan van pure opwinding zo'n grote erectie krijg dat ik geen bloed meer in m'n hoofd heb en sterf, maar dat terzijde.
Dat wel denk ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:01 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat ging echt in slow motion inderdaad.
Als ik nou morgen met een seizoenskaart van zuid1 extra kaarten op zuid1 wil halen, kan dat dan wel of niet?
Ik ga het in ieder geval proberen om 09:00.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:47 schreef Silaz het volgende:
Morgen maar kaartjes halen voor 428 tegen marseille. Nog meer fokkers te vinden daar?
Ging NAC niet vandaag pas in beroep? Dan zou de uitkomst vandaag toch nog niet bekend zijn?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:10 schreef denthemen het volgende:
Vanavond supportersraad, eens horen wat ze over NAC te zeggen hebben
Godverdomme!! Ik las meevallerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Klote...
Blessure Vertonghen tegenvaller voor Ajax
Ajax kan de komende weken niet beschikken over Jan Vertonghen. De middenvelder is zeker anderhalve maand uitgeschakeld. Dat maakte de Belg bekend in gesprek met de regiozender AT5.
Uit onderzoek is gebleken dat Vertonghen een scheur in zijn hamstring heeft opgelopen. De Belg raakte geblesseerd in de slotfase van het met 2-0 gewonnen duel bij FC Utrecht.
Door de blessure mist de middenvelder onder meer de Europese tweestrijd met Olympique Marseille. Die duels staan gepland op 12 en 18 maart.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:47 schreef Silaz het volgende:
Morgen maar kaartjes halen voor 428 tegen marseille. Nog meer fokkers te vinden daar?
Het is toch achterlijk? Omdat de thuisspelende partij straf krijgt, mogen er ook geen supporters van de uitspelende partij komen. Wat hebben wij er mee te maken dat NAC-supporters tegen Groningen vuurwerk afsteken? Achterlijke straf trouwens, dan moeten wij ook nog uit gaan kijken nav kakkies-thuis.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:38 schreef Silenus het volgende:
Al met al begint het erop te lijken dat we naar verdomd weinig wedstrijdjes mogen door het jaar heen.
Zou met een vriendin in het thuisvak gaan zittenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, misschien kun je NAC wel beter zonder publiek spelen. Dat is toch een van de krachten van NAC; als het publiek erachter staat spelen ze altijd beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |