Balen van die terugslag...we kunnen hem echt goed gebruiken nu, zeker gezien zijn chemie met Suarez..quote:
Denk dat je al blij mag zijn als hij er volgende week bij is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Balen van die terugslag...we kunnen hem echt goed gebruiken nu, zeker gezien zijn chemie met Suarez..
Gewoon gaan man, zoals het nu lijkt gaan er nog maar vet weinigquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoorde iemand erover maar dat is toch zo'n hoeren hotel waar het sperma nog in de lakens hangt?
Ik twijfel nu. Met auto en dan 2 dagen daar had ik zo gedaan maar bus vind ik oveel minder dan ik het te duur vind
Gigiquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Balen van die terugslag...we kunnen hem echt goed gebruiken nu, zeker gezien zijn chemie met Suarez..
Veel meer zullen het er echt niet zijn hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef Breach het volgende:
Whehe, straks zit er 500 man in het uitvak
Op zich ook niet zo heel gek. Ik ga met een groepje van vijf en ik weet dat er links en rechts nog wat busjes gehuurd worden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:45 schreef Placenta het volgende:
[..]
Gewoon gaan man, zoals het nu lijkt gaan er nog maar vet weinig
Eerste Europese tripje
Jammer. Maar ook wel weer te verwachten zo kort na Fiorentina.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Veel meer zullen het er echt niet zijn hoor.
Ja kutplanning van de UEFA, slaat nergens op dit natuurlijk. Verder is het al vrij duur allemaal, ik was graag gegaan en 2 andere maten van me ook. Maar we hebben geen auto etc, en vliegen is te duur.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef Breach het volgende:
Whehe, straks zit er 500 man in het uitvak
Tourbusquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:57 schreef Jasza het volgende:
Silenus ging niet dacht ik
Bij ons is er nog 5% kans mocht er toch iemand willen rijden+auto erbij, maar ga er niet vanuit.
Niet verkeerdquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef Jasza het volgende:
://www.ajaxlife.nl/video/detail/226&feature=player_embedded
Oh, daar is ie weer. Komen Defour en Boulahrouz ook nog?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef Jasza het volgende:
En:
'Ajax in zomerstop opnieuw voor Bojan'
woensdag 04 maart, door alwaysAFCA, Schijndel, 15:09u, Sport
Atletico Madrid, Internazionale, Olympique Lyon, AC Milan, Tottenham Hotspur en Ajax willen Bojan Krkic komend seizoen op huurbasis onderdak bieden. Dat schrijft het dagblad Sport.
De achttienjarige Krkic is een van de parels van de jeugdopleiding van FC Barcelona, maar schurkt al anderhalf jaar tegen de hoofdmacht aan. Deze jaargang doet hij voornamelijk speelminuten op in de Copa del Rey. In de belangrijkste competities kiest coach Josep Guardiola steevast voor Thierry Henry, Lionel Messi en Samuel Eto'o.
Sportweek maakte vorige maand ervan gewag dat Ajax, Olympique Marseille en Hoffenheim in de afgelopen winterstop een vergeefse poging deden om Krkic tijdelijk over te nemen. (tekst: Sportweek.nl)
Je vergeet Wilhelmson.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:42 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Oh, daar is ie weer. Komen Defour en Boulahrouz ook nog?
Anders lees je de pagina even doorquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:42 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Oh, daar is ie weer. Komen Defour en Boulahrouz ook nog?
Hoe is het overigens met Dario, kan die al meedoen as zondag?
Ik zie Ajax Poepon wel terughalen als tweede spits eigenlijk, om toch maar even iets serieuzer te wordenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik hoorde dat men toch bezig is om Kanu warm te maken voor een terugkeer.
En Slijngard. Ik ben Slijngard-fan geworden sinds hij bij Sparta speelt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie Ajax Poepon wel terughalen als tweede spits eigenlijk, om toch maar even iets serieuzer te worden
Die heeft ook wel een aardige cultheidsfactor jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:55 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En Slijngard. Ik ben Slijngard-fan geworden sinds hij bij Sparta speelt.
Slijngard komt sowieso terug toch, aangezien die is verhuurd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:55 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ahh tof voor je Denquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:10 schreef denthemen het volgende:
Jorien sodemieter nou eens op hier met je misselijke berichten, vorige keer had je een smoes en nu weer! Dat de mods je niet bannen omdat je moeder anders weer gaat mailen is hun probleem, maar je moet gewoon ophoeren met dat gekut van je, met zulk soort acties zal je nog lager worden als dat je al bent!
Genoeg over die mongool, net vergadering ASR gehad, de punten zullen jullie binnenkort lezen, wel kan ik melden dat ik in een werkgroep kom die zich bezig zal houden met alles in het stadion, van uitstraling tot het stadionprogramma, dus mocht je suggesties hebben PM ze auboh ja, alle ontwerpen van de verbouwing aan de ArenA die je tot nu toe heb kunnen zien zijn bullshit! En we krijgen nieuwe schermen en veel tv's in het stadion. Ik hoop dat de notulen snel online komen, ik mag nu verder nog niets zeggen
Er was een krant die claimde met bepaalde tekeningen te weten hoe het ging wordenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:14 schreef Nashje het volgende:
Welke ontwerpen van de verbouwing? Ik heb nog niets gezien...
Behoudens die wedstrijd waarin hij 3 eigen doelpunten maakte ofzo (:')), doet hij het best goed ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:55 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Zou het wel erg matig vinden als hij niet bij Sparta zou mee kunnen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Behoudens die wedstrijd waarin hij 3 eigen doelpunten maakte ofzo (:')), doet hij het best goed ja.
Aah oke. Klinkt in ieder geval goed je verhaalquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er was een krant die claimde met bepaalde tekeningen te weten hoe het ging worden
Mocht je hier meer info over hebben, zou je me die dan kunnen PM'en. Als het mag natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:10 schreef denthemen het volgende:
Genoeg over die mongool, net vergadering ASR gehad, de punten zullen jullie binnenkort lezen, wel kan ik melden dat ik in een werkgroep kom die zich bezig zal houden met alles in het stadion, van uitstraling tot het stadionprogramma, dus mocht je suggesties hebben PM ze auboh ja, alle ontwerpen van de verbouwing aan de ArenA die je tot nu toe heb kunnen zien zijn bullshit! En we krijgen nieuwe schermen en veel tv's in het stadion. Ik hoop dat de notulen snel online komen, ik mag nu verder nog niets zeggen
Dat zou erg matig zijn inderdaad, aangezien Ajacieden altijd uitblinken in rotterdam.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou het wel erg matig vinden als hij niet bij Sparta zou mee kunnen.
Cool betekent dit dat ze eindelijk de grachten dichtpleuren, en meer?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:10 schreef denthemen het volgende:
En we krijgen nieuwe schermen en veel tv's in het stadion. Ik hoop dat de notulen snel online komen, ik mag nu verder nog niets zeggen
omdat er nieuwe schermen komen pleuren ze de grachten dicht?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:56 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Cool betekent dit dat ze eindelijk de grachten dichtpleuren, en meer?
Volg 'm ook niet echt.....quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:04 schreef jna het volgende:
[..]
omdat er nieuwe schermen komen pleuren ze de grachten dicht?
Er zijn zat betere redenen terwijl het toch nog niet is gebeurd, dus dan maar omdat er nieuwe schermen worden opgehangen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:04 schreef jna het volgende:
[..]
omdat er nieuwe schermen komen pleuren ze de grachten dicht?
Nee, contract loopt af.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:52 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Slijngard komt sowieso terug toch, aangezien die is verhuurd.
je schrijfde het ook verkeerdquote:
Ik dacht dat bij de verhuur zijn contract weer met een jaar verlengd is maar kan het het mis hebben hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=66741
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67269quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik dacht dat bij de verhuur zijn contract weer met een jaar verlengd is maar kan het het mis hebben hoor.
Ja lachen met al die boeren in het stadionquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:28 schreef kurk_droog het volgende:
Stadionprogramma lekker Amsterdams houden.
Normaal versta ik ze nog wel. maar in de rij bij zuid j tegen fiorentina had ik er 3 achter me die ik ECHT NIET kon verstaanquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja lachen met al die boeren in het stadion
Oke, maar komt op hetzelfde neer. Als Ajax hem terug wil kan hij voor 2 jaar bijtekenen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67269
Mooiste is nog dat ze meestal niet eens weten welke metro ze moeten hebben. En of ze op Bijlmer of Duivendrecht moeten uitstappen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:39 schreef jna het volgende:
[..]
Normaal versta ik ze nog wel. maar in de rij bij zuid j tegen fiorentina had ik er 3 achter me die ik ECHT NIET kon verstaan
Ik zag ook hele groepen met Jupiler lopen. Ksssjjtquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:39 schreef jna het volgende:
[..]
Normaal versta ik ze nog wel. maar in de rij bij zuid j tegen fiorentina had ik er 3 achter me die ik ECHT NIET kon verstaan
Dat dusquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mooiste is nog dat ze meestal niet eens weten welke metro ze moeten hebben. En of ze op Bijlmer of Duivendrecht moeten uitstappen.
En ondertussen wel een AFCA-vest aantrekken en doen alsof je hardcore-hooligan bent.
En dan hoor je die G en dan is het al snel over hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mooiste is nog dat ze meestal niet eens weten welke metro ze moeten hebben. En of ze op Bijlmer of Duivendrecht moeten uitstappen.
En ondertussen wel een AFCA-vest aantrekken en doen alsof je hardcore-hooligan bent.
Laat ze het hier maar niet horen want dan krijg je weer zo'n zinloze discussie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dan hoor je die G en dan is het al snel over hoorSukkels dat het zijn
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dan hoor je die G en dan is het al snel over hoorSukkels dat het zijn
Beter hier die discussie dan in de metro.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat ze het hier maar niet horen want dan krijg je weer zo'n zinloze discussie.
ik kan er alleen maar om lachenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat ze het hier maar niet horen want dan krijg je weer zo'n zinloze discussie.
Dat kon je op je sokken nagaan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Klote...
Blessure Vertonghen tegenvaller voor Ajax
Ajax kan de komende weken niet beschikken over Jan Vertonghen. De middenvelder is zeker anderhalve maand uitgeschakeld. Dat maakte de Belg bekend in gesprek met de regiozender AT5.
Uit onderzoek is gebleken dat Vertonghen een scheur in zijn hamstring heeft opgelopen. De Belg raakte geblesseerd in de slotfase van het met 2-0 gewonnen duel bij FC Utrecht.
Door de blessure mist de middenvelder onder meer de Europese tweestrijd met Olympique Marseille. Die duels staan gepland op 12 en 18 maart.
Dat wel, maar je blijft toch hopenquote:
En toch weer dom van hem eigenlijk. Je staat 0-2 voor, je voelt iets bij je hamstring en trekt daarna toch een sprintje. Als je slim bent doe je dat gewoon niet en geef je aan dat je daar iets voelde. Was toch nog maar 5 minuten of zo.quote:
Of, en dat heb ik 2x binnen 4 man zien gebeuren bij fiorentina, het kaartje in een hele andere gleuf proberen te stoppen bij de ingangquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Thuis vind ik dat nog wel prima maar afgelopen zondag naar utrecht zat iemand dat papieren kaartje erin te rammen en je zag dat het zijn eerste keer was.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:01 schreef kalinho het volgende:
[..]
Of, en dat heb ik 2x binnen 4 man zien gebeuren bij fiorentina, het kaartje in een hele andere gleuf proberen te stoppen bij de ingang
Dat je jezelf daar druk om kunt makenquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Thuis vind ik dat nog wel prima maar afgelopen zondag naar utrecht zat iemand dat papieren kaartje erin te rammen en je zag dat het zijn eerste keer was.
Genoeg mensen die elke week gaan die bij utrecht naast een kaartje grepen. En dan gaat zon droeftoeter 1x dit seizoenquote:
Ach... misschien beleeft die ene droeftoeter dan wel de mooiste dag van het jaar. Verschil moet er zijn. Je hebt die-hards die naar alle wedstrijden gaan en je hebt supporters die een enkele keer naar een wedstrijd gaan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Genoeg mensen die elke week gaan die bij utrecht naast een kaartje grepen. En dan gaat zon droeftoeter 1x dit seizoen
Maar zit al heel de avond in mijn zeikstoel
Nja druk mkaen...quote:
quote:Emanuelson: "Bezig aan mijn beste seizoen"
Terwijl Ajax opnieuw de landstitel niet lijkt te halen, is Urby Emanuelson bezig aan zijn beste seizoen in dienst van de Amsterdammers. De linkspoot zelf voelt dat ook zo, hoewel hij niet meer in beeld is bij Oranje.
Hoewel de titel niet in zicht is, is Emanuelson in gesprek met Voetbal International positief over zijn oefenmeester. "Van Basten stelt zich veel makkelijker open voor andere inzichten dan een hoop mensen denken. Hij geeft zijn assistenten de ruimte, werkt samen met Danny Blind, haalt Frank de Boer bij de staf, overlegt met Dennis Bergkamp, betrekt een mental coach bij zijn werk; dat zijn dingen waaruit blijkt dat hij niet alleen maar van zijn eigen ideeën uitgaat. Hij geeft zelf ook aan dat hij nog moet groeien als trainer. Dat vind ik eerlijk."
Onder de voormalig bondscoach heeft hij dan ook ontdekt wat hij al langer dacht. "Ik heb gemerkt wat ik diep in mijn hart al langer wist: ik bén geen verdediger. Het tegenstrijdige is dat ik als verdediger het Nederlands elftal heb gehaald. Het is een vreemd contrast: ik ben voor mijn gevoel aan mijn beste en meest constante seizoen tot nu toe bezig, maar aan de andere kant heb ik al een jaar geen interland meer gespeeld."
"En ik heb op dit moment ook niet het gevoel dat ik er heel dicht tegenaan zit", zo vervolgt de linkspoot zijn verhaal. "Ik moet gewoon doorgaan op het pad dat ik dit seizoen ben ingeslagen en dan maar hopen dat ze me weer een keer nodig hebben bij Oranje
kan niet tippen aan de Vogt maar vooruitquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:55 schreef Rots het volgende:
Tim jij was toch ook zo'n fan van onze keeper van Graafschap toch.Post is in het fan-topic dan.
En kut voor jullie van Vertonghen, maar kan wel opgevangen worden op het middenveld joh, komt goed.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
kan niet tippen aan de Vogt maar vooruit
Ga dan niet uit tegen utrechtquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:13 schreef toma het volgende:
[..]
Ach... misschien beleeft die ene droeftoeter dan wel de mooiste dag van het jaar. Verschil moet er zijn. Je hebt die-hards die naar alle wedstrijden gaan en je hebt supporters die een enkele keer naar een wedstrijd gaan.
En voor sommigen is het misschien de eerste keer, maar who cares? Jij bent toch ook ooit voor de eerste keer naar een uit-wedstrijd gegaan? Ik neem aan dat je toen ook niet precies wist hoe het allemaal werkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |