Ahh tof voor je Denquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:10 schreef denthemen het volgende:
Jorien sodemieter nou eens op hier met je misselijke berichten, vorige keer had je een smoes en nu weer! Dat de mods je niet bannen omdat je moeder anders weer gaat mailen is hun probleem, maar je moet gewoon ophoeren met dat gekut van je, met zulk soort acties zal je nog lager worden als dat je al bent!
Genoeg over die mongool, net vergadering ASR gehad, de punten zullen jullie binnenkort lezen, wel kan ik melden dat ik in een werkgroep kom die zich bezig zal houden met alles in het stadion, van uitstraling tot het stadionprogramma, dus mocht je suggesties hebben PM ze auboh ja, alle ontwerpen van de verbouwing aan de ArenA die je tot nu toe heb kunnen zien zijn bullshit! En we krijgen nieuwe schermen en veel tv's in het stadion. Ik hoop dat de notulen snel online komen, ik mag nu verder nog niets zeggen
Er was een krant die claimde met bepaalde tekeningen te weten hoe het ging wordenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:14 schreef Nashje het volgende:
Welke ontwerpen van de verbouwing? Ik heb nog niets gezien...
Behoudens die wedstrijd waarin hij 3 eigen doelpunten maakte ofzo (:')), doet hij het best goed ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:55 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En Slijngard. Ik ben Slijngard-fan geworden sinds hij bij Sparta speelt.
Zou het wel erg matig vinden als hij niet bij Sparta zou mee kunnen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Behoudens die wedstrijd waarin hij 3 eigen doelpunten maakte ofzo (:')), doet hij het best goed ja.
Aah oke. Klinkt in ieder geval goed je verhaalquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er was een krant die claimde met bepaalde tekeningen te weten hoe het ging worden
Mocht je hier meer info over hebben, zou je me die dan kunnen PM'en. Als het mag natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:10 schreef denthemen het volgende:
Genoeg over die mongool, net vergadering ASR gehad, de punten zullen jullie binnenkort lezen, wel kan ik melden dat ik in een werkgroep kom die zich bezig zal houden met alles in het stadion, van uitstraling tot het stadionprogramma, dus mocht je suggesties hebben PM ze auboh ja, alle ontwerpen van de verbouwing aan de ArenA die je tot nu toe heb kunnen zien zijn bullshit! En we krijgen nieuwe schermen en veel tv's in het stadion. Ik hoop dat de notulen snel online komen, ik mag nu verder nog niets zeggen
Dat zou erg matig zijn inderdaad, aangezien Ajacieden altijd uitblinken in rotterdam.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou het wel erg matig vinden als hij niet bij Sparta zou mee kunnen.
Cool betekent dit dat ze eindelijk de grachten dichtpleuren, en meer?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:10 schreef denthemen het volgende:
En we krijgen nieuwe schermen en veel tv's in het stadion. Ik hoop dat de notulen snel online komen, ik mag nu verder nog niets zeggen
omdat er nieuwe schermen komen pleuren ze de grachten dicht?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:56 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Cool betekent dit dat ze eindelijk de grachten dichtpleuren, en meer?
Volg 'm ook niet echt.....quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:04 schreef jna het volgende:
[..]
omdat er nieuwe schermen komen pleuren ze de grachten dicht?
Er zijn zat betere redenen terwijl het toch nog niet is gebeurd, dus dan maar omdat er nieuwe schermen worden opgehangen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:04 schreef jna het volgende:
[..]
omdat er nieuwe schermen komen pleuren ze de grachten dicht?
Nee, contract loopt af.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:52 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Slijngard komt sowieso terug toch, aangezien die is verhuurd.
je schrijfde het ook verkeerdquote:
Ik dacht dat bij de verhuur zijn contract weer met een jaar verlengd is maar kan het het mis hebben hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=66741
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67269quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik dacht dat bij de verhuur zijn contract weer met een jaar verlengd is maar kan het het mis hebben hoor.
Ja lachen met al die boeren in het stadionquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:28 schreef kurk_droog het volgende:
Stadionprogramma lekker Amsterdams houden.
Normaal versta ik ze nog wel. maar in de rij bij zuid j tegen fiorentina had ik er 3 achter me die ik ECHT NIET kon verstaanquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja lachen met al die boeren in het stadion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |