Bah... elke keer als het middenveld eens helemaal fit is.. krijg je dit gezeik weer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Klote...
Blessure Vertonghen tegenvaller voor Ajax
Ajax kan de komende weken niet beschikken over Jan Vertonghen. De middenvelder is zeker anderhalve maand uitgeschakeld. Dat maakte de Belg bekend in gesprek met de regiozender AT5.
Uit onderzoek is gebleken dat Vertonghen een scheur in zijn hamstring heeft opgelopen. De Belg raakte geblesseerd in de slotfase van het met 2-0 gewonnen duel bij FC Utrecht.
Door de blessure mist de middenvelder onder meer de Europese tweestrijd met Olympique Marseille. Die duels staan gepland op 12 en 18 maart.
Toch ook niet verkeerdquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:54 schreef thewishmaster het volgende:
Dan moet het maar weer met Enoh en Lindgren als verdedigende middenvelders gebeuren.
Helemaal niks mis mee inderdaad, ik hoop alleen niet dat een van die twee ook nog geblesseerd raakt of geschorst wordt.quote:
Dan hebben we Anita ook nog. Niets mis meequote:Op woensdag 4 maart 2009 18:02 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee inderdaad, ik hoop alleen niet dat een van die twee ook nog geblesseerd raakt of geschorst wordt.
En Lindgren dan op 10 ofzo?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kutzooi.
Dat wordt schuiven.. Als Dario weer fit is kan Urby links-half, samen met Lindgren en Enoh.
Als die weer op niveau komt hebben we eindelijk de goede 10 die we het hele seizoen al missen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:24 schreef kurk_droog het volgende:
Ismael komt er ook weer aan. Die gaat zeker minuten pakken met zijn goede spel bij jong ajax.
Bericht is goed, en de icoon was toevallig daar opquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:41 schreef sjimz het volgende:
jorien, dat bericht icm PI kan lekker weg blijven uit dit topic.
Post eens een keer wat zinnigs, ik heb nu al honderden berichten van je zien langskomen en ze hebben allemaal het niveau VMBO niveau 2.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bericht is goed, en de icoon was toevallig daar op![]()
Censuur de fok
Je doet maar gewoon lekker normaal.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bericht is goed, en de icoon was toevallig daar op![]()
Censuur de fok
Wie ben jij?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:09 schreef Placenta het volgende:
Zijn er hier mensen die in F1 hotel Valentine verblijven?
Reken er maar niet op.quote:
Hoorde iemand erover maar dat is toch zo'n hoeren hotel waar het sperma nog in de lakens hangt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:09 schreef Placenta het volgende:
Zijn er hier mensen die in F1 hotel Valentine verblijven?
Gewoon gaan johquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoorde iemand erover maar dat is toch zo'n hoeren hotel waar het sperma nog in de lakens hangt?
Ik twijfel nu. Met auto en dan 2 dagen daar had ik zo gedaan maar bus vind ik oveel minder dan ik het te duur vind
Balen van die terugslag...we kunnen hem echt goed gebruiken nu, zeker gezien zijn chemie met Suarez..quote:
Denk dat je al blij mag zijn als hij er volgende week bij is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Balen van die terugslag...we kunnen hem echt goed gebruiken nu, zeker gezien zijn chemie met Suarez..
Gewoon gaan man, zoals het nu lijkt gaan er nog maar vet weinigquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoorde iemand erover maar dat is toch zo'n hoeren hotel waar het sperma nog in de lakens hangt?
Ik twijfel nu. Met auto en dan 2 dagen daar had ik zo gedaan maar bus vind ik oveel minder dan ik het te duur vind
Gigiquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Balen van die terugslag...we kunnen hem echt goed gebruiken nu, zeker gezien zijn chemie met Suarez..
Veel meer zullen het er echt niet zijn hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef Breach het volgende:
Whehe, straks zit er 500 man in het uitvak
Op zich ook niet zo heel gek. Ik ga met een groepje van vijf en ik weet dat er links en rechts nog wat busjes gehuurd worden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:45 schreef Placenta het volgende:
[..]
Gewoon gaan man, zoals het nu lijkt gaan er nog maar vet weinig
Eerste Europese tripje
Jammer. Maar ook wel weer te verwachten zo kort na Fiorentina.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Veel meer zullen het er echt niet zijn hoor.
Ja kutplanning van de UEFA, slaat nergens op dit natuurlijk. Verder is het al vrij duur allemaal, ik was graag gegaan en 2 andere maten van me ook. Maar we hebben geen auto etc, en vliegen is te duur.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef Breach het volgende:
Whehe, straks zit er 500 man in het uitvak
Tourbusquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:57 schreef Jasza het volgende:
Silenus ging niet dacht ik
Bij ons is er nog 5% kans mocht er toch iemand willen rijden+auto erbij, maar ga er niet vanuit.
Niet verkeerdquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef Jasza het volgende:
://www.ajaxlife.nl/video/detail/226&feature=player_embedded
Oh, daar is ie weer. Komen Defour en Boulahrouz ook nog?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef Jasza het volgende:
En:
'Ajax in zomerstop opnieuw voor Bojan'
woensdag 04 maart, door alwaysAFCA, Schijndel, 15:09u, Sport
Atletico Madrid, Internazionale, Olympique Lyon, AC Milan, Tottenham Hotspur en Ajax willen Bojan Krkic komend seizoen op huurbasis onderdak bieden. Dat schrijft het dagblad Sport.
De achttienjarige Krkic is een van de parels van de jeugdopleiding van FC Barcelona, maar schurkt al anderhalf jaar tegen de hoofdmacht aan. Deze jaargang doet hij voornamelijk speelminuten op in de Copa del Rey. In de belangrijkste competities kiest coach Josep Guardiola steevast voor Thierry Henry, Lionel Messi en Samuel Eto'o.
Sportweek maakte vorige maand ervan gewag dat Ajax, Olympique Marseille en Hoffenheim in de afgelopen winterstop een vergeefse poging deden om Krkic tijdelijk over te nemen. (tekst: Sportweek.nl)
Je vergeet Wilhelmson.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:42 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Oh, daar is ie weer. Komen Defour en Boulahrouz ook nog?
Anders lees je de pagina even doorquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:42 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Oh, daar is ie weer. Komen Defour en Boulahrouz ook nog?
Hoe is het overigens met Dario, kan die al meedoen as zondag?
Ik zie Ajax Poepon wel terughalen als tweede spits eigenlijk, om toch maar even iets serieuzer te wordenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik hoorde dat men toch bezig is om Kanu warm te maken voor een terugkeer.
En Slijngard. Ik ben Slijngard-fan geworden sinds hij bij Sparta speelt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie Ajax Poepon wel terughalen als tweede spits eigenlijk, om toch maar even iets serieuzer te worden
Die heeft ook wel een aardige cultheidsfactor jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:55 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En Slijngard. Ik ben Slijngard-fan geworden sinds hij bij Sparta speelt.
Slijngard komt sowieso terug toch, aangezien die is verhuurd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:55 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En Slijngard. Ik ben Slijngard-fan geworden sinds hij bij Sparta speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |